quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
voortaan beter nadenken, verder kun je weinig doen denk ik
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
voortaan beter nadenken, verder kun je weinig doen denk ik
Ik doe het voor de helftquote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor 50 euro vertel ik je hoe je het kan oplossen
JIJ gaf het haar toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Mokum85 het volgende:
ik heb nog een aantal email adressen en profielen van hun die nog worden gereukt
ook 3 adressen en 2 telefoon nummers
er moet toch een optie zijn om er achteraan te gaan
ik bedoel als je van mij steelt dan ga ik achter je aan
Ja dat is ook echt die dame op de foto die je geld ontvangt.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Antaresje het volgende:
Hoeveel geld heb je gestuurd?
Pics van de dame in kwestie om te zien of ze het waard geweest zou zijn?
Tijd voor een digitale klopjacht a la Bouwe S.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Mokum85 het volgende:
ik heb nog een aantal email adressen en profielen van hun die nog worden gebruikt
ook 3 adressen en 2 telefoon nummers
er moet toch een optie zijn om er achteraan te gaan
ik bedoel als je van mij steelt dan ga ik achter je aan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt die dame op de foto die je geld ontvangt.
Er zit gewoon een heel team gasten in Internet cafe's in Nigeria de hele dag zulke mails te versturen en te beantwoorden. En geld innen bij Western Union.![]()
Dat is wel het minste wat je kan doen als wraakactie.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Antaresje het volgende:
Pics van de dame in kwestie om te zien of ze het waard geweest zou zijn?
Tsja, ik geloof best dat je serieus bent en ook wel dat je des duivels bent... maar je hebt het toch echt zelf gedaan. Neem je verlies en leef verder zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Mokum85 het volgende:
als iemand een heel mooi verhaal verteld en jou daar in laat trappen en daarna geld vraagt om bijvoorbeeld een visum te regelen dan is dat een misdaad.
heb liever dat hier geen grappen over worden gemaakt
als je geen serieuze reactie hebt reageer dan aub niet
ik ben 1 jaar van mijn leven kwijt geraakt en heb een tijdje in het leger des heils moeten doorbrengen door dit geintje
deze personen hadden dit zo briljant opgezet dat ik er gewoon zo ben ingetrapt
ik weet 100% zeker dat ze nu met de volgende bezig zijn
ook doen ze mijn familie bedreigen en ze hebben daar info over
geloof me dit is serieus
dus aub geen grappen want ik ben al des duivels hierover
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |