Je mag pmmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Over het automatisch doorlinken van die website:
[..]
Vroeg ik mij dus ook af!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Over het automatisch doorlinken van die website:
[..]
en terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Sinceria het volgende:
Mailtje gestuurd.
Die willen er vast wel wat tijd aan besteden. Misschien wil Piet Paulusma zijn weerbericht er wel vandaan doen op 12-10.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
hebben jullie SBS-kwek al gebeld voor dit initiatief?
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
nee, en ik durf ook niet te bellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
Mijn excuses overigens voor mijn Donald-Duck verslavingquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
Greys ; Ja, ehm, ja en toen hebben we dus dit opgezet en toen....quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1![]()
![]()
![]()
!1!
Ik weiger bij sbs6 op beeld te komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HIER IS DAN SBS NIEUWS LIVE VANUIT AARLE RIXTEL WAARIN FOK!KERS EEN DONATIE VAN, JAHA, MAAR LIEFST 7500 EURO KOMEN OVERHANDIGEN AAN STICHTING DIERENTHUIS, WAT EEN SENSATIE HIER. DAN VOLGT HIER EEN INTERVIEW MET EEN VAN DE INITIATIEFNEMERS; GREYYYSSSSSS!!!@!1!!11221!@!!!1!!1![]()
![]()
![]()
!1!
Typischquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys ; Ja, ehm, ja en toen hebben we dus dit opgezet en toen....
SBS ; ENNU PIETS WEERBERICHT!
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
Heeft met scripts en waarschijnlijk php te maken Greys.
Iets van If topic in F&F is sticky With dierenthuis in TT ; Then link to page.
Niet zo, maar zoietsik ben geen phpwonder
Dat heb ik gedaan met de kerstactie voor makatsi. Nooit wat van gehoordquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hebben ze de mail uitgevonden.
Klaar.quote:
giel@3fm.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
of de radioGiel Beelen (een kleuter volgens veelen
) is altijd erg begaan met dieren, zeker asieldieren. Hij heeft al meerdere akties geholpen landelijk te worden en zo nog veeeel meer geld binnen te slepen. Zijn achterban is altijd erg loyaal. Truckers die helpen spullen te vervoeren en huismoedertjes die de oude knuffels en dekentjes van hun kinderen opsturen
![]()
zal ik een mail wagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |