Ja, zoiets wil ik dus ook. Maar dan met glansstof van binnen, en die hoort dan ook omgevouwen te zitten. Echt leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die eerste is tof!Het lijkt net alsof ze een blousje aanheeft, maar is dat dan de binnenkant van die blazer? Gaaf hoor.
Die je hebt besteld heb ik ook gezien ja. Ben benieuwd hoe die je staat.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jeuzes, die tweede heeft een spleet tussen dr tanden
quote:
moet je je kleine lengte compenserenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil ik dus ook. Maar dan met glansstof van binnen, en die hoort dan ook omgevouwen te zitten. Echt leuk.
Hehe, ja ik ben ook benieuwd.
Ow, en ik moet gewoon schoenen heb met een hak van tenminste 10 cm.
Post eens voorbeelden van schoenen die je leuk vindt, ben wel benieuwd wat je smaak is op dat gebied.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet,
Gewoon voor de heb wil ik die.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Devvie het volgende:
Want met een mooi gebid kun je geen model worden
vrouwen met hakken zijn welquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet,
Gewoon voor de heb wil ik die.
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft zequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft ze![]()
[ afbeelding ]
heus wel,quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij mag mij nooit meer verbeteren...
quote:
EMOquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik mn haar vroeger ook, alleen dan wat mannelijker geknipt, dus geen boblijn!!
Wat een jaren 80 kapsel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft ze![]()
[ afbeelding ]
Nee, te laat..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
heus wel,
zie post erna, ik ben christelijk, bidden spookt de hele dag door mijn hoofd.
vandaar dat ik die fout maakte
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens voorbeelden van schoenen die je leuk vindt, ben wel benieuwd wat je smaak is op dat gebied.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te laat..
Excuses helpen niet.
.... en der haar is niet eens zwart...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets bijv. Oja, Lauren is m'n rolmodel. Dat was je vast nog niet opgevallen
.
Ik had het over hoogstaandequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
.... en der haar is niet eens zwart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |