Mijne is tussen de 18 en de twintig...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Waren er bij ons maar kassameisjes van 25dat kan dan nog net
, maar die zitten er dus niet...
En wel flauw hoor dat je dat niet wil zeggen...
moet niet. Maar je hebt op zich niets te verliezen toch? Hooguit dat je volgende keer in een andere rij moet afrekenen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja ik ben onder druk gezet door andere Fokkers en nu moet kassameisje morgen uitvragen....
Sorry..... maar the heart wants what it wants.....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet niet. Maar je hebt op zich niets te verliezen toch? Hooguit dat je volgende keer in een andere rij moet afrekenen.Enige nadeel is dat ik dan een andere verloofde moet zoeken...
Is daten via internet Twilight Zone???quote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef Patch het volgende:
[..]
owh, dacht al, zit ik in de Twilight Zone...
![]()
ah, ik wilde net onthullen hoe oud ik ben (Patch; mond dicht he...)quote:Op zondag 26 juli 2009 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar es slapen, morgen weer om 7 beginnen... good night and good luck
neen, maar wel als het andy betreftquote:Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is daten via internet Twilight Zone???
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry..... maar the heart wants what it wants.....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....
toch niet zo'n zogenaamd leuke presentator die je dan steeds zogenaamd in spanning houdt hoe het verder gaat terwijl je alleen maar wil weten hoe het met de hoofdpersoon gaat???quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12 dates 13 onglukken... nieuwe serie met Andy Lewis in de hoofdrol en gepresenteerd door Patch Martin....
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.quote:
Een oud-collega van mij (van de kassa) kreeg een briefje van een vaste klant met de vraag of ze eens met hem uit wilde. Die hebben nu samen twee kindjes. Succes is dus goed mogelijk!!!quote:
Ik zou het enger vinden als je in 4 dagen verliefd op iemand wordt die je via een forum "spreekt" en van wie je 1 foto hebt gezien... en ik vind jou ook lief hoor, maar ben nog nooit binnen zo'n korte tijd verliefd geweest, dat heeft echt tijd nodig bij mij...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.
Ergens in de middag.....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij (van de kassa) kreeg een briefje van een vaste klant met de vraag of ze eens met hem uit wilde. Die hebben nu samen twee kindjes. Succes is dus goed mogelijk!!!
maarre, hoe laat ga je ongeveer???? Voordat ik de hele dag ga lopen checken of je al verslag hebt gedaan...
Enige jammere is dat ik nu niet meer op kan scheppen dat er 2 mannen om mij vechten...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel! En ik vind je wel lief hoor maar ik ben alleen niet verliefd.
Nee dat zou raar zijn idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het enger vinden als je in 4 dagen verliefd op iemand wordt die je via een forum "spreekt" en van wie je 1 foto hebt gezien... en ik vind jou ook lief hoor, maar ben nog nooit binnen zo'n korte tijd verliefd geweest, dat heeft echt tijd nodig bij mij...
Ach dat willen Patch en ik wel blijven doen hoor.... Heb ik morgen misschien een vriendin en een FMT vriendin....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ik nu niet meer op kan scheppen dat er 2 mannen om mij vechten...
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn idd.![]()
Gelukkig maar. Ik vind je wel een aanwinst voor de FMT ! Dat moet zeker gezegd worden!
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat willen Patch en ik wel blijven doen hoor.... Heb ik morgen misschien een vriendin en een FMT vriendin....
Ik ga ook zo off, maar ik wil wel weer eens een vraag weten...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo slapen...even wachten wie mijn vraag inkopt.....
weer niet...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook zo off, maar ik wil wel weer eens een vraag weten...
Het is in de middag!!!!quote:
Tja, misschien heeft het wel heel erg goed uitgepakt...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef Patch het volgende:
andy toch...![]()
Wat een fout shirt... t-t-t
[ afbeelding ]
Andy kennende:quote:
in het magazijn?quote:
ok, jullie kennen elkaar echt te goedquote:
Andy: "kom, effe de vakken vullen!"quote:
he gadver, wat een foute opmerking...quote:
Jij niet dan? jij bedenkt dezelfde opmerkingquote:
Dan kan ie dat toch wel ff komen melden???quote:Op maandag 27 juli 2009 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in het magazijn?
Misschien heb die wel pech en hoeft ze helemaal niet te werken
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat wil je dat hij meld? Dat hij in haar,.. ehh.. het magazijn bezig is of dat hij de verkeerde kassa genomen heeft?
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Patch het volgende:
Wat er ook aan de hand is, 1 ding is zeker. Er zal zeker schoongemaakt moeten worden in gangpad 5...
Vies vies mannetjequote:Op maandag 27 juli 2009 18:40 schreef Patch het volgende:
Wat er ook aan de hand is, 1 ding is zeker. Er zal zeker schoongemaakt moeten worden in gangpad 5...
quote:
Hey je bent er... dan zal het wel niet goed zijn gegaan?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah jij hoort dus bij die panfluitband......
Ze was er niet. Maar morgen weer proberen.....quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey je bent er... dan zal het wel niet goed zijn gegaan?
Schadequote:Op maandag 27 juli 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was er niet. Maar morgen weer proberen.....
Ik weet nu wel dat Tombolafan dus in die panfluitband speelt die tegenover de supermarkt staat.
quote:Request Limit Reached
IMDb aims to be fair to all users. There have been an unusually high number of pages requested by you (or from your organization's web proxy). If you've just been heavily browsing, please take a break for a few minutes before continuing.
Die met die blauwe hoofdband.quote:
Hij lijkt toch absoluut niet op Sandler???quote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde checken of dat nou Adam Sandler is of niet, dus ik zoek op IMDb naar die foto.
Krijg ik dit te zien:
[..]
Ook UPC?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Sinds wanneer gaat internet bepalen dat er een rustpauze genomen moet worden?
neeje gekke wycciequote:
Sorry, ik moet patch gelijk geven, hij lijkt totaal niet op Adam sandler.quote:
weer een tipje van de sluier opgelicht van het mysterie wat 'wyccie' heet...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
Maar.... ik ben nog wel zo goed met gezichten en namen.
Nee niet bepaald.....quote:
Hoewel ik t lief vind dat je denkt dat ik dat ben; sorry...quote:
Dank je. Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ik t lief vind dat je denkt dat ik dat ben; sorry...![]()
Ik bedoelde met dat zeggen dat je dan wel eens kon melden dat ze er niet was, als dat zo was. Niet dat ik daar stond te kijken hoe het ging! Ik nog een tijd in spanning omdat internet ineens plat lag bij me en nu pas weer werkt, is het voor niks![]()
Maar goed, morgen weer een dagje spanning!!!
mooi, ik ga weer de hele dag refreshen...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je. Ik houd jullie op de hoogte.
Maar nu ga ik slapen
Welkom!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woei
Kom ik ook eens in het slowchat topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |