GMTAquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog maar even niet
Misschien als het over een tijdje inkakt, we moeten nog meer dan een maand
Die heeft het grotere benzinestation meestal ook wel...erg lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan heer G ook aan die ene soort toffee/ bonbons komen?in zo'n paarse trommel!
lk heb daar fiks geld voor over
Echt??? Hoe heten ze ook nog maar weer?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft het grotere benzinestation meestal ook wel...erg lekker
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Quality Street
[ afbeelding ]
Die grote blikken waren paars
Die ook al binnen is!quote:
Omdat dit over dieren gaat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Vraag: Waarom is er gekozen voor permanente opvang voor niet te plaatsen asieldieren als doel, en niet een ander doel.
Zoals een dorp in Afrika voorzien van goed degelijk water en voedsel, of hulp aan bijvoorbeeld het WNF.
Waarom dit wel, en dat andere niet, is eigenlijk mijn vraag
Morriequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef Morretje het volgende:
Jaaa... Nieuwe asielactie!![]()
Hier moet ik een steentje aan bijdragen. Helaas kan ik niet rijden, ik ben zaterdag de 12e aan het uitbrakken van de bruiloft van mijn zwager..
Omdat A ) we in F&F zitten, en B ik geloof dat ik je mijn persoonlijke mening ook al op de FP heb uitgelegd, maar dat weet ik niet zeker. Zo niet, bij deze ;quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Vraag: Waarom is er gekozen voor permanente opvang voor niet te plaatsen asieldieren als doel, en niet een ander doel.
Zoals een dorp in Afrika voorzien van goed degelijk water en voedsel, of hulp aan bijvoorbeeld het WNF.
Jaarlijkse Flora & Fauna Asielactie... Dáárom geen dorp in Afrikaquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Omdat wij elk jaar een doel kiezen met dieren, aangezien we in Flora & Fauna zittenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Omdat dit:quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Altijd weer Greys he?quote:
ooh, en om op je laatste regel even terug te komen ; keuze's keuze's keuze's. En wij hebben voor dierenthuis gekozen omdat ze onze hulp heel goed kunnen gebruiken. Daarnaast heet het een asielactie, en WNF is geen asielquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Stockton het volgende:
Graag gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ook al binnen is!![]()
Heeeeeeeel erg bedankt!
Debster mag groen en in de FipodePipo![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat dit:
- Het Flora en Fauna forum is
- Wij allemaal dierenvriendjes zijn
- Ons geld tot op de laatste cent naar het doel gaat, itt grote organisaties
- Mensjes in Afrika es wat minder kindjes moeten maken, hebben ze mss allemaal goed te eten
Zet anders zelf een actie op, als jouw genoemde voorstellen je zo aan het hart gaan
Dank je wel!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef rinoa het volgende:
ik heb het ook overgemaakt
Ik kom nooit op FPquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat A ) we in F&F zitten, en B ik geloof dat ik je mijn persoonlijke mening ook al op de FP heb uitgelegd, maar dat weet ik niet zeker. Zo niet, bij deze ;
Mensen zorgen in mijn ogen maar voor zichzelf. Die kunnen zichzelf grotendeels redden. Ik zie mijn moeite en mijn geld liever naar dieren gaan die er niks aan kunnen doen dat hun baasje ze van 7 hoog pleurt.
Persoonlijke mening he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |