Jaa vind het echt super! Ik was verbaasd dat we al weer 5 topics verder waren sinds de laatste keer dat ik had gekekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog steeds niets zeggen he?
Vind je het geen prachtig bedrag al? (Jij bent toch de vrijwilligster van Dierenthuis?)
Echt echt écht niets zeggen tegen ze en ze ook niet op dit topic wijzen he?
Moet!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ik vind het natuurlijk moeilijk om mijn mond te houden.. Maar doe het zeker wel hoor, ze verwachten waarschijnlijk nooit zo'n hoog bedrag!
Goedzo! Ik pm je ffquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:07 schreef Jessy.G het volgende:
En volgensmij heb ik nu mijn inbox geactiveerd!
Gewoon puur ff uit nieuwsgierigheid he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Jaa vind het echt super! Ik was verbaasd dat we al weer 5 topics verder waren sinds de laatste keer dat ik had gekekenMaar echt geweldig!
![]()
Ik vind het natuurlijk moeilijk om mijn mond te houden.. Maar doe het zeker wel hoor, ze verwachten waarschijnlijk nooit zo'n hoog bedrag!
Mail terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nou hier een echte emo-fokster![]()
Ik vind het zó geweldig dat jullie weer een actie zijn gestart, na de geweldige actie van vorig jaar
Ik krijg er gewoon een brok van in m'n keel als ik zie wat voor goeds dit allemaal voor de diertjes gaat doen![]()
![]()
Ik zou graag weer meedoen als dat kan, ik heb inmiddels een mailtje gestuurd (Pakket A & B zou ik graag storten).
nee! is vet geheim!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarover, mogen wij dat ook weten?
Ik ben nieuwsgierig!
quote:
Done deal

quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Done deal [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om Greys, Harajuku, Ingetje79 en Qwea te complimenteren voor hun inzet?!![]()
![]()
En uiteraard alle mensen die gaan helpen en hun steentje bijdragen [ afbeelding ]
Tis erg leuk en we doen het (meestal
Heeft niemand hier nog op geantwoord?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Xenia het volgende:
Ik ben mijn keuken aan het opruimen en ik heb heel veel voerbakjes/drinkbakjes over. Meesten voor katten, maar ook wat konijnenvoerbakjes en drinkflessen. En ook een paar van die kattenspeeltjes waar je snoepjes in kunt verstoppen. Is dit misschien iets waar ze iets aan hebben? Zoja, dan kan ik het in een doos stoppen en opsturen.
Daarom vind ik het ook zo mooi, als je weet dat het met zoveel mooie grote warme harten gedaan wordtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Tis erg leuk en we doen het (meestal) met heel veel liefde
[ afbeelding ]
Yay!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Pisces, je krijgt een kloddertje groen binnen niet al te lange tijd!![]()
Zo ook Jessy.G en Qebbel!
Xenia, wil jij ook groen?Vanwege je lieve aanbod?
Damn die had ik helemaal niet gezien!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft niemand hier nog op geantwoord?Sorry
Ze hebben geen knaagdieren voor zover ik op de site heb kunnen vinden. Maar voerbakjes/drinkbakjes en speeltjes zijn wellicht wel welkom! Ik zal het voor je navragen, of misschien kan Jessy.G daar even stiekem iets over zeggen
Lief van je!
Second thatquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
En mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om Greys, Harajuku, Ingetje79 en Qwea te complimenteren voor hun inzet?!![]()
![]()
Ja voer en drink bakjes zijn zeker welkom!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn die had ik helemaal niet gezien!
Ik denk wel dat voer en drinkbakken welkom zijn. En speeltjes ook
Godver ; ik krijg me opeens een partij koppijn, niet funny
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Weegplateau staat klaar, monteur heeft vrijdagmiddag de 11e vrij gekregen en in ruil daarvoor 12e mee (voor vervoer en om direct het ding te installeren >> stel je er niet teveel bij voor; zelfs ik zou het kunnen, maar het is wel lief van hem, en daar gaat het om).
Ik doe er namens mijn broer (baasje 2 van de toko, nou ja, eigenlijk baasje 1) ook nog een weegschaal 500gr/0,1gr bij, want die gebruiken ze voor het wegen van medicijnen.
Nou, iedereen blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |