Nee, ver er om heen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef derJonas het volgende:
Zal wel weer een puinhoop worden bij Valburg vanmiddag, en ik moet nog vanuit Leiden naar Weeze met een tussenstop in Nijmegen...
Suggesties voor binnendoor??
Gewoon gaan hangen aan het plafond.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar kan ik niet tegenop met mijn 1,65 en heel wat meer kilo's
Ja maar wat heeft dat te maken met dit topic? en waar vind ik de topics over dit boefjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:15 schreef Sander het volgende:
Ik neem aan dat jullie het hele vw_caddy verhaal ook gevolgd hebben?
Heb je al een speed bag?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Veel plezier alvast Piet! Waar gaat de reis heen?
Ik ben trouwens ook wel content, mijn bokszak van 1.80m is binnenDing weegt 45 kilo ofzo, transporteur had gelukkig een vrachtauto met hydrolische klep enzo
EG?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:55 schreef LastRequest het volgende:
Wth dat upskirtgedoe komt van EG.. seriously, daar kwam iemand echt ruim een week geleden mee aanzetten
Mijn G800 heeft wel eens wat zand ertussen gehad... veel snel heen en weer schuiven en ertussen blazenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:18 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met een telefoon die niet goed meer slide? Er is gister wat drank overheen gevallen en nu slide ie vet stroef en soms moet ik ook echt doordrukken anders gaat ie niet omhoog of omlaag
Haha ja ik probeer al veel heen en weer te schuiven maar ik merk nog geen verbetering.. Blazen heeft in mijn geval niet zo veel zin denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn G800 heeft wel eens wat zand ertussen gehad... veel snel heen en weer schuiven en ertussen blazen
jaaa.... vaselinequote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef Californium het volgende:
vaseline werkt ook om dingen te laten glijden
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:15 schreef Sander het volgende:
Ik neem aan dat jullie het hele vw_caddy verhaal ook gevolgd hebben?
Ja entree echt belachelijk. Gister vriendin moest 5 euro betalen, ik kwam 1 minuut later er achter aan was de entree al verhoogd naar 7quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:39 schreef Californium het volgende:
goedemorgenDie kerel op Plein '44 was tof
die fred kerel... daarna even naar de Backstage geweest en toen wilden we een leuke club vinden..... Inferno: 8 (!) euro, van buren: 7(!) euro Billabong: lange rij en entree...geen idee hoeveel
toen maar een McFlurry gekocht en naar huis gegaan....je kan het ook overdrijven met de enteeprijzen hoor
Dan kan je soms wel dingen missen die toch wel leuk zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga alleen naar dingen die gratis zijn!
Ja, maar ik vind het gewoon onnodig eigenlijk! Ik betaalde 4 euro voor de stille disco en dat vind ik prima. Ik eindig daarna toch in een kroeg (deze zomerfeesten doorgaans de metz) en das gewoon voor nop!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan kan je soms wel dingen missen die toch wel leuk zijn
Ooh ok. Waarom ik wakker ben, omdat ik niet moe benquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon onnodig eigenlijk! Ik betaalde 4 euro voor de stille disco en dat vind ik prima. Ik eindig daarna toch in een kroeg (deze zomerfeesten doorgaans de metz) en das gewoon voor nop!
Waarom ben jij nog zo laat wakker?
Net terug uit de stad! Geen zin om te slapen. Jij nog weg geweest vandaag?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:37 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh ok. Waarom ik wakker ben, omdat ik niet moe benJij dan?
Neuh ik ben alleen ff naar een cafe hier geweest maar geen stadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net terug uit de stad! Geen zin om te slapen. Jij nog weg geweest vandaag?
In Wijchen? Wat is daar dan te doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Neuh ik ben alleen ff naar een cafe hier geweest maar geen stad
Niet veelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Wijchen? Wat is daar dan te doen?
En sterrebos? Hoe laat gaat het wapen dan dicht?quote:
Oja Sterrebos ook. En het Wapen sluit al om 1 uurquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En sterrebos? Hoe laat gaat het wapen dan dicht?
Ja, zes jaar geleden kwam ik vrij vaak in Wijchen, maar nu niet meer. Wijchen is ook een beetje duf! Er is niet zoveel te doen dus het is altijd treinen of met de auto.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oja Sterrebos ook. En het Wapen sluit al om 1 uur
Pff, Wijchen is zeker duf! Zo vervelend ja, want dan moet ik altijd de trein nemen naar Nijmegen en dan zit je weer met vervoer terug enz. Zó vervelend..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, zes jaar geleden kwam ik vrij vaak in Wijchen, maar nu niet meer. Wijchen is ook een beetje duf! Er is niet zoveel te doen dus het is altijd treinen of met de auto.
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren. Een ex van mij kwam uit het nog een graadje of tien ergere balgoij! Ze heeft ook op het maaswaalcollege gezeten lang geleden. Daat zat/zit jij toch ook?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Pff, Wijchen is zeker duf! Zo vervelend ja, want dan moet ik altijd de trein nemen naar Nijmegen en dan zit je weer met vervoer terug enz. Zó vervelend..
Haha ja Balgoij is nog erger dan Wijchen! Ja, ik zit op het Maaswaal Collegequote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren. Een ex van mij kwam uit het nog een graadje of tien ergere balgoij! Ze heeft ook op het maaswaalcollege gezeten lang geleden. Daat zat/zit jij toch ook?
Waar ligt dat ergens? Is dat nog Wijchen of Alverna? Welk jaar dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha ja Balgoij is nog erger dan Wijchen! Ja, ik zit op het Maaswaal College
Nog in Wijchen. Maar als je 5 meter verder loopt dan ben je al in Alvernaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ligt dat ergens? Is dat nog Wijchen of Alverna? Welk jaar dan?
O geen wonder, dan ligt het dus niet aan mij! Ach boeiend! Ik ben 1997 begonnen met studeren!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nog in Wijchen. Maar als je 5 meter verder loopt dan ben je al in AlvernaDit wordt mn 6e jaar, maar zit in de 5e
Sjeezus, toen was ik nog een kleuterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O geen wonder, dan ligt het dus niet aan mij! Ach boeiend! Ik ben 1997 begonnen met studeren!
Ja, ik had de vader van je opa zijn moeder kunnen zijn!quote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik had de vader van je opa zijn moeder kunnen zijn!
Meestal als ze dat zeggen heb ik het over mijn piemel en niet over mijn leeftijd!quote:
Misschien komt het doordat je jezelf een beetje overschat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal als ze dat zeggen heb ik het over mijn piemel en niet over mijn leeftijd!
Meestal met zo'n twintig cm! Want ik zeg altijd heus de mijne is wel vijf-en-twintig cm!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:11 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat je jezelf een beetje overschat?
Hoe komt dat dan? Het weer is hier niet zo benauwd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:20 schreef SLP_ het volgende:
![]()
Nou weltrusten! Ik ga nog niet slapen heb echt super last van benauwdheid en het gaat maar niet over
Ik weet nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Het weer is hier niet zo benauwd.
Ai, dat klinkt naar maar dat klinkt ook alsof je lijdt aan hyperventilatie. Heb je dan geen middelen waar je dan rustig van wordt op dat moment? Wat doen ze in het ziekenhuis eigenlijk? Aan het zuurstof hangen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik weet nietHeb de hele dag er al last van maar nu wordt het een stuk erger. Ik heb astma maar zelfs mijn astma medicijn helpt niet. Dus ik neem nu maar ff een Red Bull hopen dat het wat minder wordt door de cafeïne. En ik weet dat als ik nu ga slapen dat ik over een uur met een enorme astma aanval wakker wordt en dan raak ik toch in paniek altijd. En normaal zijn mn ouders er dan die me dan kalmeren en ik weet dat als het dan erger wordt dat ze me naar het ziekenhuis kunnen brengen. Maar nu ben ik alleen thuis en ik vind het geen fijn idee om in mn eentje paniekerig te gaan doen dus dan ga ik maar niet slapen
Maar wel echt raar dat de benauwdheid niet weggaat.
Ik heb nu niet echt iets wat kan zorgen dat het weggaat. Ja, eigenlijk moet ik nou rustig door mn neus inademen, door mn mond uitademen maarja ik ben vet verkouden dus door mn neus ademen gaat niet. In het ziekenhuis moet ik dan door zo'n soort slang ademen ofzo. Ik heb daar twee keer gezeten, maar als het zo erg is dat ik daar naartoe moet dan krijg ik de helft van wat er om me heen gebeurt niet meequote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt naar maar dat klinkt ook alsof je lijdt aan hyperventilatie. Heb je dan geen middelen waar je dan rustig van wordt op dat moment? Wat doen ze in het ziekenhuis eigenlijk? Aan het zuurstof hangen?
En waar zijn je ouders nu dan? Geen reserve lijst mensen die je kan bellen als het mis gaat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb nu niet echt iets wat kan zorgen dat het weggaat. Ja, eigenlijk moet ik nou rustig door mn neus inademen, door mn mond uitademen maarja ik ben vet verkouden dus door mn neus ademen gaat niet. In het ziekenhuis moet ik dan door zo'n soort slang ademen ofzo. Ik heb daar twee keer gezeten, maar als het zo erg is dat ik daar naartoe moet dan krijg ik de helft van wat er om me heen gebeurt niet mee
Hehe die zitten in Tunesiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar zijn je ouders nu dan? Geen reserve lijst mensen die je kan bellen als het mis gaat?
En als er wel wat gebeurt dan kan je oma je komen redden? Moet ik anders mijn nummer even pm-en? Dan kan je mij bellen (duurt wel 25 min voordat ik er ben) dan kan ik je in geval van nood komen redden! Of je moet 1-1-2en!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe die zitten in Tunesie. Nja ik kan mn oma bellen die zit in de buurt maarja
Normaal heb ik er nooit zo last van eigenlijk, dan neem ik dat medicijn een keer in en dan is het weg in één minuut. Maargoed, zolang ik niet ga slapen dan krijg ik ook geen astma aanval dus ik ga er niet van uit dat er iets gaat gebeuren ofzo.
Dr gaat niets gebeuren hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als er wel wat gebeurt dan kan je oma je komen redden? Moet ik anders mijn nummer even pm-en? Dan kan je mij bellen (duurt wel 25 min voordat ik er ben) dan kan ik je in geval van nood komen redden! Of je moet 1-1-2en!
Maar eens val je toch in slaap en dan? Je kan toch niet zes weken wakker blijven tot dat je ouders terug zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:51 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dr gaat niets gebeuren hoorHet is gewoon een kut gevoel als je niet zo goed kan ademen.. Ik zal heus niet opeens doodvallen ofzo. En stel dat er iets gebeurt dan bel ik 112 wel
Dan duurt het ook 25 minuten voordat die er zijn maar dan is er meteen een zuurstoftank aan boord
Maar nogmaals, er zal niets gebeuren hoor. Ik ga gewoon ff flink aan de cafeine [kan ik ook niet in slaap vallen
]
Nou ik ga echt niet lang rondlopen met deze benauwdheid. Als ik vanmiddag nog steeds zo benauwd ben ga ik wel langs de dokterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar eens val je toch in slaap en dan? Je kan toch niet zes weken wakker blijven tot dat je ouders terug zijn?
Op zaterdag? Weekenddienst of huisartsenpostquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou ik ga echt niet lang rondlopen met deze benauwdheid. Als ik vanmiddag nog steeds zo benauwd ben ga ik wel langs de dokter
De huisartenpost in Wijchen kan in het weekend. Moet ik wel eerst bellen van te vorenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op zaterdag? Weekenddienst of huisartsenpost
Sterkte ermee, meis! Ik ga maar een slapen nuquote:Op zaterdag 25 juli 2009 06:03 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De huisartenpost in Wijchen kan in het weekend. Moet ik wel eerst bellen van te vorenMaar dat gaat wel goed komen
En ik las net dat als je alcohol op hebt icm medicijnen dat dat benauwdheid kan triggeren. Normaal gebruik ik nooit medicijnen als ik drink, maar dat heb ik gister wel gedaan dus het zou daardoor kunnen dat ik zo benauwd ben. En ik ben nu aan mn 3e energieblikje begonnen en ik heb het gevoel dat de benauwdheid een klein beetje af begint te nemen. Maargoed, het komt wel goed
Dankje! Nou nogmaals weltrusten danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 06:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterkte ermee, meis! Ik ga maar een slapen nu
Fijn dat te horen, meis!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:46 schreef SLP_ het volgende:
Net wakker en ik voel me gelukkig een stuk beter
Hahahaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:59 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb zo achterlijk gedroomd
In het kort: er was een soort griep (hoi Mexicaanse griep) en zodra je daarmee in aanraking kwam werd je lijkbleek, had je nog een dag of 2 om anderen aan te steken terwijl je als een zombie rondliep, en daarna ging je dood. Dus we waren allemaal in paniek over straat aan het rennen en die mensen aan het vermijden.. maar op een gegeven moment kwam ik erachter waarom de groep mensen die nu nog steeds niet aangestoken was, incl ikzelf, niet gevoelig was voor het virus.. Omdat wij Pokémon kenden![]()
Als je er minstens één kende dan zagen ze dat aan je en dan was je veiligEn Sander jij zat ook in de droom, jij had namelijk zelfs je Pokémon shirt aangetrokken voor het geval ze zich vergisten
B-film, weinig geld voor special effects, slecht script? Zo eentje? Daar doet het mij ook aan denken!quote:
Zo eentje jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
B-film, weinig geld voor special effects, slecht script? Zo eentje? Daar doet het mij ook aan denken!
Schande, de zondag is er om uit te slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:03 schreef swarmahoer het volgende:
goedemorgenmorgen moet ik om 9 uur op, beetje kut aangezien ik moeilik weer in slaap kom dalijk
100 euro verdienen of uitslapen.... hmm niet zo moeilijke keusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zo eentje ja![]()
[..]
Schande, de zondag is er om uit te slapen
Hmm ok, dan zou ik het ook doen jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
100 euro verdienen of uitslapen.... hmm niet zo moeilijke keus
You just made my day... ik dacht dat ik al erg was met m'n 2002quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O geen wonder, dan ligt het dus niet aan mij! Ach boeiend! Ik ben 1997 begonnen met studeren!
En hoeveel diploma's heb jij intussen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
Lol @ LR.
[..]
You just made my day... ik dacht dat ik al erg was met m'n 2002.
Het ging om het studeren-vanafquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoeveel diploma's heb jij intussen?
rrrrreeaally.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed dat ze wegrenden, want er lag een stuk hout in de achterbak en heb er altijd al een willen hebben met bloed van kankerhonden
echt mee eens dus.. door mijn geprek aan zin voor James bond ben ik de simpons aan het kijkenquote:
oeiquote:Thunderball is de vierde James Bond-film geproduceerd door EON Productions, met Sean Connery als James Bond. De film is uitgebracht in 1965.
goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:59 schreef SLP_ het volgende:
Haha ik wil ook een dvdtje kijken, maar ik weet geen leuke film
Aah nee serieusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Californium het volgende:
en ik heb ook nog wat DBZ afleveringen (jah ik weet dat het nerdie is, maar ik heb dus voor een paar maanden geleden besloten alles van voor af aan weer te gaan kijken, in het kader ven jeugdsentiment) staan
Jeugdsentimentquote:
dat is na mijn tijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kijk dan Totally Spies of Beugelbekkie. Dat is tenminste nog leuk![]()
Heb je uberhaupt meer dan 2 afleveringen DBZ gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh. Hmm en Pokemon dan. Dat is nog beter dan DBZ
Ik heb er best veel gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt meer dan 2 afleveringen DBZ gezien?tis best leuk voor een tekenfilm
En pokemon was ooit oke....
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kijk dan Totally Spies of Beugelbekkie. Dat is tenminste nog leuk![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb er best veel gezienMaar vond echt niets aan
Boesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Generatiekloof
waar is Boes?
troetelbeertjes?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef SLP_ het volgende:
En ik keek nog zo n serie maar ik weet niet meer hoe die heet. Het enige wat ik nog weet is dat het schattige dieren ofzo waren die boven op de wolken en de regenboog leefden ofzo. Keken jullie die ook?
quote:
Bedoel jij niet Mapletown?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef SLP_ het volgende:
En ik keek nog zo n serie maar ik weet niet meer hoe die heet. Het enige wat ik nog weet is dat het schattige dieren ofzo waren die boven op de wolken en de regenboog leefden ofzo. Keken jullie die ook?
Ja, die verdween eind jaren 80 van de tv kan ik niets aan doenquote:
quote:Plons de kikker was een kinderprogramma op BRT dat midden jaren 80 (1983-1988) razend populair was. Er werd een groot aantal avonturen uitgebracht. Voor Plons werden er avonturen van Musti, Poli en Pili (2 kleine muizen) uitgezonden, later maakte Musti opnieuw zijn intrede. Het programma was maar een korte periode te zien. Aan het eind van de jaren '80 verdween het programma van de buis. Later werd er ook een boekenserie over Plons de gekke kikker uitgebracht. Er verschenen 18 kleuterboekjes in de serie. Het programma werd later ook uitgezonden in Nederland.
I know, ook irl haha.. dat ineens iedereen filmpjes enzo tevoorschijn tovert.. maar Mapletown moest ik toch even noemenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat dit dilemma elke 70 topics voorkomt
Ik ben uit ' 88 en heb het ook daarna pas gezien....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, die verdween eind jaren 80 van de tv kan ik niets aan doen![]()
[..]
Nee echt troetelbeertjes. Mapletown ken ik nietquote:
Brum oke... maar Kloontjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:43 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee echt troetelbeertjes. Mapletown ken ik nietEn NIls Holgersson ook niet. Volgens mij heb ik heel wat gemist in mijn jeugd
![]()
Ik keek wel Kloontje het Reuzenkind! En Brum
idd.... dat grote kind was mega irritant....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Brum oke... maar Kloontje
Nils Holgersson was echt spannend
Beter dan mijn avond.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:
Kloontje.
Gare zaterdagavonden waarop ik nergens zin in heb.
Da's ook wel zuur ja... verheug je je op zoiets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Beter dan mijn avond.
Ik had gister afgesproken met vriendin vanavond weer eens lekker te gaan stappen.. ze werkt nl. fulltime en kan dus nooit laat/veel drinken. Sms't ze net dat ze waarschijnlijk toch te moe is
Haha neuh, zit niet in Nimmaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook wel zuur ja... verheug je je op zoiets.
Kom je film kijken?
"Haar naam was Sarah". Toevallig van gehoord?quote:
Nope... Ik ken wel "Haar naam is Laura"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Haar naam was Sarah". Toevallig van gehoord?
En als ik me niet kan concentreren ga ik wel Rambo III kijken
een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk raak ik de weg heel even kwijtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nope... Ik ken wel "Haar naam is Laura"
Ik ken die! Wilde hem eerst lezen voorschool maar ben toen toch maar voor een ander boek gegaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Haar naam was Sarah". Toevallig van gehoord?
En als ik me niet kan concentreren ga ik wel Rambo III kijken
Als in de Eiffeltoren? Vetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, bedtijdMorgen eventjes naar de Eiffel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
eiffel is een gebied in duitslandquote:
Ooh, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eiffel is een gebied in duitsland
[ afbeelding ]
Haha bij dat soort dingen moet ik ook vaak janken! Nja, ik moet eigenlijk altijd janken als ik andere mensen zie jankenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:41 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik kijk All You Need is Love en ik heb al 3x moeten janken
Hebben ze dan ergens in het sportcentrum die dingen hangen? Of alleen bij boksles?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nooit leren trainen met speedballDit is gewoon voor thuistraining, hoef ik niet iedere keer naar sportcentrum
Gewoon beetje dagelijks trainingsschema aanhouden met krachtoefeningen en dus stoot en traptechnieken
Precies. Het is niet ideaal, want je zit twee keer een halve dag in de auto en 't kost een hoop centen om effectief net drie dagen ofzo daar te zijn, maar goed. Voor je gevoel ben je dan toch even weg, da's ook wat waardquote:Op zondag 26 juli 2009 00:15 schreef SLP_ het volgende:
Leuk Mikkie!Heb je toch nog ff het gevoel dat je vakantie hebt
jullie hadden niet de tijd om nog wat dagen extra eraan te plakken of zijn de anderen dan ook weer naar huisquote:Op zondag 26 juli 2009 09:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Het is niet ideaal, want je zit twee keer een halve dag in de auto en 't kost een hoop centen om effectief net drie dagen ofzo daar te zijn, maar goed. Voor je gevoel ben je dan toch even weg, da's ook wat waard
De tijd niet. De vriendin die met mij mee gaat heeft ziekenhuisonderzoeken en ik moet ook weer werken. Maar dan 4 (of heel misschien 5) dagen zit er simpelweg niet in. Maar hey, da's al meer dan ik verwacht hadquote:Op zondag 26 juli 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jullie hadden niet de tijd om nog wat dagen extra eraan te plakken of zijn de anderen dan ook weer naar huis
Ook, maar ook omdat ik op het Youth Leadership Summit (YLS) steeds om 7 uur moest opstaan. Dus om half 10 was ik alweer klaar wakker.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij bent ook al vroeg wakker voor je voornemen
Komt het door de telefoonpaalafbreeklui?
Wat een sukkel die vlieg zegquote:Op maandag 27 juli 2009 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe mooi dit
Er zitten 3 irritante vliegen hier op de kamer en ik krijg ze iedere keer maar niet te pakken.. maar elektrische vliegenmepper naast me liggen.. Ging één van de vliegen er op zitten
Toasted.
check buienradar dan even voordat je gaatquote:Op maandag 27 juli 2009 17:38 schreef SLP_ het volgende:
Waarom kies ik altijd het verkeerde moment om boodschappen te doen
Hmm misschien wel een goed idee jaquote:Op maandag 27 juli 2009 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
check buienradar dan even voordat je gaaterg nat geworden ?
hoi, stel je even voorquote:
ik heb gehoord dat ze bij camelot lekkere kipsate hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek mensen om uit te gaan in Nijmegen
Weet je zeker dat je niet blond bent ?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:07 schreef SLP_ het volgende:
ik lust alleen kaassouflesen ik heb ze gewoon in de pan gebakken haha weet niet hoe de frituur werkt
Ik ben vrouwquote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet blond bent ?
Dan nog... dat is toch geen excuus? Een fohn is nog een moeilijker apparaat dan een frituurquote:
eerder met die van haarquote:Op maandag 27 juli 2009 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
en dat heeft niks met mijn opvoeding te maken![]()
Ja maar ik heb de frituur nooit nodig. Dus als ik hem nooit nodig heb, hoef ik ook niet te weten hoe ie werkt tochquote:Op maandag 27 juli 2009 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan nog... dat is toch geen excuus? Een fohn is nog een moeilijker apparaat dan een frituurKnopje omdraaien naar de temperatuur die op de verpakking staat, als het lampje uit gaat doe je het eten erin, tijd staat ook op het pakje, en dan haal je het eruit. Klaar
![]()
ik kon al frituren toen ik 6 wasen dat heeft niks met mijn opvoeding te maken
![]()
Ik weet toch ook een hoe een tampon werktquote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de frituur nooit nodig. Dus als ik hem nooit nodig heb, hoef ik ook niet te weten hoe ie werkt toch
jaa duuh dat is pas supermakkelijk erin eruit klaarquote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik weet toch ook een hoe een tampon werktbeetje hetzelfde idee
![]()
ofzo :x
Mwah, wij hebben nooit een frituurpan gehad, ik kan het ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik kon al frituren toen ik 6 wasen dat heeft niks met mijn opvoeding te maken
![]()
je woont nu permanent bij ib begrijp ik totaan je italie-reis?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij gaan gezellig doen met huisgenootjes
Mikkie, kom der eens inquote:Op maandag 27 juli 2009 20:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben nooit een frituurpan gehad, ik kan het ook niet.
Met een beetje common sense en nadenken zal het me uiteindelijk wel lukken, maar ik kan het in principe ook niet.
Het idee is precies hetzelfde als frituren. Water op temperatuur, ei erin, en na een bepaald aantal minuten eruit. En uitkijken dat je niet de hele verpakking er te hard in gooit of veertjes mee kooktquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef SLP_ het volgende:
Ja omg, mijn vader kan ook geen eieren koken. Dat snap ik dan niet, hoe moeilijk is dat
Dat is alleen met een eierkoker. Als je eieren kookt in een pannetje hoeft dat niet eens.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
En eigenlijk ook nog een gaatje prikken onderin
klinkt als Renéquote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
ben jij dr ook zoeen die het hele pak bitterballen lekker uitschud boven de frituurpan? en zich vervolgens afvraagt waarom het vet zo vaak vervangen moet worden
Hmm al;s het zo makkeijk is gA ik wel een keer frituren kijken fo ik het kan :pquote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het idee is precies hetzelfde als frituren. Water op temperatuur, ei erin, en na een bepaald aantal minuten eruit. En uitkijken dat je niet de hele verpakking er te hard in gooit of veertjes mee kookt
en daar gaat je spaargeldquote:
What thequote:
Goed punt. Eerst even aankleden en dan maar even langs de supermarkt voor wat snaaibaars.quote:
Aankleden? Gewoon in je ochtendjas en slippers man.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Eerst even aankleden en dan maar even langs de supermarkt voor wat snaaibaars.
Ik zit nu in m'n boxer. Dat wil ik Nijmegen niet aan doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Aankleden? Gewoon in je ochtendjas en slippers man.
Die heb ik dus nietquote:
zie je, je bent wel heel vriendelijk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n boxer. Dat wil ik Nijmegen niet aan doen.
Jezus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef Californium het volgende:
GodverdommeVorige week zondag zijn ze met bij de piecken om half 9 s'ochtends begonnen met boren tot 9 uur s'avonds... Tot op het punt dat we naar elkaar moeten schreeuwen in de keuken.. Toen we zijn gaan vragen hebben zei zo'n arrogante kerel dat het nog wel even zou duren
Nou begonnen ze afgelopen zondag WEER of half 9 en gisterochtend ook... Maar nu zijn de afvoeren in de keuken dichtgeplakt die kunnen blijkbaar niet gebruikt worden... en als het door Piecken komt dan zal ik de complexbeheerder eens even laten weten wat ik ervan vind als er nooit een briefje ofzo is gekomen voor dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |