Nee, ver er om heen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef derJonas het volgende:
Zal wel weer een puinhoop worden bij Valburg vanmiddag, en ik moet nog vanuit Leiden naar Weeze met een tussenstop in Nijmegen...
Suggesties voor binnendoor??
Gewoon gaan hangen aan het plafond.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar kan ik niet tegenop met mijn 1,65 en heel wat meer kilo's
Ja maar wat heeft dat te maken met dit topic? en waar vind ik de topics over dit boefjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:15 schreef Sander het volgende:
Ik neem aan dat jullie het hele vw_caddy verhaal ook gevolgd hebben?
Heb je al een speed bag?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Veel plezier alvast Piet! Waar gaat de reis heen?
Ik ben trouwens ook wel content, mijn bokszak van 1.80m is binnenDing weegt 45 kilo ofzo, transporteur had gelukkig een vrachtauto met hydrolische klep enzo
EG?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:55 schreef LastRequest het volgende:
Wth dat upskirtgedoe komt van EG.. seriously, daar kwam iemand echt ruim een week geleden mee aanzetten
Mijn G800 heeft wel eens wat zand ertussen gehad... veel snel heen en weer schuiven en ertussen blazenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:18 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met een telefoon die niet goed meer slide? Er is gister wat drank overheen gevallen en nu slide ie vet stroef en soms moet ik ook echt doordrukken anders gaat ie niet omhoog of omlaag
Haha ja ik probeer al veel heen en weer te schuiven maar ik merk nog geen verbetering.. Blazen heeft in mijn geval niet zo veel zin denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn G800 heeft wel eens wat zand ertussen gehad... veel snel heen en weer schuiven en ertussen blazen
jaaa.... vaselinequote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:11 schreef Californium het volgende:
vaseline werkt ook om dingen te laten glijden
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:15 schreef Sander het volgende:
Ik neem aan dat jullie het hele vw_caddy verhaal ook gevolgd hebben?
Ja entree echt belachelijk. Gister vriendin moest 5 euro betalen, ik kwam 1 minuut later er achter aan was de entree al verhoogd naar 7quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:39 schreef Californium het volgende:
goedemorgenDie kerel op Plein '44 was tof
die fred kerel... daarna even naar de Backstage geweest en toen wilden we een leuke club vinden..... Inferno: 8 (!) euro, van buren: 7(!) euro Billabong: lange rij en entree...geen idee hoeveel
toen maar een McFlurry gekocht en naar huis gegaan....je kan het ook overdrijven met de enteeprijzen hoor
Dan kan je soms wel dingen missen die toch wel leuk zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga alleen naar dingen die gratis zijn!
Ja, maar ik vind het gewoon onnodig eigenlijk! Ik betaalde 4 euro voor de stille disco en dat vind ik prima. Ik eindig daarna toch in een kroeg (deze zomerfeesten doorgaans de metz) en das gewoon voor nop!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan kan je soms wel dingen missen die toch wel leuk zijn
Ooh ok. Waarom ik wakker ben, omdat ik niet moe benquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon onnodig eigenlijk! Ik betaalde 4 euro voor de stille disco en dat vind ik prima. Ik eindig daarna toch in een kroeg (deze zomerfeesten doorgaans de metz) en das gewoon voor nop!
Waarom ben jij nog zo laat wakker?
Net terug uit de stad! Geen zin om te slapen. Jij nog weg geweest vandaag?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:37 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh ok. Waarom ik wakker ben, omdat ik niet moe benJij dan?
Neuh ik ben alleen ff naar een cafe hier geweest maar geen stadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net terug uit de stad! Geen zin om te slapen. Jij nog weg geweest vandaag?
In Wijchen? Wat is daar dan te doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Neuh ik ben alleen ff naar een cafe hier geweest maar geen stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |