Morgenochtend maken we een berichtje voor de FP, goed?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Fipo weer aangepast met wat namen
Q, ze kunnen beter elke 1000 euro een FP bericht doen, zo staan we er elke dag op!
Nou ja, beter teveel aandacht dan te weinig
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef DABAMaster het volgende:
even de teller aangepast, is nu wat beter leesbaar
[ afbeelding ]
HABADABA! Tof! (Die deed ik expres hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef DABAMaster het volgende:
even de teller aangepast, is nu wat beter leesbaar
[ afbeelding ]
Ik vind ALLES goed!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Morgenochtend maken we een berichtje voor de FP, goed?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Fipo weer aangepast met wat namen
Q, ze kunnen beter elke 1000 euro een FP bericht doen, zo staan we er elke dag op!
Nou ja, beter teveel aandacht dan te weinig
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
HABADABA! Tof! (Die deed ik expres hoor)
[..]
Ik vind ALLES goed!
Vond het al zo genant dat we nou weer op de FP komen, als die lezers er maar niet gek van worden!
Ja! Gelijk ff kijken of het linkje het doetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Papabear en Re, dat groen staat jullie óók al zo goed!
We all look pretty in green!![]()
Ik ga voorzichtig maar weer vast een nieuw topic klaarzetten denk ik?
Absofuckinlutely!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Om altijd het meest recente topic te vinden, kijk op www.asielactie.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:38 schreef naaa het volgende:
He he, juiste topic gevonden (#11).
Goed streven!
Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen.
Zie mail
Ik doe hem klaarzetten met de oude linkjes, en dan proberen we zo als hij open is even de nieuwe linkjes oke? Anders heb ik hem niet op tijd klaar denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ja! Gelijk ff kijken of het linkje het doet
quote:
Lief! Ik ga je zo even PMen. Of misschien dat een van de andere meissies dat even kan doen terwijl ik het nieuwe topic klaar zetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:38 schreef naaa het volgende:
He he, juiste topic gevonden (#11).
Goed streven!
Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen.
Zie mail
Ik bedoel het linkje naar het nieuwste topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe hem klaarzetten met de oude linkjes, en dan proberen we zo als hij open is even de nieuwe linkjes oke? Anders heb ik hem niet op tijd klaar denk ik
[..]!
[..]
Lief! Ik ga je zo even PMen. Of misschien dat een van de andere meissies dat even kan doen terwijl ik het nieuwe topic klaar zet
Oh ja dat kunnen we zeker meteen testen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel het linkje naar het nieuwste topicMaar de plaatjes komen wel, heeft geen haast! We hebben nog een maand tot de 10.000 euro, toch?
http://headers.asielactie.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat kunnen we zeker meteen testen!Ben benieuwd, spannend!
Heb je nog een keertje de linkjes naar de headers alsjeblieft?
Hey Q,quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaof moest een operatie. Ik weet niet of die die al gehad heeft. Volgens mij wel.
Ik moet opbiechten dat ik echt een zwak voor bomba heb.
Genoteerd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
sigme terug gemaild!
Greys? Sigme wil GEEN groen kleurtje
Doe je het nu weer expres? :Rquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Genoteerd!
En HABA bedankt, je linkjes doen het in het nieuwe topic!
Greys is ook 24/7 in de wind hier hé.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
We all look pretty in green!![]()
Ik ga voorzichtig maar weer vast een nieuw topic klaarzetten denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |