Dat gaat nog een relletje worden, let op mijn woorden. Biseswar heeft niet voor niks bijgetekend.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef TC03 het volgende:
Waarom staat Slory erin en niet Biseswar? Snap ik niet echt. Cissé zal ook wel rechts kunnen, lijkt mij?
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijdquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat gaat nog een relletje worden, let op mijn woorden. Biseswar heeft niet voor niks bijgetekend.
En al helemaal niet om voorbijgestreefd te worden door de grootste prutser in het team.
Het lijkt er wel op dat dit Beens beoogde basis-elf isquote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijd
Indien Wijnaldum niet fit raakt voor volgende week zondag wel, ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat dit Beens beoogde basis-elf is.
Zelfs in oefenwedstrijdjes hoort die tiefus-Slory geen kans te krijgen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijd
Geblesseerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef TC03 het volgende:
Tevens snap ik niet waarom Hofland, Tomasson en De Guzman niet meedoen. Wat heb ik gemist?
Als slory er tegen nec ook in staat valt me dat wel tegenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Slory er dus nog in. Wat bezielt Been in godsnaam?
Ja, lees de nieuwssites even na ofzo, volgens mij allemaal niet ernstig. Alleen van Wijnaldum weten ze het nog niet zeker.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor blessures, en hoe erg zijn deze?
Idd, kom op Karim trap hem het veld af op de training.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Als slory er tegen nec ook in staat valt me dat wel tegen
De Guzman kan misschien een halfuurtje op niveau spelen..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor blessures, en hoe erg zijn deze?
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tomasson heeft weer zijn jaarlijkse wekelijkse pijntjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |