quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
voortaan beter nadenken, verder kun je weinig doen denk ik
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
voortaan beter nadenken, verder kun je weinig doen denk ik
Ik doe het voor de helftquote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor 50 euro vertel ik je hoe je het kan oplossen
JIJ gaf het haar toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Mokum85 het volgende:
ik heb nog een aantal email adressen en profielen van hun die nog worden gereukt
ook 3 adressen en 2 telefoon nummers
er moet toch een optie zijn om er achteraan te gaan
ik bedoel als je van mij steelt dan ga ik achter je aan
Ja dat is ook echt die dame op de foto die je geld ontvangt.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Antaresje het volgende:
Hoeveel geld heb je gestuurd?
Pics van de dame in kwestie om te zien of ze het waard geweest zou zijn?
Tijd voor een digitale klopjacht a la Bouwe S.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Mokum85 het volgende:
ik heb nog een aantal email adressen en profielen van hun die nog worden gebruikt
ook 3 adressen en 2 telefoon nummers
er moet toch een optie zijn om er achteraan te gaan
ik bedoel als je van mij steelt dan ga ik achter je aan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt die dame op de foto die je geld ontvangt.
Er zit gewoon een heel team gasten in Internet cafe's in Nigeria de hele dag zulke mails te versturen en te beantwoorden. En geld innen bij Western Union.![]()
Dat is wel het minste wat je kan doen als wraakactie.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Antaresje het volgende:
Pics van de dame in kwestie om te zien of ze het waard geweest zou zijn?
Tsja, ik geloof best dat je serieus bent en ook wel dat je des duivels bent... maar je hebt het toch echt zelf gedaan. Neem je verlies en leef verder zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Mokum85 het volgende:
als iemand een heel mooi verhaal verteld en jou daar in laat trappen en daarna geld vraagt om bijvoorbeeld een visum te regelen dan is dat een misdaad.
heb liever dat hier geen grappen over worden gemaakt
als je geen serieuze reactie hebt reageer dan aub niet
ik ben 1 jaar van mijn leven kwijt geraakt en heb een tijdje in het leger des heils moeten doorbrengen door dit geintje
deze personen hadden dit zo briljant opgezet dat ik er gewoon zo ben ingetrapt
ik weet 100% zeker dat ze nu met de volgende bezig zijn
ook doen ze mijn familie bedreigen en ze hebben daar info over
geloof me dit is serieus
dus aub geen grappen want ik ben al des duivels hierover
3000quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef MarkyB het volgende:
Hoeveel geld heb je gestuurd?
Letop, mijn reactie is een serieuze reactie, dus reageer ook serieus.
Nogmaals. Die foto die je hebt daar heb je geen geld naar toe gestuurd. Dat is gewoon een random foto van een random iemand die waarschijnlijk elke dag goed van achter genomen wordt. Daar heeft ze jou niet voor nodig.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Mokum85 het volgende:
en hoe zet ik hier een foto uit mijn computer dan?
Na dit gelezen te hebben weet ik zeker dat je trolt.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Mokum85 het volgende:
als iemand een heel mooi verhaal verteld en jou daar in laat trappen en daarna geld vraagt om bijvoorbeeld een visum te regelen dan is dat een misdaad.
heb liever dat hier geen grappen over worden gemaakt
als je geen serieuze reactie hebt reageer dan aub niet
ik ben 1 jaar van mijn leven kwijt geraakt en heb een tijdje in het leger des heils moeten doorbrengen door dit geintje
deze personen hadden dit zo briljant opgezet dat ik er gewoon zo ben ingetrapt
ik weet 100% zeker dat ze nu met de volgende bezig zijn
ook doen ze mijn familie bedreigen en ze hebben daar info over
geloof me dit is serieus
dus aub geen grappen want ik ben al des duivels hierover
dit nieuws is een beetje overbodigquote:Op maandag 27 juli 2009 14:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nogmaals. Die foto die je hebt daar heb je geen geld naar toe gestuurd. Dat is gewoon een random foto van een random iemand die waarschijnlijk elke dag goed van achter genomen wordt. Daar heeft ze jou niet voor nodig.
Voor 3000 euro naar het Leger des Heils moeten?quote:
Nee, die gasten zitten in internet cafe's cq op proxy's.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Mokum85 het volgende:
[..]
wat mij zal helpen is die emails hacken ip = adress
ik zet mijn leven op het spel als ik daar naar toe gaquote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dus jij zet je eigen leven op het spel voor een IP adres?
www.tinypic.com en dan uploaden, daarna hier de URL plaatsenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Mokum85 het volgende:
en hoe zet ik hier een foto uit mijn computer dan?
Dit is inderdaad het enige wat je kunt doen tegen deze bende's.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef Hilzillah het volgende:
http://baita.mugu.co.uk/
Doe maar even inlezen
Oplichters opgelicht...... Heel veel leeswerk, maar erg grappig.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben weet ik zeker dat je trolt.
ze zullen er vast wel zijn, anders zouden ze wel stoppen met die mails rondsturenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef jagga het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Nu ben ik absoluut niet onder de indruk dat heel nederland een gezond stel hersens heeft, maar jij slaat echt alles.
Je hebt contact met een vrouw uit een land aan de andere kant van de wereld. Er word wat heen en weer gerommeld/gepraat, en jij valt voor zo iemand () Kort daarna vraagt zij geld om een visum te regelen om met jou haar leven te gaan delen hier in nederland?
Je maakt een grap toch? Niemand, en dan reken ik volk van het kamp mee met een iq van een baksteen, is toch ZO stom om daar in te trappen? Kom op zeg....
Ben jij ook zo iemand die gaat hyperventileren van blijdschap, als je een email krijgt van een neger uit afrika met de mededeling (in zeer gebrekkig engels) dat je zooovéééééééél geld gewonnen hebt??
Sorry hoor, maar dit is te trollwaardig voor woorden. Pleur het in KLB, ONZ ofzo.
Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:27 schreef Mokum85 het volgende:
[..]
ik zet mijn leven op het spel als ik daar naar toe ga
Cebu is best gevaarlijk en die mensen ook
en laten we niet discussiëren of ik gek ben
het is duidelijk wat ik wil dus vraag om reacties die mij kunnen helpen
of er is iemand met het zelfde probleem en dan kan ik gewoon met die gene praten (elkaar steunen heet dat)
hoeft ook nietquote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef Armageddon het volgende:
En ik heb nog meer nieuws voor je. Als je daar naar toe gaat kom je niet meer terug.
Zeg dat nou maar niet te hard, ts interpreteert dat vast verkeerd en denkt dat ze gelijk met hem wil trouwen en daar een bestaan wilt opbouwen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef Armageddon het volgende:
En ik heb nog meer nieuws voor je. Als je daar naar toe gaat kom je niet meer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |