Omdat ze perfect is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
Waarom zou een reality soapstar je rolmodel zijn
Ik zei toch hadquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het over hoogstaande
je bent niet erg scherp vandaag
Gedeeltelijk, ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je weet dat die hele show een script heeft hé?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het over hoogstaande
je bent niet erg scherp vandaag
Oeh die zijn mooi en sexy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets bijv. Oja, Lauren is m'n rolmodel. Dat was je vast nog niet opgevallen
.
Hoe kunde dan posten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh die zijn mooi en sexy.Zullen je vast goddelijk staan.
Internet ligt eraf, kutzooi.
Met de mobiel, du weisst.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
And the worms ate into his brain...
En ik ga slapen
Beste nummer van zequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
And the worms ate into his brain...
En ik ga slapen
quote:
Ik ook niet... misschien dat albino-negers onzichtbaar worden tijdens dag-licht, net zoals gewone negers onzichtbaar worden als het nacht isquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Kan geen afbeelding vinden van een zoenende albino neger.![]()
Voor 1 van die topics..
Mijn ''mensen die zoenen neggeren'' topic is gewist terwijl ander alleen dicht gingen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook niet... misschien dat albino-negers onzichtbaar worden tijdens dag-licht, net zoals gewone negers onzichtbaar worden als het nacht is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mijn ''mensen die zoenen neggeren'' topic is gewist terwijl ander alleen dicht gingen.![]()
En ik had nog een plaatje in de op.![]()
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hier is een zoenende albino-negert![]()
Maar wie z'n hand is dat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |