Mooie Highlights inderdaad! Erg goed gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Erg toffe GSP highlight die gemaakt is in een UFC100 HL Video contest:
Sweet!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Erg toffe GSP highlight die gemaakt is in een UFC100 HL Video contest:
Wasquote:Op maandag 27 juli 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Ligt het aan mij of is Chuck Lidell een baas?
Isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
WasInmiddels een hall of famer. Denk dat hij wel beetje klaar is.
Ik denk niet dat er iemand op dit moment in die gewichtsklasse rondloopt die Machida aan kan. Zoals hij Evans vermorzelde was best wel tekenend. Die gast had 18-0-0 voordat hij tegen Machide vocht hehe.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:32 schreef Fokski het volgende:
Klassiek samen met een kijk-mij-nu-hip doen beat eronder werkt niet voor mij. Ik denk trouwens dat Rua weinig kan brengen tegen Machida. Veel te slordig, moet het hebben van agressief naar voren gaan en dat is een stijl die gemaakt is voor Machida.
Enorm goed opgebouwd. Chuck was erg netjes, maar Forrest had hij redelijk mazzel want die kickte zijn aars ook al aardig. Forrest vs Silva gaat derhalve ook echt vet worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand op dit moment in die gewichtsklasse rondloopt die Machida aan kan. Zoals hij Evans vermorzelde was best wel tekenend. Die gast had 18-0-0 voordat hij tegen Machide vocht hehe.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:28 schreef Blackviper het volgende:
Moeten wel lang wachten op t volgende evenementje hoor..![]()
Nou 11 dagen! En we wachten al een tijdje..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
![]()
over 11 dagen al UFC 101
over 15 dagen Strikeforce
inclusief Renato ‘Babalu’ Sobral vs Gegard Mousasi
http://www.bloodyelbow.co(...)elianenko-on-the-ufcquote:In regards to strict terms of UFC contract, we asked Aleksander Emelianenko to comment:
"You can deal with UFC, I know that they have flexible contract system. All these talks about "strict" contract terms with signing with UFC, come ONLY from Vadim Finkelstein, who wants to push his owns business projects through Fedor's fights"
Ze tippen Hieron nu als vervanger van Riggs om het tegen Diaz op te nemenquote:Jay Hieron signs multi fight deal with Strikeforce
Zoals al hierboven ergens gepost liet hij weten graag voor de UFC uit te komenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef n00cL30n het volgende:
Denken jullie trouwens ook dat Mousasi naar Amerika toegaat?
(Aan de hand van de vraag die hij aan Bas Rutten stelde aan het einde van Inside MMA?)
Als hij echt wil groeien dan moet dat gebeuren. Hij kan zich gewoon niet verder ontwikkelen op de punten die nodig zijn in Nederland. Hij is nog jong genoeg om een aardige takedown verdediging of zelf worstelaar te worden maar daarvoor moet hij echt tegen een aantal monsters kunnen oefenen want anders komt hij vroeg of laat iemand tegen die met hem doet wat Cain met Kongo deed. Jacare was al aardig op weg tegen hem en dat is een aardige MW grappler met aardige worstelkwaliteiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef n00cL30n het volgende:
Denken jullie trouwens ook dat Mousasi naar Amerika toegaat?
(Aan de hand van de vraag die hij aan Bas Rutten stelde aan het einde van Inside MMA?)
http://mma.fanhouse.com/2(...)s-angeles-times-rep/quote:A Tuesday report from the Los Angeles Times that the UFC and Fedor Emelianenko are finalizing a deal has been denied by a representative from Fedor's promotion, M-1 Global, suggesting that the best heavyweight in MMA will not, in fact, be signing on to fight in the Octagon any time soon.
"I can give you a guarantee it's not accurate," Apy Echteld of M-1 Global told Josh Gross of SI.com.
As we noted when the Times initially reported that Fedor and the UFC were close to a deal, M-1 has scheduled a press conference for Wednesday at which Fedor will address the media. It's hard to see how that squares with the Times report that the UFC will announce the signing of Fedor on Friday.
Fedor does most of his talking through M-1 and has indicated that he has no interest in fighting for the UFC unless it's in a joint promotion with M-1. The UFC has said it has no interest in joint promotions with anyone.
0% kans zolang M-1 vasthoudt aan co-promotie. Ze beseffen kennelijk niet dat de UFC in tegenstelling tot Affliction Fedor totaal niet nodig heeft om te verdienen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fedor is nu dus 90% zeker in UFC en gaat gelijk tegen Lesnar als ik het goed begrijp. Maar ze kondigen het pas vrijdag officieel aan allemaal. Ben benieuwd
Begrijp niet waarom hij dat doet.. het is niet alsof hij niet succesvol was.. 25-2-1. Hij is trouwens wel jong nog. En ook vroeg begonnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Anderson Silva heeft (wederom) duidelijk gemaakt dat hij na verloop van zijn huidige contact (voorlopig?) stopt met MMA en zich gaat richten op een boxing carriere.
en als we het dan toch over boxing hebben, voor zover dat nog niet duidelijk was;
Mousasi heeft dus het contract bij Strikeforce ondertekend zodat hij na 3 MMA fights ook kan gaan boksen
Beide kunnen het zowat vergeten. Er zijn beesten die dag en nacht en jaren lang met boksen bezig zijn en dat pik je moeilijk op. Mousasi zou dan op Cruiserweight danwel Heavyweight terecht komen. Te optimistisch allemaal. A.Silva zou een leuke supergevecht tegen Roy Jones kunnen regelen zeker als hij blijft domineren en de UFC blijft groeien maar een titelgevecht e.d. kan hij uit voorlopig uit zijn hoofd zetten. Verder heeft hij al een beetje gebokst en erg indrukwekkend is het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Anderson Silva heeft (wederom) duidelijk gemaakt dat hij na verloop van zijn huidige contact (voorlopig?) stopt met MMA en zich gaat richten op een boxing carriere.
en als we het dan toch over boxing hebben, voor zover dat nog niet duidelijk was;
Mousasi heeft dus het contract bij Strikeforce ondertekend zodat hij na 3 MMA fights ook kan gaan boksen
quote:By: Carmichael Dave
CBS Radio MMA Host
Twitter.com/Carmichaeldave
So we all know the deal with M-1 and what they are saying about co-promotion. I'm not here to say who's right and wrong in this deal, but I can tell you some of the specifics that were offered to Fedor.....
- The UFC offered Fedor a 6 fight, 30 million dollar contract. That's 5 mil a fight
- The UFC offered Fedor an immediate title shot
- Lesnar/Fedor would be the biggest PPV in MMA history (we assume), and the UFC offered M-1 Global a cut of the PPV on top of Fedor's purse.
- Fedor was free to wear as many M-1 logoed items as he wished.
- The UFC also relented on allowing Fedor to compete in combat sambo.
Is m1 zo stijfkoppig dan? Ik bedoel, dit klinkt als een offer you can't refusequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef Dacide het volgende:
onderhandelingen met ufc en m1 zijn afgekapt...
M1 wilt hoe dan ook co-promotie.... dus de deal is off.
Voor de volledigheid hier het aanbod dat Dana aan Fedor gedaan heeft:
[..]
mega goed aanbod... zat zelfs een sambo toelating bij.
Wat interesseert mij het over een paar jaar. Als M-1 zo vasthoudt aan die co-promotie (die in mijn ogen echt debiel is als je wel 1 vechter hebt met betekenis, magoed) dan zal Fedor nooit, maar dan ook nooit in de UFC verschijnen. Hopelijk houden alle andere organisaties ook gewoon hun poot stijf. Wat een bleachelijke manier van zaken doen zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Als het zo is, zou ik als Fedor zijn snel maken dat ik wegkwam van die lui.. maar kom op.. dit zijn internet reports. In hoeverre is dit allemaal waar?
We kunnen er lang en breed over blijven discussieren, er zijn slechts een paar mensen die écht weten hoe de onderhandelingen eraan toe gaan.
En nogmaals, als het idd waar blijkt te zijn is dat een SUPER aanbod van de UFC
Fedor komt wel in de UFC, hoe dan ook.. zal op deze manier alleen mss nog wat jaartjes gaan duren
M-1 overschat de Fedor-brand in de VS en probeert zijn eigen brand met hem te promoten. Gekke russen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is m1 zo stijfkoppig dan? Ik bedoel, dit klinkt als een offer you can't refuse
Een beejte een poor man's Melvin Manhoef die Daley. Gevaarlijk staand maar allround te veel gaten in zijn spel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Paul ‘Semtex’ Daley signs four-fight contract with UFC
Ik ben benieuwd wat Semtex kan doen in de UFC.. denk dat hij meteen vanaf fight 1 voor de leeuwen gegooid gaat worden.
en dan nog even dit
Van afgelopen zaterdag (Pure Combat 9)
Die comments bij dat filmpje, over "white power" omgquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Paul ‘Semtex’ Daley signs four-fight contract with UFC
Ik ben benieuwd wat Semtex kan doen in de UFC.. denk dat hij meteen vanaf fight 1 voor de leeuwen gegooid gaat worden.
en dan nog even dit
Van afgelopen zaterdag (Pure Combat 9)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |