Ik dacht dat wij het sarcastisch hadden overgenomen van de steek, de hunter en de baabquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus de geschiedenis gaat veel dieper. De grondbeginselen liggen al in 2007 bij TC03!
Ja maar dat geldt voor heel Feyenoord hè.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk het niet eigenlijk. Waarom zou ie dat onder Marwijk/Verbeek/Vlemmings niet kunnen en nu wel? Hij is nooit ergens een leider geweest, niet bij Arsenal, niet bij Barcelona en ook niet bij Oranje.
Ik roep het pas een halfjaar...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Zou niet om z'n vertrek rouwen, al zie ik liever Landzaat eerst oprotten. Maar goed, niemand hier zal het wel weer met me eens zijn, want je mag geen kritiek op 'echte Feyenoorders' leveren.
Schattig hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Zou niet om z'n vertrek rouwen, al zie ik liever Landzaat eerst oprotten. Maar goed, niemand hier zal het wel weer met me eens zijn, want je mag geen kritiek op 'echte Feyenoorders' leveren.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Schattig hoor.![]()
Aanvoerdersband inleveren, De Cler en Landzaat eruit en Van Bronckhorst terug op links. Dat is de enige positie waar hij floreert. Middenveld is, alhoewel hij zelfs anders denkt, niks voor hem. Ik zou hem iig nooit wegdoen, want meerwaarde heeft hij sowieso.
Cocu was ook niet echt iemand met een grote bek of veel uitstraling, qua karakter een beetje hetzelfde als Gio. Maar toch pakte die z'n verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat was natuurlijk geniaal en Van Bronckhorst is natuurlijk een geniale voetballer geweest die nu af en toe nog zijn momenten heeft (bijvoorbeeld op het EK, toen hij waarschijnlijk tot op het bot gemotiveerd was.
Bij Feyenoord speelt hij eigenlijk al twee kut seizoenen en inderdaad, dat kan een middelmatige speler die 4 ton verdient ook. Maar hij speelt dan ook in een elftal dat ook niet heeft gedraait, het Nederlands elftal draaide als een tierelier tegen Frankrijk en Italië en dan is het toch makkelijker ballen
Dat hij geen aanvoerderstype is weet iedereen en Bronckhorst zelf ook, hij heeft het meerdere malen aangegeven. Je moet het ook niet van hem gaan verwachten omdat hij nu toevallig bij Feyenoord speelt. Zit niet in de aard van het beestje.
Cocu was juist wel een echte leider hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cocu was ook niet echt iemand met een grote bek of veel uitstraling, qua karakter een beetje hetzelfde als Gio. Maar toch pakte die z'n verantwoordelijkheden.
Natuurljik, maar ook bescheiden mensen kunnen een leidersrol vertolken. Al snap ik dat jij dat misschien wat lastiger kan accepteren, gezien je KLB-geschiedenis...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef Ritmo het volgende:
In z'n laatste periode bij PSV ja. Qua karakter was het verder ook een bescheiden jongen die bij Barcelona echt 100 % in dienst van het elftal speelde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Kopbal het volgende:
Lef staat niet gelijk aan leiderskwaliteiten hoor. Een aanvoerder ontstaat op een natuurlijke wijze op het veld en in de kleedkamer.
Wat wou je zeggen met dat laatste?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurljik, maar ook bescheiden mensen kunnen een leidersrol vertolken. Al snap ik dat jij dat misschien wat lastiger kan accepteren, gezien je KLB-geschiedenis...![]()
Dat deze mening van jou wel in lijn ligt met je mening over 'intraverte' personen.quote:
Blijkbaar niet, maar dat was al bekend voordat hij aangetrokken werd. Ik kan hem daar ook moeilijk op bekritiseren. Net zoals dat je niet van Makaay kunt verwachten dat hij technische hoogstandjes in huis heeft.quote:Tsja, Gio heeft het inzicht, de ervaring en de kwaliteiten. Dat moet je toch ook over kunnen brengen op jonge spelers in zo'n elftal? Zeker met steun van Hofland, Makaay en De Cler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |