quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook?dan doe ik mijn Groene Tinkerbellshirt aan!
Wat is daar mis mee?quote:
Ah, ik heb een papieren bankafschrift nodig voor dat Paypal gedoe en ik zit op mijn werk en ik schijn daar een betaalpas van toegestuurd te hebben gekregen maar ik gebruik nooit een betaalpas voor de Asielrekening want ik betáál er nooit iets vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef Maes het volgende:
Greys, problemen met ING???? Moet ik meneer Maes inschakelen?
Oh.. Weet ik veel dat dat een tekenfilm achtig iets is.quote:
Jij wordt ook groen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Oh, is het de bedoeling dat FOK! groen wordt?
Van mij hoeft het niet, maar in het belang van de dieren moet het dus! (Reclameeeeeee! )
Dus, graag een groene klodder en vermelding graag!![]()
Weet alleen niet hoelang het duurt van bank naar giro.
Nu!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef Flubberbal het volgende:
Heb net een paar euro's gestort, met in omschrijving Flubberbal.
wanneer word ik groen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Dus, graag een groene klodder en vermelding graag!![]()
Ik heb je gePMd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel veel blabla maar jullie hebben nog geen actie van mij gezien dus doet mij de rekeningnummer maar eens PM-en. En kunnen the powers that be eens navragen bij Dierenthuis of ze blij zijn met nierdieetvoer en bijbehoerende medicijnen? Het is niet veel, maar ik kan er niks meer mee.
Namens alle organisatiemeissies eenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef PV het volgende:
leuk om te zien, al die groene nicks![]()
voor de organisatie!
Ik wil je ook nu PM-en?? Weet je wat, ik doe het gewoon!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef heartwork het volgende:
Ik wil ook graag mee doen met de actie.
Mailtje sturen naar het emailadres en ik krijg de gegevens ja toch niet dan je weet?
Boh, die kosten worden door Redcat betaald.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je gePMd.
Maar hou je in, want je hebt zelf al een goed doel thuis rondhupsen aan kitties
En dat andere zal ik navragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |