Jaaaaaa, graag! Ik heb namelijk nog geen enkele pyjamaquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Van mij wel. Kan ik je in een pyjama interesseren?
als je nou, voor de grap, je PM's eens zou lezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
Heej, waarom doen alle banners het niet meer in de OP?
Ikke nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook al tieten hoor!
Wilookbijdevolwassenvrouwengroephoren
Ja waarom maak je ze kapotquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
Heej, waarom doen alle banners het niet meer in de OP?
De banners staan op de photobucket van asielactie, wat heb jij daar mee te makenquote:
Je bent lievquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:09 schreef senesta het volgende:
Het gaat lekker![]()
En alvast sorry voor de offtopic maar Ik las net het vorige topic even terug en ik wilde nog even tegen Qwea zeggen dat het graag gedaan was, ik was blij dat ik kon helpen en ik vond het gezellig
Shhhhttt.... DABA en Qwea hadden een stiekem plannetje en daar is hij mee bezig. Iets met een website. En hij had die links vast overgezet, maar ik heb ze weer teruggezet tot dat andere werktquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De banners staan op de photobucket van asielactie, wat heb jij daar mee te maken
Okay.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Shhhhttt.... DABA en Qwea hadden een stiekem plannetje en daar is hij mee bezig. Iets met een website. En hij had die links vast overgezet, maar ik heb ze weer teruggezet tot dat andere werkt
Tis dabaquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
HABA en Qwea, ik zet de goede links weer terug in de wiki hoor!
Zodra e.e.a. werkt, waar jullie mee bezig zijn, dan hoor ik het graag.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
HABA en Qwea, ik zet de goede links weer terug in de wiki hoor!
Zodra e.e.a. werkt, waar jullie mee bezig zijn, dan hoor ik het graag.
Als je nou, voor de grap, eens zou beseffen dat ik zit te mailen, PM-en, bankrekeningen te checken, kleurtjes aan te vragen voor de nieuwe mensen en hier in het topic zit te schrijven en op jouw verzoek de teller in de fipo heb gezet net en ook nog de beestjes aan het voeren was, dan zou je wel even 2 minuutjes kunnen wachten toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
als je nou, voor de grap, je PM's eens zou lezen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fuck, ik haalde Hara en DABA door elkaar
Wat elisa zegt,jij ben lievquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:09 schreef senesta het volgende:
Het gaat lekker![]()
En alvast sorry voor de offtopic maar Ik las net het vorige topic even terug en ik wilde nog even tegen Qwea zeggen dat het graag gedaan was, ik was blij dat ik kon helpen en ik vond het gezellig
Ik had ook al gePMdquote:
HOAX!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, echt niet, maar ik kan echt niet alles binnen 2 seconden![]()
Ik ga gauw weer etenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook al gePMd
Maar jij mag nu eten!Of hebbie je krieltjes al op?
Snie verplicht hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Moet je hier trouwens melden wat je hebt gedoneerd? Ik heb een pakket B gedaan. Of 2 maal A. Of wat het beste met mijn tientje gedaan kan worden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Hihihi.
Ik kan pas om acht uur eten ofzo, eerder is Heer G niet uit Schotland terug.
En zullen we vanaf nu afspreken dat we éérst in het topic even roepen wie we gáán PM-en of mailen (dus niet hébben gePMd of gemaild) zodat een ander kan zien of het al gebeurd is?
Komt er na 11 topics toch nog structuur in!![]()
nou, ik heb alle mailtjes al weggewerktquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Hihihi.
Ik kan pas om acht uur eten ofzo, eerder is Heer G niet uit Schotland terug.
En zullen we vanaf nu afspreken dat we éérst in het topic even roepen wie we gáán PM-en of mailen (dus niet hébben gePMd of gemaild) zodat een ander kan zien of het al gebeurd is?
Komt er na 11 topics toch nog structuur in!![]()
De heer of mevr. B.M. V.quote:- De heer of mevr. B.M. V. uit Bodegraven
Wat voor spannende ontwikkelingen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zitten er spannende ontwikkelingen aan te komen. Een keiharde TVPEEE dus hier.
* zet de popcorn vast klaar *
Ik had even gekeken maar zie hier alles gewoon goed staan? of was ik t niet en denk ik te snel dat ik t fout doe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh en de huidige stand is2.285,93
![]()
(Eén betaling van 50 euro op Paypal is ingetrokken door de donateur of niet goedgekeurd door Paypal, daar heb ik de betreffende donateur een PM over gestuurd).
ik mis een naam..heb betaald..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Groen aangevraagd zijn:
ExTec
Miss_S
Smeej
Lindytje
Pagan
Trovey
Chanty
Ik heb jou dan ook al, samen met Xenia, in de lichting hiervoor aangevraagdquote:
Dat, dus!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Greysie als je nou eens ophoudt met sorry zeggenje werkt je kont eraf om alles uptoedeet te houden en daar vertrouwen wij gewoon op dus komt wel goed schatje!
Nou, echt hè. Als er nog één is die na 5 minuten gaat janken dat ie nog niet groen is ga ik gillen. Negeer het lekker, Greysquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Greysie als je nou eens ophoudt met sorry zeggenje werkt je kont eraf om alles uptoedeet te houden en daar vertrouwen wij gewoon op dus komt wel goed schatje!
Ik zou wel willen, maar er blijven toch mensen niet tevreden met de snelheid, zo lijktquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
quote:
Precies. En anders wachten mensen maar even. Gaan ze ook niet dood aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
onze dank is groot!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef Lindytje het volgende:
Net geld overgemaakt voor een A en een B, voor de arme diertjes
Hoest met je dikke gegaan bij de DA? Vertel anders even in de andere SC?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. En anders wachten mensen maar even. Gaan ze ook niet dood aan.
kom eran!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoest met je dikke gegaan bij de DA? Vertel anders even in de andere SC?
Dan zeg je tegen hem dat jij iets in het huishouden doet zodra hij al zijn drumtoestellen heeft opgeruimd en afgestoft.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Kijk het ineens groen zijn!
*even iets huishoudelijks doen, voordat Heer G denkt dat ik in de drie dagen dat hij weg was alleen maar achter de computer heb gezeten als ik thuis was... oh... wacht.... *
Daar hoef je niet voor te betalen hoor, echt niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm, ja. zovty wordt heel ongelukkig van het groen en zijn tagje. Ik maak nog 5 euro over als het groen en het tagje weg mag!
Bij zovty dus he! Niet bij mij!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
ZOVTY IS GODVERDOMME NOG STEEDS GROEN! KAN DAT NIET WAT SNELLER!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kusje voor iteejer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te betalen hoor, echt niet.
Ik zal iteejer vragen het weer te verwijderen (hij zal wel gek van me worden)
kijk, dat zie ik graagquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bwehehehe.
Nee hoor. Dan maak ik het ook over ook. Gewoon. Omdat het kan.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hm, misschien dat ie het dan juist NIET doet, die zwarte kwast weer ter hand nemen!quote:
Jij zei godverdomme! Kwartje in de potquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bench is welkomquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:10 schreef blckbb het volgende:JOOHOOHOO
Ik wou even zeggen dat;
- We hier een bench hebben staan die ik (eigenlijk mijn moeke) graag wil doneren
Hij is al redelijk oud, maar gewoon een goede bench. Is hier interesse voor?Laat 't me weten alsjeblieft
- Mijn moekie wil ook graag 10 euro's storten, ze vind 't een geweldige actie voor een goed doel, er lopen hier thuis toch 3 katten en een hond rond, dus dierengek zijn we hier wel![]()
Oja, Greys; heb je mijn envelop inmiddels binnen?
Yes, ga ik je sturenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef jolene het volgende:
Hoi, mag ik een pm met de bankgegevens.
Culemborg.. misschien wel op de weg naar 't dierenthuis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bench is welkomerg welkom
Waar doe jou huis woont?
LIEDJE ZINGEN OMDAT JE HEBT GELOGEN!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Muis006 het volgende:
HOAX want we hebben geen kwartjes meer!
Waar ligt dat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Culemborg.. misschien wel op de weg naar 't dierenthuis.
Moeke is evt. wel bereid om op een punt af te spreken, dat we daar naar toe komen om de bench over te dragen
Ze kan evt. ook wel een pak (latex) wegwerphandschoenen regelen van 't werk (ze zit richting de kraamverzorging)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Wijst altijd naar het sticky topic
Lekker makkelijk! lijkt mij dat daar wel iemand langs gaat komen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ehmmm
[ afbeelding ]
In de betuwe, 25 km van Utrecht, 15 km van Houten ongeveer
Tof! Dankjewelquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Blckbb, ik heb je envelop binnen! Hij zat bij de post!
Ik ga strakkies de centjes namens jou op de rekening storten, dankjewel
HABA, goed zeg!
We kunnen eventueel naar een afspreekplaats dichtbij de afslag komen, of gewoon een trefpunt (benzinestation ofzoiets?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! lijkt mij dat daar wel iemand langs gaat komen!
automatischquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Heej, maar... gaat dat automatisch dan, dat hij naar het sticky topic verwijst?
Of moeten we dat ergens aanpassen?
En waar zijn de foto's dan?
Hoe kan dat dan?quote:
Duurt nog 6 weken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
We kunnen eventueel naar een afspreekplaats dichtbij de afslag komen, of gewoon een trefpunt (benzinestation ofzoiets?) moeten we maar even afspreken
Teller: http://teller.asielactie.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Heej, maar... gaat dat automatisch dan, dat hij naar het sticky topic verwijst?
Of moeten we dat ergens aanpassen?
En waar zijn de foto's dan?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Had Jolene al een PM?
EDIT: oh ja, zie dat Q dat al gedaan heeft
komt eran!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef blckbb het volgende:
Oja trouwens, kan iemand 't algemeen rekeningnummer sturen? Mijn moeder wil graag 10 euro stortenZelf groots dierenvrienden, ze vind 't een geweldige actie
Ze geeft liever hier een tientje endat 't goed terecht komt, dan dat ze 10 euro aan bv. Unicef geeft en uiteindelijk hooguit 6 euro terechtkomt
*stemvork*quote:
Je mag me DABA of Vince noemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Blckbb, ik heb je envelop binnen! Hij zat bij de post!
Ik ga strakkies de centjes namens jou op de rekening storten, dankjewel
HABA, goed zeg!
Tsja precies, tijd zat om nog wat af te sprekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Duurt nog 6 weken.Maar even door een woonwijk heenhobbelen is ook geen probleem hoor, er is zoiets als navi.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*stemvork*
*pingggg*
Greys ging uit fietsen toen klapte haar band
toen moest Greys gaan lopen met haar fiets aan haar hand
Ze kwam bij haar ouders en zei tegen pa Smit
"Ik geloof dat McMossel in mijn achterbandje zit"
De Mossel moest lachen en zwom snel naar huis
toen kon Greys weer fietsen naar het Dierenthuis
mcmosselquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*stemvork*
*pingggg*
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*stemvork*
*pingggg*
Ik kan de banners niet vinden, ik voel me Greysquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Teller: http://teller.asielactie.nl
Fotoboek: http://fotoboek.asielactie.nl
Sticky topic: http://www.asielactie.nl
http://www.asielactie.nl wijst altijd naar het sticky topic. Voor de rest heb ik je ge-pmt hoe je het bedrag van de teller kan updaten
Hahahaaaaaaaaaaahahahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*stemvork*
*pingggg*
He goffer, ik doe het echt niet expresquote:
Oh ik dacht dat McMossel inmiddels wereldberoemd wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaaaahahaha
En iedereen zich hier maar afvragen wie McMossel is!
[..]
He goffer, ik doe het echt niet expres![]()
Oh, die ga ik dan even opschrijven, dank!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
Ooh greys?
Noortje heeft ook een mail gehad van me... maar wil NIET groen
Hou opquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan de banners niet vinden, ik voel me Greys
Valt het op?quote:
Kweenie, volgens mij niet heur!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat McMossel inmiddels wereldberoemd was
http://forum.fok.nl/user/passmailerquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil mijn sig aanpassen... maar ik heb geen idee wat mijn ww is....![]()
Same herequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die ga ik dan even opschrijven, dank!![]()
Zijn jullie nog helemaal bij met het conceptlijstje 'wie heb ik een PM gestuurd'?
Ik geloof dat ik er een paar vergeten ben te noteren
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef DABAMaster het volgende:
ik dacht, ik doe creatief (voor Greys en de anderen)
http://headers.asielactie.nl
quote:Adres niet gevonden
Firefox kan de server op headers.asielactie.nl niet vinden.
Thanx!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/passmailer
*Zit vol ongeduld op de tafelrand te tikken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Het kan even duren voordat het zichtbaar is
Ook centjes! Voor een deel van het geld kopen we spullen zoals genoemd in de pakketten, maar dan heel veel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:35 schreef blckbb het volgende:
Trouwens, gaat er ook nog geld naar 't dierenthuis? Of alleen pakket a en pakket b?
Zoals je had kunnen lezen, zijn de pakketten symbolisch. En wat we overhouden qua geld gaat allemaal naar DTHquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:35 schreef blckbb het volgende:
Trouwens, gaat er ook nog geld naar 't dierenthuis? Of alleen pakket a en pakket b?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook centjes! Voor een deel van het geld kopen we spullen zoals genoemd in de pakketten, maar dan heel veel!
En voor een deel van het geld krijgen ze een cheque en maken we het geld over, zodat ze het op de dag van overhandigen op hun rekening hebben staan, vrij te besteden aan de dieren!
ze heeft al geupdatequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
greys? ben ik een ontzettend zeikwijf als ik roep : Update?
Hoef je niet te beantwoorden die vraag, though
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Hij weet toch niet welk topicnr de volgende gaat worden?
*nieuwsgierig
Je mag pmmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Over het automatisch doorlinken van die website:
[..]
Vroeg ik mij dus ook af!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Over het automatisch doorlinken van die website:
[..]
en terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Sinceria het volgende:
Mailtje gestuurd.
Die willen er vast wel wat tijd aan besteden. Misschien wil Piet Paulusma zijn weerbericht er wel vandaan doen op 12-10.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
hebben jullie SBS-kwek al gebeld voor dit initiatief?
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
nee, en ik durf ook niet te bellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
Mijn excuses overigens voor mijn Donald-Duck verslavingquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
Greys ; Ja, ehm, ja en toen hebben we dus dit opgezet en toen....quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1![]()
![]()
![]()
!1!
Ik weiger bij sbs6 op beeld te komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1![]()
![]()
![]()
!1!
Typischquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys ; Ja, ehm, ja en toen hebben we dus dit opgezet en toen....
SBS ; ENNU PIETS WEERBERICHT!
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
Heeft met scripts en waarschijnlijk php te maken Greys.
Iets van If topic in F&F is sticky With dierenthuis in TT ; Then link to page.
Niet zo, maar zoietsik ben geen phpwonder
Dat heb ik gedaan met de kerstactie voor makatsi. Nooit wat van gehoordquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hebben ze de mail uitgevonden.
Klaar.quote:
giel@3fm.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
of de radioGiel Beelen (een kleuter volgens veelen
) is altijd erg begaan met dieren, zeker asieldieren. Hij heeft al meerdere akties geholpen landelijk te worden en zo nog veeeel meer geld binnen te slepen. Zijn achterban is altijd erg loyaal. Truckers die helpen spullen te vervoeren en huismoedertjes die de oude knuffels en dekentjes van hun kinderen opsturen
![]()
zal ik een mail wagen?
Van mij mag jequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
) is altijd erg begaan met dieren, zeker asieldieren. Hij heeft al meerdere akties geholpen landelijk te worden en zo nog veeeel meer geld binnen te slepen. Zijn achterban is altijd erg loyaal. Truckers die helpen spullen te vervoeren en huismoedertjes die de oude knuffels en dekentjes van hun kinderen opsturen
![]()
zal ik een mail wagen?
We hebben overdag ook nog een baan en een kereltje thuis en diertjes en helaas geen slaafjes om onze huisjes schoon te houdenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
zal ik een mail wagen?
Gielquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
zal ik een mail wagen?
Ik heb een slaafje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben overdag ook nog een baan en een kereltje thuis en diertjes en helaas geen slaafjes om onze huisjes schoon te houden![]()
Tis zo al druk genoeg!
Ongeveer zoveel als er in de fipo genoemd staan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
Greys: hoeveel donateurs hebben we tot nu toe?
Zie Fipoquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
Greys: hoeveel donateurs hebben we tot nu toe?
Ik luister wel naar je, want ik heb dezelfde stoomkrieltjes gekocht voor straksquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een slaafje!
Maar hij luistert niet zo best
Ik heb gewoon braaf aardappels geschildquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister wel naar je, want ik heb dezelfde stoomkrieltjes gekocht voor straks
Welke dan? Die met lente dressing?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister wel naar je, want ik heb dezelfde stoomkrieltjes gekocht voor straks
MM kwam binnen "WTF WE ETEN GEEN LASAGNA HOOR!"quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon braaf aardappels geschild
Wat is er mis met lasagna??quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM kwam binnen "WTF WE ETEN GEEN LASAGNA HOOR!"
-Man, piep niet we vreten sla met stoomkrieltjes en een kipschnitzel
"Ooh"
Nee ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik kom uit Friesland dus ik mag dan oant moarn roepen
Dan druk ik jou naar voren en vraag MammaElisaB het op te nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Muis006 het volgende:
En dan mogen we op de achtergrond staan als Piet Paulusma het weer voorspelt.
En dan komt Linke Loetje en die krast hem in zijn ballen.
Ze weten al dat er een actie is en ze weten al dat het voor hen is. Het enige dat ze niet weten is het bedrag. Toch?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeuhm ja. Als het op de radio is kun je het verrassingselement wel op je buik schrijven he....
Keuzeskeuzes!
Moet je een PM of stuur je een mail?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef rinoa het volgende:
2x pakket B. Maar het mag natuurlijk ook 4x pakket A zijn.
uhuquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze weten al dat er een actie is en ze weten al dat het voor hen is. Het enige dat ze niet weten is het bedrag. Toch?!
Samen? " 1, 2, 3.....OANT MOARN. Tot morgen"quote:
Het bedrag niet en de omvang en het feit dat we spullen én geld gaan geven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze weten al dat er een actie is en ze weten al dat het voor hen is. Het enige dat ze niet weten is het bedrag. Toch?!
Charming as everquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bedrag niet en de omvang en het feit dat we spullen én geld gaan geven.
Ik wil eigenlijk liever dat ze niets weten verder
[..]
Charming as ever![]()
Maar als het op de radio komt wil je je luisteraars toch ook updaten neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je om Qwea heen wil, moet je er overheen!
Dan krijg je ruzie met MM denk ik. Die mag alleen over me heenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je om Qwea heen wil, moet je er overheen!
Stink jij ook zo uit je bek als Baloe? Anders tongzoen ik jou ffquote:
Ik denk dat ik wel mag,quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met MM denk ik. Die mag alleen over me heen
Ik heb mn tanden gepoetst en kauw nu op kauwgum.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stink jij ook zo uit je bek als Baloe? Anders tongzoen ik jou ff
en jij denkt dat zij niet heerlijk aan het f5-en zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er idd ook bang voor jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
en jij denkt dat zij niet heerlijk aan het f5-en zijn
* tong in hara dr muil proptquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel mag,.
[..]
Ik heb mn tanden gepoetst en kauw nu op kauwgum.
Oh, jij ook al?quote:
quote:
Neh, die heeft een chemische castratie gehad. Dus zn geslachtsdrift is out of teh windowquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, jij ook al?.
[..]
Wordt Baloe nu niet jaloers?
Ik houd op. Foei Qwea!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Kindjes, hou het eens netjes; er lezen minderjarigen mee!
Nog maar even nietquote:
Dat zou ergens binnen een week gaan werken zei hij toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, die heeft een chemische castratie gehad. Dus zn geslachtsdrift is out of teh window
Hij is anders echt vet rustig nuquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zou ergens binnen een week gaan werken zei hij toch?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog maar even niet
Misschien als het over een tijdje inkakt, we moeten nog meer dan een maand
Kan heer G ook aan die ene soort toffee/ bonbons komen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Elies! Heer G heeft weer Minstrels voor je mee uit Newcastle!
Ik ga ze voor je opsparen en dan geef ik ze 12 september! Hij gaat volgende week weer!
GMTAquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog maar even niet
Misschien als het over een tijdje inkakt, we moeten nog meer dan een maand
Die heeft het grotere benzinestation meestal ook wel...erg lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan heer G ook aan die ene soort toffee/ bonbons komen?in zo'n paarse trommel!
lk heb daar fiks geld voor over
Echt??? Hoe heten ze ook nog maar weer?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft het grotere benzinestation meestal ook wel...erg lekker
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Quality Street
[ afbeelding ]
Die grote blikken waren paars
Die ook al binnen is!quote:
Omdat dit over dieren gaat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Vraag: Waarom is er gekozen voor permanente opvang voor niet te plaatsen asieldieren als doel, en niet een ander doel.
Zoals een dorp in Afrika voorzien van goed degelijk water en voedsel, of hulp aan bijvoorbeeld het WNF.
Waarom dit wel, en dat andere niet, is eigenlijk mijn vraag
Morriequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef Morretje het volgende:
Jaaa... Nieuwe asielactie!![]()
Hier moet ik een steentje aan bijdragen. Helaas kan ik niet rijden, ik ben zaterdag de 12e aan het uitbrakken van de bruiloft van mijn zwager..
Omdat A ) we in F&F zitten, en B ik geloof dat ik je mijn persoonlijke mening ook al op de FP heb uitgelegd, maar dat weet ik niet zeker. Zo niet, bij deze ;quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Vraag: Waarom is er gekozen voor permanente opvang voor niet te plaatsen asieldieren als doel, en niet een ander doel.
Zoals een dorp in Afrika voorzien van goed degelijk water en voedsel, of hulp aan bijvoorbeeld het WNF.
Jaarlijkse Flora & Fauna Asielactie... Dáárom geen dorp in Afrikaquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Omdat wij elk jaar een doel kiezen met dieren, aangezien we in Flora & Fauna zittenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Omdat dit:quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Altijd weer Greys he?quote:
ooh, en om op je laatste regel even terug te komen ; keuze's keuze's keuze's. En wij hebben voor dierenthuis gekozen omdat ze onze hulp heel goed kunnen gebruiken. Daarnaast heet het een asielactie, en WNF is geen asielquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Graag gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ook al binnen is!![]()
Heeeeeeeel erg bedankt!
Debster mag groen en in de FipodePipo![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat dit:
- Het Flora en Fauna forum is
- Wij allemaal dierenvriendjes zijn
- Ons geld tot op de laatste cent naar het doel gaat, itt grote organisaties
- Mensjes in Afrika es wat minder kindjes moeten maken, hebben ze mss allemaal goed te eten
Zet anders zelf een actie op, als jouw genoemde voorstellen je zo aan het hart gaan
Dank je wel!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef rinoa het volgende:
ik heb het ook overgemaakt
Ik kom nooit op FPquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat A ) we in F&F zitten, en B ik geloof dat ik je mijn persoonlijke mening ook al op de FP heb uitgelegd, maar dat weet ik niet zeker. Zo niet, bij deze ;
Mensen zorgen in mijn ogen maar voor zichzelf. Die kunnen zichzelf grotendeels redden. Ik zie mijn moeite en mijn geld liever naar dieren gaan die er niks aan kunnen doen dat hun baasje ze van 7 hoog pleurt.
Persoonlijke mening he
Ooh, dan was het ws iemand anders die er net zo over dachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef Stockton het volgende:
[..]
Ik kom nooit op FP![]()
Maar dank voor alle snelle reacties
Graag gedaan. Doe je mee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef Stockton het volgende:
Ik kom nooit op FP![]()
Maar dank voor alle snelle reacties
Zolang je maar geld overhoudt voor Redcat Debsterrr.quote:
ja. Voor 5 euro kun je al helpen. Voor minder ook, daar niet vanquote:
Geen postbank of ING?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je maar geld overhoudt voor Redcat Debsterrr.![]()
Mijn donatie (vanmiddag gedaan) is zeker nog niet binnen? Open eens een rekening bij een échte bank!
Ik moet alles nog even door lezen, dus je ziet mijn naam wellicht wel zo snel mogelijk groenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja. Voor 5 euro kun je al helpen. Voor minder ook, daar niet van
Haha, dan maar even wat minder kleren kopen komende tijd, maar vind dit dan toch een nuttigere besteding van m'n geld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je maar geld overhoudt voor Redcat Debsterrr.![]()
Mijn donatie (vanmiddag gedaan) is zeker nog niet binnen? Open eens een rekening bij een échte bank!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Stockton het volgende:
Ik moet alles nog even door lezen, dus je ziet mijn naam wellicht wel zo snel mogelijk groen
toppiequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Stockton het volgende:
[..]
Ik moet alles nog even door lezen, dus je ziet mijn naam wellicht wel zo snel mogelijk groen
Sportief van je!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Stockton het volgende:
[..]
Ik was al voorbereidend opslag- en rijdersgroen gemaakt. Of zoiets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen postbank of ING?
Dan wordt het wrs. morgen![]()
Maar je mag alvast wel groen heur...
Oh, je was al groen![]()
Ik heb altijd ook zoiets. Ik zag net een geweldige winter jas in de H&M gids staan. 155 euro. Dus ik zo tegen mezelf "weet je hoelang Baloe daar van kan eten?"quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, dan maar even wat minder kleren kopen komende tijd, maar vind dit dan toch een nuttigere besteding van m'n geld.
Bijna 2500! dan komt er een FP berichtquote:
NAN HEB BELOOFDquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Fipo weer aangepast met wat namen
Q, ze kunnen beter elke 1000 euro een FP bericht doen, zo staan we er elke dag op!
Nou ja, beter teveel aandacht dan te weinig
jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Bomba is dat lekkere stuk dat voor 8000 euro is geopereerd toch?
Waardoor hij nu een geweldig leven heeft?
Morgenochtend maken we een berichtje voor de FP, goed?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Q, ze kunnen beter elke 1000 euro een FP bericht doen, zo staan we er elke dag op!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef DABAMaster het volgende:
even de teller aangepast, is nu wat beter leesbaar
[ afbeelding ]
HABADABA! Tof! (Die deed ik expres hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef DABAMaster het volgende:
even de teller aangepast, is nu wat beter leesbaar
[ afbeelding ]
Ik vind ALLES goed!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Morgenochtend maken we een berichtje voor de FP, goed?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
HABADABA! Tof! (Die deed ik expres hoor)
[..]
Ik vind ALLES goed!
Vond het al zo genant dat we nou weer op de FP komen, als die lezers er maar niet gek van worden!
Ja! Gelijk ff kijken of het linkje het doetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Papabear en Re, dat groen staat jullie óók al zo goed!
We all look pretty in green!![]()
Ik ga voorzichtig maar weer vast een nieuw topic klaarzetten denk ik?
Absofuckinlutely!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Om altijd het meest recente topic te vinden, kijk op www.asielactie.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:38 schreef naaa het volgende:
He he, juiste topic gevonden (#11).
Goed streven!
Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen.
Zie mail
Ik doe hem klaarzetten met de oude linkjes, en dan proberen we zo als hij open is even de nieuwe linkjes oke? Anders heb ik hem niet op tijd klaar denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ja! Gelijk ff kijken of het linkje het doet
quote:
Lief! Ik ga je zo even PMen. Of misschien dat een van de andere meissies dat even kan doen terwijl ik het nieuwe topic klaar zetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:38 schreef naaa het volgende:
He he, juiste topic gevonden (#11).
Goed streven!
Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen.
Zie mail
Ik bedoel het linkje naar het nieuwste topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe hem klaarzetten met de oude linkjes, en dan proberen we zo als hij open is even de nieuwe linkjes oke? Anders heb ik hem niet op tijd klaar denk ik
[..]!
[..]
Lief! Ik ga je zo even PMen. Of misschien dat een van de andere meissies dat even kan doen terwijl ik het nieuwe topic klaar zet
Oh ja dat kunnen we zeker meteen testen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel het linkje naar het nieuwste topicMaar de plaatjes komen wel, heeft geen haast! We hebben nog een maand tot de 10.000 euro, toch?
http://headers.asielactie.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat kunnen we zeker meteen testen!Ben benieuwd, spannend!
Heb je nog een keertje de linkjes naar de headers alsjeblieft?
Hey Q,quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaof moest een operatie. Ik weet niet of die die al gehad heeft. Volgens mij wel.
Ik moet opbiechten dat ik echt een zwak voor bomba heb.
Genoteerd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
sigme terug gemaild!
Greys? Sigme wil GEEN groen kleurtje
Doe je het nu weer expres? :Rquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Genoteerd!
En HABA bedankt, je linkjes doen het in het nieuwe topic!
Greys is ook 24/7 in de wind hier hé.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
We all look pretty in green!![]()
Ik ga voorzichtig maar weer vast een nieuw topic klaarzetten denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |