Iedereen schreeuwt van hij is groot en dat is het. Dat is het dus echt niet, die kerel weet hoe die moet bewegen op de grond. Doe daar submission defense bij en iemand die zo sterk is is levensgevaarlijk op de grond. Ik denk dat Mir nog verwacht had dat Brock wel fouten zou maken, maar zoals in de WWE ook al bleek, Brock leert angstaanjagend snel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:23 schreef pwned het volgende:
Ja de champions zijn momenteel wel echt fantastisch, hoewel ik van mening ben dat Lesnar de minste van het rijtje is. Maar ik denk dat hij wel potentie heeft om te domineren. (Dana moet even Fedor contracteren)
Doordat Barnett positief is getest (op doping), gaat het mainevent niet door ;quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:38 schreef Semargofni het volgende:
TVP'tje.
Whats up met de TT trouwens?
Zie ook http://mmamania.com/2009/(...)aug-1-trilogy-event/quote:Multiple sources have informed MMAWeekly.com that Affliction’s third show, “Triology,” has been cancelled. Fighters and managers were being notified of the situation early Friday morning.
The event was scheduled for Aug. 1 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
Details on the cancellation are few, but the loss of Josh Barnett, one half of the evening’s main event, undoubtedly contributed to the decision.
A source close to the situation also informed MMAWeekly.com that Affliction’s pay-per-view provider, Showtime, played a major factor in the cancellation.
if it is true could this be the beginning of the end for them also
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=9221&zoneid=2quote:In a sea change for the promotional landscape of mixed martial arts, Affliction has agreed to cease promoting fights and become an official sponsor of the Ultimate Fighting Championship.
Kevin Iole of Yahoo! Sports first reported the news on Friday afternoon, and a UFC official confirmed the report to MMAWeekly.com.
A joint announcement between the Las Vegas-based promotion and California-based clothing maker is expected soon.
Few details about the deal are known, but the popular clothing brand could be seen on Zuffa fighters as soon as Aug. 8, when UFC 101 lands in Philadelphia.
A similar deal was first proposed last October after the postponement of Affliction’s second event, “Day of Reckoning.” Executives from the UFC and Affliction met in secret in Las Vegas and offered to take Affliction on as a sponsor and co-branded apparel maker in exchange for ceasing to promote fights. Affliction executives rejected the offer after a fiery confrontation between co-founder Todd Beard and UFC co-owner Lorenzo Ferttita.
The fate of fighters marooned by Affliction’s cancellation of its third show, “Trilogy,” is unknown at this time.
Check back with MMAWeekly.com for more updates on this story as it develops.
quote:From UFC President Dana White:
“We are excited about the return of Affliction to the UFC and look forward to seeing our fighters once again walk into the Octagon wearing the Affliction brands. Affliction is an innovator of mixing fashion with this sport and we are looking forward to working together to promote the sport.”
Precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als er fighters naar de UFC zullen overstappen (omdat de events goed opgezet zijn, en ik er altijd met smaak en zin naar kijk), enkel is dan wel het komende probleem dat er steeds meer een monopolie wordt gecreëerd voor de UFC, en dat is zeker niet goed.
Voor de sport niet, maar ook niet voor de supporters; de prijzen zullen naar alle waarschijnlijkheid gaan stijgen, met alle gevolgen van dien.
Dat zullen leuke events/fights worden, maar denk dat daar nog wel een lange weg voor te gaan moet zijn..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel.
Natuurlijk wil ik de rematch tussen Machida en Ortiz zien.
Zelfs de draw tussen Evans en Ortiz moet nog rechtgezet worden imo
Fedor vs. Lesnar... FUCK YEAH!
Mousasi vs. middleweight of de light heavyweigh division... BRING IT ON!!
Maar feit blijft dat ze flink op weg zijn om al hun concurrentie uit te roeien.
Over welke tracker hebben we het nu?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Je moet een ratio houden van minimaal 0.8 het liefst 1.0 of nog hoger anders wordt je gekicked
Owquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef Fokski het volgende:
[..]
Over welke tracker hebben we het nu?Bij de meest bekende tracker zie ik het volgende:
Downloaded Minimum ratio
10GB+ 0.20
25GB+ 0.30
50GB+ 0.40
100GB+ 0.50
0.80 is toch behoorlijk pittig.
quote:It is polite to keep at least a 0.75 ratio
Ortiz blijft een contender maar ik denk dat Machida gevaarlijk is geworden, een stuk offensiever en belangrijker wat kilo's erbij heeft gekweekt. Was Machida een tijd terug meer een MW die op 205 vocht nu is hij toch echt van LHW-formaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:54 schreef roepdeman het volgende:
TT is fucked up man.....But it's true...check MMAweekly maar.
Tito Ortiz is back in the UFC!!!!!!!!!!!
Remember the Machida fight? Dat deed ie met een kapotte rug en nu....It's On!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is gewoon bijna niet te doen tenzij je echt snel inspringt bij een nieuwe torrent (niet altijd te doen voor ons Europeanen gezien het tijdsverschil met Japan en de VS). Als je wat later download kom je gewoon niet in de buurt van de 0.5 laat staan 0.8 omdat je dan 100 seeders hebt met een handvol leechers. Om nou je computer dag en nacht te laten draaien is dan niet echt redelijk. Verder zijn er veel lui met een ratio hebben van ruim boven de 10 dat betekent dat er anderen zijn die automatisch onder de 1 komen. Er zijn gewoon te weinig leechers buiten de eerste paar uur na een UFC. Er is zelfs een gek met een ratio van bijna 400. Download 87 GB, upload 34 TB!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ow
Dan ben ik de komende 5jaar wel veilig
Dacht dat je een minimum moest hebben van 0.8 zoals op zoveel trackers
dit staat trouwens wel nog op de tracker he:
[..]
Whooo dat is wel gestoord..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:16 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna niet te doen tenzij je echt snel inspringt bij een nieuwe torrent (niet altijd te doen voor ons Europeanen gezien het tijdsverschil met Japan en de VS). Als je wat later download kom je gewoon niet in de buurt van de 0.5 laat staan 0.8 omdat je dan 100 seeders hebt met een handvol leechers. Om nou je computer dag en nacht te laten draaien is dan niet echt redelijk. Verder zijn er veel lui met een ratio hebben van ruim boven de 10 dat betekent dat er anderen zijn die automatisch onder de 1 komen. Er zijn gewoon te weinig leechers buiten de eerste paar uur na een UFC. Er is zelfs een gek met een ratio van bijna 400. Download 87 GB, upload 34 TB!
http://mmamania.com/2009/(...)for-the-title-first/quote:“My job is to put on the best fighters and to give you, the fans, the fights you want to see. I’ve been trying to get Fedor in the UFC. I want it because you want it. Believe me, I’m trying to make it happen. He’ll fight for the title first. What does he need, a tune-up fight or something? … To argue where this guy sits in the heavyweight division, we can argue that all day. Fedor has a ton of experience. The guy’s been around forever. But you can’t take anything away from Brock Lesnar … It’s an interesting fight. It’s a very good fight. Fedor’s got to come to a deal first. If Randy can go out there and cut that deal with Fedor, then Randy, get to work, buddy.”
Waar? En? En? En???quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit trouwens net de UFC 101 preview te kijken
Want een monopolie van een sport werkt ook niet met de NFL, NHL, NBA of MLB?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef Yari het volgende:
Ik vind het echt heel erg jammer, het wordt zo wel heel erg makkelijk voor de UFC.
Ik keek altijd erg uit naar Affliction, soms nog meer dan UFC.
Ik zie ook niet hoe de monopolie status voor de kijkers positief zal zijn, en vond dat Fedor best vermakelijke fights kon leveren in Affliction, maar nu deze ten onder is valt er al weinig meer te doen buiten de UFC voor hem. Leuk voor Dana White, maar ik zie er weinig in.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Want een monopolie van een sport werkt ook niet met de NFL, NHL, NBA of MLB?
incorrect, als alle vechters uiteindelijk bij dezelfde bond zitten krijg je exact dezelfde situatie. Als iedereen dezelfde werkgever heeft is het juist makkelijker om als 1 persoon die werkgever onder druk te zetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
sorry dat ik het zeg mannen maar dat is appels met peren vergelijken natuurlijk..
Al die sporten hebben 1 overkoepelende bond zoals we hier in NL de KNVB bij het voetbal hebben.
Dat is bij MMA nog niet, en zal waarschijnlijk ook nooit komen, therefor is een monopolie positie door de UFC wel mooi voor hun maar ik denk op de lange termijn minder voor de fans
WWE is entertainment, die kunnen overal mensen vandaan halen. De UFC claimt de beste vechters ter wereld te hebben, dat is niet in toneel te zetten. Die heb je, of die heb je niet. Ze zijn niet voor niets nog steeds in onderhandeling met Fedor. Vince had al lang gezegd dat hij de tyfus kon krijgen. Als de top van de vechtwereld bij de UFC zit, dan zal je vanzelf een vechtersorganisatie krijgen die rechten gaat eisen voor de vechters. Denk aan de rechten op de gezichten van de vechters in games of de verzekeringen die door de UFC geregeld moeten worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Een bond en een organisatie als de UFC zijn 2 totaal verschillende dingen
Mypoint being: Zie WWE. nough said wat mij betreft
Ik ben pleite, spreek jullie morgen
Muahahahhahahahaquote:
Mooie Highlights inderdaad! Erg goed gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Erg toffe GSP highlight die gemaakt is in een UFC100 HL Video contest:
Sweet!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Erg toffe GSP highlight die gemaakt is in een UFC100 HL Video contest:
Wasquote:Op maandag 27 juli 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Ligt het aan mij of is Chuck Lidell een baas?
Isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
WasInmiddels een hall of famer. Denk dat hij wel beetje klaar is.
Ik denk niet dat er iemand op dit moment in die gewichtsklasse rondloopt die Machida aan kan. Zoals hij Evans vermorzelde was best wel tekenend. Die gast had 18-0-0 voordat hij tegen Machide vocht hehe.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:32 schreef Fokski het volgende:
Klassiek samen met een kijk-mij-nu-hip doen beat eronder werkt niet voor mij. Ik denk trouwens dat Rua weinig kan brengen tegen Machida. Veel te slordig, moet het hebben van agressief naar voren gaan en dat is een stijl die gemaakt is voor Machida.
Enorm goed opgebouwd. Chuck was erg netjes, maar Forrest had hij redelijk mazzel want die kickte zijn aars ook al aardig. Forrest vs Silva gaat derhalve ook echt vet worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand op dit moment in die gewichtsklasse rondloopt die Machida aan kan. Zoals hij Evans vermorzelde was best wel tekenend. Die gast had 18-0-0 voordat hij tegen Machide vocht hehe.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:28 schreef Blackviper het volgende:
Moeten wel lang wachten op t volgende evenementje hoor..![]()
Nou 11 dagen! En we wachten al een tijdje..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
![]()
over 11 dagen al UFC 101
over 15 dagen Strikeforce
inclusief Renato ‘Babalu’ Sobral vs Gegard Mousasi
http://www.bloodyelbow.co(...)elianenko-on-the-ufcquote:In regards to strict terms of UFC contract, we asked Aleksander Emelianenko to comment:
"You can deal with UFC, I know that they have flexible contract system. All these talks about "strict" contract terms with signing with UFC, come ONLY from Vadim Finkelstein, who wants to push his owns business projects through Fedor's fights"
Ze tippen Hieron nu als vervanger van Riggs om het tegen Diaz op te nemenquote:Jay Hieron signs multi fight deal with Strikeforce
Zoals al hierboven ergens gepost liet hij weten graag voor de UFC uit te komenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef n00cL30n het volgende:
Denken jullie trouwens ook dat Mousasi naar Amerika toegaat?
(Aan de hand van de vraag die hij aan Bas Rutten stelde aan het einde van Inside MMA?)
Als hij echt wil groeien dan moet dat gebeuren. Hij kan zich gewoon niet verder ontwikkelen op de punten die nodig zijn in Nederland. Hij is nog jong genoeg om een aardige takedown verdediging of zelf worstelaar te worden maar daarvoor moet hij echt tegen een aantal monsters kunnen oefenen want anders komt hij vroeg of laat iemand tegen die met hem doet wat Cain met Kongo deed. Jacare was al aardig op weg tegen hem en dat is een aardige MW grappler met aardige worstelkwaliteiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef n00cL30n het volgende:
Denken jullie trouwens ook dat Mousasi naar Amerika toegaat?
(Aan de hand van de vraag die hij aan Bas Rutten stelde aan het einde van Inside MMA?)
http://mma.fanhouse.com/2(...)s-angeles-times-rep/quote:A Tuesday report from the Los Angeles Times that the UFC and Fedor Emelianenko are finalizing a deal has been denied by a representative from Fedor's promotion, M-1 Global, suggesting that the best heavyweight in MMA will not, in fact, be signing on to fight in the Octagon any time soon.
"I can give you a guarantee it's not accurate," Apy Echteld of M-1 Global told Josh Gross of SI.com.
As we noted when the Times initially reported that Fedor and the UFC were close to a deal, M-1 has scheduled a press conference for Wednesday at which Fedor will address the media. It's hard to see how that squares with the Times report that the UFC will announce the signing of Fedor on Friday.
Fedor does most of his talking through M-1 and has indicated that he has no interest in fighting for the UFC unless it's in a joint promotion with M-1. The UFC has said it has no interest in joint promotions with anyone.
0% kans zolang M-1 vasthoudt aan co-promotie. Ze beseffen kennelijk niet dat de UFC in tegenstelling tot Affliction Fedor totaal niet nodig heeft om te verdienen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fedor is nu dus 90% zeker in UFC en gaat gelijk tegen Lesnar als ik het goed begrijp. Maar ze kondigen het pas vrijdag officieel aan allemaal. Ben benieuwd
Begrijp niet waarom hij dat doet.. het is niet alsof hij niet succesvol was.. 25-2-1. Hij is trouwens wel jong nog. En ook vroeg begonnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Anderson Silva heeft (wederom) duidelijk gemaakt dat hij na verloop van zijn huidige contact (voorlopig?) stopt met MMA en zich gaat richten op een boxing carriere.
en als we het dan toch over boxing hebben, voor zover dat nog niet duidelijk was;
Mousasi heeft dus het contract bij Strikeforce ondertekend zodat hij na 3 MMA fights ook kan gaan boksen
Beide kunnen het zowat vergeten. Er zijn beesten die dag en nacht en jaren lang met boksen bezig zijn en dat pik je moeilijk op. Mousasi zou dan op Cruiserweight danwel Heavyweight terecht komen. Te optimistisch allemaal. A.Silva zou een leuke supergevecht tegen Roy Jones kunnen regelen zeker als hij blijft domineren en de UFC blijft groeien maar een titelgevecht e.d. kan hij uit voorlopig uit zijn hoofd zetten. Verder heeft hij al een beetje gebokst en erg indrukwekkend is het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Anderson Silva heeft (wederom) duidelijk gemaakt dat hij na verloop van zijn huidige contact (voorlopig?) stopt met MMA en zich gaat richten op een boxing carriere.
en als we het dan toch over boxing hebben, voor zover dat nog niet duidelijk was;
Mousasi heeft dus het contract bij Strikeforce ondertekend zodat hij na 3 MMA fights ook kan gaan boksen
quote:By: Carmichael Dave
CBS Radio MMA Host
Twitter.com/Carmichaeldave
So we all know the deal with M-1 and what they are saying about co-promotion. I'm not here to say who's right and wrong in this deal, but I can tell you some of the specifics that were offered to Fedor.....
- The UFC offered Fedor a 6 fight, 30 million dollar contract. That's 5 mil a fight
- The UFC offered Fedor an immediate title shot
- Lesnar/Fedor would be the biggest PPV in MMA history (we assume), and the UFC offered M-1 Global a cut of the PPV on top of Fedor's purse.
- Fedor was free to wear as many M-1 logoed items as he wished.
- The UFC also relented on allowing Fedor to compete in combat sambo.
Is m1 zo stijfkoppig dan? Ik bedoel, dit klinkt als een offer you can't refusequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef Dacide het volgende:
onderhandelingen met ufc en m1 zijn afgekapt...
M1 wilt hoe dan ook co-promotie.... dus de deal is off.
Voor de volledigheid hier het aanbod dat Dana aan Fedor gedaan heeft:
[..]
mega goed aanbod... zat zelfs een sambo toelating bij.
Wat interesseert mij het over een paar jaar. Als M-1 zo vasthoudt aan die co-promotie (die in mijn ogen echt debiel is als je wel 1 vechter hebt met betekenis, magoed) dan zal Fedor nooit, maar dan ook nooit in de UFC verschijnen. Hopelijk houden alle andere organisaties ook gewoon hun poot stijf. Wat een bleachelijke manier van zaken doen zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Als het zo is, zou ik als Fedor zijn snel maken dat ik wegkwam van die lui.. maar kom op.. dit zijn internet reports. In hoeverre is dit allemaal waar?
We kunnen er lang en breed over blijven discussieren, er zijn slechts een paar mensen die écht weten hoe de onderhandelingen eraan toe gaan.
En nogmaals, als het idd waar blijkt te zijn is dat een SUPER aanbod van de UFC
Fedor komt wel in de UFC, hoe dan ook.. zal op deze manier alleen mss nog wat jaartjes gaan duren
M-1 overschat de Fedor-brand in de VS en probeert zijn eigen brand met hem te promoten. Gekke russen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is m1 zo stijfkoppig dan? Ik bedoel, dit klinkt als een offer you can't refuse
Een beejte een poor man's Melvin Manhoef die Daley. Gevaarlijk staand maar allround te veel gaten in zijn spel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Paul ‘Semtex’ Daley signs four-fight contract with UFC
Ik ben benieuwd wat Semtex kan doen in de UFC.. denk dat hij meteen vanaf fight 1 voor de leeuwen gegooid gaat worden.
en dan nog even dit
Van afgelopen zaterdag (Pure Combat 9)
Die comments bij dat filmpje, over "white power" omgquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Paul ‘Semtex’ Daley signs four-fight contract with UFC
Ik ben benieuwd wat Semtex kan doen in de UFC.. denk dat hij meteen vanaf fight 1 voor de leeuwen gegooid gaat worden.
en dan nog even dit
Van afgelopen zaterdag (Pure Combat 9)
Denk dat je het daarmee goed verwoordt. Het gevaar is, zodra Fedor ook maar 1x verliest dan flopt heel M-1 en hebben ze geen poot meer om op te staan. Kijk maar naar EliteXC en Kimbo en recent Affliction met Fedor/Barnett. Fedor is alles voor die organisatie, maar andersom heeft de UFC Fedor niet nodig. Genoeg andere kampioenen daar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Fokski het volgende:
[..]
M-1 overschat de Fedor-brand in de VS en probeert zijn eigen brand met hem te promoten. Gekke russen.
Als hij dat niet heeft geaccepteerd dan zie ik het ook niet meer gebeurenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef Dacide het volgende:
onderhandelingen met ufc en m1 zijn afgekapt...
M1 wilt hoe dan ook co-promotie.... dus de deal is off.
Voor de volledigheid hier het aanbod dat Dana aan Fedor gedaan heeft:
[..]
mega goed aanbod... zat zelfs een sambo toelating bij.
Klopt, eeuwig zonde dit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als hij dat niet heeft geaccepteerd dan zie ik het ook niet meer gebeuren
Zoals ik al zei, internet reportsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:22 schreef roepdeman het volgende:
All rumors my friends..
5 miljoen zou Fedor nooit verdienen als BASE pay. Teveel belasting :p
En is dit hele bericht al ontkracht door M1
quote:I have stood my ground as a fighter and business man. Now my fans will get to see the best of me. New back,new mind,and new motivation. Every fighter will thank me late.
Tito Ortiz
Echt een zwarte MMA zomer met alweer een annulering/vervanging van een titelgevechtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:12 schreef Tazmaniac het volgende:
en alweer een title fight die niet door zal gaan
Gilbert Melendez vs Mitsuhiro Ishida 2 booked with Josh Thomson ruled out of Strikeforce fight Aug. 15
quote:Vitor Belfort signs with UFC and will fight Rick Franklink at light heavyweight @ UFC 103
quote:Dan Henderson will fight Anderson Silva next for Middleweight Title (winner Marquardt vs. Maia prob. next in line)
quote:Tito Ortiz signs with UFC and is looking forward to a Mark Coleman fight
quote:UFC signed contract with ESPN for UK broadcast (replaces Setanta Sports)
quote:UFC/Fedor negotiations failed; "him signing seems unlikely"
quote:Mark Hominick re-signs with WEC (also signed by WEC are L.C. Davis and Javier Vazquez)
quote:Paul Daley, Ben Rothwell, Chase Gormley, Dan Lauzon, Rafaello Oliveira has all been signed to UFC contracts
quote:Josh Barnett's B-sample also positive for steroids
Correct, erg dom van zowel M-1 als Fedor om het niet te accepteren. Het merk dragen zal zoveel fans uitnodigen om te kijken op die website. Paar promo's tussendoor voor M-1 (dat zal vast wel te regelen zijn) en dat zou al zoveel doen voor M-1 als Fedor gewoon iedereen de tyfus beukt in de UFC.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Conclusie: UFC owns all en Fedor en consorten mogen diep in het stront zakken.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:16 schreef Unstoppable het volgende:
Vermelding op shirt en shorts is wel heeeel wat anders dan promo's voor de concurrent afspelen tijdens je PPV
quote:After last week's negotiations with the UFC failed due to co-promoting demands, Fedor Emelianenko has instead signed a multi-fight deal with the UFC's biggest competitor, Strikeforce. The organization today announced it has signed Emelianenko (30-1) to a multi-fight deal that will have him fight under the Strikeforce banner in events co-headlined M-1 Global. Financial terms of the deal were not disclosed.
No specific date has been determined for his first Strikeforce fight, but Emelianenko will make his promotional debut this fall on Showtime, according to today's announcement.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef Fokski het volgende:
Overeem vs Fedor?
Ben benieuwd.quote:Strikeforce CEO Scott Coker told Sherdog.com last week that he plans to match the stoic Russian against the likes of Brett Rogers, Fabricio Werdum and the promotion’s heavyweight champion, Alistair Overeem.
Ik zeg dat we Werdum vs. Fedor krijgen in oktoberquote:Fabricio Werdum will have to wait a little longer to make his Strikeforce debut. The Brazilian heavyweight, who was supposed to face Alistair Overeem for the Strikeforce heavyweight title on August 15 before Overeem pulled out of the fight due to a hand injury, will not be fighting on the upcoming card against a replacement opponent.
Mooi!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce
Wel kut dat we nu dik 2maanden moeten wachten voordat we Fedor in actie zien!
Werdum off upcoming Strikeforce card
[..]
Ik zeg dat we Werdum vs. Fedor krijgen in oktober
3 gevechten onder contract bij M-1. 3 gevechten doen bij StrikeForce en dan naar de UFC. Mits hij ze alledrie wint. Rogers heeft een punchers chance. Overeem heeft ook serieuze kans om iets te kunnen en Werdum zou ook zomaar met de winst weg kunnen lopen. Goed geregeld dit door zijn management hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Potentiële matches Werdum, Overeem en Rogers. Daarna zien we wel verder. Het enige wat jammer is betreft zoals je al zei dat het nog 2 maanden duurt voordat Fedor in actie komt.
Ik denk dat alleen Werdum een noemenswaardige kans maakt. Overeem heb ik gewoon zo'n gevoel bij dat die het nét niet gaat redden. En bij Rogers heb ik altijd eenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
3 gevechten onder contract bij M-1. 3 gevechten doen bij StrikeForce en dan naar de UFC. Mits hij ze alledrie wint. Rogers heeft een punchers chance. Overeem heeft ook serieuze kans om iets te kunnen en Werdum zou ook zomaar met de winst weg kunnen lopen. Goed geregeld dit door zijn management hoor
Saaie pot. Werdum die passief opereert en 3 ronden lang niets kan uithalen a la Thailes Leites in zijn partij tegen A.Silva of hij gaat KO. Dan zijn Overeem of Rogers betere kandidaten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce
Wel kut dat we nu dik 2maanden moeten wachten voordat we Fedor in actie zien!
Werdum off upcoming Strikeforce card
[..]
Ik zeg dat we Werdum vs. Fedor krijgen in oktober
Als ik zou gokken geef ik Rogers de grootste kans (goeie kin, gretig, goede takedown en natuurlijk de mokerslagen). Overeem heeft goede standup maar ik vrees dat hij het mentaal niet redt in zo'n grote partij. Overeem gaat of helemaal door iemand heen zonder dat de tegenstander iets kan doen of hij valt langzaam maar zeker uit elkaar. Als het even in de partij tegen zit komt hij in de problemen en ik denk dat Fedor hem in elk geval in de problemen kan brengen. Werdum tja, relatief gezien de minste technische standup en de minste KO-kracht maar wel behoorlijk gevaarlijk op de grond. Als een partij op de grond begint een leuke partij maar ze beginnen staand en dan bepaalt Fedor gewoon het terrein waar gestreden wordt Alles wat Fedor hoeft te doen is een standup gevecht te houden waarbij Fedor meer kan hebben dan Werdum te bieden heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem zie ik geen kans maken tegen Fedor, not standing.. not on the ground
Werdum maakt ook niet veel kans al is het een leuke match-up vanwege zijn zege op Aleks
Rogers heeft idd een kleine punchers chance
w00tquote:Strikeforce, DREAM to Enter Partnership
Goede zaakquote:
Noone cares about Sengoku anywayquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Word dus M-1/Strikeforce/Dream samenwerken tegen oppermachtig UFC. Zo zo
Verder wel erg matig filmpje hoor. Kerel doet de sport al sinds 1991, maar heeft nog nooit een spinning back kick ko gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:47 schreef Blackviper het volgende:
Nog een leuk filmpje..
Die kerel ze contactlens wordt uit ze oog getrapt en komt op de camera
Tja boeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Verder wel erg matig filmpje hoor. Kerel doet de sport al sinds 1991, maar heeft nog nooit een spinning back kick ko gezien
quote:Ronaldo "Jacare" Souza signs multi-fight deal with Strikeforce
Try 11 June 2005quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Tja boeiendwellicht is t wel een ontzettend oud filmpje.. kwaliteit is ook kut en kleding is niet hetzelfde..
Dus wellicht komt t uit 1995 ofzo..
quote:
haha true, als ik het niet opgezocht zou hebben zou ik ook 1998 schatten ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:32 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ook goedWellicht moet die organisatie wat beter matriaal kopen
ziet er allemaal beetje sloeber uit
Zo vaak gebeurd dat ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Verder wel erg matig filmpje hoor. Kerel doet de sport al sinds 1991, maar heeft nog nooit een spinning back kick ko gezien
Installeer Tiny Twitter op je windows mobile PDA...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef n00cL30n het volgende:
Zijn er trouwens leuke MMA aps voro windows mobile?
(Stomme vraag misschien, maar ik zou het wel leuk vinden om op mijn gsm een beetje bij te kunnen blijven wat MMA betreft)
Ik zal wel even verder kijken naar meerdere gebruikers. Zover heb ik alleen nog maar de twitter van Dana White.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef Dacide het volgende:
[..]
Installeer Tiny Twitter op je windows mobile PDA...
http://www.tinytwitter.com/
neem een twitter account en voeg bepaalde MMA users toe... hun geven dagelijks allerlei updates.
Ik heb de bookies waar ik een account heb even nagelopen en de volgende bieden MMA aan (enkele naast UFC ook K1, Strikeforce en een enkele WEC):quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb een probleem. Ik wilde mn bets plaatsen bij Bodog, maar dat kan de aankomende maand niet meer, omdat ze nog geen MMA aanbieden vanaf de Europese site. Dus ik dacht nou dan maar BetUS, maar ook zij handelen geen bets uit Nederland af. Weten jullie misschien een plek waar ik nu terecht kan?
Ik bedoel een bet op Griffin is nu wel heeeeel aantrekkelijk! (tip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |