Dat zou kunnen inderdaad....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef Patch het volgende:
[..]
kan...
maar ze kan nu ook op het strand liggen met 1 of andere Pablo...
Nee joh.... ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Patch het volgende:
mijn geweten zegt me, dat ik te vaak aan het plagen ben, en bij deze mijn welgemeende excuses aan moet bieden, als er post zijn waaraan jij je stoort.
Bij deze
mooi...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee joh.... ik kan wel tegen een stootje hoor.
Jij waarschijnlijk van Tombolafan.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:25 schreef Patch het volgende:
[..]
mooi...
dan ga ik weer vrolijk verder....
over stootjes gesproken... weet je wie er wat stootjes krijgt vannacht op een of ander Spaans strand?
als dat op 1 of ander Spaans strand is, dan teken ik ervoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk van Tombolafan.....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:26 schreef Patch het volgende:
[..]
als dat op 1 of ander Spaans strand is, dan teken ik ervoor
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alleen op een spaans strand!?
![]()
en bedankt...
jajajaja... eerst ruzie maken en dan...quote:
ho ho hoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jajajaja... eerst ruzie maken en dan...
Ja, maar dat betekent niet dat ik ruzie leuk vind...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ho ho ho
het goedmaken vond jij het mooiste van ruzie !!!
tis weer voorbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik ruzie leuk vind...
mmm, ik heb hoofdpijn van dat geruzie...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Patch het volgende:
[..]
tis weer voorbij
dusse, hoe laat en waar?
aaaaah... ga ergens ander zitten ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag niet meedoen met deze vraag.... mijn nichtje zit naast me en er zitten wat foto's bij die niet geschikt zijn voor jongere kijkers....![]()
Ze is weer naar bed.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:26 schreef Patch het volgende:
oeh...![]()
dit geeft voor mij het startschot om hier eens wat leuke foto's te plaatsen
Heb geen zin om terug te lezen in het topic. Ben je nog bij de super geweest?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is weer naar bed.....Ze ligt nu weer in mijn bed en ik heb een cd van de Shadows opgezet.....
Ja maar ze was er niet....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb geen zin om terug te lezen in het topic. Ben je nog bij de super geweest?
hee... ga je nu ruzie met Andy zoeken???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:26 schreef Patch het volgende:
oeh...![]()
dit geeft voor mij het startschot om hier eens wat leuke foto's te plaatsen
alweer niet... Is het niet makkelijker aan 1 van d'r collega's te vragen wanneer ze weer moet werken? Misschien is ze nou wel op vakantie en kom je er de komende 2 weken voor niks elke dag...quote:
Zou die het daar ook mee willen goed maken daarna?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee... ga je nu ruzie met Andy zoeken???
Ik moet ook eten hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alweer niet... Is het niet makkelijker aan 1 van d'r collega's te vragen wanneer ze weer moet werken? Misschien is ze nou wel op vakantie en kom je er de komende 2 weken voor niks elke dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |