Jij, jij, jij.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Weegplateau staat klaar, monteur heeft vrijdagmiddag de 11e vrij gekregen en in ruil daarvoor 12e mee (voor vervoer en om direct het ding te installeren >> stel je er niet teveel bij voor; zelfs ik zou het kunnen, maar het is wel lief van hem, en daar gaat het om).
Ik doe er namens mijn broer (baasje 2 van de toko, nou ja, eigenlijk baasje 1) ook nog een weegschaal 500gr/0,1gr bij, want die gebruiken ze voor het wegen van medicijnen.
Nou, iedereen blij
Helemaal eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Done deal [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om Greys, Harajuku, Ingetje79 en Qwea te complimenteren voor hun inzet?!![]()
![]()
En uiteraard alle mensen die gaan helpen en hun steentje bijdragen [ afbeelding ]
Engelientje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Weegplateau staat klaar, monteur heeft vrijdagmiddag de 11e vrij gekregen en in ruil daarvoor 12e mee (voor vervoer en om direct het ding te installeren >> stel je er niet teveel bij voor; zelfs ik zou het kunnen, maar het is wel lief van hem, en daar gaat het om).
Ik doe er namens mijn broer (baasje 2 van de toko, nou ja, eigenlijk baasje 1) ook nog een weegschaal 500gr/0,1gr bij, want die gebruiken ze voor het wegen van medicijnen.
Nou, iedereen blij
Blauw is prima hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
(Wilde jij niet groen? Ik had wel gelezen dat je genoeg tagjes had, maar wilde je nou ook graag je blauw houden eigenlijk? )
jijquote:
35.000quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een tellerwas de precieze tussenstand ?
Volgens dabamaster wil dat helaas nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
35.000
Kan die tekst misschien wat groter en dikker, echt duidelijk is het zo niet.
Brood met een biefstukje en wat sla?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Qwea het volgende:
jongens ik kom een hele offtopic vraag stellen. Ik moet nog afwassen, en koken. En ik moet baloe nog uitlaten en opruimen. Kortom ik kom tijd te kort. Wtf is van de winkel fucking vlug klaar. Afgezien van bami en patat
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef Flubberbal het volgende:
Waarom sta ik niet bij de donateurs lijst??
Waarschijnlijk omdat je geld er nog niet isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef Flubberbal het volgende:
Waarom sta ik niet bij de donateurs lijst??
lasagna uit de oven!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Brood met een biefstukje en wat sla?
Lasagna uit de magnetron?
Omdat ik nog geen post heb gezien thuis, die is er waarschijnlijk als ik straks thuis kom!quote:
Ja, da's veel lekkerder, maar da's niet 'fucking vlug klaar', vandaar dat ik er magnetron van maaktequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
lasagna uit de oven!
Ik zal zo wel eens heen huppelen.
Topquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen post heb gezien thuis, die is er waarschijnlijk als ik straks thuis kom!
En als jouw enveloppie er bij zit zet ik je er gewoon bij.
Die tussenstand komt er later vandaag aan, omdat ik van Ing even moet weten hoeveel er ook alweer op Paypal stondquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een tellerwas de precieze tussenstand ?
Jij ook fijne Kerstdagen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
't is een gescheurde kerstkaart (pastte anders niet in de envelop) en daartussen hoort 't geld te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |