je vreet wat de pot schaft, anders dan vreet je maar bij je moederquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef MikeyMo het volgende:
Qwea, ik wil gewoon netjes vreten vanaaf!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef Charged het volgende:
[..]
neen,wederzijds dan...ik heb hier 2 herplaatsers wat honden betreft en 1 asielkat..ik weet dat ze het nodig hebben.
Ik heb hem net verteld dat we iets weggegeven hebben. Hij zei: "Ow, best hoor.... Koffie?"quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb hem net verteld dat we iets weggegeven hebben. Hij zei: "Ow, best hoor.... Koffie?"
Jaaaaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Pisces, je krijgt een kloddertje groen binnen niet al te lange tijd!![]()
Zo ook Jessy.G en Qebbel!
Xenia, wil jij ook groen?Vanwege je lieve aanbod?
je mag het wel naar mij sturen. Zal ikje mn adres pm' en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:04 schreef Xenia het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Waar moet ik de doos met spulletjes naartoe sturen?
Bah...quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:05 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bah...dat dat stinkende hypocriete gedrocht zo'n kinder figuur als naam gebruikt.
Die **** zou eerder iets als fritzl, dutroux of hitler als bijnaam moeten hebben..
Kannie mij geen Kenwood mixer geven dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb hem net verteld dat we iets weggegeven hebben. Hij zei: "Ow, best hoor.... Koffie?"
precies. Ik wil wel zo'n mooie amerikaanse koelkastquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kannie mij geen Kenwood mixer geven dan?
Vind ik een mooie dealquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. Ik wil wel zo'n mooie amerikaanse koelkast
ik ook. Ik zal elisa mn adres ff pm'en zodat ze hem kan laten bezorgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind ik een mooie dealjij de koelkast, ik de mixer.
Die aktie... Ik zie als datum dinsdag 21 juli of kijk ik niet goedquote:
komt eran!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:41 schreef ExTec het volgende:
Wil iemand mij het rekening nummer PM'en?
Doe ik ook een donatie. Kleurtje hoef niet, tho.
Wil je het écht niet, het kleurtje?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:41 schreef ExTec het volgende:
Wil iemand mij het rekening nummer PM'en?
Doe ik ook een donatie. Kleurtje hoef niet, tho.
Daar heb je welk gelijk in. Doe maar als je wiltquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je het écht niet, het kleurtje?
Want voor ons is het goede reclame.
zal ik je PM'en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Eindelijk thuis en tijd om hier naar te kijken
Eens uitzoeken wie ik moet mailen
Gewoon bleren in dit topic dat je wilt doneren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Eindelijk thuis en tijd om hier naar te kijken
Eens uitzoeken wie ik moet mailen
Fok mot groen kleurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar heb je welk gelijk in. Doe maar als je wilt
Oh, ik ben beter in overhalen dan ik dacht!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar heb je welk gelijk in. Doe maar als je wilt
De taakverdeling loopt inderdaad niet altijd even soepel bij de damesquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon bleren in dit topic dat je wilt doneren.
Krijg je meteen een stortvloed aan pm's of mails.
Voor diertjes altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
Miss_S!Leuk dat je meedoet, ik ga je groen furrrrrrfuh!
[..]
Laten we die nou net geen van beide in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Vind ik een mooie dealjij de koelkast, ik de mixer.
quote:
Jullie hebben PM!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Ben ik weer!!
Na het aanbieden van mijn geweldige rijkunsten (), en nadat mijn auto APK is gekeurd en dat best wel meeviel, heb ik nu centjes over! Dus PM mij dat rekeningnummer maar, dan zal ik geld overmaken!!
Nee sorry, dat kan nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor diertjes altijd
Het mag zeker geen roze zijn?
Ga ruimte in je kledingkast maken!quote:
Gelukkig weet iedereen dat ze hun stinkende best doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
De taakverdeling loopt inderdaad niet altijd even soepel bij de dames
Maar dan moet ik dingen wegdoenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben PM!
[..]
Nee sorry, dat kan nietWe hebben groen in de aanbieding
[..]
Ga ruimte in je kledingkast maken!![]()
Miss Shop!
Heb ik al. Mag ik ook wat anders kiezen??quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh krijg nou tieten het topic is weer bijna vol!
Van mij wel. Kan ik je in een pyjama interesseren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik al. Mag ik ook wat anders kiezen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |