Nou dat lijkt me geen puik plan.......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou die het daar ook mee willen goed maken daarna?
Ok, das waar... Good night & Good luckquote:
neejequote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee... ga je nu ruzie met Andy zoeken???
Durft ie niet joh..... Patch heeft een grote mond maar knokken kan die niet.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee... ga je nu ruzie met Andy zoeken???
why not?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me geen puik plan.......
Hij mag het best goed maken door een biertje aan te bieden maar niet op de manier zoals hij en Tombolafan het goedmaken..... I am not into the gaything.quote:
Net of jij het wel zo graag wilquote:
Waarschijnlijk omdat Patch en Andy mannen zijn, en ik niet (ook al noemde iemand me gisteren een HIJ...)quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij mag het best goed maken door een biertje aan te bieden maar niet op de manier zoals hij en Tombolafan het goedmaken..... I am not into the gaything.
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Wel fijn dat jullie het dubbelepuntentopic voor me opengelaten hebben.
maak die vraag van Intre even af dan? Hebben we voor jou bewaard...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Wel fijn dat jullie het dubbelepuntentopic voor me opengelaten hebben.
Oh, dat is wel jammer... Ik weet het ook niet... zit ook te hopen dat iemand het weet en ik misschien een andere weet...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik moet jullie helaas teleurstellen.![]()
Zit wel te wachten tot iemand anders het goed heeft en een nieuwe vraag stelt.
Heb ik het vorige topic zo fanatiek meegespeeld in de hoop op een tiende topic, heb ik er nog niks aan omdat ik vandaag aan het werk was. En morgen ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |