Bijna wel idd.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
De vorige heeft twee jaar open gestaan, of niet?
Nou moe, een hele dag voorbij en alleen een nieuw sc topic, en nog geen trivia... morgen maar weer wat fanatieker meedoenquote:
Als je Cidade de Deus goed vond dan deze film ook. Dat nummer Rap das Armas is de titelsong.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Zegt me helemaal niks, maar als die goed is zoals hij zegt. Dan is er weer een film om te kijken
Nog een film die ik moet kijken. Welke kan ik het beste als eerste kijken?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je Cidade de Deus goed vond dan deze film ook. Dat nummer Rap das Armas is de titelsong.
Maakt niet uit. Beide vertellen een ander verhaal. Cidade de deus gaat over de criminelen die de sloppenwijken bevolken en Tropa gaat over een keiharde speciale eenheid die ze met elk mogelijk middel bestrijd. Wel beide van dezelfde schrijver.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog een film die ik moet kijken. Welke kan ik het beste als eerste kijken?
Ik zou het zeker doen. Zijn echt goeie maffia/politiefilms.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou dan gaan we binnenkort maar es kijken
Nee, de regisseur onderbreekt het verhaal regelmatig gaat iets verderop weer verder komt later weer terug. Hij is niet zo zeer verwarrend door het plot maar door de opzet.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Verwarrend is dan toch alleen maar leuker? Vind het wel wat hebben als de film niet gewoon "normaal" is
O, das wat ik bij het beantwoorden van de vorige vraag aan film bedoelde...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga morgen denk ik even Doomsday kijken met die Kate Beckensale look a like Rhona Mitra
Films met Kate Beckinsale of dames die op haar lijken zijn altijd leuk volgens mij.....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, das wat ik bij het beantwoorden van de vorige vraag aan film bedoelde...
Geen fan van Kate's looks?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig verschillen de meningen over smaak
Ik ga morgen pas kijken dus dan kan ik zeggen of Doomsdayquote:Op zondag 26 juli 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Lelijk is anders, maar fan ben ik ook niet nee. Doomsday nog niet gezien... Wie moet ik nou geloven, jou of patch
Ik vind Harold en Kumar geweldige droge humor en soms ook behoorlijk pismelig.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
ook nog niet gezien. Lijkt me niet echt veel aan (ja, aparte smaak..) dus nog niet de moeite genomen om die film(s) te kijken
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas kijken dus dan kan ik zeggen of Doomsdayof
is. Maar Patch vond zelfs Harold & Kumar
dus die legt de lat erg hoog....
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
welke is het leukste? white castle of escape from guantanamo?
White Castle....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
welke is het leukste? white castle of escape from guantanamo?
Patch kennende heeft ie Guantanamo niet eens opgezet.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
vraag voor patch, welke heb je het eerste afgezet, white castle of guantanamo?
White Castle na 40 minuten afgezet, Guantanamo nooit aangezetquote:Op zondag 26 juli 2009 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
vraag voor patch, welke heb je het eerste afgezet, white castle of guantanamo?
Wat ken ik Patch goed....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:01 schreef Patch het volgende:
[..]
White Castle na 40 minuten afgezet, Guantanamo nooit aangezet
Jullie zitten ook veel te vaak hierquote:
quote:
Jerry tells the jokes, Dean sings the songs and gets the girl. Ik Martin en jij Lewis dus...quote:
terwijl het algemeen bekend is dat jij de grappenmaker van ons 2-en bent...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jerry tells the jokes, Dean sings the songs and gets the girl. Ik Martin en jij Lewis dus...
En Dean stinkt weer in mijn grapje! Jij bent de musical man en ik de clown!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:26 schreef Patch het volgende:
[..]
terwijl het algemeen bekend is dat jij de grappenmaker van ons 2-en bent...
Dus ben ik Martin !
Ah Frank Sinatra spreekt!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
nou niet gaan vechten over wie wie mag zijn
Ik ben er weer even! Gaat goed met het trivia topic! (Ik weet alleen deze vraag niet en ik durf niet te posten omdat ik dan bang ben dat ik hem volpost en een nieuwe moet openen...quote:Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou moe, een hele dag voorbij en alleen een nieuw sc topic, en nog geen trivia... morgen maar weer wat fanatieker meedoen
waarschijnlijk slaapt iedereen al, dus welterusten!!!
Haal je je dates uit de supermarkt?quote:
hehehequote:
Mijn stiefbroer zegt altijd dat je in de supermarkt meer kans maakt de vrouw van je leven tegen te komen dan in de kroeg...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Je zou het vorige Slowchat-topic eens door moeten nemen.
Gaat een wereld voor je open.
je moet er ook niet werken, dan scoor je juist niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik werk al 9 jaar in een supermarkt en heb er nog nooit iemand gevonden
tja, hij bedoelt dan wel de andere klanten volgens mij... Maar ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt en aardig wat romances meegemaakt hoor... (niet alleen van mij hoor...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik werk al 9 jaar in een supermarkt en heb er nog nooit iemand gevonden
dat dusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef Patch het volgende:
[..]
je moet er ook niet werken, dan scoor je juist niet.
je moet gewoon inkopen doen, dan scoor je misschien.
Ik ga het morgen beleven....quote:
Ik ken niet eens koppeltjes op de werkvloer. Nou moet ik wel zeggen dat ik ook lang niet iedereen ken op de werkvloer, maar toch. Maar eigenlijk ook nooit gehoord dat er collega's wat met (vaste) klanten hebben of hebben gehadquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, hij bedoelt dan wel de andere klanten volgens mij... Maar ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt en aardig wat romances meegemaakt hoor... (niet alleen van mij hoor...)
Ga je morgen boodschappen doen?quote:
Nee, niet dat ik weet. Maar ik dacht eruit te begrijpen dat hij morgen zijn kassameisje weer ziet en dan...quote:
owh, dacht al, zit ik in de Twilight Zone...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Maar ik dacht eruit te begrijpen dat hij morgen zijn kassameisje weer ziet en dan...
Maar kassa meisjes zijn normaal toch ehh... jong? Ik weet dat bij mij de kassa meisjes of TE jong zijn, of bijna met pensioen gaanquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Maar ik dacht eruit te begrijpen dat hij morgen zijn kassameisje weer ziet en dan...
ja ik ben onder druk gezet door andere Fokkers en nu moet kassameisje morgen uitvragen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, ik heb van mijn 16e tot 25e achter de kassa gezeten hoor... (en ik zeg niet hoe lang dat geleden is...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar kassa meisjes zijn normaal toch ehh... jong? Ik weet dat bij mij de kassa meisjes of TE jong zijn, of bijna met pensioen gaandus das alle 2 handjes afblijven...
![]()
(meer verkapte vraag, hoe oud zijn jullie allemaal dan)
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dat sjabloon kan iedereen veranderen. Gewoon op bewerken klikken. Als het goed is, staat de link naar het slowchattopic er nu goed in.
Mijne is tussen de 18 en de twintig...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Waren er bij ons maar kassameisjes van 25dat kan dan nog net
, maar die zitten er dus niet...
En wel flauw hoor dat je dat niet wil zeggen...
moet niet. Maar je hebt op zich niets te verliezen toch? Hooguit dat je volgende keer in een andere rij moet afrekenen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja ik ben onder druk gezet door andere Fokkers en nu moet kassameisje morgen uitvragen....
Sorry..... maar the heart wants what it wants.....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet niet. Maar je hebt op zich niets te verliezen toch? Hooguit dat je volgende keer in een andere rij moet afrekenen.Enige nadeel is dat ik dan een andere verloofde moet zoeken...
Is daten via internet Twilight Zone???quote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef Patch het volgende:
[..]
owh, dacht al, zit ik in de Twilight Zone...
![]()
ah, ik wilde net onthullen hoe oud ik ben (Patch; mond dicht he...)quote:Op zondag 26 juli 2009 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar es slapen, morgen weer om 7 beginnen... good night and good luck
neen, maar wel als het andy betreftquote:Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is daten via internet Twilight Zone???
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry..... maar the heart wants what it wants.....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....
toch niet zo'n zogenaamd leuke presentator die je dan steeds zogenaamd in spanning houdt hoe het verder gaat terwijl je alleen maar wil weten hoe het met de hoofdpersoon gaat???quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.quote:
Een oud-collega van mij (van de kassa) kreeg een briefje van een vaste klant met de vraag of ze eens met hem uit wilde. Die hebben nu samen twee kindjes. Succes is dus goed mogelijk!!!quote:
Ik zou het enger vinden als je in 4 dagen verliefd op iemand wordt die je via een forum "spreekt" en van wie je 1 foto hebt gezien... en ik vind jou ook lief hoor, maar ben nog nooit binnen zo'n korte tijd verliefd geweest, dat heeft echt tijd nodig bij mij...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.
Ergens in de middag.....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij (van de kassa) kreeg een briefje van een vaste klant met de vraag of ze eens met hem uit wilde. Die hebben nu samen twee kindjes. Succes is dus goed mogelijk!!!
maarre, hoe laat ga je ongeveer???? Voordat ik de hele dag ga lopen checken of je al verslag hebt gedaan...
Enige jammere is dat ik nu niet meer op kan scheppen dat er 2 mannen om mij vechten...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.
Nee dat zou raar zijn idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het enger vinden als je in 4 dagen verliefd op iemand wordt die je via een forum "spreekt" en van wie je 1 foto hebt gezien... en ik vind jou ook lief hoor, maar ben nog nooit binnen zo'n korte tijd verliefd geweest, dat heeft echt tijd nodig bij mij...
Ach dat willen Patch en ik wel blijven doen hoor.... Heb ik morgen misschien een vriendin en een FMT vriendin....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ik nu niet meer op kan scheppen dat er 2 mannen om mij vechten...
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn idd.![]()
Gelukkig maar. Ik vind je wel een aanwinst voor de FMT ! Dat moet zeker gezegd worden!
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat willen Patch en ik wel blijven doen hoor.... Heb ik morgen misschien een vriendin en een FMT vriendin....
Ik ga ook zo off, maar ik wil wel weer eens een vraag weten...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo slapen...even wachten wie mijn vraag inkopt.....
weer niet...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook zo off, maar ik wil wel weer eens een vraag weten...
Het is in de middag!!!!quote:
Tja, misschien heeft het wel heel erg goed uitgepakt...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Patch het volgende:
andy toch...![]()
Wat een fout shirt... t-t-t
[ afbeelding ]
Andy kennende:quote:
in het magazijn?quote:
ok, jullie kennen elkaar echt te goedquote:
Andy: "kom, effe de vakken vullen!"quote:
he gadver, wat een foute opmerking...quote:
Jij niet dan? jij bedenkt dezelfde opmerkingquote:
Dan kan ie dat toch wel ff komen melden???quote:Op maandag 27 juli 2009 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in het magazijn?
Misschien heb die wel pech en hoeft ze helemaal niet te werken
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat wil je dat hij meld? Dat hij in haar,.. ehh.. het magazijn bezig is of dat hij de verkeerde kassa genomen heeft?
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Patch het volgende:
Wat er ook aan de hand is, 1 ding is zeker. Er zal zeker schoongemaakt moeten worden in gangpad 5...
Vies vies mannetjequote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Patch het volgende:
Wat er ook aan de hand is, 1 ding is zeker. Er zal zeker schoongemaakt moeten worden in gangpad 5...
quote:
Hey je bent er... dan zal het wel niet goed zijn gegaan?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah jij hoort dus bij die panfluitband......
Ze was er niet. Maar morgen weer proberen.....quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey je bent er... dan zal het wel niet goed zijn gegaan?
Schadequote:Op maandag 27 juli 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was er niet. Maar morgen weer proberen.....
Ik weet nu wel dat Tombolafan dus in die panfluitband speelt die tegenover de supermarkt staat.
quote:Request Limit Reached
IMDb aims to be fair to all users. There have been an unusually high number of pages requested by you (or from your organization's web proxy). If you've just been heavily browsing, please take a break for a few minutes before continuing.
Die met die blauwe hoofdband.quote:
Hij lijkt toch absoluut niet op Sandler???quote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde checken of dat nou Adam Sandler is of niet, dus ik zoek op IMDb naar die foto.
Krijg ik dit te zien:
[..]
Ook UPC?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Sinds wanneer gaat internet bepalen dat er een rustpauze genomen moet worden?
neeje gekke wycciequote:
Sorry, ik moet patch gelijk geven, hij lijkt totaal niet op Adam sandler.quote:
weer een tipje van de sluier opgelicht van het mysterie wat 'wyccie' heet...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
Maar.... ik ben nog wel zo goed met gezichten en namen.
Nee niet bepaald.....quote:
Hoewel ik t lief vind dat je denkt dat ik dat ben; sorry...quote:
Dank je. Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ik t lief vind dat je denkt dat ik dat ben; sorry...![]()
Ik bedoelde met dat zeggen dat je dan wel eens kon melden dat ze er niet was, als dat zo was. Niet dat ik daar stond te kijken hoe het ging! Ik nog een tijd in spanning omdat internet ineens plat lag bij me en nu pas weer werkt, is het voor niks![]()
Maar goed, morgen weer een dagje spanning!!!
mooi, ik ga weer de hele dag refreshen...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je. Ik houd jullie op de hoogte.
Maar nu ga ik slapen
Welkom!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woei
Kom ik ook eens in het slowchat topic...
De nadruk is gelukkig weer meer op mainstream komen te liggen. Eerst stonden er vragen soms dagen open over films uit Oezbekistan ofzo..... prima dat die films wel eens aan bod komen maar niet elk topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Welkom!
Eigenlijk moeten we hier om jouw post -> FOK! Movie Trivia - Juli 2009 X maar eens ff helpen.
Je hebt blijkbaar geen tijd om massa's films te kijken, maar toch wil je meedoen met de elite (wie niet?). Welke films moet je dan zien? Heb je een gevoel alsof je een bepaald genre of periode mist qua films? De besten kunnen hier zo opgenoemd worden hoor!
Ik kom zelf uit midden jaren tachtig, dus reken maar uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Welkom!
Eigenlijk moeten we hier om jouw post -> FOK! Movie Trivia - Juli 2009 X maar eens ff helpen.
Je hebt blijkbaar geen tijd om massa's films te kijken, maar toch wil je meedoen met de elite (wie niet?). Welke films moet je dan zien? Heb je een gevoel alsof je een bepaald genre of periode mist qua films? De besten kunnen hier zo opgenoemd worden hoor!
Maar het antwoord wordt toch wel door iemand anders gegeven!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
En je kan ook als je een antwoord niet weet, googlen op de vraag en zo het antwoord leren zonder hem te geven
Google is your friend
Patch is afgelopen weekend op 111 jarige leeftijd overleden las ik... dus vandaar misschien?quote:
We hebben een forumspookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch is afgelopen weekend op 111 jarige leeftijd overleden las ik... dus vandaar misschien?
Hmm, ik vind ook eerlijk gezegd niet alles geweldig wat in die lijst staat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef hornage het volgende:
Qua klassiekers kan ik gewoon de imdb top 250 aanraden. Staan genoeg films tussen die je eigenlijk wel moet hebben gezien als filmkenner.
Ikzelf begin daar niet meer geheel aan. Ik kijk uit principe niet meer films van voor 1970. 2001 Space Odyssey was echt een hel om doorheen te komen en toen wist ik het zeker: dit is niet voor mij bestemd. Hoewel Dr. Strangelove hiervan een uitzondering is.
en de sound effects uit U571, die zijn echt goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hmm, ik vind ook eerlijk gezegd niet alles geweldig wat in die lijst staat.
2001 vond ik eerlijk gezegd wel ontzettend mooi, de visuals gecombineerd met de muziek. Fantastisch. Wel redelijk traag, maar ik vond het hem wel waard.
Ik ben echt een beetje een soundtrack junkie.. als de soundtrack het verhaal en de visualisaties goed ondersteunt dan is het voor mij echt top. Vooral klassieke soundtracks hierin. Denk aan The Fountain, Requiem for a Dream, Solaris (remake), Sunshine, 28 Days/Weeks, Crimson Tide...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
en de sound effects uit U571, die zijn echt goed
Ja in FMT de dreamland edition.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik heb er al 9 goed van de trivia. Punten voor degene die de meeste goede antwoorden (het eerst) geeft, toch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in FMT de dreamland edition.....
quote:
minder juichenquote:
waar is de stand eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat de magische grens van 1200 punten door dit dubbele punten topic wat dichterbij komt vandaag!
Eerrmm.... ik begrijp hem niet helemaal eigenlijkquote:
ja, zat ik net ook over te denken, eigenlijk is het soms het knip en plakwerk niet waard...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woa, ik ben eens creatief. In 1 minuut geraden
Hoeft al niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eerrmm.... ik begrijp hem niet helemaal eigenlijk
zou eigenlijk verboden moeten worden !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hoopte dat het even zou duren voordat bij John Stamos de link naar Uncle Jesse werd gelegd
Hopelijk vanmiddag gelukkig in beide.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef Patch het volgende:
ik wist dat het die langere titel moest zijn, maar ik kwam niet verder dan 'I Shot Jesse James - I Shot Jesse James'....
heel goed Andy, geen geluk in de liefde, wel geluk in het spel !
dank jequote:
Van The Brat Pack-films, plus een berg andere jaren '80 films, worden door mij veel vragen gesteld o.a.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
We komen er niet veel aan te pas he vandaag?Brat Pack wist ik ook totaal niets van
Ik had het een keer voorbij zien komen, maar wie erbij horen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
We komen er niet veel aan te pas he vandaag?Brat Pack wist ik ook totaal niets van
Jabba the Hutt en C-3PO had het moeten zijn, ach ja...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:35 schreef Dopekoe het volgende:
De star wars vraag had ik ook niet ver mee gekomen
De enige die ik ken zijn:
Han Solo
Darth Vader
Darth Maul
Anakin Skywalker
Luke Skywalker
Prinses Leia
Jabba the hun (Pizza the hut in spaceballs)
Ewok
R2D2
3CPO
Maar daar zullen er wel wat fout van zijn
Het valt me nog mee dat ik zover kwam aangezien ik geen enkele van de starwars films heb afgekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Jabba the Hutt en C-3PO had het moeten zijn, ach ja...
schaam je !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik zover kwam aangezien ik geen enkele van de starwars films heb afgekeken
quote:
ik ook, de film that is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel alles van Stargate gezien
De TV serie is echt goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef Patch het volgende:
[..]
ik ook, de film that is...
tv-serie kijk ik nog wel eens, als ie goedkoper is...
je bent ook jonger dan ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:43 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben gewoon een keer de 1e die een antwoord geeft dat nog plausibel is ook
Ik ben over 2 jaar ook al 30 hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:44 schreef Patch het volgende:
[..]
je bent ook jonger dan ik
ach de jeugd, de jeugd...
Over twee jaar? Dan is Sheridana al weer bijna 40......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben over 2 jaar ook al 30 hoor
Anyway, het antwoord was toch niet goed
Ik begrijp nu waarom die award er nooit doorkwam.....quote:
SC topics ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:51 schreef Dopekoe het volgende:
De trivia topics gaan lekker hard nu weer
Ik heb ook te weinig zwart-wit films gezien......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:54 schreef Patch het volgende:
zwart wit-films ben ik niet goed in...
Alleen sommige echte klassiekers en alle Laurel & Hardy's
Daarna is het een hele klim om SOK en Patch voorbij te gaan.... ik denk dat ik de eeuwige derde blijf....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Dopekoe het volgende:
Dat moet wel lukken denk ik
Ik denk dat ik weer terug ben in de overall top 50
Psssttt..... Rattengif kopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna is het een hele klim om SOK en Patch voorbij te gaan.... ik denk dat ik de eeuwige derde blijf....
Die van Patch.... Samuel stelt onaangekondigd een vraag....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Dopekoe het volgende:![]()
Weet niet welke vraag ik moet beantwoorden
Maar Samuel kreeg het laatste punt toch ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die van Patch.... Samuel stelt onaangekondigd een vraag....
Hij had beter een nieuwe post kunnen doen. En waarom is hij nu ineens veranderd?quote:
geen idee....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had beter een nieuwe post kunnen doen. En waarom is hij nu ineens veranderd?
Ja dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:01 schreef Dopekoe het volgende:
Heb vanochtend uitgereid de tijd genomen om een leuke vraag te maken
Hoop dat ik hem nog kan stellen ook
Ik ken die over de voeten, en die over de creditcard ook maar daar weet ik de titel niet bijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Dopekoe het volgende:
Ben blij dat men mijn vraag niet binnen 5 min. beantwoord
Tuurlijk ken je er wel meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ken die over de voeten, en die over de creditcard ook maar daar weet ik de titel niet bij![]()
Dus aan mij heb je niets
Zit wel een aantal bij dat me bekend voorkomt, maar titels...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je er wel meer
Ik weet zeker dat je er minimaal 5 weet
NU toch wel, met wat hints erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zit wel een aantal bij dat me bekend voorkomt, maar titels...
Als je stiekem Guy in 1 van de hints eens vervangt door Robotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Nog steeds alleen een n, en daar red ik het niet mee![]()
Ik ga zo maar eens richting huis!
En en en? Met je nichtje naar de supermarkt geweest???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn nichtje uit de creche ophalen...
Ja maar ze was er weer niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En en en? Met je nichtje naar de supermarkt geweest???
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:08 schreef Patch het volgende:
oei oei
ze is natuurlijk met vriendinnen op vakantie naar Salou, alle remmen los enzo...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:08 schreef Patch het volgende:
oei oei
ze is natuurlijk met vriendinnen op vakantie naar Salou, alle remmen los enzo...
Of ze is ziek... Morgen weer met vrolijk optimisme naar de super!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kan toch dat dit net 2 vrije dagen waren van haar!!!
kan...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kan toch dat dit net 2 vrije dagen waren van haar!!!
Dat zou kunnen inderdaad....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef Patch het volgende:
[..]
kan...
maar ze kan nu ook op het strand liggen met 1 of andere Pablo...
Nee joh.... ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Patch het volgende:
mijn geweten zegt me, dat ik te vaak aan het plagen ben, en bij deze mijn welgemeende excuses aan moet bieden, als er post zijn waaraan jij je stoort.
Bij deze
mooi...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee joh.... ik kan wel tegen een stootje hoor.
Jij waarschijnlijk van Tombolafan.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:25 schreef Patch het volgende:
[..]
mooi...
dan ga ik weer vrolijk verder....
over stootjes gesproken... weet je wie er wat stootjes krijgt vannacht op een of ander Spaans strand?
als dat op 1 of ander Spaans strand is, dan teken ik ervoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk van Tombolafan.....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:26 schreef Patch het volgende:
[..]
als dat op 1 of ander Spaans strand is, dan teken ik ervoor
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alleen op een spaans strand!?
![]()
en bedankt...
jajajaja... eerst ruzie maken en dan...quote:
ho ho hoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jajajaja... eerst ruzie maken en dan...
Ja, maar dat betekent niet dat ik ruzie leuk vind...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ho ho ho
het goedmaken vond jij het mooiste van ruzie !!!
tis weer voorbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik ruzie leuk vind...
mmm, ik heb hoofdpijn van dat geruzie...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Patch het volgende:
[..]
tis weer voorbij
dusse, hoe laat en waar?
aaaaah... ga ergens ander zitten ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag niet meedoen met deze vraag.... mijn nichtje zit naast me en er zitten wat foto's bij die niet geschikt zijn voor jongere kijkers....![]()
Ze is weer naar bed.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:26 schreef Patch het volgende:
oeh...![]()
dit geeft voor mij het startschot om hier eens wat leuke foto's te plaatsen
Heb geen zin om terug te lezen in het topic. Ben je nog bij de super geweest?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is weer naar bed.....Ze ligt nu weer in mijn bed en ik heb een cd van de Shadows opgezet.....
Ja maar ze was er niet....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb geen zin om terug te lezen in het topic. Ben je nog bij de super geweest?
hee... ga je nu ruzie met Andy zoeken???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:26 schreef Patch het volgende:
oeh...![]()
dit geeft voor mij het startschot om hier eens wat leuke foto's te plaatsen
alweer niet... Is het niet makkelijker aan 1 van d'r collega's te vragen wanneer ze weer moet werken? Misschien is ze nou wel op vakantie en kom je er de komende 2 weken voor niks elke dag...quote:
Zou die het daar ook mee willen goed maken daarna?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee... ga je nu ruzie met Andy zoeken???
Ik moet ook eten hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alweer niet... Is het niet makkelijker aan 1 van d'r collega's te vragen wanneer ze weer moet werken? Misschien is ze nou wel op vakantie en kom je er de komende 2 weken voor niks elke dag...
Nou dat lijkt me geen puik plan.......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou die het daar ook mee willen goed maken daarna?
Ok, das waar... Good night & Good luckquote:
neejequote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Durft ie niet joh..... Patch heeft een grote mond maar knokken kan die niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
why not?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me geen puik plan.......
Hij mag het best goed maken door een biertje aan te bieden maar niet op de manier zoals hij en Tombolafan het goedmaken..... I am not into the gaything.quote:
Net of jij het wel zo graag wilquote:
Waarschijnlijk omdat Patch en Andy mannen zijn, en ik niet (ook al noemde iemand me gisteren een HIJ...)quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij mag het best goed maken door een biertje aan te bieden maar niet op de manier zoals hij en Tombolafan het goedmaken..... I am not into the gaything.
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Wel fijn dat jullie het dubbelepuntentopic voor me opengelaten hebben.
maak die vraag van Intre even af dan? Hebben we voor jou bewaard...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Wel fijn dat jullie het dubbelepuntentopic voor me opengelaten hebben.
Oh, dat is wel jammer... Ik weet het ook niet... zit ook te hopen dat iemand het weet en ik misschien een andere weet...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik moet jullie helaas teleurstellen.![]()
Zit wel te wachten tot iemand anders het goed heeft en een nieuwe vraag stelt.
Heb ik het vorige topic zo fanatiek meegespeeld in de hoop op een tiende topic, heb ik er nog niks aan omdat ik vandaag aan het werk was. En morgen ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |