Ooh, dan was het ws iemand anders die er net zo over dachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef Stockton het volgende:
[..]
Ik kom nooit op FP![]()
Maar dank voor alle snelle reacties
Graag gedaan. Doe je mee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef Stockton het volgende:
Ik kom nooit op FP![]()
Maar dank voor alle snelle reacties
Zolang je maar geld overhoudt voor Redcat Debsterrr.quote:
ja. Voor 5 euro kun je al helpen. Voor minder ook, daar niet vanquote:
Geen postbank of ING?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je maar geld overhoudt voor Redcat Debsterrr.![]()
Mijn donatie (vanmiddag gedaan) is zeker nog niet binnen? Open eens een rekening bij een échte bank!
Ik moet alles nog even door lezen, dus je ziet mijn naam wellicht wel zo snel mogelijk groenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja. Voor 5 euro kun je al helpen. Voor minder ook, daar niet van
Haha, dan maar even wat minder kleren kopen komende tijd, maar vind dit dan toch een nuttigere besteding van m'n geld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je maar geld overhoudt voor Redcat Debsterrr.![]()
Mijn donatie (vanmiddag gedaan) is zeker nog niet binnen? Open eens een rekening bij een échte bank!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Stockton het volgende:
Ik moet alles nog even door lezen, dus je ziet mijn naam wellicht wel zo snel mogelijk groen
toppiequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Stockton het volgende:
[..]
Ik moet alles nog even door lezen, dus je ziet mijn naam wellicht wel zo snel mogelijk groen
Sportief van je!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Stockton het volgende:
[..]
Ik was al voorbereidend opslag- en rijdersgroen gemaakt. Of zoiets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen postbank of ING?
Dan wordt het wrs. morgen![]()
Maar je mag alvast wel groen heur...
Oh, je was al groen![]()
Ik heb altijd ook zoiets. Ik zag net een geweldige winter jas in de H&M gids staan. 155 euro. Dus ik zo tegen mezelf "weet je hoelang Baloe daar van kan eten?"quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, dan maar even wat minder kleren kopen komende tijd, maar vind dit dan toch een nuttigere besteding van m'n geld.
Bijna 2500! dan komt er een FP berichtquote:
NAN HEB BELOOFDquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Fipo weer aangepast met wat namen
Q, ze kunnen beter elke 1000 euro een FP bericht doen, zo staan we er elke dag op!
Nou ja, beter teveel aandacht dan te weinig
jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Bomba is dat lekkere stuk dat voor 8000 euro is geopereerd toch?
Waardoor hij nu een geweldig leven heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |