Je mag pmmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Over het automatisch doorlinken van die website:
[..]
Vroeg ik mij dus ook af!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Over het automatisch doorlinken van die website:
[..]
en terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Sinceria het volgende:
Mailtje gestuurd.
Die willen er vast wel wat tijd aan besteden. Misschien wil Piet Paulusma zijn weerbericht er wel vandaan doen op 12-10.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
hebben jullie SBS-kwek al gebeld voor dit initiatief?
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
nee, en ik durf ook niet te bellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
Mijn excuses overigens voor mijn Donald-Duck verslavingquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
Greys ; Ja, ehm, ja en toen hebben we dus dit opgezet en toen....quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1![]()
![]()
![]()
!1!
Ik weiger bij sbs6 op beeld te komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1![]()
![]()
![]()
!1!
Typischquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys ; Ja, ehm, ja en toen hebben we dus dit opgezet en toen....
SBS ; ENNU PIETS WEERBERICHT!
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
Heeft met scripts en waarschijnlijk php te maken Greys.
Iets van If topic in F&F is sticky With dierenthuis in TT ; Then link to page.
Niet zo, maar zoietsik ben geen phpwonder
Dat heb ik gedaan met de kerstactie voor makatsi. Nooit wat van gehoordquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hebben ze de mail uitgevonden.
Klaar.quote:
giel@3fm.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
of de radioGiel Beelen (een kleuter volgens veelen
) is altijd erg begaan met dieren, zeker asieldieren. Hij heeft al meerdere akties geholpen landelijk te worden en zo nog veeeel meer geld binnen te slepen. Zijn achterban is altijd erg loyaal. Truckers die helpen spullen te vervoeren en huismoedertjes die de oude knuffels en dekentjes van hun kinderen opsturen
![]()
zal ik een mail wagen?
Van mij mag jequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
) is altijd erg begaan met dieren, zeker asieldieren. Hij heeft al meerdere akties geholpen landelijk te worden en zo nog veeeel meer geld binnen te slepen. Zijn achterban is altijd erg loyaal. Truckers die helpen spullen te vervoeren en huismoedertjes die de oude knuffels en dekentjes van hun kinderen opsturen
![]()
zal ik een mail wagen?
We hebben overdag ook nog een baan en een kereltje thuis en diertjes en helaas geen slaafjes om onze huisjes schoon te houdenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
zal ik een mail wagen?
Gielquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
zal ik een mail wagen?
Ik heb een slaafje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben overdag ook nog een baan en een kereltje thuis en diertjes en helaas geen slaafjes om onze huisjes schoon te houden![]()
Tis zo al druk genoeg!
Ongeveer zoveel als er in de fipo genoemd staan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
Greys: hoeveel donateurs hebben we tot nu toe?
Zie Fipoquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
Greys: hoeveel donateurs hebben we tot nu toe?
Ik luister wel naar je, want ik heb dezelfde stoomkrieltjes gekocht voor straksquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een slaafje!
Maar hij luistert niet zo best
Ik heb gewoon braaf aardappels geschildquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister wel naar je, want ik heb dezelfde stoomkrieltjes gekocht voor straks
Welke dan? Die met lente dressing?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister wel naar je, want ik heb dezelfde stoomkrieltjes gekocht voor straks
MM kwam binnen "WTF WE ETEN GEEN LASAGNA HOOR!"quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon braaf aardappels geschild
Wat is er mis met lasagna??quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM kwam binnen "WTF WE ETEN GEEN LASAGNA HOOR!"
-Man, piep niet we vreten sla met stoomkrieltjes en een kipschnitzel
"Ooh"
Nee ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik kom uit Friesland dus ik mag dan oant moarn roepen
Dan druk ik jou naar voren en vraag MammaElisaB het op te nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Muis006 het volgende:
En dan mogen we op de achtergrond staan als Piet Paulusma het weer voorspelt.
En dan komt Linke Loetje en die krast hem in zijn ballen.
Ze weten al dat er een actie is en ze weten al dat het voor hen is. Het enige dat ze niet weten is het bedrag. Toch?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeuhm ja. Als het op de radio is kun je het verrassingselement wel op je buik schrijven he....
Keuzeskeuzes!
Moet je een PM of stuur je een mail?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef rinoa het volgende:
2x pakket B. Maar het mag natuurlijk ook 4x pakket A zijn.
uhuquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze weten al dat er een actie is en ze weten al dat het voor hen is. Het enige dat ze niet weten is het bedrag. Toch?!
Samen? " 1, 2, 3.....OANT MOARN. Tot morgen"quote:
Het bedrag niet en de omvang en het feit dat we spullen én geld gaan geven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze weten al dat er een actie is en ze weten al dat het voor hen is. Het enige dat ze niet weten is het bedrag. Toch?!
Charming as everquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |