Ik ben er weer even! Gaat goed met het trivia topic! (Ik weet alleen deze vraag niet en ik durf niet te posten omdat ik dan bang ben dat ik hem volpost en een nieuwe moet openen...quote:Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou moe, een hele dag voorbij en alleen een nieuw sc topic, en nog geen trivia... morgen maar weer wat fanatieker meedoen
waarschijnlijk slaapt iedereen al, dus welterusten!!!
Haal je je dates uit de supermarkt?quote:
hehehequote:
Mijn stiefbroer zegt altijd dat je in de supermarkt meer kans maakt de vrouw van je leven tegen te komen dan in de kroeg...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Je zou het vorige Slowchat-topic eens door moeten nemen.
Gaat een wereld voor je open.
je moet er ook niet werken, dan scoor je juist niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik werk al 9 jaar in een supermarkt en heb er nog nooit iemand gevonden
tja, hij bedoelt dan wel de andere klanten volgens mij... Maar ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt en aardig wat romances meegemaakt hoor... (niet alleen van mij hoor...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik werk al 9 jaar in een supermarkt en heb er nog nooit iemand gevonden
dat dusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef Patch het volgende:
[..]
je moet er ook niet werken, dan scoor je juist niet.
je moet gewoon inkopen doen, dan scoor je misschien.
Ik ga het morgen beleven....quote:
Ik ken niet eens koppeltjes op de werkvloer. Nou moet ik wel zeggen dat ik ook lang niet iedereen ken op de werkvloer, maar toch. Maar eigenlijk ook nooit gehoord dat er collega's wat met (vaste) klanten hebben of hebben gehadquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, hij bedoelt dan wel de andere klanten volgens mij... Maar ik heb 10 jaar in een supermarkt gewerkt en aardig wat romances meegemaakt hoor... (niet alleen van mij hoor...)
Ga je morgen boodschappen doen?quote:
Nee, niet dat ik weet. Maar ik dacht eruit te begrijpen dat hij morgen zijn kassameisje weer ziet en dan...quote:
owh, dacht al, zit ik in de Twilight Zone...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Maar ik dacht eruit te begrijpen dat hij morgen zijn kassameisje weer ziet en dan...
Maar kassa meisjes zijn normaal toch ehh... jong? Ik weet dat bij mij de kassa meisjes of TE jong zijn, of bijna met pensioen gaanquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Maar ik dacht eruit te begrijpen dat hij morgen zijn kassameisje weer ziet en dan...
ja ik ben onder druk gezet door andere Fokkers en nu moet kassameisje morgen uitvragen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, ik heb van mijn 16e tot 25e achter de kassa gezeten hoor... (en ik zeg niet hoe lang dat geleden is...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar kassa meisjes zijn normaal toch ehh... jong? Ik weet dat bij mij de kassa meisjes of TE jong zijn, of bijna met pensioen gaandus das alle 2 handjes afblijven...
![]()
(meer verkapte vraag, hoe oud zijn jullie allemaal dan)
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dat sjabloon kan iedereen veranderen. Gewoon op bewerken klikken. Als het goed is, staat de link naar het slowchattopic er nu goed in.
Mijne is tussen de 18 en de twintig...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Waren er bij ons maar kassameisjes van 25dat kan dan nog net
, maar die zitten er dus niet...
En wel flauw hoor dat je dat niet wil zeggen...
moet niet. Maar je hebt op zich niets te verliezen toch? Hooguit dat je volgende keer in een andere rij moet afrekenen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja ik ben onder druk gezet door andere Fokkers en nu moet kassameisje morgen uitvragen....
Sorry..... maar the heart wants what it wants.....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet niet. Maar je hebt op zich niets te verliezen toch? Hooguit dat je volgende keer in een andere rij moet afrekenen.Enige nadeel is dat ik dan een andere verloofde moet zoeken...
Is daten via internet Twilight Zone???quote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef Patch het volgende:
[..]
owh, dacht al, zit ik in de Twilight Zone...
![]()
ah, ik wilde net onthullen hoe oud ik ben (Patch; mond dicht he...)quote:Op zondag 26 juli 2009 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar es slapen, morgen weer om 7 beginnen... good night and good luck
neen, maar wel als het andy betreftquote:Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is daten via internet Twilight Zone???
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry..... maar the heart wants what it wants.....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....
toch niet zo'n zogenaamd leuke presentator die je dan steeds zogenaamd in spanning houdt hoe het verder gaat terwijl je alleen maar wil weten hoe het met de hoofdpersoon gaat???quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.quote:
Een oud-collega van mij (van de kassa) kreeg een briefje van een vaste klant met de vraag of ze eens met hem uit wilde. Die hebben nu samen twee kindjes. Succes is dus goed mogelijk!!!quote:
Ik zou het enger vinden als je in 4 dagen verliefd op iemand wordt die je via een forum "spreekt" en van wie je 1 foto hebt gezien... en ik vind jou ook lief hoor, maar ben nog nooit binnen zo'n korte tijd verliefd geweest, dat heeft echt tijd nodig bij mij...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.
Ergens in de middag.....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij (van de kassa) kreeg een briefje van een vaste klant met de vraag of ze eens met hem uit wilde. Die hebben nu samen twee kindjes. Succes is dus goed mogelijk!!!
maarre, hoe laat ga je ongeveer???? Voordat ik de hele dag ga lopen checken of je al verslag hebt gedaan...
Enige jammere is dat ik nu niet meer op kan scheppen dat er 2 mannen om mij vechten...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.
Nee dat zou raar zijn idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het enger vinden als je in 4 dagen verliefd op iemand wordt die je via een forum "spreekt" en van wie je 1 foto hebt gezien... en ik vind jou ook lief hoor, maar ben nog nooit binnen zo'n korte tijd verliefd geweest, dat heeft echt tijd nodig bij mij...
Ach dat willen Patch en ik wel blijven doen hoor.... Heb ik morgen misschien een vriendin en een FMT vriendin....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ik nu niet meer op kan scheppen dat er 2 mannen om mij vechten...
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn idd.![]()
Gelukkig maar. Ik vind je wel een aanwinst voor de FMT ! Dat moet zeker gezegd worden!
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat willen Patch en ik wel blijven doen hoor.... Heb ik morgen misschien een vriendin en een FMT vriendin....
Ik ga ook zo off, maar ik wil wel weer eens een vraag weten...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo slapen...even wachten wie mijn vraag inkopt.....
weer niet...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook zo off, maar ik wil wel weer eens een vraag weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |