We zullen het niet verder vertellen. Maar we laffen je wel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zelf het baasje
Niet doorvertellen hoor
Bijna goed: een pleateuweger voor het wegen van de dierenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
MET EEN GROTE HOERA VOOR ELISAB DIE HEEFT GEZORGD DAT HAAR BAAS EEN PRACHTIGE PROFESSIONELE BEDRIJFSWEEGSCHAAL AAN DIERENTHUIS SCHENKT VOOR HET WEGEN VAN HET VOER!
Oh, enneh....![]()
[..]
We zullen het niet verder vertellen. Maar we laffen je wel!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
MET EEN GROTE HOERA VOOR ELISAB DIE HEEFT GEZORGD DAT HAAR BAAS EEN PRACHTIGE PROFESSIONELE BEDRIJFSWEEGSCHAAL AAN DIERENTHUIS SCHENKT VOOR HET WEGEN VAN HET VOER!
Oh, enneh....![]()
[..]
We zullen het niet verder vertellen. Maar we laffen je wel!
Elisa, die dingen zijn echt teringduur jij kanjerquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed: een pleateuweger voor het wegen van de dieren![]()
Oh goffer, heb ik het tóch nog fout gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Greys je moet het nou ook weer niet gaan overdrijven met die menselijke trekjes hequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goffer, heb ik het tóch nog fout gedaan.
Ik wilde het te snel doen![]()
Eh, daar wordt het nodige over gezegd, en een stukje vertrouwen in de betrokkenen is niet heel erg verkeerd, toch? En daarbij, mensen die over dat soort dingen twijfelen vertrouwen zichzelf blijkbaar niet in dit soort situaties...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:51 schreef Flubberbal het volgende:
Hoe weet ik dat iedere cent die ik stort echt naar de Asielactie gaat en niet naar de modjes van fok???
Dat kan je op de foto's zien van de overhandiging met de cheque.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:51 schreef Flubberbal het volgende:
Hoe weet ik dat iedere cent die ik stort echt naar de Asielactie gaat en niet naar de modjes van fok???
Ik ook?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je op de foto's zien van de overhandiging met de cheque.
Sterker nog, je mag mee naar de overhandiging op 12 september
Zeg dat wel. Ik probeer er even een half uurtje niet aan te denken wat dat allemaal voor tijd gaat kostenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook?dan doe ik mijn Groene Tinkerbellshirt aan!
Wat is daar mis mee?quote:
Ah, ik heb een papieren bankafschrift nodig voor dat Paypal gedoe en ik zit op mijn werk en ik schijn daar een betaalpas van toegestuurd te hebben gekregen maar ik gebruik nooit een betaalpas voor de Asielrekening want ik betáál er nooit iets vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef Maes het volgende:
Greys, problemen met ING???? Moet ik meneer Maes inschakelen?
Oh.. Weet ik veel dat dat een tekenfilm achtig iets is.quote:
Jij wordt ook groen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Oh, is het de bedoeling dat FOK! groen wordt?
Van mij hoeft het niet, maar in het belang van de dieren moet het dus! (Reclameeeeeee! )
Dus, graag een groene klodder en vermelding graag!![]()
Weet alleen niet hoelang het duurt van bank naar giro.
Nu!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef Flubberbal het volgende:
Heb net een paar euro's gestort, met in omschrijving Flubberbal.
wanneer word ik groen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb je gePMd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel veel blabla maar jullie hebben nog geen actie van mij gezien dus doet mij de rekeningnummer maar eens PM-en. En kunnen the powers that be eens navragen bij Dierenthuis of ze blij zijn met nierdieetvoer en bijbehoerende medicijnen? Het is niet veel, maar ik kan er niks meer mee.
Namens alle organisatiemeissies eenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef PV het volgende:
leuk om te zien, al die groene nicks![]()
voor de organisatie!
Ik wil je ook nu PM-en?? Weet je wat, ik doe het gewoon!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef heartwork het volgende:
Ik wil ook graag mee doen met de actie.
Mailtje sturen naar het emailadres en ik krijg de gegevens ja toch niet dan je weet?
Boh, die kosten worden door Redcat betaald.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je gePMd.
Maar hou je in, want je hebt zelf al een goed doel thuis rondhupsen aan kitties
En dat andere zal ik navragen!
Ook happyquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef bigbird het volgende:helemaal happy
En thx voor de felicitaties nog![]()
Ja, maar crisis hier met de dikke. En oma is dood hoorde ik net.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij altijd!
Zouden Hara en Q al wakker zijn?
Ben 11 juni getrouwdquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ook happy(schoonvadertje gaat ook beter)
Gefeliciteerd bigbird (geen idee waarvoor maar wel van harte)
Oh wat suf, ik heb vorige week wat kuipjes weggegooid die Ziggy toch niet meer atquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb wel veel blabla maar jullie hebben nog geen actie van mij gezien dus doet mij de rekeningnummer maar eens PM-en. En kunnen the powers that be eens navragen bij Dierenthuis of ze blij zijn met nierdieetvoer en bijbehoerende medicijnen? Het is niet veel, maar ik kan er niks meer mee.
Kun je me de namen van het voer en de medicijnen pm'en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg. weet je wat die kosten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Succes Q!
Oh Greys, is er een reden dat -Bubseltje- nog niet groen is?
Wat heb jij een goeie sigquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Oh, is het de bedoeling dat FOK! groen wordt?
Van mij hoeft het niet, maar in het belang van de dieren moet het dus! (Reclameeeeeee! )
Weet alleen niet hoelang het duurt van bank naar giro.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar crisis hier met de dikke. En oma is dood hoorde ik net.
Maar goed, ik ga baloe inpakken nu@
Jeetje....sterkte ermee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar crisis hier met de dikke. En oma is dood hoorde ik net.
Ja, hij is goed hè?quote:
Jawel scheet, het is NU binnen! Ik kan niet elke vijf minuten op de rekening kijken, zit op mijn werkquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef getl0st het volgende:
M'n naam staat er nog niet bijis het nog steeds niet binnen?
gisteravond overgemaakt
Tot en met 12 september in elk geval, de dag van overdracht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef Slappy het volgende:
Ik wil ook wel storten blijft die groene streep heel lang staan
Wellus!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:20 schreef Lau. het volgende:
Ik sta wel in de fipo maar ben nog niet groen
Dan moet je vriendjes met de Hulk worden, misschien dat die iets voor je kan doen!quote:
En ik heb je teruggemaildquote:
Hij is echt onderwegquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is echt onderweg
Ik was hem even kwijt, maar volgens mij is Ingetje79 in de mailbox aan het opruimen
Username inmiddels bekend; Tijmen_4realquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Via de mail zijn ook twee benches gedoneerd!
Ik weet alleen niet welke nick op FOK! er bij die namen hoort bedenk ik me net!
Mede-organisatrices, zullen we van de week even samen overleggen hoe we dat aanpakken qua ophalen?
Help me daar even aan herinneren alsjeblieft!
Aha! Kun jij mijn auto even wassen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb nu pauze tot half 2, dus gil maar als er nog iets moet gebeuren
Joa! Net als Christina Aguileraquote:
Nee, jij bedankt voor je donatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:12 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie heeft een meerkeuzedonatie gedaan:vier pakketjes A, twee pakketjes B of twee pakketjes A en een B.
En bedankt voor het groene kleurtje [ afbeelding ].
Nah, het was een garpje; ik heb 'm net afgelopen weekend zelf gewassenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Joa! Net als Christina Aguilera![]()
Maar goed, rij je bolide maar voor, dan zal ik zien wat ik kan doen...neem dan ook ff een bikini mee, want over het algemeen ga ik nooit met bikini naar m'n werk![]()
ik ben terug!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Sterkte Q, met de dikke! En lief dat Senes met je mee gaat!
En gecondoleerd met oma.
[..]Geen idee? Misschien dat de centjes nog niet binnen zijn?
Ik moet dan even de rekeningen gaan nalopen of ze ergens vergeten is, maar dat red ik nu echt even niet. Ik zal haar vast groen laten maken!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Je geld is idd binnen![]()
Tussenstandje
[ afbeelding ] 2327 eurootjes! [ afbeelding ]
Hij had weer een prostaat vergroting. Zn piemel was ontzettend dik, hing eruit, en bloedde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens al updates over Q en Baloetje?
Als ze ergens uit het zuiden vandaan komen (tussen Den Bosch en Maastricht, zeg maar) wil ik ze evt. wel ophalen. En dit aanbod geldt natuurlijk ook voor andere spullies. Zolang het geen hoekbank van 5 meter is of zo tenminste.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Via de mail zijn ook twee benches gedoneerd!
Ik weet alleen niet welke nick op FOK! er bij die namen hoort bedenk ik me net!
Mede-organisatrices, zullen we van de week even samen overleggen hoe we dat aanpakken qua ophalen?
Help me daar even aan herinneren alsjeblieft!
Dat was 2000,- dus jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef blckbb het volgende:
Gaat schnell![]()
Al meer dan 't totaalbedrag van vorig jaar?
Ja, dat lag op 2000 euro geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef blckbb het volgende:
Gaat schnell![]()
Ik weet niet meer wat die vriezer heeft gekostquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef blckbb het volgende:
Gaat schnell![]()
voedel hebben we niet gekocht. Speelgoed ook nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef bigbird het volgende:
Neh, want we hebben ook de vriezer gekocht nog toen
(En hoop voedsel en speelgoed etc.)
Well, merci.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Desunoto het volgende:
Ah, ChipsZak. was me voor.
Trouwens, dat groene staat goed bij je icon.
Had ik al gewijzigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
voedel hebben we niet gekocht. Speelgoed ook niet
Das gedoneerd allemaal.
Ze komen uit katwijk zie ik netquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze ergens uit het zuiden vandaan komen (tussen Den Bosch en Maastricht, zeg maar) wil ik ze evt. wel ophalen. En dit aanbod geldt natuurlijk ook voor andere spullies. Zolang het geen hoekbank van 5 meter is of zo tenminste.![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Q, wat een gedoe joh! Fijn dat Senes met je mee wilde en dat jullie zo snel terecht konden!
Ik had het opgeschrevenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Ing, wist jij nog precies hoeveel er op Paypal stond dan? Ik wist het niet meer (en aangezien hij ook geblokkeerd was kon ik ook niet kijken).
Maar wat een![]()
[b]geweldige tussenstand![b]
![]()
Ik zal het bedrag even wijzigen in de fipo zo.
En even loeren of er weer menschjes groen getoverd dienen te worden
Q, wat een gedoe joh! Fijn dat Senes met je mee wilde en dat jullie zo snel terecht konden!
Gelukkig, dat is een hele opluchting van Baloetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]Senes is tof
![]()
Baloe voelt zich al een stuk beter.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is een hele opluchting van Baloetje
Psssst... Q, voortaan moet je dat Asielactie bordje ook niet meer aan zijn piemel vastbinden!![]()
Nogmaals ; bedankt senes!quote:
Komt er nu aan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook graag meedoen! kan ik het nr misschien in mn pm krijgen?? Thnx!
ik check gelukkig wel die anderequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, ik zie nu pas dat er in dat andere topic 'Asielactie groot succes' ook al over de benches gesproken was. Het is niet zo handig, die twee lopende topicsIk vergeet steeds in die andere te kijken.
Wie is jora23?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
Ik sprak net jora23 aan de foon, en die was helemaal lyrisch over het bedrag
De dierenarts assistente van mij DA die vet vaak bij dierenthuis samen met mijn DA komt helpen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie is jora23?
*vogeltjesdans nu toch wel heel erg benieuwd is
Dat heb ik ook steeds iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, ik zie nu pas dat er in dat andere topic 'Asielactie groot succes' ook al over de benches gesproken was. Het is niet zo handig, die twee lopende topicsIk vergeet steeds in die andere te kijken.
Ah okee, want het moet wel een verrassing blijven, begreep ik?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
De dierenarts assistente van mij DA die vet vaak bij dierenthuis samen met mijn DA komt helpen.
13 aug gaan ze weer helpen
Yes, it is surprisequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah okee, want het moet wel een verrassing blijven, begreep ik?![]()
Ik ga nu even wat eten want meer dan een kop cappucinno en een broodje banaan heb ik nog niet gehad vandaag
vind mij hier zielig!
Ik heb NanKing er even over gePMd, of die andere dicht mag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds idd![]()
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat die andere zo'n gesloten mededeling was, waar je niet op kan reageren
Zal ik je een PM sturen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:55 schreef Jessy.G het volgende:
Ik wil graag ook een donatie geven, maar waar moet ik naar toe mailen dan?![]()
Wil gewoon vrij geld bedrag doen!
Gemaild!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
ik zie net dat je inbox niet aan staat. Mail maar ff naar acielactie@gmail.com zorg ik dat je een mail terug krijgt
En nog steeds niets zeggen he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:55 schreef Jessy.G het volgende:
Ik wil graag ook een donatie geven, maar waar moet ik naar toe mailen dan?![]()
Wil gewoon vrij geld bedrag doen!
ooh wacht, die deed nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
jessy, kun je je pm voor me eens lezen?
Jaa vind het echt super! Ik was verbaasd dat we al weer 5 topics verder waren sinds de laatste keer dat ik had gekekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog steeds niets zeggen he?
Vind je het geen prachtig bedrag al? (Jij bent toch de vrijwilligster van Dierenthuis?)
Echt echt écht niets zeggen tegen ze en ze ook niet op dit topic wijzen he?
Moet!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk moeilijk om mijn mond te houden.. Maar doe het zeker wel hoor, ze verwachten waarschijnlijk nooit zo'n hoog bedrag!
Goedzo! Ik pm je ffquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:07 schreef Jessy.G het volgende:
En volgensmij heb ik nu mijn inbox geactiveerd!
Gewoon puur ff uit nieuwsgierigheid he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Jaa vind het echt super! Ik was verbaasd dat we al weer 5 topics verder waren sinds de laatste keer dat ik had gekekenMaar echt geweldig!
![]()
Ik vind het natuurlijk moeilijk om mijn mond te houden.. Maar doe het zeker wel hoor, ze verwachten waarschijnlijk nooit zo'n hoog bedrag!
Mail terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nou hier een echte emo-fokster![]()
Ik vind het zó geweldig dat jullie weer een actie zijn gestart, na de geweldige actie van vorig jaar
Ik krijg er gewoon een brok van in m'n keel als ik zie wat voor goeds dit allemaal voor de diertjes gaat doen![]()
![]()
Ik zou graag weer meedoen als dat kan, ik heb inmiddels een mailtje gestuurd (Pakket A & B zou ik graag storten).
nee! is vet geheim!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarover, mogen wij dat ook weten?
Ik ben nieuwsgierig!
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Done deal [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om Greys, Harajuku, Ingetje79 en Qwea te complimenteren voor hun inzet?!![]()
![]()
En uiteraard alle mensen die gaan helpen en hun steentje bijdragen [ afbeelding ]
Heeft niemand hier nog op geantwoord?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Xenia het volgende:
Ik ben mijn keuken aan het opruimen en ik heb heel veel voerbakjes/drinkbakjes over. Meesten voor katten, maar ook wat konijnenvoerbakjes en drinkflessen. En ook een paar van die kattenspeeltjes waar je snoepjes in kunt verstoppen. Is dit misschien iets waar ze iets aan hebben? Zoja, dan kan ik het in een doos stoppen en opsturen.
Daarom vind ik het ook zo mooi, als je weet dat het met zoveel mooie grote warme harten gedaan wordtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Tis erg leuk en we doen het (meestal) met heel veel liefde
[ afbeelding ]
Yay!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Pisces, je krijgt een kloddertje groen binnen niet al te lange tijd!![]()
Zo ook Jessy.G en Qebbel!
Xenia, wil jij ook groen?Vanwege je lieve aanbod?
Damn die had ik helemaal niet gezien!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft niemand hier nog op geantwoord?Sorry
Ze hebben geen knaagdieren voor zover ik op de site heb kunnen vinden. Maar voerbakjes/drinkbakjes en speeltjes zijn wellicht wel welkom! Ik zal het voor je navragen, of misschien kan Jessy.G daar even stiekem iets over zeggen
Lief van je!
Second thatquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
En mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om Greys, Harajuku, Ingetje79 en Qwea te complimenteren voor hun inzet?!![]()
![]()
Ja voer en drink bakjes zijn zeker welkom!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn die had ik helemaal niet gezien!
Ik denk wel dat voer en drinkbakken welkom zijn. En speeltjes ook
Godver ; ik krijg me opeens een partij koppijn, niet funny
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Weegplateau staat klaar, monteur heeft vrijdagmiddag de 11e vrij gekregen en in ruil daarvoor 12e mee (voor vervoer en om direct het ding te installeren >> stel je er niet teveel bij voor; zelfs ik zou het kunnen, maar het is wel lief van hem, en daar gaat het om).
Ik doe er namens mijn broer (baasje 2 van de toko, nou ja, eigenlijk baasje 1) ook nog een weegschaal 500gr/0,1gr bij, want die gebruiken ze voor het wegen van medicijnen.
Nou, iedereen blij
Jij, jij, jij.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Weegplateau staat klaar, monteur heeft vrijdagmiddag de 11e vrij gekregen en in ruil daarvoor 12e mee (voor vervoer en om direct het ding te installeren >> stel je er niet teveel bij voor; zelfs ik zou het kunnen, maar het is wel lief van hem, en daar gaat het om).
Ik doe er namens mijn broer (baasje 2 van de toko, nou ja, eigenlijk baasje 1) ook nog een weegschaal 500gr/0,1gr bij, want die gebruiken ze voor het wegen van medicijnen.
Nou, iedereen blij
Helemaal eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Done deal [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
En uiteraard alle mensen die gaan helpen en hun steentje bijdragen [ afbeelding ]
Engelientje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Nou, iedereen blij
Blauw is prima hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
(Wilde jij niet groen? Ik had wel gelezen dat je genoeg tagjes had, maar wilde je nou ook graag je blauw houden eigenlijk? )
jijquote:
35.000quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een tellerwas de precieze tussenstand ?
Volgens dabamaster wil dat helaas nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
35.000
Kan die tekst misschien wat groter en dikker, echt duidelijk is het zo niet.
Brood met een biefstukje en wat sla?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Qwea het volgende:
jongens ik kom een hele offtopic vraag stellen. Ik moet nog afwassen, en koken. En ik moet baloe nog uitlaten en opruimen. Kortom ik kom tijd te kort. Wtf is van de winkel fucking vlug klaar. Afgezien van bami en patat
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef Flubberbal het volgende:
Waarom sta ik niet bij de donateurs lijst??
Waarschijnlijk omdat je geld er nog niet isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef Flubberbal het volgende:
Waarom sta ik niet bij de donateurs lijst??
lasagna uit de oven!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Brood met een biefstukje en wat sla?
Lasagna uit de magnetron?
Omdat ik nog geen post heb gezien thuis, die is er waarschijnlijk als ik straks thuis kom!quote:
Ja, da's veel lekkerder, maar da's niet 'fucking vlug klaar', vandaar dat ik er magnetron van maaktequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
lasagna uit de oven!
Ik zal zo wel eens heen huppelen.
Topquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen post heb gezien thuis, die is er waarschijnlijk als ik straks thuis kom!
En als jouw enveloppie er bij zit zet ik je er gewoon bij.
Die tussenstand komt er later vandaag aan, omdat ik van Ing even moet weten hoeveel er ook alweer op Paypal stondquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een tellerwas de precieze tussenstand ?
Jij ook fijne Kerstdagen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
't is een gescheurde kerstkaart (pastte anders niet in de envelop) en daartussen hoort 't geld te zitten
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beste xxxxxxxxxx,
We hebben alles nagekeken en aangezien u alle vereiste stappen heeft
voltooid, hebben we uw rekening weer hersteld.
Wij danken u voor uw geduld en voor uw bijdrage om van PayPal de veiligste
en betrouwbaarste online betaaloplossing te maken.
Met vriendelijke groet,
Het PayPal-team
Boterham met pindakaasquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Qwea het volgende:
jongens ik kom een hele offtopic vraag stellen. Ik moet nog afwassen, en koken. En ik moet baloe nog uitlaten en opruimen. Kortom ik kom tijd te kort. Wtf is van de winkel fucking vlug klaar. Afgezien van bami en patat
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
Beste xxxxxxxxxx,
Met vriendelijke groet,
Het PayPal-team
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef ymme het volgende:
Ik wil pakket B geven
Ik doe ook meteen even een mailtje.
En wil dan ook z'n mooi groen kleurtje natuurlijk
Je bedoelt:quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh en de huidige stand is2.285,93
![]()
(Eén betaling van 50 euro op Paypal is ingetrokken door de donateur of niet goedgekeurd door Paypal, daar heb ik de betreffende donateur een PM over gestuurd).
jup! ff mailen, of ff roepen dat ik je een PM moet doen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:23 schreef ymme het volgende:
Ik beschik overigens niet over paypal.
Maar kan het toch ook gewoon overmaken via internetbankieren toch?
Ik heb maar krieltjes gehaald. Lente krieltjes met dressing die de magnetron moet stomen, ijsberg sla, en dan hoef ik enkel vlees in de pan te flikkerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's veel lekkerder, maar da's niet 'fucking vlug klaar', vandaar dat ik er magnetron van maakte
Ik heb haar al teruggemaildquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup! ff mailen, of ff roepen dat ik je een PM moet doen!
dat hoef ik helaas niet bij mijn meneer te flikkenquote:
kun je het mailtje updaten en de paypal gegevens er weer inpleuren?quote:
Ik ga hem ook nog even in de fipo zettenquote:
Kan jouw meneer zelf geen boodschappen doen ende koken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
dat hoef ik helaas niet bij mijn meneer te flikken![]()
Mijn meneer is druk aan het werk, terwijl Qwea op dr kontje zitquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan jouw meneer zelf geen boodschappen doen ende koken?
Wow, dat gaat goed!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh en de huidige stand is2.285,93
![]()
(Eén betaling van 50 euro op Paypal is ingetrokken door de donateur of niet goedgekeurd door Paypal, daar heb ik de betreffende donateur een PM over gestuurd).
Ow, dan zou ik ook liever zelf kokenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef Qwea het volgende:
En nee, mijn meneer kan heeeeeeeel slecht kokenDan is het niet echt eetbaar
ik vind jouw gaaf. Vooral dat domeinquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
er komt lekker nog veel meer speelgoed
Heet jij xxxxxxxxxxxx in het echtquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
Beste xxxxxxxxxx,
Met vriendelijke groet,
Het PayPal-team
Nee inderdaad niet!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Oh... ik neem aan dat Muis niet Tinkerbell de kattenvilster bedoelt hoor....
Ja, kinky he, dat xxxxxxx?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Heet jij xxxxxxxxxxxx in het echt![]()
ElisaB + broer![]()
![]()
die groene is echt mijn favorietje valt het op?
ik heb niks zegt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Die kweej verklapt ook altijd alles :p
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:41 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Niets bijzonders grijs. Eigen fotoboekje (ipv fotoemmer) en tellertje op een eigen stek.
Ik heb het uitgelegd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
greys! zie die ;aatste mail eens, en mij laatste reply erop. Ik snap het niet
keuj!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Heb hem antwoord gegeven, Q!
Ben nu even weg, strakkies weer terug
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:47 schreef Étoile het volgende:
Een pakketje A en B vanuit hier!
Zal gelijk even mailen.
neen, dank jou!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:56 schreef Charged het volgende:
mooi te zien dat het gelukt is,dank jullie!
neen,wederzijds dan...ik heb hier 2 herplaatsers wat honden betreft en 1 asielkat..ik weet dat ze het nodig hebben.quote:
je vreet wat de pot schaft, anders dan vreet je maar bij je moederquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef MikeyMo het volgende:
Qwea, ik wil gewoon netjes vreten vanaaf!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef Charged het volgende:
[..]
neen,wederzijds dan...ik heb hier 2 herplaatsers wat honden betreft en 1 asielkat..ik weet dat ze het nodig hebben.
Ik heb hem net verteld dat we iets weggegeven hebben. Hij zei: "Ow, best hoor.... Koffie?"quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb hem net verteld dat we iets weggegeven hebben. Hij zei: "Ow, best hoor.... Koffie?"
Jaaaaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Pisces, je krijgt een kloddertje groen binnen niet al te lange tijd!![]()
Zo ook Jessy.G en Qebbel!
Xenia, wil jij ook groen?Vanwege je lieve aanbod?
je mag het wel naar mij sturen. Zal ikje mn adres pm' en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:04 schreef Xenia het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Waar moet ik de doos met spulletjes naartoe sturen?
Bah...quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:05 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bah...dat dat stinkende hypocriete gedrocht zo'n kinder figuur als naam gebruikt.
Die **** zou eerder iets als fritzl, dutroux of hitler als bijnaam moeten hebben..
Kannie mij geen Kenwood mixer geven dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb hem net verteld dat we iets weggegeven hebben. Hij zei: "Ow, best hoor.... Koffie?"
precies. Ik wil wel zo'n mooie amerikaanse koelkastquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kannie mij geen Kenwood mixer geven dan?
Vind ik een mooie dealquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. Ik wil wel zo'n mooie amerikaanse koelkast
ik ook. Ik zal elisa mn adres ff pm'en zodat ze hem kan laten bezorgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind ik een mooie dealjij de koelkast, ik de mixer.
Die aktie... Ik zie als datum dinsdag 21 juli of kijk ik niet goedquote:
komt eran!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:41 schreef ExTec het volgende:
Wil iemand mij het rekening nummer PM'en?
Doe ik ook een donatie. Kleurtje hoef niet, tho.
Wil je het écht niet, het kleurtje?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:41 schreef ExTec het volgende:
Wil iemand mij het rekening nummer PM'en?
Doe ik ook een donatie. Kleurtje hoef niet, tho.
Daar heb je welk gelijk in. Doe maar als je wiltquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je het écht niet, het kleurtje?
Want voor ons is het goede reclame.
zal ik je PM'en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Eindelijk thuis en tijd om hier naar te kijken
Eens uitzoeken wie ik moet mailen
Gewoon bleren in dit topic dat je wilt doneren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Eindelijk thuis en tijd om hier naar te kijken
Eens uitzoeken wie ik moet mailen
Fok mot groen kleurenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar heb je welk gelijk in. Doe maar als je wilt
Oh, ik ben beter in overhalen dan ik dacht!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar heb je welk gelijk in. Doe maar als je wilt
De taakverdeling loopt inderdaad niet altijd even soepel bij de damesquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon bleren in dit topic dat je wilt doneren.
Krijg je meteen een stortvloed aan pm's of mails.
Voor diertjes altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
Miss_S!Leuk dat je meedoet, ik ga je groen furrrrrrfuh!
[..]
Laten we die nou net geen van beide in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Vind ik een mooie dealjij de koelkast, ik de mixer.
quote:
Jullie hebben PM!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Ben ik weer!!
Na het aanbieden van mijn geweldige rijkunsten (), en nadat mijn auto APK is gekeurd en dat best wel meeviel, heb ik nu centjes over! Dus PM mij dat rekeningnummer maar, dan zal ik geld overmaken!!
Nee sorry, dat kan nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor diertjes altijd
Het mag zeker geen roze zijn?
Ga ruimte in je kledingkast maken!quote:
Gelukkig weet iedereen dat ze hun stinkende best doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
De taakverdeling loopt inderdaad niet altijd even soepel bij de dames
Maar dan moet ik dingen wegdoenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben PM!
[..]
Nee sorry, dat kan nietWe hebben groen in de aanbieding
[..]
Ga ruimte in je kledingkast maken!![]()
Miss Shop!
Heb ik al. Mag ik ook wat anders kiezen??quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh krijg nou tieten het topic is weer bijna vol!
Van mij wel. Kan ik je in een pyjama interesseren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik al. Mag ik ook wat anders kiezen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |