Bijna wel idd.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
De vorige heeft twee jaar open gestaan, of niet?
Nou moe, een hele dag voorbij en alleen een nieuw sc topic, en nog geen trivia... morgen maar weer wat fanatieker meedoenquote:
Als je Cidade de Deus goed vond dan deze film ook. Dat nummer Rap das Armas is de titelsong.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Zegt me helemaal niks, maar als die goed is zoals hij zegt. Dan is er weer een film om te kijken
Nog een film die ik moet kijken. Welke kan ik het beste als eerste kijken?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je Cidade de Deus goed vond dan deze film ook. Dat nummer Rap das Armas is de titelsong.
Maakt niet uit. Beide vertellen een ander verhaal. Cidade de deus gaat over de criminelen die de sloppenwijken bevolken en Tropa gaat over een keiharde speciale eenheid die ze met elk mogelijk middel bestrijd. Wel beide van dezelfde schrijver.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog een film die ik moet kijken. Welke kan ik het beste als eerste kijken?
Ik zou het zeker doen. Zijn echt goeie maffia/politiefilms.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou dan gaan we binnenkort maar es kijken
Nee, de regisseur onderbreekt het verhaal regelmatig gaat iets verderop weer verder komt later weer terug. Hij is niet zo zeer verwarrend door het plot maar door de opzet.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Verwarrend is dan toch alleen maar leuker? Vind het wel wat hebben als de film niet gewoon "normaal" is
O, das wat ik bij het beantwoorden van de vorige vraag aan film bedoelde...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga morgen denk ik even Doomsday kijken met die Kate Beckensale look a like Rhona Mitra
Films met Kate Beckinsale of dames die op haar lijken zijn altijd leuk volgens mij.....quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, das wat ik bij het beantwoorden van de vorige vraag aan film bedoelde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |