De nadruk is gelukkig weer meer op mainstream komen te liggen. Eerst stonden er vragen soms dagen open over films uit Oezbekistan ofzo..... prima dat die films wel eens aan bod komen maar niet elk topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Welkom!
Eigenlijk moeten we hier om jouw post -> FOK! Movie Trivia - Juli 2009 X maar eens ff helpen.
Je hebt blijkbaar geen tijd om massa's films te kijken, maar toch wil je meedoen met de elite (wie niet?). Welke films moet je dan zien? Heb je een gevoel alsof je een bepaald genre of periode mist qua films? De besten kunnen hier zo opgenoemd worden hoor!
Ik kom zelf uit midden jaren tachtig, dus reken maar uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Welkom!
Eigenlijk moeten we hier om jouw post -> FOK! Movie Trivia - Juli 2009 X maar eens ff helpen.
Je hebt blijkbaar geen tijd om massa's films te kijken, maar toch wil je meedoen met de elite (wie niet?). Welke films moet je dan zien? Heb je een gevoel alsof je een bepaald genre of periode mist qua films? De besten kunnen hier zo opgenoemd worden hoor!
Maar het antwoord wordt toch wel door iemand anders gegeven!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
En je kan ook als je een antwoord niet weet, googlen op de vraag en zo het antwoord leren zonder hem te geven
Google is your friend
Patch is afgelopen weekend op 111 jarige leeftijd overleden las ik... dus vandaar misschien?quote:
We hebben een forumspookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch is afgelopen weekend op 111 jarige leeftijd overleden las ik... dus vandaar misschien?
Hmm, ik vind ook eerlijk gezegd niet alles geweldig wat in die lijst staat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef hornage het volgende:
Qua klassiekers kan ik gewoon de imdb top 250 aanraden. Staan genoeg films tussen die je eigenlijk wel moet hebben gezien als filmkenner.
Ikzelf begin daar niet meer geheel aan. Ik kijk uit principe niet meer films van voor 1970. 2001 Space Odyssey was echt een hel om doorheen te komen en toen wist ik het zeker: dit is niet voor mij bestemd. Hoewel Dr. Strangelove hiervan een uitzondering is.
en de sound effects uit U571, die zijn echt goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hmm, ik vind ook eerlijk gezegd niet alles geweldig wat in die lijst staat.
2001 vond ik eerlijk gezegd wel ontzettend mooi, de visuals gecombineerd met de muziek. Fantastisch. Wel redelijk traag, maar ik vond het hem wel waard.
Ik ben echt een beetje een soundtrack junkie.. als de soundtrack het verhaal en de visualisaties goed ondersteunt dan is het voor mij echt top. Vooral klassieke soundtracks hierin. Denk aan The Fountain, Requiem for a Dream, Solaris (remake), Sunshine, 28 Days/Weeks, Crimson Tide...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
en de sound effects uit U571, die zijn echt goed
Ja in FMT de dreamland edition.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik heb er al 9 goed van de trivia. Punten voor degene die de meeste goede antwoorden (het eerst) geeft, toch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in FMT de dreamland edition.....
quote:
minder juichenquote:
waar is de stand eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat de magische grens van 1200 punten door dit dubbele punten topic wat dichterbij komt vandaag!
Eerrmm.... ik begrijp hem niet helemaal eigenlijkquote:
ja, zat ik net ook over te denken, eigenlijk is het soms het knip en plakwerk niet waard...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woa, ik ben eens creatief. In 1 minuut geraden
Hoeft al niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eerrmm.... ik begrijp hem niet helemaal eigenlijk
zou eigenlijk verboden moeten worden !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hoopte dat het even zou duren voordat bij John Stamos de link naar Uncle Jesse werd gelegd
Hopelijk vanmiddag gelukkig in beide.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef Patch het volgende:
ik wist dat het die langere titel moest zijn, maar ik kwam niet verder dan 'I Shot Jesse James - I Shot Jesse James'....
heel goed Andy, geen geluk in de liefde, wel geluk in het spel !
dank jequote:
Van The Brat Pack-films, plus een berg andere jaren '80 films, worden door mij veel vragen gesteld o.a.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
We komen er niet veel aan te pas he vandaag?Brat Pack wist ik ook totaal niets van
Ik had het een keer voorbij zien komen, maar wie erbij horen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
We komen er niet veel aan te pas he vandaag?Brat Pack wist ik ook totaal niets van
Jabba the Hutt en C-3PO had het moeten zijn, ach ja...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:35 schreef Dopekoe het volgende:
De star wars vraag had ik ook niet ver mee gekomen
De enige die ik ken zijn:
Han Solo
Darth Vader
Darth Maul
Anakin Skywalker
Luke Skywalker
Prinses Leia
Jabba the hun (Pizza the hut in spaceballs)
Ewok
R2D2
3CPO
Maar daar zullen er wel wat fout van zijn
Het valt me nog mee dat ik zover kwam aangezien ik geen enkele van de starwars films heb afgekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Jabba the Hutt en C-3PO had het moeten zijn, ach ja...
schaam je !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik zover kwam aangezien ik geen enkele van de starwars films heb afgekeken
quote:
ik ook, de film that is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel alles van Stargate gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |