quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ze werkt op de slagerijvleesfetish....fapfapfap
Moet je niet fappen... moet je haar gewoon doen op een stapel kipfilets!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ze werkt op de slagerijvleesfetish....fapfapfap
Dus ipv werken ga je Fok!en en dan ben je ook nog te lui om een hele zin te typen...quote:
Kon het maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet je niet fappen... moet je haar gewoon doen op een stapel kipfilets!
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hey Bobby. Lekker geslapen? Mooie dromen gehad?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kon het maarIk heb al een pussyslap geprobeerd met een gepaneerde schnitzel maar toen ik voelde hoe haar vuist mijn oogkas penetreerde wist ik al wel dat er nooit geneukt ging worden, en zeker niet op een stapel kipfilets
Is toch al iets op trots op te zijn. Je gaat kennelijk wel vooruit en dat zal je therapeut er ook van vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.
Je hebt een punt in je zin en bent het volgende woord niet met een hoofdletter begonnen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Krentenbol. gehad in ieder geval, als je dat bedoelt.
Ik zoek meer iets met stekels...prikkeldraad, verkoop je dat ook?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee moet het wel lukken... Weet alleen niet of het is wat je in gedachten had...
Nee, maar ik kan wel een plaatje voor je Googlenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zoek meer iets met stekels...prikkeldraad, verkoop je dat ook?
2ehands...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel een plaatje voor je Googlen
[ afbeelding ]
Ben er zelf ook erg tevreden over ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Is toch al iets op trots op te zijn. Je gaat kennelijk wel vooruit en dat zal je therapeut er ook van vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |