linkje ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Was wel interessant. Ik ben er in ieder geval tegen. Mensen met een verstandelijke beperking die kinderen willen dan dus.
Dat was de echte redenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil de echte reden weten dat het niet doorging.
Maar waar trek je de grens dan? Bij welk IQ/niveau.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Was wel interessant. Ik ben er in ieder geval tegen. Mensen met een verstandelijke beperking die kinderen willen dan dus.
Mijn bescheiden mening: als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens dan? Bij welk IQ/niveau.
Dat is inderdaad een goeie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening: als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen.
Oftewel: begeleid wonen.
Dat is nog best laag op zich.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hadden het daar over een iq tot 70. Eigenlijk zou ik de grens wel willen leggen bij 100. Maar dat is misschien niet iets overdreven.
Ik had 'm op de gang laten slapenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was de echte redenoké het ging zo:
Mijn beste vriendin + vriend van die jongen: Wij slapen in zijn hotel, nemen jullie onze kamer maar, doei!
Ik: Okeuj
Jongen waarmee ik was: Ooh hoezo dit?![]()
Ik: Je bent net een uit de kluiten gewassen teddybeer.
Hij: Rawr
Ik:![]()
Beste vriendin + jongen: We zijn terug, we kwamen het hotel niet in
Ik: Oké(Enigszins opgelucht)
Later in bed:
* Breathtaking ligt
Jongen waarmee ik was: Krijgt een boner en begint me in m'n nek te zoenen
Ik: Hou op
Hij: Oké
Ik: Trusten
Ik werd wakker van z'n odol de volgende ochtend.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was de echte redenoké het ging zo:
Mijn beste vriendin + vriend van die jongen: Wij slapen in zijn hotel, nemen jullie onze kamer maar, doei!
Ik: Okeuj
Jongen waarmee ik was: Ooh hoezo dit?![]()
Ik: Je bent net een uit de kluiten gewassen teddybeer.
Hij: Rawr
Ik:![]()
Beste vriendin + jongen: We zijn terug, we kwamen het hotel niet in
Ik: Oké(Enigszins opgelucht)
Later in bed:
* Breathtaking ligt
Jongen waarmee ik was: Krijgt een boner en begint me in m'n nek te zoenen
Ik: Hou op
Hij: Oké
Ik: Trusten
Ik werd wakker van z'n odol de volgende ochtend.
quote:
Had ik eigenlijk moeten doen jaquote:
Ooh dus ik moet de hele wereld maar wantrouwenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je bent wel een tikje naïef hoor sorry dat ik het zeg.
Voor het zelfde geld was het zo'n typ...![]()
[ afbeelding ]
En dan bye bye BT![]()
Geen bt meer![]()
[ afbeelding ]
Er was ook zo'n meid in die aflevering die zelf opgevoed was door zulke ouders. Ze konden niet eens lezen, schrijven en klokkijken. Zoiets werkt gewoon echt niet. Bovendien komen er super veel hulporganisaties bij kijken, kost klauwen vol geld. Laat ze maar met poppen spelen dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie.
[..]
Dat is nog best laag op zich.
Hope for the best prepare for the worst!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk moeten doen ja!
[..]
Ooh dus ik moet de hele wereld maar wantrouwen?
Waar is de driedubbele versie van deze:quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hope for the best prepare for the worst!
Serieus![]()
Er lopen genoeg gasten rond die je gewoon verkracht hadden.
Klinkt weer zo dramatisch..
Nja pas alsjeblieft een beetje op.
Ja inderdaad, nog erger als het kind wel een normaal niveau heeft, dat krijgt dan echt een kutjeugd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er was ook zo'n meid in die aflevering die zelf opgevoed was door zulke ouders. Ze konden niet eens lezen, schrijven en klokkijken. Zoiets werkt gewoon echt niet. Bovendien komen er super veel hulporganisaties bij kijken, kost klauwen vol geld. Laat ze maar met poppen spelen dan.
huhquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is de driedubbele versie van deze.
Maar intelligentie is sowieso voor een deel erfelijk toch? Het is eigenlijk gewoon nergens goed voor als die mensen zich voortplanten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nog erger als het kind wel een normaal niveau heeft, dat krijgt dan echt een kutjeugd.
maar gaat dat niet tegen art 11 van de grondwet ?quote:
Mên! Jouw vertrouwen in de mensheid is ook niet 'je van het' hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hope for the best prepare for the worst!
Serieus![]()
Er lopen genoeg gasten rond die je gewoon verkracht hadden.
Klinkt weer zo dramatisch..
Nja pas alsjeblieft een beetje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |