geen idee....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had beter een nieuwe post kunnen doen. En waarom is hij nu ineens veranderd?
Ja dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:01 schreef Dopekoe het volgende:
Heb vanochtend uitgereid de tijd genomen om een leuke vraag te maken
Hoop dat ik hem nog kan stellen ook
Ik ken die over de voeten, en die over de creditcard ook maar daar weet ik de titel niet bijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Dopekoe het volgende:
Ben blij dat men mijn vraag niet binnen 5 min. beantwoord
Tuurlijk ken je er wel meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ken die over de voeten, en die over de creditcard ook maar daar weet ik de titel niet bij![]()
Dus aan mij heb je niets
Zit wel een aantal bij dat me bekend voorkomt, maar titels...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je er wel meer
Ik weet zeker dat je er minimaal 5 weet
NU toch wel, met wat hints erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zit wel een aantal bij dat me bekend voorkomt, maar titels...
Als je stiekem Guy in 1 van de hints eens vervangt door Robotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Nog steeds alleen een n, en daar red ik het niet mee![]()
Ik ga zo maar eens richting huis!
En en en? Met je nichtje naar de supermarkt geweest???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn nichtje uit de creche ophalen...
Ja maar ze was er weer niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En en en? Met je nichtje naar de supermarkt geweest???
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:08 schreef Patch het volgende:
oei oei
ze is natuurlijk met vriendinnen op vakantie naar Salou, alle remmen los enzo...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:08 schreef Patch het volgende:
oei oei
ze is natuurlijk met vriendinnen op vakantie naar Salou, alle remmen los enzo...
Of ze is ziek... Morgen weer met vrolijk optimisme naar de super!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kan toch dat dit net 2 vrije dagen waren van haar!!!
kan...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kan toch dat dit net 2 vrije dagen waren van haar!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |