Whehe..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Komt morgen opeens Gerard Meijer uit die helicopter
Als nieuwe doelman?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Komt morgen opeens Gerard Meijer uit die helicopter
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef TN-FR het volgende:
Open dag laat ik dit jaar maar even aan mij voorbij gaan. zondag ook niet aanwezig, ben dan op vakantie
Ja desnoods doe je een combinatie-team met Jong Feijenoord/Excelsior tegen wat amateurs. Vooral die kleintjes willen doelpunten zien en Feijenoord zien voetballen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Al vind ik het al jaren niet boeiend meer. Ze moeten zoals het voorstel luid voortaan afsluiten met een wedstrijd.
Ja een soort overhoring bij de toegangshekken voor nog langere rijen. ' ja kleine vent, noem maar eens minimaal 15 spelers op dan pas mag je naar binnen'quote:En alle mensen die 3/4 van de spelers niet kennen buiten houden.
ik leen al maximaal zodat ik overal bij kan zijn, ik verdien onderhand wel een bestuursfunctiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.
de jeugd mag sowieso binnen maar niet van die maffe zakenlieden met hun botoxhoeren die denken dat Haarhuis onze keeper is en Tiger Woods onze donkere spits is...........(overdreven gezegd, maar merkte het bekant elk jaar in W)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ja desnoods doe je een combinatie-team met Jong Feijenoord/Excelsior tegen wat amateurs. Vooral die kleintjes willen doelpunten zien en Feijenoord zien voetballen.
[..]
Ja een soort overhoring bij de toegangshekken voor nog langere rijen. ' ja kleine vent, noem maar eens minimaal 15 spelers op dan pas mag je naar binnen'
maar verder begrijp ik je punt wel hoor.
Dat wordt dan 2 miljoen voor jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die maffe zakenlieden met hun botoxhoeren die denken dat Haarhuis onze keeper is en Tiger Woods onze donkere spits is.....
laat ze dan lekker in de sponsorvakken gaan zitten ipv tussen de "echte" fans.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Helaas hebben we ze wel financieel nodig
Feyenoord krijgt gewoon minder binnen dan dat er uitgegeven wordt, dus een deel van de inkomsten die je van die jonkies kan verwachten zal daar ook aan uitgegeven moeten worden in plaats van aan aflossing. Dat je de jeugd 3x heb zien spelen wil niet zeggen dat je elke speler goed kunt beoordelen, en kunt afwegen tegen selecties van andere clubs die je niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Keyos het volgende:
Het komt financieel écht wel goed hoor met Feyenoord , we hebben zoals ik al eerder zei de grootste talenten van Nederland rondlopen in onze jeugd (Castaingos, Isoufi, Darley (ik heb wat wedstrijden van Jong Feyenoord gezien, ik kon op basis daarvan deze jongen al als super beschouwen, talentvoller en misschien al beter dan Mulder) , Pattinama, Kermit,Wijnaldum, Fer , en ga zo maar door. De voorwaarde is wel dat Feyenoord dus beter gaat spelen zodat deze jongens ook beter gaan renderen en straks voor 10 mil de deur uit gaan. Ik hoop in iedergeval dat Feyenoord komend seizoen weer europees voetbal gaat spelen, ik wil eens een europese uitwedstrijd bezoeken (ik ga niet voor een oefenwedstrijd naar Portugal in een vak met 40 man).
Goed gesproken! Ben het met je eens inderdaad. Feyenoord moet het nu hebben van de eigen jeugd die (bijna) niets kost en verder super gericht aankopen doen. Nu mogen we nog heel erg blij zijn dat wij door onze geschiedenis een behoorlijk aantal echt rijke supporters hebben die hun kapitaal in Feyenoord durven te steken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt gewoon minder binnen dan dat er uitgegeven wordt, dus een deel van de inkomsten die je van die jonkies kan verwachten zal daar ook aan uitgegeven moeten worden in plaats van aan aflossing. Dat je de jeugd 3x heb zien spelen wil niet zeggen dat je elke speler goed kunt beoordelen, en kunt afwegen tegen selecties van andere clubs die je niet hebt gezien.
Bij ajax en AZ, en in iets mindere mate PSV lopen ook gewoon goede jeugdspelers.
Nevertheless, het zou gewoon héél slecht zakendoen zijn als je met de transfers van Fer en Wijnaldum niet een significant deel van de schulden kan aflossen.
Voor Feyenoord weer écht financieel gezond is kan nog makkelijk 10 jaar duren. Waar Feyenoord namelijk op elke cent moet letten, kunnen AZ en ajax kopen doen wat ze willen. Die zullen dus ook vaker CL halen en daarmee de financiele kloof vergroten, en de inkomsten van Feyenoord tegengaan.
Als ze niet in staat zijn de eigen topspelers uit de jeugd te behouden (bijv. Wijnaldum en Fer nog minstens 3 seizoenen houden) en de scouting drastisch verbeteren wordt Feyenoord ook volgend jaar, het jaar daarop en het jaar daarop geen kampioen, en misschien zelfs geen tweede. Dan loop je al weer een paar jaar extra CL mis, en dat is ook voor sponsor-inkomsten niet best. Feyenoord moet gewoon alles op alles zetten om het maximale uit de jeugd te halen; ze zo lang mogelijk behouden en daarna met een nog lang doorlopend contract voor veel verkopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Goed gesproken! Ben het met je eens inderdaad. Feyenoord moet het nu hebben van de eigen jeugd die (bijna) niets kost en verder super gericht aankopen doen. Nu mogen we nog heel erg blij zijn dat wij door onze geschiedenis een behoorlijk aantal echt rijke supporters hebben die hun kapitaal in Feyenoord durven te steken.
De enige manier om snel aan geld te komen is inderdaad kampioen worden en volgend jaar die sponsorpot van de Champions League binnen te hengelen... Nu zie ik Feyenoord dit jaar echt niet zomaar kampioen worden.
Maak je er niet zo druk om, ik zie dat soort dingen niet eens meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef Peter-Andre het volgende:
Tjezus Chewbalhaar, leuk betoog hoor maar wat een niveau om Ajax met een kleine letter te schrijven zeg.
Je hebt gelijk hoor, maar het staat zo kinderachtig, zonde want het is een leuk stuk tekst.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maak je er niet zo druk om, ik zie dat soort dingen niet eens meer
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobbyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef turnpoint76 het volgende:
Heb op 27 mei nog een fiks bedrag overgemaakt, ook omdat ik weet dat giften aftrekbaar zijn. Voor mijn club is mij niets teveel.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobby
Hofland eet er morgen weer een lekkere maaltijd van!
Ja heh debieltje, als het geld naar de jeugdopleiding gaatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobby
Hofland eet er morgen weer een lekkere maaltijd van!
Bij deze wens ik jou heel veel vakantieplezier DK !!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mij niet meer gezien op doe opendag. Ik zeg al jaren dat ik niet meer ga maar ik ga telkens toch!
Maar morgen ga ik echt niet want dan ga ik op vakantie
quote:Verschuuren maakt excuses
Ik heb veel begrijpelijke reacties gekregen en gelezen op het met mij verschenen interview in het AD. U hebt volkomen gelijk als u zegt, Joop wat ben jij een ….. Als ik dit als supporter zou lezen zou ik er precies zo over denken. Ik wil niets als een excuus gebruiken of goedpraten, maar ik constateer dat er citaten instaan die ik zo niet heb verteld. O.a. dat supporters excuses verzinnen om niet te geven is klinkklare onzin. Je hebt geen clubliefde als je niet geeft is nooit in mijn gedachten opgekomen, laat staan over mijn lippen gekomen.
Wat ik heb verteld is dat ik teleurgesteld ben over de opbrengst en dat daaruit blijkt dat niet alle supporters hebben gegeven. Maar dat ik begrijp waarom supporters dit niet doen, omdat zij al genoeg uitgeven aan de club en dat er supporters zijn die dit om financiële redenen niet kunnen. Hetzelfde geldt voor bedrijven i.v.m. de huidige recessie. Ook over supporters en bedrijven die wel geld hebben gegeven, sommige veel geld, lees ik niets terug. Zelfkritiek is dat we in eerste instantie de actie met alle goede wil zijn gestart, maar misschien te snel en dat deze daardoor te klein onder de aandacht is gebracht.
Het ziet er naar uit dat de journalist mij niet goed heeft begrepen en verkeerd heeft geciteerd. Dit verwijt ik de journalist niet, maar mezelf. Ik had het artikel voor publicatie toe moeten laten zenden en daar waar nodig moeten corrigeren, dan had er minder onrust ontstaan. Nu zijn de reacties aan het adres van de FSV en aan mij zeer begrijpelijk niet mals. Ik zou om rectificatie in het AD kunnen vragen, maar het kwaad is al geschied.
Het AD heb ik wel verzocht het artikel te verwijderen, i.v.m. het op sommige punten niet juist citeren. Dit is inmiddels gedaan.
Voor het stuk zoals gepubliceerd wil ik dan ook aan alle supporters en het bestuur van de FSV mijn excuses aanbieden.
Joop Verschuuren
Hier sluit ik mij bij aan. Waar ga je heen, DK? Drenthe?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Bij deze wens ik jou heel veel vakantieplezier DK !!
Was het niet zo dat er 20% werd bezuinigd op de jeugdopleiding om het hoofd boven water te houden? Maart 2009 is ook weer niet zo lang geleden, nu al vergeten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ja heh debieltje, als het geld naar de jeugdopleiding gaat
14 dagen Spanje en als ik terug kom 12 dagen Curacaoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Waar ga je heen, DK? Drenthe?
[ afbeelding ]
Was je nog naar VVV?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mij niet meer gezien op doe opendag. Ik zeg al jaren dat ik niet meer ga maar ik ga telkens toch!
Maar morgen ga ik echt niet want dan ga ik op vakantie
Nee viel midden in mijn tentamenweek en 2 vrienden die altijd met me mee naar Feyenoord gaan konden niet. Helaas want ik heb wel wat gemist.quote:
Nicequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
14 dagen Spanje en als ik terug kom 12 dagen Curacao
Viel wel mee, maar ik was dan ook niet met de treinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee viel midden in mijn tentamenweek en 2 vrienden die altijd met me mee naar Feyenoord gaan konden niet. Helaas want ik heb wel wat gemist.
Ja daar doelde ik een beetje opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Ruud het volgende:
Viel wel mee, maar ik was dan ook niet met de trein
Omdat het een kinderfeestjes is en die hebben toevallig schoolvakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is de open dag op een doordeweekse dag
Was je op de lange zijde aan 't knokken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
Heb denk ik een half uur van de wedstrijd tegen VVV meegekregen. Naja, zelfs dat niet.
Nee, gezellig, met een biertje in de hand, aan het ouwehoeren op de lange zijde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:00 schreef Ruud het volgende:
[..]
Was je op de lange zijde aan 't knokken?
Gaat nooit uitverkocht raken.quote:
Word er niet warm of koud vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:32 schreef Peter-Andre het volgende:
Cassano en Pazzini in de kuip wie wil dat nou niet zien?
quote:Castaignos blijft Feyenoorder
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Luc Castaignos heeft de technische leiding van Feyenoord laten weten voorlopig nog in Rotterdam te blijven. De pas zestienjarige spits, die in de concrete belangstelling staat van Arsenal, had gistermiddag een onderhoud met hoofdtrainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker. In het gesprek heeft de jeugdinternational toegezegd dat hij niet nu al wil vertrekken.
Been beloofde de speler van Feyenoord A1 daarop dat hij met regelmaat met het eerste elftal mee zal mogen trainen. Overigens blijft de kans bestaan dat Castaignos elders een contract tekent, maar dat zal hij alleen doen als een eventuele nieuwe werkgever hem direct weer bij Feyenoord stalt.
Si.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef Silenus het volgende:
Wat is er aan de hand? Zie allemaal feyenoorders uit de trein komen, open dag ofzo?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 06:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Word er niet warm of koud van
Erg flauw hoor, Kuip zonder hoofdletter schrijven.. Jammer want het is een leuk zinnetje.
Ze komen je halen. Rennen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef Silenus het volgende:
Wat is er aan de hand? Zie allemaal feyenoorders uit de trein komen, open dag ofzo?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 06:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Erg flauw hoor, Kuip zonder hoofdletter schrijven.. Jammer want het is een leuk zinnetje.
oefenwedstrijden laat ik gaan maar probeer zoveel mogelijk naar beker en europese duels te gaan. Maarja zoveel spelen we er nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:31 schreef F.M.D. het volgende:
Er zijn te weinig mensen die nog naar oefenwedstrijden, bekerwedstrijden of uefa wedstrijden komen. Men wil naast hun sk niet nog meer betalen voor andere wedstrijden.
op eredivisielive.nl staat dat de wedstrijd gewoon zal worden uitgezonden.quote:De oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Sampdoria van aanstaande zondag zal niet rechtstreeks op televisie uitgezonden worden. Wel zijn er nog voldoende kaarten verkrijgbaar voor Feyenoords eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Kaarten voor het duel met Sampdoria kosten ¤ 10,00. Met uitzondering van vak V V zullen in eerste instantie geen kaarten voor vakken op de tweede ring verkocht worden.
*proest*quote:Op woensdag 22 juli 2009 06:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het komt wel op EL ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:13 schreef buddyb het volgende:
feyenoord.nl:
[..]
op eredivisielive.nl staat dat de wedstrijd gewoon zal worden uitgezonden.
of ze hebben eht over het open net. kan ook
De tovenaar.quote:
Klantenservice, die kan je er vast beter antwoord op geven als dat wij kunnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:18 schreef MB23 het volgende:
Even een vraagje, ik heb een seizoenskaart aangevraagd. Nog niet betaald, dus hij is nog niet gemaakt ook. Maar nu wil ik dus weten of het mogelijk is om er nog een Silvercard van te maken.
Denk het niet. Dan had je allang een foto moeten maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:18 schreef MB23 het volgende:
Even een vraagje, ik heb een seizoenskaart aangevraagd. Nog niet betaald, dus hij is nog niet gemaakt ook. Maar nu wil ik dus weten of het mogelijk is om er nog een Silvercard van te maken.
quote:Volgens de Nederlandse voetbalfans zal Ajax aan het einde van het seizoen 2009/2010 met de kampioensschaal er vandoor gaan, zo blijkt uit een onderzoek van WPG Research. De promovendi VVV-Venlo en RKC Waalwijk worden beschouwd als de meest waarschijnlijke degradanten.
Dertig procent van de ondervraagden zien de Amsterdammers als de grote favoriet voor de titel. Feyenoord, dat een uitermate slecht seizoen 2008/2009 achter de rug heeft, staat met negentien procent op de tweede plaats, terwijl PSV voor achttien procent van de ondervraagden de grootste kanshebber op de titel is.
Verrassend is dat de huidige landskampioen AZ door slechts vijf procent van de voetballiefhebbers wordt beschouwd als de grootste titelfavoriet. Met deze score blijven de Alkmaarders ruim achter de score van FC Twente (twaalf procent).
Oh ja?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klantenservice, die kan je er vast beter antwoord op geven als dat wij kunnen.
Utrecht. Er kwamen drie volwassen mannen van een jaar of 40 met een snor de trein uit, in Feyenoordshirt, die direct 'HEEUUUUU HEHUUHUHUHU HEHEHEUEUUHHH' gingen schreeuwen. Vervolgens normale vaders met kids in feyenoordshirtje die dachten 'help, mij kijken ze er ook op aan'.quote:
ja mooi man, dat er totaal geen realisme meer in zit, goed voor de spelersquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alleen maar mooi. Beter dan als we als 7e ingeschat werden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Utrecht. Er kwamen drie volwassen mannen van een jaar of 40 met een snor de trein uit, in Feyenoordshirt, die direct 'HEEUUUUU HEHUUHUHUHU HEHEHEUEUUHHH' gingen schreeuwen. Vervolgens normale vaders met kids in feyenoordshirtje die dachten 'help, mij kijken ze er ook op aan'.
Die poll is gewoon een populariteitspoll. Als ze daar al geen 1e of 2e meer kunnen staan....quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ja mooi man, dat er totaal geen realisme meer in zit, goed voor de spelers
Ja, die zullen echt hun hoofd helemaal op hol laten brengen van een dingetje op internet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ja mooi man, dat er totaal geen realisme meer in zit, goed voor de spelers
Ze moeten sowieso niet zeuren. Als je niet tegen een beetje druk kan pleur je maar op naar NEC ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, die zullen echt hun hoofd helemaal op hol laten brengen van een dingetje op internet.
jou sign matched weer totaal met je zwartecross topic van een paar weken geledenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die poll is gewoon een populariteitspoll. Als ze daar al geen 1e of 2e meer kunnen staan....
quote:Feyenoord moet het doen met Darley
Darley staat in het doel van Feyenoord als de Rotterdammers over anderhalve week hun eerste competitiewedstrijd spelen tegen NEC. De andere doelmannen Rob van Dijk en Erwin Mulder zijn geblesseerd.
Coach Mario Been vertelt tegen RTV Rijnmond: "Hij keept sowieso zondag in de oefenwedstrijd tegen Sampdoria. Daarna zien we verder, maar de kans is groot dat hij speelt tegen NEC."
"Er is geen geld voor een andere doelman, dat hoofdstuk is gesloten. Het is nu belangrijk om Darley vertrouwen te geven." Eerder leek het er nog op dat een geldschieter de komst van een nieuwe keeper mogelijk zou maken.
De 19-jarige Braziliaan speelde nog geen enkele wedstrijd op het hoogste niveau.
Afgaande op de wedstrijden tegen VVV en Sporting Lissabon is het een goede keeper. Hij gaat iig voor elke bal en is niet bang om zijn goal uit te komen, ook niet bij corners.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:54 schreef dill het volgende:
Ach, soms worden hele goede oplossingen geboren uit nood, hopen dat dat ook nu het geval is.
Van mij krijgt ie t vertrouwen in ieder geval.
En, de moeite waard om te lezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:41 schreef buddyb het volgende:
in de nieuwe vi staat een interview met been (4 pagina's)
tegen sporting was t een redelijke baas met goede reddingen. Als hij geen one-day-fly is beloofd het veel goeds voor de toekomst.quote:
1: http://img190.imageshack.us/img190/319/scano.jpgquote:
Dank, ik heb de VI niet ontvangen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef buddyb het volgende:
[..]
1: http://img190.imageshack.us/img190/319/scano.jpg
2: http://img148.imageshack.us/img148/7610/scan2.jpg
3: http://img148.imageshack.us/img148/725/scan1z.jpg
4: http://img100.imageshack.us/img100/5871/scan3.jpg
ik hoop dat het een beetje te lezen is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
Stuur een brief met klacht................naar jezelf
hehe met mijn ogen 5 cm van het beeldscherm af kwam ik 'n heel eind!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef buddyb het volgende:
[..]
Dan nog is het vrij klein.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:54 schreef buddyb het volgende:
voor de zekerheid: je moet het wel vergroten door er op te klikken he.
ik denk ik zeg het maar ff
quote:De Cler traint weer mee
ROTTERDAM - Tim de Cler heeft donderdag de training bij Feyenoord hervat. De linksback is hersteld van een hamstringblessure.
Ook doelman Rob van Dijk staat na een achillespeesblessure voor een rentree. Hij oefende samen met keeperstrainer Patrick Lodewijks op sportpark Varkenoord.
Andwélé Slory maakte de training niet helemaal af. De aanvaller was de afgelopen week ziek en liet de partijvorm aan zich voorbijgaan. Aanwinst Aleksander Ignjatovic stapte ook voortijdig met lichte klachten van het veld.
Dank je, leuk om te lezen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef buddyb het volgende:
[..]
M'n pa kwam gisteren de VI brengen, maar toch bedankt, was trouwens een leuk stukkie om te lezen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef buddyb het volgende:
[..]
Heb net gebeld naar klantenservice, en het kan gewoon.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik heb hetzelfde probleem trouwens.
quote:Feyenoord.nl meldt dat Wijnaldum en Ignjatovic last hebben gekregen van nieuwe blessures. Wijnaldum was herstellende van een gekneusd kuitbeen, maar blijft ook een kneuzing in een gewricht opgelopen te hebben. Komende week zal moeten blijken of het duel met NEC wel een haalbare kaart is. Sampdoria haalt hij zeker niet, of hij NEC haalt zal afgewacht moeten worden. 'Dit is wel een tegenvaller, want ik dacht begin deze week echt dat ik de openingswedstrijd tegen Sampdoria mee zou kunnen spelen. Nu hoop ik dat ik er tegen NEC bij kan zijn', aldus Wijnaldum op Feyenoord.nl.
Ignjatovic liep donderdag op de training een blessure aan het bovenbeen op. Omdat er nu nog veel vocht in de spier zit, is nog niet exact te bepalen hoe groot de schade is. Deelname aan de wedstrijd van zondag is uitgesloten, maandag zal een nadere diagnose worden gesteld.
Inderdaad. Slory hoef ik echt niet in de basis te zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef buddyb het volgende:
hij speelt toch gewoon op 10?
eigenlijk komt biseswar denk ik eerder in aanmerking als vervanger voor wijnaldum dan slory.
Klinkt leuker. Is gewoon een "running gag"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
De Guz, De Wijn, De Bies![]()
Wat is er mis met de normale namen? Niet goed genoeg?
Debiel gedrag van een enkeling. Waarschijnlijk de luiers nog niet ontgroeid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Stel je niet aan. Alsof jouw posts waarin elke keer staat hoeveel van de wedstrijd je niet hebt meegekregen zo super volwassen zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Debiel gedrag van een enkeling. Waarschijnlijk de luiers nog niet ontgroeid.
Je snapt dequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik had het niet direct tegen jou hoorquote:
Volgens mij ik, ik noemde Van Bronckhorst iig al De Bronck voordat hij bij Feyenoord terugkeerde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie begon die onzin eigenlijk? Niet dat ik het zelf niet gebruik.En waarom? Had iets met de Heit en de Steek te maken toch?
Foeiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij ik, ik noemde Van Bronckhorst iig al De Bronck voordat hij bij Feyenoord terugkeerde.
sloryquote:Vlaar start tegen Sampdoria
24 juli 2009
Ron Vlaar zal zondag in het oefenduel met Sampdoria in de basis starten bij Feyenoord.
De verdediger mag zelf bepalen hoe lang hij speelt. De achterhoede wordt tegen de Italianen gecompleteerd door Dani Fernandez, André Bahia en Giovanni van Bronckhorst. Zij spelen voor doelman Darley. Karim El Ahmadi, Luigi Bruins en Leroy Fer vormen het middenveld. Andwélé Slory, Roy Makaay en Sekou Cissé zijn de aanvallers.
Sampdoria speelt waarschijnlijk met de volgende opstelling: Castellazi; Cacciatore, Lucchini, Rossi, Zauri; Franceschini, Sammarco, Cassano, Padalino; Pazzini en Palombo. Antonio Cassano, voormalig aanvaller van Real Madrid, is de gevaarlijkste speler.
Ondanks dat dit natuurlijk elk jaar hetzelfde is, blijft het toch een goede zaakquote:SELECTIE ZORGT VOOR ONVERGETELIJKE MIDDAG IN SOPHIA
De selectie van Feyenoord heeft de kinderen van het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam vrijdag een onvergetelijke middag bezorgd. In de centrale hal van het Erasmus MC Sophia werden de spelers en trainers één voor één op het podium gepresenteerd, waarna van de gehele selectie en begeleidingstaf een groepsfoto werd gemaakt. Aansluitend overhandigde Kevin Hofland een cheque ter waarde van ¤ 13.900 aan professor Bert van der Heijden, hoofd kindergeneeskunde van het Erasmus MC.
Het bedrag werd rond de laatste wedstrijd van het vorige seizoen tegen Roda JC ingezameld op de traditionele Sophiadag. Het ziekenhuis zal het geld gebruiken om stretchers en slaapbanken aan te schaffen, zodat ouders en verzorgers bij hun kind op de kamer kunnen overnachten. ‘Zo kunnen ouders straks op een echt Feyenoord-bed blijven slapen’, zei Van der Heijden. ‘Wij als ziekenhuis, en de kinderen voorop, genieten enorm van de samenwerking met Feyenoord en hopen dat deze nog jaren mag blijven duren.’
Kevin Hofland, die komend seizoen net als afgelopen jaar als ambassadeur aan het Sophia Kinderziekenhuis verbonden is, werd door Peter Houtman en medepresentator Petto voor een volle zaal een kort interview afgenomen, waarbij de centrale verdediger zei zich te verheugen om tijdens het komende seizoen leuke dingen met de kinderen te gaan doen. ‘Door omstandigheden is het er afgelopen jaar niet altijd van gekomen’, sprak hij de aanwezige kinderen toe. ‘Maar komend seizoen maken we dat zeker goed en gaan we samen leuke dingen ondernemen.’
Nadat Mario Been de kinderen had toevertrouwd dat de gewonnen wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Sporting Portugal naar meer had gesmaakt en er met het team alles aan zal gaan doen om komend seizoen Europees voetbal te behalen, overhandigde de trainer een door alle spelers gesigneerd thuisshirt aan Van der Heijden. Het hoofd kindergeneeskunde zei er een mooi plekje voor te gaan zoeken, waarna enkele spelers in groepjes van twee de kinderen die niet in de centrale hal konden zijn op hun kamers opzochten en cadeautjes gaven.
Een deel van de spelersgroep bleef achter in de centrale hal, waar zei samen met de kinderen een Feyenoord-quiz speelden. De kinderen toonden zich hierbij ware Feyenoord-kenners en beantwoorden de vragen glimlachend. Ron Vlaar en Jonathan de Guzman werden uitgedaagd om een bal minimaal twintig keer over te koppen, een uitdaging die de Feyenoorders maar wat graag aangingen. Karim El Ahmadi en Luigi Bruins kwamen zelfs aan voetballen toe. De middenvelders speelden met enkele kinderen van de afdeling jeugdpsychiatrie een partijtje, waarbij het er fanatiek aan toe ging en veel gescoord werd. ‘Het was prachtig om te zien dat ondanks de problemen waar deze kinderen mee te kampen hebben, ze op een middag als vandaag zo kunnen genieten’, zei El Ahmadi. ‘Een bezoek als dit doet ons spelers weer beseffen hoe gelukkig we mogen zijn met onze goede gezondheid.’
Hofland, die samen met Been meerdere afdelingen bezocht, sprak woorden van dezelfde strekking. De verdediger was dankbaar voor wat hij voor de kinderen en hun ouders had kunnen betekenen. ‘De kinderen bloeiden helemaal op’, zei de verdediger. ‘Alleen maar door langs te gaan breng je bij hen een lach op het gezicht. Daar doen we dit voor. Het doet me deugd dat we de kinderen en hun ouders in voor hen moeilijke tijden wat afleiding hebben kunnen bieden.’
Biseswar hopelijk op de bank en De Guzman ergens in een arabisch land om te onderhandelen over een contract bij een club.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef TC03 het volgende:
Pfff, hoe kan het nou dat Bruins en Slory nog steeds in de basis staan?Waar zijn Biseswar en De Guzman?
Idd van de Guzman snap ik het ergens nog wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef TC03 het volgende:
Pfff, hoe kan het nou dat Bruins en Slory nog steeds in de basis staan?Waar zijn Biseswar en De Guzman?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef buddyb het volgende:
[..]
slory![]()
is hofland geblesseerd of zit hij op de bank vanwege bahia?
landzaat
Lijkt me de beste opstelling, mits er geen blessures zijn.quote:------------------------vDijk----------------------
Fernandez---Vlaar---Bahia---vBronckhorst
------------------------ Fer-----------------------
----------Wijnaldum--------dGuzman----------
--------------------Tomasson-------------------
----------------Makaay---Cisse----------------
Idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ondanks dat dit natuurlijk elk jaar hetzelfde is, blijft het toch een goede zaak
NEE! STERFquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Doenquote:
quote:'Van Bronckhorst aangeboden bij Panathinaikos'
Volgens de Griekse sportsite novasports.gr is Giovanni van Bronckhorst door Feyenoord aangeboden bij Panathinaikos. Volgens de Grieken is het voor beide clubs "het beste" als deze transfer doorgaat. Van Bronckhorst drukt zwaar op de begroting van Feyenoord met zijn salaris enerzijds, anderzijds zoekt Henk ten Cate nog een speler die links in de verdediging of op het middenveld kan spelen. Het is niet duidelijk of Gio oren heeft om af te zakken naar Griekenland. Afgelopen winterstop ging ook al het gerucht dat Roy Makaay naar Panathinaikos zou verkassen. Uiteindelijk bleek Makaay geen trek te hebben in een Grieks avontuur.
Klopt. Helaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef F.M.D. het volgende:
van Bronckhorst gaat niet meer weg uit Nederland.
Ik dacht dat wij het sarcastisch hadden overgenomen van de steek, de hunter en de baabquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus de geschiedenis gaat veel dieper. De grondbeginselen liggen al in 2007 bij TC03!
Ja maar dat geldt voor heel Feyenoord hè.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk het niet eigenlijk. Waarom zou ie dat onder Marwijk/Verbeek/Vlemmings niet kunnen en nu wel? Hij is nooit ergens een leider geweest, niet bij Arsenal, niet bij Barcelona en ook niet bij Oranje.
Ik roep het pas een halfjaar...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Zou niet om z'n vertrek rouwen, al zie ik liever Landzaat eerst oprotten. Maar goed, niemand hier zal het wel weer met me eens zijn, want je mag geen kritiek op 'echte Feyenoorders' leveren.
Schattig hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Zou niet om z'n vertrek rouwen, al zie ik liever Landzaat eerst oprotten. Maar goed, niemand hier zal het wel weer met me eens zijn, want je mag geen kritiek op 'echte Feyenoorders' leveren.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Schattig hoor.![]()
Aanvoerdersband inleveren, De Cler en Landzaat eruit en Van Bronckhorst terug op links. Dat is de enige positie waar hij floreert. Middenveld is, alhoewel hij zelfs anders denkt, niks voor hem. Ik zou hem iig nooit wegdoen, want meerwaarde heeft hij sowieso.
Cocu was ook niet echt iemand met een grote bek of veel uitstraling, qua karakter een beetje hetzelfde als Gio. Maar toch pakte die z'n verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat was natuurlijk geniaal en Van Bronckhorst is natuurlijk een geniale voetballer geweest die nu af en toe nog zijn momenten heeft (bijvoorbeeld op het EK, toen hij waarschijnlijk tot op het bot gemotiveerd was.
Bij Feyenoord speelt hij eigenlijk al twee kut seizoenen en inderdaad, dat kan een middelmatige speler die 4 ton verdient ook. Maar hij speelt dan ook in een elftal dat ook niet heeft gedraait, het Nederlands elftal draaide als een tierelier tegen Frankrijk en Italië en dan is het toch makkelijker ballen
Dat hij geen aanvoerderstype is weet iedereen en Bronckhorst zelf ook, hij heeft het meerdere malen aangegeven. Je moet het ook niet van hem gaan verwachten omdat hij nu toevallig bij Feyenoord speelt. Zit niet in de aard van het beestje.
Cocu was juist wel een echte leider hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cocu was ook niet echt iemand met een grote bek of veel uitstraling, qua karakter een beetje hetzelfde als Gio. Maar toch pakte die z'n verantwoordelijkheden.
Natuurljik, maar ook bescheiden mensen kunnen een leidersrol vertolken. Al snap ik dat jij dat misschien wat lastiger kan accepteren, gezien je KLB-geschiedenis...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef Ritmo het volgende:
In z'n laatste periode bij PSV ja. Qua karakter was het verder ook een bescheiden jongen die bij Barcelona echt 100 % in dienst van het elftal speelde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Kopbal het volgende:
Lef staat niet gelijk aan leiderskwaliteiten hoor. Een aanvoerder ontstaat op een natuurlijke wijze op het veld en in de kleedkamer.
Wat wou je zeggen met dat laatste?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurljik, maar ook bescheiden mensen kunnen een leidersrol vertolken. Al snap ik dat jij dat misschien wat lastiger kan accepteren, gezien je KLB-geschiedenis...![]()
Dat deze mening van jou wel in lijn ligt met je mening over 'intraverte' personen.quote:
Blijkbaar niet, maar dat was al bekend voordat hij aangetrokken werd. Ik kan hem daar ook moeilijk op bekritiseren. Net zoals dat je niet van Makaay kunt verwachten dat hij technische hoogstandjes in huis heeft.quote:Tsja, Gio heeft het inzicht, de ervaring en de kwaliteiten. Dat moet je toch ook over kunnen brengen op jonge spelers in zo'n elftal? Zeker met steun van Hofland, Makaay en De Cler?
Bronquote:Van Bronckhorst aangeboden bij Panathinaikos'
Volgens de Griekse sportsite novasports.gr is Giovanni van Bronckhorst door Feyenoord aangeboden bij Panathinaikos. Volgens de Grieken is het voor beide clubs "het beste" als deze transfer doorgaat. Van Bronckhorst drukt zwaar op de begroting van Feyenoord met zijn salaris enerzijds, anderzijds zoekt Henk ten Cate nog een speler die links in de verdediging of op het middenveld kan spelen. Het is niet duidelijk of Gio oren heeft om af te zakken naar Griekenland.
Afgelopen winterstop ging ook al het gerucht dat Roy Makaay naar Panathinaikos zou verkassen. Uiteindelijk bleek Makaay geen trek te hebben in een Grieks avontuur.
Uit de bron volgt dat ten Cate nog geen spelers kan kopen, zolang er niemand vertrekt... Misschien leuk om te wetenquote:
En dat ie Giourkas Seitaridis wil halen als rechtsback, ze eigenlijk geen geld hebben en het groene licht hebben gekregen vanuit Nederland dat Gio weg kan/mag en hij ideaal is voor de linkerflank die het zorgenkindje is van de Grieken, zowel linksback als het middenveld.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uit de bron volgt dat ten Cate nog geen spelers kan kopen, zolang er niemand vertrekt... Misschien leuk om te weten
Fraser is buiten het veld ook een heel bescheiden jongen., ik trouwens ook, dus dat zegt niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef Ritmo het volgende:
In z'n laatste periode bij PSV ja. Qua karakter was het verder ook een bescheiden jongen die bij Barcelona echt 100 % in dienst van het elftal speelde. Al heeft ie wel iets meer lef dan Gio, dat wel.
1e seizeon speelde hij gewoon goed hoor, zeker aan het einde van de competitie, toen trok hij duidelijk de kar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Bij Feyenoord speelt hij eigenlijk al twee kut seizoenen
Uiteraard, maar alleen al qua blessures gaat het 10 keer beter nu.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wacht nou maar af totdat de competitie is begonnen.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:08 schreef Kopbal het volgende:
Alleen een beetje matig dat Slory er steeds instaat. Als Been maar niet aan die vriendjespraktijken gaat doen.
Hoezo? Gewoon weer kut geregeld van de Feyenoord klantenpestservice. En dan te bedenken dat er maar 20.000 man binnen zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ja lekker boeiend, die mensen die buiten moesten wachten.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ja lekker boeiend, die mensen die buiten moesten wachten.
Dat gaat nog een relletje worden, let op mijn woorden. Biseswar heeft niet voor niks bijgetekend.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef TC03 het volgende:
Waarom staat Slory erin en niet Biseswar? Snap ik niet echt. Cissé zal ook wel rechts kunnen, lijkt mij?
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijdquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat gaat nog een relletje worden, let op mijn woorden. Biseswar heeft niet voor niks bijgetekend.
En al helemaal niet om voorbijgestreefd te worden door de grootste prutser in het team.
Het lijkt er wel op dat dit Beens beoogde basis-elf isquote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijd
Indien Wijnaldum niet fit raakt voor volgende week zondag wel, ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat dit Beens beoogde basis-elf is.
Zelfs in oefenwedstrijdjes hoort die tiefus-Slory geen kans te krijgen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijd
Geblesseerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef TC03 het volgende:
Tevens snap ik niet waarom Hofland, Tomasson en De Guzman niet meedoen. Wat heb ik gemist?
Als slory er tegen nec ook in staat valt me dat wel tegenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Slory er dus nog in. Wat bezielt Been in godsnaam?
Ja, lees de nieuwssites even na ofzo, volgens mij allemaal niet ernstig. Alleen van Wijnaldum weten ze het nog niet zeker.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor blessures, en hoe erg zijn deze?
Idd, kom op Karim trap hem het veld af op de training.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Als slory er tegen nec ook in staat valt me dat wel tegen
De Guzman kan misschien een halfuurtje op niveau spelen..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor blessures, en hoe erg zijn deze?
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tomasson heeft weer zijn jaarlijkse wekelijkse pijntjes..
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Vincken.Optiefen met dat kutjoch, net als Slory.
Nou nou.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
tief eens op kutjochquote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Doet ie allemaal expres inderdaad en het is uiteraard zijn schuld dat hij veel verdient.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Ja, wat heb je daar nou aan? Kost je tonnen vol geld, en het enige wat meneer kan is chronisch geblesseerd zijn en penalty's missen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Op de NOS vanavond? Aangezien ze op RR wisten te melden dat zij de enige waren met beelden.
Idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Op de NOS vanavond? Aangezien ze op RR wisten te melden dat zij de enige waren met beelden.
Haha en dan komen die gasten bij Rijnmond nog trots melden dat ze morgen (waarom een dag later) de enige met de beelden zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
NOS Studio Sport
17.55-19.55 uur (Ned1):
Tour de France:
Samenvatting van de slotetappe.
Zwemmen live:
WK in Rome met o.a.
Marleen Veldhuis.
Te gast in de studio zijn
Inge de Bruijn en
Johan Kenkhuis.
Presentatie:
Henry Schut
Motorsport:
MotoGP Engeland
Voetbal:
Feyenoord-Sampdoria
Ga nou niet de Jorien uithangen, DK.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tegen Sporting gewonnen en nu tegen Sampdoria? Jezus zeg gaat lekker! Ook moet goed spel las ik?
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
We worden kampioen!
Groeten en Spanje!
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je zo blijft spelen als vandaag doe je gewoon mee om het kampioenschap hoor.
Tov vorig jaar is het positiespel veel beter geworden. Zit ook veel meer voetbal en agressie in de ploeg.
Aankopen lijken daadwerkelijk wat toe te voegenLaat die Darley trouwens maar staan.
Ik ben helemaal niet negatief, zeer tevreden zelfs.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Houd je muil Ritmo. Altijd dat negatieve gelul.
Gaat ook gebeurenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gaat ook gebeurenMisschien ben ik wel te positief. Nieuw seizoen dus weer hoop. Maar het spel heeft me positief verrast
Ach waarom niet. Goede basis en redelijke bank.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af?Al hadden we Barcelona met 4-0 verslagen, dan nog zou ik voorlopig niet rekenen op een kampioenschap.
Idd, al moet je dan nog wel iemand halen want je selectie moet niet te smal worden. Ik hoor Landzaat overigens nooit klagen over een basisplek, dat pleit wel voor hem.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter doen ze hem weg voor een leuk bedrag.
quote:Feyenoord sterk tegen Sampdoria
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen voor eigen publiek in De Kuip overtuigend gewonnen. De ploeg van trainer Mario Been versloeg de Serie A-club Sampdoria zondag met 3-0.
Leroy Fer scoorde het eerste doelpunt van Feyenoord tegen Sampdoria. FOTO PRO SHOTS
Leroy Fer, Luigi Bruins en Jonathan de Guzman maakten in het oefenduel de doelpunten voor de Rotterdammers.
Feyenoord speelde ruim een helft tegen tien man. Verdediger Marco Rossi kreeg na veertig minuten de rode kaart nadat hij een schot van Roy Makaay met zijn hand uit het doel van Sampdoria had gehouden. Bruins benutte vervolgens de toegekende strafschop.
Invaller Tim Vincken kon het voorbeeld van Bruins in de tweede helft bij een 2-0-stand niet volgen. De aanvaller, die door blessures de afgelopen twee jaar nauwelijks in actie kwam, miste vanaf elf meter. Een andere speler die zijn rentree maakte na lang blessureleed, Jonathan de Guzman, tekende even later alsnog voor het derde doelpunt van Feyenoord.
De aankopen Dani Fernandez en Sekou Cissé speelden hun eerste wedstrijd voor Feyenoord in De Kuip. De jonge Braziliaan Darley verdedigde het doel, mede vanwege blessures bij zijn concurrenten Rob van Dijk en Erwin Mulder.
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
Waarom was er nou weer een minuut stilte dan?
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een joodquote:Op zondag 26 juli 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen de kampioenenroepers niet naar een ander topic op dit forum?
Buiten dat het totaal onrealistisch is, is het inderdaad een joods trekje.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.
[..]
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een jood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |