Ja dat is het ook, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar intelligentie is sowieso voor een deel erfelijk toch? Het is eigenlijk gewoon nergens goed voor als die mensen zich voortplanten.![]()
Ja, wat lul je nouquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
huh?
Bedoel jij wat?
Niet ik snap doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hope for the best prepare for the worst!
Serieus![]()
Er lopen genoeg gasten rond die je gewoon verkracht hadden.
Klinkt weer zo dramatisch..
Nja pas alsjeblieft een beetje op.
OMG Birkenstocks, NEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
En een supersexy toegift![]()
:
[ afbeelding ]
Jwzquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG Birkenstocks, NEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Eigenlijk niet nee, maar zeker niet ongegrond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Eloquent het volgende:
[..]
Mên! Jouw vertrouwen in de mensheid is ook niet 'je van het' hè?
Doen ze al.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef gers het volgende:
maar mogen we ze dan onvruchtbaar maken ?
Ik moet toch ergens op lopen he, lekker boeiend, het zijn maar slippersquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die birkenstocks ook een beetje jammer.
Verder mooie foto's, vooral van Barcelona.
Fijn dat ik je dat plezier heb kunnen doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef Siniti het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik heb mee mogen genieten van jouw vakantie, al was het maar een klein beetje. Dank je wel.
Thanks!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef iszinloos het volgende:
Maar genoeg over dat gezeik. :p
Leuke foto's!
En GAudi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik niet! Tenminste, geen leuke/fatsoenlijkequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
Ja BT, heel leuk. Nu wil iedereen foto's van jou zien. Ik spreek enkel namens de groep.
Nou, dan hoeft niemand er hier om te zeurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik niet! Tenminste, geen leuke/fatsoenlijke!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Siniti het volgende:
Ik moet mij trouwens aansluiten bij Allure_ en Fascination.
Dat zijn juist de leuke.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik niet! Tenminste, geen leuke/fatsoenlijke!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Siniti het volgende:
Ik moet mij trouwens aansluiten bij Allure_ en Fascination.
quote:
Hmm nou ik heb speciaal voor jou alle 500 foto's doorzocht en dit is het resultaat:quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan hoeft niemand er hier om te zeuren.
Mooiquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm nou ik heb speciaal voor jou alle 500 foto's doorzocht en dit is het resultaat:
Op de vertrekdag bij het zwembad, de kleur van m'n hoofd is totaal niet waarheidsgetrouw:
[ afbeelding ]
En bij Gaudi's beroemde salamander:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |