Snie verplicht hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Moet je hier trouwens melden wat je hebt gedoneerd? Ik heb een pakket B gedaan. Of 2 maal A. Of wat het beste met mijn tientje gedaan kan worden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Hihihi.
Ik kan pas om acht uur eten ofzo, eerder is Heer G niet uit Schotland terug.
En zullen we vanaf nu afspreken dat we éérst in het topic even roepen wie we gáán PM-en of mailen (dus niet hébben gePMd of gemaild) zodat een ander kan zien of het al gebeurd is?
Komt er na 11 topics toch nog structuur in!![]()
nou, ik heb alle mailtjes al weggewerktquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Hihihi.
Ik kan pas om acht uur eten ofzo, eerder is Heer G niet uit Schotland terug.
En zullen we vanaf nu afspreken dat we éérst in het topic even roepen wie we gáán PM-en of mailen (dus niet hébben gePMd of gemaild) zodat een ander kan zien of het al gebeurd is?
Komt er na 11 topics toch nog structuur in!![]()
De heer of mevr. B.M. V.quote:- De heer of mevr. B.M. V. uit Bodegraven
Wat voor spannende ontwikkelingen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zitten er spannende ontwikkelingen aan te komen. Een keiharde TVPEEE dus hier.
* zet de popcorn vast klaar *
Ik had even gekeken maar zie hier alles gewoon goed staan? of was ik t niet en denk ik te snel dat ik t fout doe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh en de huidige stand is2.285,93
![]()
(Eén betaling van 50 euro op Paypal is ingetrokken door de donateur of niet goedgekeurd door Paypal, daar heb ik de betreffende donateur een PM over gestuurd).
ik mis een naam..heb betaald..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Groen aangevraagd zijn:
ExTec
Miss_S
Smeej
Lindytje
Pagan
Trovey
Chanty
Ik heb jou dan ook al, samen met Xenia, in de lichting hiervoor aangevraagdquote:
Dat, dus!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Greysie als je nou eens ophoudt met sorry zeggenje werkt je kont eraf om alles uptoedeet te houden en daar vertrouwen wij gewoon op dus komt wel goed schatje!
Nou, echt hè. Als er nog één is die na 5 minuten gaat janken dat ie nog niet groen is ga ik gillen. Negeer het lekker, Greysquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Greysie als je nou eens ophoudt met sorry zeggenje werkt je kont eraf om alles uptoedeet te houden en daar vertrouwen wij gewoon op dus komt wel goed schatje!
Ik zou wel willen, maar er blijven toch mensen niet tevreden met de snelheid, zo lijktquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
quote:
Precies. En anders wachten mensen maar even. Gaan ze ook niet dood aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
onze dank is groot!quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef Lindytje het volgende:
Net geld overgemaakt voor een A en een B, voor de arme diertjes
Hoest met je dikke gegaan bij de DA? Vertel anders even in de andere SC?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. En anders wachten mensen maar even. Gaan ze ook niet dood aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |