Ja, zoiets wil ik dus ook. Maar dan met glansstof van binnen, en die hoort dan ook omgevouwen te zitten. Echt leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die eerste is tof!Het lijkt net alsof ze een blousje aanheeft, maar is dat dan de binnenkant van die blazer? Gaaf hoor.
Die je hebt besteld heb ik ook gezien ja. Ben benieuwd hoe die je staat.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jeuzes, die tweede heeft een spleet tussen dr tanden
quote:
moet je je kleine lengte compenserenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil ik dus ook. Maar dan met glansstof van binnen, en die hoort dan ook omgevouwen te zitten. Echt leuk.
Hehe, ja ik ben ook benieuwd.
Ow, en ik moet gewoon schoenen heb met een hak van tenminste 10 cm.
Post eens voorbeelden van schoenen die je leuk vindt, ben wel benieuwd wat je smaak is op dat gebied.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet,
Gewoon voor de heb wil ik die.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef Devvie het volgende:
Want met een mooi gebid kun je geen model worden
vrouwen met hakken zijn welquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet,
Gewoon voor de heb wil ik die.
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft zequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft ze![]()
[ afbeelding ]
heus wel,quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij mag mij nooit meer verbeteren...
quote:
EMOquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo had ik mn haar vroeger ook, alleen dan wat mannelijker geknipt, dus geen boblijn!!
Wat een jaren 80 kapsel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Op deze manier mag het dan weer wel, mits ze er het goeie hoofd voor heeft en dat heeft ze![]()
[ afbeelding ]
Nee, te laat..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
heus wel,
zie post erna, ik ben christelijk, bidden spookt de hele dag door mijn hoofd.
vandaar dat ik die fout maakte
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens voorbeelden van schoenen die je leuk vindt, ben wel benieuwd wat je smaak is op dat gebied.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, te laat..
Excuses helpen niet.
.... en der haar is niet eens zwart...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets bijv. Oja, Lauren is m'n rolmodel. Dat was je vast nog niet opgevallen
.
Ik had het over hoogstaandequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
.... en der haar is niet eens zwart...
Omdat ze perfect is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
Waarom zou een reality soapstar je rolmodel zijn
Ik zei toch hadquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het over hoogstaande
je bent niet erg scherp vandaag
Gedeeltelijk, ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je weet dat die hele show een script heeft hé?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het over hoogstaande
je bent niet erg scherp vandaag
Oeh die zijn mooi en sexy.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen voorbeelden vinden. Maar ik houd erg van classy simpele schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets bijv. Oja, Lauren is m'n rolmodel. Dat was je vast nog niet opgevallen
.
Hoe kunde dan posten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh die zijn mooi en sexy.Zullen je vast goddelijk staan.
Internet ligt eraf, kutzooi.
Met de mobiel, du weisst.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
And the worms ate into his brain...
En ik ga slapen
Beste nummer van zequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
And the worms ate into his brain...
En ik ga slapen
quote:
Ik ook niet... misschien dat albino-negers onzichtbaar worden tijdens dag-licht, net zoals gewone negers onzichtbaar worden als het nacht isquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Kan geen afbeelding vinden van een zoenende albino neger.![]()
Voor 1 van die topics..
Mijn ''mensen die zoenen neggeren'' topic is gewist terwijl ander alleen dicht gingen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook niet... misschien dat albino-negers onzichtbaar worden tijdens dag-licht, net zoals gewone negers onzichtbaar worden als het nacht is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mijn ''mensen die zoenen neggeren'' topic is gewist terwijl ander alleen dicht gingen.![]()
En ik had nog een plaatje in de op.![]()
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hier is een zoenende albino-negert![]()
Maar wie z'n hand is dat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wees er trots op!quote:
Ja die heb ik ook gepost uiteindelijk!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hier is een zoenende albino-negert![]()
Maar wie z'n hand is dat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joah maar anders ga je dood.quote:
Blijf dan maar wakkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar anders ga je dood.
Tot over 4 uur.
Heel vakkundigquote:
Hoe was het?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Was ik gisteren toch even mooi naar het vertrek van de Queen Mary 2 wezen kijken
Wel vet. Dat ding is echt belachelijk groot. Leg een flatgebouw van 20 verdiepingen op z'n kant, schroef er een propeller onder en succes ermeequote:
Echt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dude!! dat is godverdomme een collega van mij
Jaquote:
Zou je haar geven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jahet was de eerste foto die ik zag vandaag op Fok! en moest echt nog ff 4x kijken om zeker te weten of ik wel goed wakker was
Ze mag dan misschien kort haar hebben maar ze is wel kklachen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ze werkt op de slagerijvleesfetish....fapfapfap
Moet je niet fappen... moet je haar gewoon doen op een stapel kipfilets!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ze werkt op de slagerijvleesfetish....fapfapfap
Dus ipv werken ga je Fok!en en dan ben je ook nog te lui om een hele zin te typen...quote:
Kon het maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet je niet fappen... moet je haar gewoon doen op een stapel kipfilets!
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hey Bobby. Lekker geslapen? Mooie dromen gehad?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kon het maarIk heb al een pussyslap geprobeerd met een gepaneerde schnitzel maar toen ik voelde hoe haar vuist mijn oogkas penetreerde wist ik al wel dat er nooit geneukt ging worden, en zeker niet op een stapel kipfilets
Is toch al iets op trots op te zijn. Je gaat kennelijk wel vooruit en dat zal je therapeut er ook van vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.
Je hebt een punt in je zin en bent het volgende woord niet met een hoofdletter begonnen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.
Ik zoek meer iets met stekels...prikkeldraad, verkoop je dat ook?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee moet het wel lukken... Weet alleen niet of het is wat je in gedachten had...
Nee, maar ik kan wel een plaatje voor je Googlenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zoek meer iets met stekels...prikkeldraad, verkoop je dat ook?
2ehands...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel een plaatje voor je Googlen
[ afbeelding ]
Ben er zelf ook erg tevreden over ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Is toch al iets op trots op te zijn. Je gaat kennelijk wel vooruit en dat zal je therapeut er ook van vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |