Ook happyquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef bigbird het volgende:helemaal happy
En thx voor de felicitaties nog![]()
Ja, maar crisis hier met de dikke. En oma is dood hoorde ik net.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij altijd!
Zouden Hara en Q al wakker zijn?
Ben 11 juni getrouwdquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ook happy(schoonvadertje gaat ook beter)
Gefeliciteerd bigbird (geen idee waarvoor maar wel van harte)
Oh wat suf, ik heb vorige week wat kuipjes weggegooid die Ziggy toch niet meer atquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb wel veel blabla maar jullie hebben nog geen actie van mij gezien dus doet mij de rekeningnummer maar eens PM-en. En kunnen the powers that be eens navragen bij Dierenthuis of ze blij zijn met nierdieetvoer en bijbehoerende medicijnen? Het is niet veel, maar ik kan er niks meer mee.
Kun je me de namen van het voer en de medicijnen pm'en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel veel blabla maar jullie hebben nog geen actie van mij gezien dus doet mij de rekeningnummer maar eens PM-en. En kunnen the powers that be eens navragen bij Dierenthuis of ze blij zijn met nierdieetvoer en bijbehoerende medicijnen? Het is niet veel, maar ik kan er niks meer mee.
omfg. weet je wat die kosten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goed: een pleateuweger voor het wegen van de dieren![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Succes Q!
Oh Greys, is er een reden dat -Bubseltje- nog niet groen is?
Wat heb jij een goeie sigquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Oh, is het de bedoeling dat FOK! groen wordt?
Van mij hoeft het niet, maar in het belang van de dieren moet het dus! (Reclameeeeeee! )
Dus, graag een groene klodder en vermelding graag!![]()
Weet alleen niet hoelang het duurt van bank naar giro.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar crisis hier met de dikke. En oma is dood hoorde ik net.
Maar goed, ik ga baloe inpakken nu@
Jeetje....sterkte ermee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar crisis hier met de dikke. En oma is dood hoorde ik net.
Ja, hij is goed hè?quote:
Jawel scheet, het is NU binnen! Ik kan niet elke vijf minuten op de rekening kijken, zit op mijn werkquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef getl0st het volgende:
M'n naam staat er nog niet bijis het nog steeds niet binnen?
gisteravond overgemaakt
Tot en met 12 september in elk geval, de dag van overdracht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef Slappy het volgende:
Ik wil ook wel storten blijft die groene streep heel lang staan
Wellus!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:20 schreef Lau. het volgende:
Ik sta wel in de fipo maar ben nog niet groen
Dan moet je vriendjes met de Hulk worden, misschien dat die iets voor je kan doen!quote:
En ik heb je teruggemaildquote:
Hij is echt onderwegquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is echt onderweg
Ik was hem even kwijt, maar volgens mij is Ingetje79 in de mailbox aan het opruimen
Username inmiddels bekend; Tijmen_4realquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Via de mail zijn ook twee benches gedoneerd!
Ik weet alleen niet welke nick op FOK! er bij die namen hoort bedenk ik me net!
Mede-organisatrices, zullen we van de week even samen overleggen hoe we dat aanpakken qua ophalen?
Help me daar even aan herinneren alsjeblieft!
Aha! Kun jij mijn auto even wassen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb nu pauze tot half 2, dus gil maar als er nog iets moet gebeuren
Joa! Net als Christina Aguileraquote:
Nee, jij bedankt voor je donatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:12 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie heeft een meerkeuzedonatie gedaan:vier pakketjes A, twee pakketjes B of twee pakketjes A en een B.
En bedankt voor het groene kleurtje [ afbeelding ].
Nah, het was een garpje; ik heb 'm net afgelopen weekend zelf gewassenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Joa! Net als Christina Aguilera![]()
Maar goed, rij je bolide maar voor, dan zal ik zien wat ik kan doen...neem dan ook ff een bikini mee, want over het algemeen ga ik nooit met bikini naar m'n werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |