Mooie Highlights inderdaad! Erg goed gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Erg toffe GSP highlight die gemaakt is in een UFC100 HL Video contest:
Sweet!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Erg toffe GSP highlight die gemaakt is in een UFC100 HL Video contest:
Wasquote:Op maandag 27 juli 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Ligt het aan mij of is Chuck Lidell een baas?
Isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
WasInmiddels een hall of famer. Denk dat hij wel beetje klaar is.
Ik denk niet dat er iemand op dit moment in die gewichtsklasse rondloopt die Machida aan kan. Zoals hij Evans vermorzelde was best wel tekenend. Die gast had 18-0-0 voordat hij tegen Machide vocht hehe.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:32 schreef Fokski het volgende:
Klassiek samen met een kijk-mij-nu-hip doen beat eronder werkt niet voor mij. Ik denk trouwens dat Rua weinig kan brengen tegen Machida. Veel te slordig, moet het hebben van agressief naar voren gaan en dat is een stijl die gemaakt is voor Machida.
Enorm goed opgebouwd. Chuck was erg netjes, maar Forrest had hij redelijk mazzel want die kickte zijn aars ook al aardig. Forrest vs Silva gaat derhalve ook echt vet worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand op dit moment in die gewichtsklasse rondloopt die Machida aan kan. Zoals hij Evans vermorzelde was best wel tekenend. Die gast had 18-0-0 voordat hij tegen Machide vocht hehe.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:28 schreef Blackviper het volgende:
Moeten wel lang wachten op t volgende evenementje hoor..![]()
Nou 11 dagen! En we wachten al een tijdje..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
![]()
over 11 dagen al UFC 101
over 15 dagen Strikeforce
inclusief Renato ‘Babalu’ Sobral vs Gegard Mousasi
http://www.bloodyelbow.co(...)elianenko-on-the-ufcquote:In regards to strict terms of UFC contract, we asked Aleksander Emelianenko to comment:
"You can deal with UFC, I know that they have flexible contract system. All these talks about "strict" contract terms with signing with UFC, come ONLY from Vadim Finkelstein, who wants to push his owns business projects through Fedor's fights"
Ze tippen Hieron nu als vervanger van Riggs om het tegen Diaz op te nemenquote:Jay Hieron signs multi fight deal with Strikeforce
Zoals al hierboven ergens gepost liet hij weten graag voor de UFC uit te komenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef n00cL30n het volgende:
Denken jullie trouwens ook dat Mousasi naar Amerika toegaat?
(Aan de hand van de vraag die hij aan Bas Rutten stelde aan het einde van Inside MMA?)
Als hij echt wil groeien dan moet dat gebeuren. Hij kan zich gewoon niet verder ontwikkelen op de punten die nodig zijn in Nederland. Hij is nog jong genoeg om een aardige takedown verdediging of zelf worstelaar te worden maar daarvoor moet hij echt tegen een aantal monsters kunnen oefenen want anders komt hij vroeg of laat iemand tegen die met hem doet wat Cain met Kongo deed. Jacare was al aardig op weg tegen hem en dat is een aardige MW grappler met aardige worstelkwaliteiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef n00cL30n het volgende:
Denken jullie trouwens ook dat Mousasi naar Amerika toegaat?
(Aan de hand van de vraag die hij aan Bas Rutten stelde aan het einde van Inside MMA?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |