Aha! Kun jij mijn auto even wassen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb nu pauze tot half 2, dus gil maar als er nog iets moet gebeuren
Joa! Net als Christina Aguileraquote:
Nee, jij bedankt voor je donatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:12 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie heeft een meerkeuzedonatie gedaan:vier pakketjes A, twee pakketjes B of twee pakketjes A en een B.
En bedankt voor het groene kleurtje [ afbeelding ].
Nah, het was een garpje; ik heb 'm net afgelopen weekend zelf gewassenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Joa! Net als Christina Aguilera![]()
Maar goed, rij je bolide maar voor, dan zal ik zien wat ik kan doen...neem dan ook ff een bikini mee, want over het algemeen ga ik nooit met bikini naar m'n werk![]()
ik ben terug!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Sterkte Q, met de dikke! En lief dat Senes met je mee gaat!
En gecondoleerd met oma.
[..]Geen idee? Misschien dat de centjes nog niet binnen zijn?
Ik moet dan even de rekeningen gaan nalopen of ze ergens vergeten is, maar dat red ik nu echt even niet. Ik zal haar vast groen laten maken!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Je geld is idd binnen![]()
Tussenstandje
[ afbeelding ] 2327 eurootjes! [ afbeelding ]
Hij had weer een prostaat vergroting. Zn piemel was ontzettend dik, hing eruit, en bloedde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens al updates over Q en Baloetje?
Als ze ergens uit het zuiden vandaan komen (tussen Den Bosch en Maastricht, zeg maar) wil ik ze evt. wel ophalen. En dit aanbod geldt natuurlijk ook voor andere spullies. Zolang het geen hoekbank van 5 meter is of zo tenminste.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Via de mail zijn ook twee benches gedoneerd!
Ik weet alleen niet welke nick op FOK! er bij die namen hoort bedenk ik me net!
Mede-organisatrices, zullen we van de week even samen overleggen hoe we dat aanpakken qua ophalen?
Help me daar even aan herinneren alsjeblieft!
Dat was 2000,- dus jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef blckbb het volgende:
Gaat schnell![]()
Al meer dan 't totaalbedrag van vorig jaar?
Ja, dat lag op 2000 euro geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef blckbb het volgende:
Gaat schnell![]()
Ik weet niet meer wat die vriezer heeft gekostquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef blckbb het volgende:
Gaat schnell![]()
voedel hebben we niet gekocht. Speelgoed ook nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef bigbird het volgende:
Neh, want we hebben ook de vriezer gekocht nog toen
(En hoop voedsel en speelgoed etc.)
Well, merci.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Desunoto het volgende:
Ah, ChipsZak. was me voor.
Trouwens, dat groene staat goed bij je icon.
Had ik al gewijzigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
voedel hebben we niet gekocht. Speelgoed ook niet
Das gedoneerd allemaal.
Ze komen uit katwijk zie ik netquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze ergens uit het zuiden vandaan komen (tussen Den Bosch en Maastricht, zeg maar) wil ik ze evt. wel ophalen. En dit aanbod geldt natuurlijk ook voor andere spullies. Zolang het geen hoekbank van 5 meter is of zo tenminste.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |