Ja je wordt altijd genaaid met busreizenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela.Zeg ik dacht dat je tien dagen ging, dan zou je morgen pas terug komen, ja ik heb het uitgerekend.
Ja thank Godquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog kotsvrij teruggereden Bt?
Wat voor detailsquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, nice!
Je weet dat ik details wil natuurlijk.
Ik had heul geen liefdesescapadesquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, BT gaat hier alle details van haar liefdes escapades vertellen. En niet op msn tegen Fas.
Inderdaad, een vakantie zonder seksuele escapades is geen vakantie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, BT gaat hier alle details van haar liefdes escapades vertellen. En niet op msn tegen Fas.
Wat slaat dat nu weer op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, een vakantie zonder seksuele escapades is geen vakantie.
Oja, op die walgelijke bulkbestemmingen heb je natuurlijk alleen maar vercrackte Nederlandersquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had heul geen liefdesescapades! Ik heb gekust met een leuke Nederlandse jongen die in Spanje in een kroeg werkte, en ik heb de Delftse bal die met een enorme boner achter me lag weten te negeren
!
Hee heequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, op die walgelijke bulkbestemmingen heb je natuurlijk alleen maar vercrackte Nederlanders. Ben je bruin geworden
?
Een beetje heel erg danquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee heehet was geen walgelijke bulkbestemming, alhoewel.. een beetje dan
!
Ik ben ook versierd door de sexy Spaanse Antonio, hij was alleen zo'n 60 jaar te oud voor me![]()
!
En ja
Ik heb alleen de uitzichtfoto's, m'n reisgenootje/beste vriendin heeft alle leukequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een beetje heel erg dan.
Nou goed, dan kun je in ieder geval zeggen dat je een Spanjaard heb gehad!
Picsss.
ik zou haar toch doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hangtieten, heksenneus en een kutkop.
Ik bespeur jaloezie. Heb je liever dat gers verliefd is op jou?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hangtieten, heksenneus en een kutkop.
Oke, nou als je ze hebt mag je ze altijd sturenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb alleen de uitzichtfoto's, m'n reisgenootje/beste vriendin heeft alle leuke!
JA.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie. Heb je liever dat gers verliefd is op jou?
Er waren daar geen knappe mannen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, nou als je ze hebt mag je ze altijd sturen. Vooral als er knappe mannen op staan
.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er waren daar geen knappe mannen.
Oké ik heb wel enkelequote:
Aww, bummerquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké ik heb wel enkelemannen gezien, maar ik kwam ze nooit echt tégen tijdens het uitgaan ofzo.
Euhmm ik ben een dag naar Barcelona geweest, naar een beachparty op een privé eilandquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww, bummer. Wat heb je verder nog gedaan daar
?
Nee,quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga maar heel ver weg [ afbeelding ].
Komt er trouwens nog een verhaallijn in Oester van NK?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga maar heel ver weg [ afbeelding ].
Komt er trouwens nog een verhaallijn in Oester van NK?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had heul geen liefdesescapades! Ik heb gekust met een leuke Nederlandse jongen die in Spanje in een kroeg werkte, en ik heb de Delftse bal die met een enorme boner achter me lag weten te negeren
!
Haha oke, de standaard dingen die je daar doet dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmm ik ben een dag naar Barcelona geweest, naar een beachparty op een privé eilandwat geen eiland was maar goed
naar een waterpretpark, en verder veel naar het strand geweest, rondgelopen op de boulevard en in het centrum van Malgrat en heel veel gefeest
!
Godver, ik ben de hele tijd in shock. De ene keer lopen ze te neuken en dan ineens gaat dat wijf bijna doodquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee,
Het boek is ook kak, dat moest ik namelijk lezen op de havo
Porte aventura is toch zo'n pretpark bij salou ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, de standaard dingen die je daar doet dus. Maar klinkt goed
! Is dat niet Port aventura dat attractiepark? Daar ben ik volgens mij wel eens geweest.
[..]
Godver, ik ben de hele tijd in shock. De ene keer lopen ze te neuken en dan ineens gaat dat wijf bijna dood. C'est bizarre.
Heeft fas al verteld dat wij met z'n drieen een trio gaan doen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Godver, ik ben de hele tijd in shock. De ene keer lopen ze te neuken en dan ineens gaat dat wijf bijna dood. C'est bizarre.
Ja hij en nog een vriend van hemquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]Hij sliep wel bij je?
Die heeft een goede beurt bij zijn "vrienden" gemaakt
![]()
Neequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, de standaard dingen die je daar doet dus. Maar klinkt goed
! Is dat niet Port aventura dat attractiepark? Daar ben ik volgens mij wel eens geweest.
[..]
Oja, Malgrat, Salou allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef gers het volgende:
[..]
Porte aventura is toch zo'n pretpark bij salou ?
Nee, vertel?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heeft fas al verteld dat wij met z'n drieen een trio gaan doen?
BT, puh-leasequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij en nog een vriend van hemik wilde alleen maar iemand om lekker warm tegen aan te liggen. Hij had er duidelijk iets meer van verwacht
whehe.
Jaaaaa goed. En met jouquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heeeeey Allure_, hoe is het, wijffie
dat van die pot nat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, Malgrat, Salou allemaal 1 pot nat.
[..]
Nee, vertel?
moar ik wil iets levends en menselijkquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee,
Het boek is ook kak, dat moest ik namelijk lezen op de havo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |