Ja je wordt altijd genaaid met busreizenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela.Zeg ik dacht dat je tien dagen ging, dan zou je morgen pas terug komen, ja ik heb het uitgerekend.
Ja thank Godquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog kotsvrij teruggereden Bt?
Wat voor detailsquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, nice!
Je weet dat ik details wil natuurlijk.
Ik had heul geen liefdesescapadesquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, BT gaat hier alle details van haar liefdes escapades vertellen. En niet op msn tegen Fas.
Inderdaad, een vakantie zonder seksuele escapades is geen vakantie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, BT gaat hier alle details van haar liefdes escapades vertellen. En niet op msn tegen Fas.
Wat slaat dat nu weer op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, een vakantie zonder seksuele escapades is geen vakantie.
Oja, op die walgelijke bulkbestemmingen heb je natuurlijk alleen maar vercrackte Nederlandersquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had heul geen liefdesescapades! Ik heb gekust met een leuke Nederlandse jongen die in Spanje in een kroeg werkte, en ik heb de Delftse bal die met een enorme boner achter me lag weten te negeren
!
Hee heequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, op die walgelijke bulkbestemmingen heb je natuurlijk alleen maar vercrackte Nederlanders. Ben je bruin geworden
?
Een beetje heel erg danquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee heehet was geen walgelijke bulkbestemming, alhoewel.. een beetje dan
!
Ik ben ook versierd door de sexy Spaanse Antonio, hij was alleen zo'n 60 jaar te oud voor me![]()
!
En ja
Ik heb alleen de uitzichtfoto's, m'n reisgenootje/beste vriendin heeft alle leukequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een beetje heel erg dan.
Nou goed, dan kun je in ieder geval zeggen dat je een Spanjaard heb gehad!
Picsss.
ik zou haar toch doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hangtieten, heksenneus en een kutkop.
Ik bespeur jaloezie. Heb je liever dat gers verliefd is op jou?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hangtieten, heksenneus en een kutkop.
Oke, nou als je ze hebt mag je ze altijd sturenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb alleen de uitzichtfoto's, m'n reisgenootje/beste vriendin heeft alle leuke!
JA.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie. Heb je liever dat gers verliefd is op jou?
Er waren daar geen knappe mannen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, nou als je ze hebt mag je ze altijd sturen. Vooral als er knappe mannen op staan
.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er waren daar geen knappe mannen.
Oké ik heb wel enkelequote:
Aww, bummerquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké ik heb wel enkelemannen gezien, maar ik kwam ze nooit echt tégen tijdens het uitgaan ofzo.
Euhmm ik ben een dag naar Barcelona geweest, naar een beachparty op een privé eilandquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww, bummer. Wat heb je verder nog gedaan daar
?
Nee,quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga maar heel ver weg [ afbeelding ].
Komt er trouwens nog een verhaallijn in Oester van NK?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga maar heel ver weg [ afbeelding ].
Komt er trouwens nog een verhaallijn in Oester van NK?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had heul geen liefdesescapades! Ik heb gekust met een leuke Nederlandse jongen die in Spanje in een kroeg werkte, en ik heb de Delftse bal die met een enorme boner achter me lag weten te negeren
!
Haha oke, de standaard dingen die je daar doet dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmm ik ben een dag naar Barcelona geweest, naar een beachparty op een privé eilandwat geen eiland was maar goed
naar een waterpretpark, en verder veel naar het strand geweest, rondgelopen op de boulevard en in het centrum van Malgrat en heel veel gefeest
!
Godver, ik ben de hele tijd in shock. De ene keer lopen ze te neuken en dan ineens gaat dat wijf bijna doodquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee,
Het boek is ook kak, dat moest ik namelijk lezen op de havo
Porte aventura is toch zo'n pretpark bij salou ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, de standaard dingen die je daar doet dus. Maar klinkt goed
! Is dat niet Port aventura dat attractiepark? Daar ben ik volgens mij wel eens geweest.
[..]
Godver, ik ben de hele tijd in shock. De ene keer lopen ze te neuken en dan ineens gaat dat wijf bijna dood. C'est bizarre.
Heeft fas al verteld dat wij met z'n drieen een trio gaan doen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Godver, ik ben de hele tijd in shock. De ene keer lopen ze te neuken en dan ineens gaat dat wijf bijna dood. C'est bizarre.
Ja hij en nog een vriend van hemquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]Hij sliep wel bij je?
Die heeft een goede beurt bij zijn "vrienden" gemaakt
![]()
Neequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, de standaard dingen die je daar doet dus. Maar klinkt goed
! Is dat niet Port aventura dat attractiepark? Daar ben ik volgens mij wel eens geweest.
[..]
Oja, Malgrat, Salou allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef gers het volgende:
[..]
Porte aventura is toch zo'n pretpark bij salou ?
Nee, vertel?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heeft fas al verteld dat wij met z'n drieen een trio gaan doen?
BT, puh-leasequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij en nog een vriend van hemik wilde alleen maar iemand om lekker warm tegen aan te liggen. Hij had er duidelijk iets meer van verwacht
whehe.
Jaaaaa goed. En met jouquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heeeeey Allure_, hoe is het, wijffie
dat van die pot nat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, Malgrat, Salou allemaal 1 pot nat.
[..]
Nee, vertel?
moar ik wil iets levends en menselijkquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee,
Het boek is ook kak, dat moest ik namelijk lezen op de havo
Met de aftiteling.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
Oke, iemand moet me nu vertellen hoe die film eindigt.
Wat een kankerwoord is dat zeg, zeggen ze bij mij op 't werk ook vaakquote:
Lees ik hier een doodsverwensing?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een kankerwoord is dat zeg, zeggen ze bij mij op 't werk ook vaakVal dood.
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een disrespect richting mijn kant.
Ga ik een docu kijken, lees ik ditquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij en nog een vriend van hemik wilde alleen maar iemand om lekker warm tegen aan te liggen. Hij had er duidelijk iets meer van verwacht
whehe.
[..]
NeeWaterWorld.
Wat zou die hond uitgevreten hebben?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ga ik een docu kijken, lees ik dit.
En wij krijgen niet eens foto's!![]()
![]()
Dat vind ik niet lief.![]()
[ afbeelding ]
en de docu afgekeken ?quote:
linkje ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Was wel interessant. Ik ben er in ieder geval tegen. Mensen met een verstandelijke beperking die kinderen willen dan dus.
Dat was de echte redenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil de echte reden weten dat het niet doorging.
Maar waar trek je de grens dan? Bij welk IQ/niveau.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Was wel interessant. Ik ben er in ieder geval tegen. Mensen met een verstandelijke beperking die kinderen willen dan dus.
Mijn bescheiden mening: als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens dan? Bij welk IQ/niveau.
Dat is inderdaad een goeie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening: als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen.
Oftewel: begeleid wonen.
Dat is nog best laag op zich.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hadden het daar over een iq tot 70. Eigenlijk zou ik de grens wel willen leggen bij 100. Maar dat is misschien niet iets overdreven.
Ik had 'm op de gang laten slapenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was de echte redenoké het ging zo:
Mijn beste vriendin + vriend van die jongen: Wij slapen in zijn hotel, nemen jullie onze kamer maar, doei!
Ik: Okeuj
Jongen waarmee ik was: Ooh hoezo dit?![]()
Ik: Je bent net een uit de kluiten gewassen teddybeer.
Hij: Rawr
Ik:![]()
Beste vriendin + jongen: We zijn terug, we kwamen het hotel niet in
Ik: Oké(Enigszins opgelucht)
Later in bed:
* Breathtaking ligt
Jongen waarmee ik was: Krijgt een boner en begint me in m'n nek te zoenen
Ik: Hou op
Hij: Oké
Ik: Trusten
Ik werd wakker van z'n odol de volgende ochtend.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was de echte redenoké het ging zo:
Mijn beste vriendin + vriend van die jongen: Wij slapen in zijn hotel, nemen jullie onze kamer maar, doei!
Ik: Okeuj
Jongen waarmee ik was: Ooh hoezo dit?![]()
Ik: Je bent net een uit de kluiten gewassen teddybeer.
Hij: Rawr
Ik:![]()
Beste vriendin + jongen: We zijn terug, we kwamen het hotel niet in
Ik: Oké(Enigszins opgelucht)
Later in bed:
* Breathtaking ligt
Jongen waarmee ik was: Krijgt een boner en begint me in m'n nek te zoenen
Ik: Hou op
Hij: Oké
Ik: Trusten
Ik werd wakker van z'n odol de volgende ochtend.
quote:
Had ik eigenlijk moeten doen jaquote:
Ooh dus ik moet de hele wereld maar wantrouwenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je bent wel een tikje naïef hoor sorry dat ik het zeg.
Voor het zelfde geld was het zo'n typ...![]()
[ afbeelding ]
En dan bye bye BT![]()
Geen bt meer![]()
[ afbeelding ]
Er was ook zo'n meid in die aflevering die zelf opgevoed was door zulke ouders. Ze konden niet eens lezen, schrijven en klokkijken. Zoiets werkt gewoon echt niet. Bovendien komen er super veel hulporganisaties bij kijken, kost klauwen vol geld. Laat ze maar met poppen spelen dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie.
[..]
Dat is nog best laag op zich.
Hope for the best prepare for the worst!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk moeten doen ja!
[..]
Ooh dus ik moet de hele wereld maar wantrouwen?
Waar is de driedubbele versie van deze:quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hope for the best prepare for the worst!
Serieus![]()
Er lopen genoeg gasten rond die je gewoon verkracht hadden.
Klinkt weer zo dramatisch..
Nja pas alsjeblieft een beetje op.
Ja inderdaad, nog erger als het kind wel een normaal niveau heeft, dat krijgt dan echt een kutjeugd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er was ook zo'n meid in die aflevering die zelf opgevoed was door zulke ouders. Ze konden niet eens lezen, schrijven en klokkijken. Zoiets werkt gewoon echt niet. Bovendien komen er super veel hulporganisaties bij kijken, kost klauwen vol geld. Laat ze maar met poppen spelen dan.
huhquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is de driedubbele versie van deze.
Maar intelligentie is sowieso voor een deel erfelijk toch? Het is eigenlijk gewoon nergens goed voor als die mensen zich voortplanten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nog erger als het kind wel een normaal niveau heeft, dat krijgt dan echt een kutjeugd.
maar gaat dat niet tegen art 11 van de grondwet ?quote:
Mên! Jouw vertrouwen in de mensheid is ook niet 'je van het' hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ja dat is het ook, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar intelligentie is sowieso voor een deel erfelijk toch? Het is eigenlijk gewoon nergens goed voor als die mensen zich voortplanten.![]()
Ja, wat lul je nouquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
huh?
Bedoel jij wat?
Niet ik snap doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Serieus![]()
OMG Birkenstocks, NEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
En een supersexy toegift![]()
:
[ afbeelding ]
Jwzquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG Birkenstocks, NEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Eigenlijk niet nee, maar zeker niet ongegrond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Eloquent het volgende:
[..]
Mên! Jouw vertrouwen in de mensheid is ook niet 'je van het' hè?
Doen ze al.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef gers het volgende:
maar mogen we ze dan onvruchtbaar maken ?
Ik moet toch ergens op lopen he, lekker boeiend, het zijn maar slippersquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die birkenstocks ook een beetje jammer.
Verder mooie foto's, vooral van Barcelona.
Fijn dat ik je dat plezier heb kunnen doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef Siniti het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik heb mee mogen genieten van jouw vakantie, al was het maar een klein beetje. Dank je wel.
Thanks!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef iszinloos het volgende:
Maar genoeg over dat gezeik. :p
Leuke foto's!
En GAudi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik niet! Tenminste, geen leuke/fatsoenlijkequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
Ja BT, heel leuk. Nu wil iedereen foto's van jou zien. Ik spreek enkel namens de groep.
Nou, dan hoeft niemand er hier om te zeurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik niet! Tenminste, geen leuke/fatsoenlijke!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Siniti het volgende:
Ik moet mij trouwens aansluiten bij Allure_ en Fascination.
Dat zijn juist de leuke.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik niet! Tenminste, geen leuke/fatsoenlijke!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Siniti het volgende:
Ik moet mij trouwens aansluiten bij Allure_ en Fascination.
quote:
Hmm nou ik heb speciaal voor jou alle 500 foto's doorzocht en dit is het resultaat:quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan hoeft niemand er hier om te zeuren.
Mooiquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm nou ik heb speciaal voor jou alle 500 foto's doorzocht en dit is het resultaat:
Op de vertrekdag bij het zwembad, de kleur van m'n hoofd is totaal niet waarheidsgetrouw:
[ afbeelding ]
En bij Gaudi's beroemde salamander:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens BT duidelijkste foto's van je die ik ooit heb gezien!![]()
Zeker die onderste!
Je ziet er anders uit lijkt ook wel.Hoe oud had je haar geschat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
wolvendagenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
OMG hoi. Live vanuit de semi pub met een idioot die staat te dansen met zijn zaklamp en vier meisjes die "it's raining man men zingen"
En jij denkt "ik pak mijn iPhone/mobieltje/wat dan ook er bij en post dit op Fok!"?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
OMG hoi. Live vanuit de semi pub met een idioot die staat te dansen met zijn zaklamp en vier meisjes die "it's raining man zingen"
quote:
Dat staat op dr profiel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe oud had je haar geschat dan?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens BT duidelijkste foto's van je die ik ooit heb gezien!![]()
Zeker die onderste!
Je ziet er anders uit lijkt ook wel.Ik zie er op elke foto anders uit, maar toch bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik dan ook net 16.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Dat staat op dr profiel.![]()
Nee,maar ze zag er op ander foto's echt jonger uit.
Vond ik foto's van op zo'n boot die ik toen had gefotosoept enzo
En ik slijm niet siniti![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
wolvendagen!
Leuke vakantie ?
Ook foto's toevallig?
Laptop. Ik heb hier 's avonds niet veel te doen of zo. En van het contact leggen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
En jij denkt "ik pak mijn iPhone/mobieltje/wat dan ook er bij en post dit op Fok!"?
Contact leggen op een buitenlandse camping is gemaakt van faal en aidsquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laptop. Ik heb hier 's avonds niet veel te doen of zo. En van het contact leggen...
Ja toen ik vannacht door Frankrijk reed met de bus was het ook al stromende regen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hiii, ja het is wel leuk alleen het weer is fucking kut! Regen en zulks.![]()
Foto's heb ik nog niet op de laptop gezet want ik ben mijn oplader vergeten en die moet ik nu lenen van een heul aardige Engelsman die naast ons zit in zijn stacaravan. Heb hem net opgeladen dus![]()
[..]
Laptop. Ik heb hier 's avonds niet veel te doen of zo. En van het contact leggen...
JA DANKJEWEL HEquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
WD is autist.Zoals het een echte fokster betaamt.
Twee weken kutquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen ik vannacht door Frankrijk reed met de bus was het ook al stromende regen!
Ik hoop voor je dat het nog wat beter wordt!
'quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
OMG hoi. Live vanuit de semi pub met een idioot die staat te dansen met zijn zaklamp en vier meisjes die "it's raining man zingen"
Zonder koelkast.quote:
Uhuquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'
Dolle boel.
Dus je vermaakt je opperbest?
clip doet me denken aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Dit wordt een hit, I'm tellin' ya.
Ik kan het dansje al bijna nadoen, hihi.
quote:
Je was zelf toch 16quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga afsluiten en mijn zusje dwingen mee te gaan op 'versier'tour. (born to fail with such a thing like her)
Ik vind het wel knap dat Ciara met een kont kan schudden die ze niet heeftquote:
Dat kunnen negers nou eenmaalquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Ciara met een kont kan schudden die ze niet heeft.
Vond hun vorige samenwerking beter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Dit wordt een hit, I'm tellin' ya.
Ik kan het dansje al bijna nadoen, hihi.
Het is wel een lekkere catchy deuntjequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vond hun vorige samenwerking beter.
Beetje simpel refrein.
Vind je?quote:
Heb je de catalogus ook binnen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is wel een lekkere catchy deuntje. Komt toch wel op 1 in de top 40.
Waarom vraagt de H&M 20 pieken voor een leren touw?
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mwha valt tegen iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je de catalogus ook binnen?
Ik vond er niet veel leuks instaan.
Wij hebben er tweequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 x de helftquote:
Ik heb me in kunnen houden, en maar 1 ding besteld. Ben nu wel even bij de sale aan het kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
slechts een kwart dusquote:
Inderdaad, echte mannen hebben een wandelende diepvriesquote:
quote:
quote:
Is er zo ene bij van zo 3 wolven die huilen naar een volle maan ?quote:
Wat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb me in kunnen houden, en maar 1 ding besteld. Ben nu wel even bij de sale aan het kijken.
ja ik heb er al 12 meisjes mee versierdquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is er zo ene bij van zo 3 wolven die huilen naar een volle maan ?
warm bier, dat is pas vakantiequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, echte mannen hebben een wandelende diepvries
fapfapquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef gers het volgende:
![]()
[..]
ja ik heb er al 12 meisjes mee versierd
is echt mijn lievelingsshirt
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef gers het volgende:
![]()
[..]
ja ik heb er al 12 meisjes mee versierd
is echt mijn lievelingsshirt
En toen je naar huis ging was het shirt zeker gewoon zwart?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met 3 nijlpaarden, in de kroeg kwamen er allemaal vrouwtjes tegen mij aan schuren en bij mij op schoot kruipen
Ik was eigenlijk op zoek naar zo'n blazer die je bij de mouwen om moest vouwen. Zoiets als dit: http://www.imnotobsessed.(...)d_13_wenn2306712.jpgquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat?Ik wil alleen wel zo'n lang vest hebben. Maar er staat nog steeds een geldbedrag open waarvan ik niet weet wat het is, dus moet dat eerst maar eens afhandelen.
Jeuzes, die tweede heeft een spleet tussen dr tandenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar zo'n blazer die je bij de mouwen om moest vouwen. Zoiets als dit: http://www.imnotobsessed.(...)d_13_wenn2306712.jpg
Maar dan dat je 'm verder vouwt, en dat ie van binnen glanst.
Dit heb ik uiteindelijk besteld, maar ik vraag me af of het leuk bij me staat.
http://files.hm.com/media/products/755/ML755_0787_144R_72136.jpg
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
En toen je naar huis ging was het shirt zeker gewoon zwart?
Oeh wel netjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar zo'n blazer die je bij de mouwen om moest vouwen. Zoiets als dit: http://www.imnotobsessed.(...)d_13_wenn2306712.jpg
Ja, en door die spleet tussen d'r tanden verdient ze anders wel genoeg knakenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jeuzes, die tweede heeft een spleet tussen dr tanden
IK BEDOEL DUS DAT ER 3NIJLPAARDEN OP JE SCHOOT ZATEN TOEN JE IN DIE KROEG WASquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee nee, het waren geen negerinnen dus ze konden ook geen roet op mijn shirt smeren
Dat was ook het eerste wat m'n moeder zei toen ze dat model in die catalogus zag staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als jij het goedkeurt moet het me wel leuk staanquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh wel netjes.Maar dat is wel leuk vind ik.
Die eerste is tof!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Devvie het volgende:
Want met een mooi gebid kun je geen model worden
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
IK BEDOEL DUS DAT ER 3NIJLPAARDEN OP JE SCHOOT ZATEN TOEN JE IN DIE KROEG WAS
Bang dat je piemel er in verdwijntquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil ik dus ook. Maar dan met glansstof van binnen, en die hoort dan ook omgevouwen te zitten. Echt leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die eerste is tof!Het lijkt net alsof ze een blousje aanheeft, maar is dat dan de binnenkant van die blazer? Gaaf hoor.
Die je hebt besteld heb ik ook gezien ja. Ben benieuwd hoe die je staat.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:
moet je je kleine lengte compenserenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil ik dus ook. Maar dan met glansstof van binnen, en die hoort dan ook omgevouwen te zitten. Echt leuk.
Hehe, ja ik ben ook benieuwd.
Ow, en ik moet gewoon schoenen heb met een hak van tenminste 10 cm.
Post eens voorbeelden van schoenen die je leuk vindt, ben wel benieuwd wat je smaak is op dat gebied.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet,
Gewoon voor de heb wil ik die.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Devvie het volgende:
Want met een mooi gebid kun je geen model worden
vrouwen met hakken zijn welquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet,
Gewoon voor de heb wil ik die.
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft zequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft ze![]()
[ afbeelding ]
heus wel,quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij mag mij nooit meer verbeteren...
quote:
EMOquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik mn haar vroeger ook, alleen dan wat mannelijker geknipt, dus geen boblijn!!
Wat een jaren 80 kapsel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft ze![]()
[ afbeelding ]
Nee, te laat..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
heus wel,
zie post erna, ik ben christelijk, bidden spookt de hele dag door mijn hoofd.
vandaar dat ik die fout maakte
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens voorbeelden van schoenen die je leuk vindt, ben wel benieuwd wat je smaak is op dat gebied.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te laat..
Excuses helpen niet.
.... en der haar is niet eens zwart...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets bijv. Oja, Lauren is m'n rolmodel. Dat was je vast nog niet opgevallen
.
Ik had het over hoogstaandequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
.... en der haar is niet eens zwart...
Omdat ze perfect is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
Waarom zou een reality soapstar je rolmodel zijn
Ik zei toch hadquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het over hoogstaande
je bent niet erg scherp vandaag
Gedeeltelijk, ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je weet dat die hele show een script heeft hé?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het over hoogstaande
je bent niet erg scherp vandaag
Oeh die zijn mooi en sexy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets bijv. Oja, Lauren is m'n rolmodel. Dat was je vast nog niet opgevallen
.
Hoe kunde dan posten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh die zijn mooi en sexy.Zullen je vast goddelijk staan.
Internet ligt eraf, kutzooi.
Met de mobiel, du weisst.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
And the worms ate into his brain...
En ik ga slapen
Beste nummer van zequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
And the worms ate into his brain...
En ik ga slapen
quote:
Ik ook niet... misschien dat albino-negers onzichtbaar worden tijdens dag-licht, net zoals gewone negers onzichtbaar worden als het nacht isquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Kan geen afbeelding vinden van een zoenende albino neger.![]()
Voor 1 van die topics..
Mijn ''mensen die zoenen neggeren'' topic is gewist terwijl ander alleen dicht gingen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook niet... misschien dat albino-negers onzichtbaar worden tijdens dag-licht, net zoals gewone negers onzichtbaar worden als het nacht is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mijn ''mensen die zoenen neggeren'' topic is gewist terwijl ander alleen dicht gingen.![]()
En ik had nog een plaatje in de op.![]()
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hier is een zoenende albino-negert![]()
Maar wie z'n hand is dat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wees er trots op!quote:
Ja die heb ik ook gepost uiteindelijk!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hier is een zoenende albino-negert![]()
Maar wie z'n hand is dat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joah maar anders ga je dood.quote:
Blijf dan maar wakkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar anders ga je dood.
Tot over 4 uur.
Heel vakkundigquote:
Hoe was het?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Was ik gisteren toch even mooi naar het vertrek van de Queen Mary 2 wezen kijken
Wel vet. Dat ding is echt belachelijk groot. Leg een flatgebouw van 20 verdiepingen op z'n kant, schroef er een propeller onder en succes ermeequote:
Echt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dude!! dat is godverdomme een collega van mij
Jaquote:
Zou je haar geven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jahet was de eerste foto die ik zag vandaag op Fok! en moest echt nog ff 4x kijken om zeker te weten of ik wel goed wakker was
Ze mag dan misschien kort haar hebben maar ze is wel kklachen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ze werkt op de slagerijvleesfetish....fapfapfap
Moet je niet fappen... moet je haar gewoon doen op een stapel kipfilets!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ze werkt op de slagerijvleesfetish....fapfapfap
Dus ipv werken ga je Fok!en en dan ben je ook nog te lui om een hele zin te typen...quote:
Kon het maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet je niet fappen... moet je haar gewoon doen op een stapel kipfilets!
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hey Bobby. Lekker geslapen? Mooie dromen gehad?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kon het maarIk heb al een pussyslap geprobeerd met een gepaneerde schnitzel maar toen ik voelde hoe haar vuist mijn oogkas penetreerde wist ik al wel dat er nooit geneukt ging worden, en zeker niet op een stapel kipfilets
Is toch al iets op trots op te zijn. Je gaat kennelijk wel vooruit en dat zal je therapeut er ook van vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.
Je hebt een punt in je zin en bent het volgende woord niet met een hoofdletter begonnen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.
Ik zoek meer iets met stekels...prikkeldraad, verkoop je dat ook?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee moet het wel lukken... Weet alleen niet of het is wat je in gedachten had...
Nee, maar ik kan wel een plaatje voor je Googlenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zoek meer iets met stekels...prikkeldraad, verkoop je dat ook?
2ehands...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel een plaatje voor je Googlen
[ afbeelding ]
Ben er zelf ook erg tevreden over ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Is toch al iets op trots op te zijn. Je gaat kennelijk wel vooruit en dat zal je therapeut er ook van vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |