Ik dacht dat wij het sarcastisch hadden overgenomen van de steek, de hunter en de baabquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus de geschiedenis gaat veel dieper. De grondbeginselen liggen al in 2007 bij TC03!
Ja maar dat geldt voor heel Feyenoord hè.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk het niet eigenlijk. Waarom zou ie dat onder Marwijk/Verbeek/Vlemmings niet kunnen en nu wel? Hij is nooit ergens een leider geweest, niet bij Arsenal, niet bij Barcelona en ook niet bij Oranje.
Ik roep het pas een halfjaar...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Zou niet om z'n vertrek rouwen, al zie ik liever Landzaat eerst oprotten. Maar goed, niemand hier zal het wel weer met me eens zijn, want je mag geen kritiek op 'echte Feyenoorders' leveren.
Schattig hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Zou niet om z'n vertrek rouwen, al zie ik liever Landzaat eerst oprotten. Maar goed, niemand hier zal het wel weer met me eens zijn, want je mag geen kritiek op 'echte Feyenoorders' leveren.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Schattig hoor.![]()
Aanvoerdersband inleveren, De Cler en Landzaat eruit en Van Bronckhorst terug op links. Dat is de enige positie waar hij floreert. Middenveld is, alhoewel hij zelfs anders denkt, niks voor hem. Ik zou hem iig nooit wegdoen, want meerwaarde heeft hij sowieso.
Cocu was ook niet echt iemand met een grote bek of veel uitstraling, qua karakter een beetje hetzelfde als Gio. Maar toch pakte die z'n verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat was natuurlijk geniaal en Van Bronckhorst is natuurlijk een geniale voetballer geweest die nu af en toe nog zijn momenten heeft (bijvoorbeeld op het EK, toen hij waarschijnlijk tot op het bot gemotiveerd was.
Bij Feyenoord speelt hij eigenlijk al twee kut seizoenen en inderdaad, dat kan een middelmatige speler die 4 ton verdient ook. Maar hij speelt dan ook in een elftal dat ook niet heeft gedraait, het Nederlands elftal draaide als een tierelier tegen Frankrijk en Italië en dan is het toch makkelijker ballen
Dat hij geen aanvoerderstype is weet iedereen en Bronckhorst zelf ook, hij heeft het meerdere malen aangegeven. Je moet het ook niet van hem gaan verwachten omdat hij nu toevallig bij Feyenoord speelt. Zit niet in de aard van het beestje.
Cocu was juist wel een echte leider hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cocu was ook niet echt iemand met een grote bek of veel uitstraling, qua karakter een beetje hetzelfde als Gio. Maar toch pakte die z'n verantwoordelijkheden.
Natuurljik, maar ook bescheiden mensen kunnen een leidersrol vertolken. Al snap ik dat jij dat misschien wat lastiger kan accepteren, gezien je KLB-geschiedenis...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef Ritmo het volgende:
In z'n laatste periode bij PSV ja. Qua karakter was het verder ook een bescheiden jongen die bij Barcelona echt 100 % in dienst van het elftal speelde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Kopbal het volgende:
Lef staat niet gelijk aan leiderskwaliteiten hoor. Een aanvoerder ontstaat op een natuurlijke wijze op het veld en in de kleedkamer.
Wat wou je zeggen met dat laatste?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurljik, maar ook bescheiden mensen kunnen een leidersrol vertolken. Al snap ik dat jij dat misschien wat lastiger kan accepteren, gezien je KLB-geschiedenis...![]()
Dat deze mening van jou wel in lijn ligt met je mening over 'intraverte' personen.quote:
Blijkbaar niet, maar dat was al bekend voordat hij aangetrokken werd. Ik kan hem daar ook moeilijk op bekritiseren. Net zoals dat je niet van Makaay kunt verwachten dat hij technische hoogstandjes in huis heeft.quote:Tsja, Gio heeft het inzicht, de ervaring en de kwaliteiten. Dat moet je toch ook over kunnen brengen op jonge spelers in zo'n elftal? Zeker met steun van Hofland, Makaay en De Cler?
Bronquote:Van Bronckhorst aangeboden bij Panathinaikos'
Volgens de Griekse sportsite novasports.gr is Giovanni van Bronckhorst door Feyenoord aangeboden bij Panathinaikos. Volgens de Grieken is het voor beide clubs "het beste" als deze transfer doorgaat. Van Bronckhorst drukt zwaar op de begroting van Feyenoord met zijn salaris enerzijds, anderzijds zoekt Henk ten Cate nog een speler die links in de verdediging of op het middenveld kan spelen. Het is niet duidelijk of Gio oren heeft om af te zakken naar Griekenland.
Afgelopen winterstop ging ook al het gerucht dat Roy Makaay naar Panathinaikos zou verkassen. Uiteindelijk bleek Makaay geen trek te hebben in een Grieks avontuur.
Uit de bron volgt dat ten Cate nog geen spelers kan kopen, zolang er niemand vertrekt... Misschien leuk om te wetenquote:
En dat ie Giourkas Seitaridis wil halen als rechtsback, ze eigenlijk geen geld hebben en het groene licht hebben gekregen vanuit Nederland dat Gio weg kan/mag en hij ideaal is voor de linkerflank die het zorgenkindje is van de Grieken, zowel linksback als het middenveld.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uit de bron volgt dat ten Cate nog geen spelers kan kopen, zolang er niemand vertrekt... Misschien leuk om te weten
Fraser is buiten het veld ook een heel bescheiden jongen., ik trouwens ook, dus dat zegt niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:12 schreef Ritmo het volgende:
In z'n laatste periode bij PSV ja. Qua karakter was het verder ook een bescheiden jongen die bij Barcelona echt 100 % in dienst van het elftal speelde. Al heeft ie wel iets meer lef dan Gio, dat wel.
1e seizeon speelde hij gewoon goed hoor, zeker aan het einde van de competitie, toen trok hij duidelijk de kar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Bij Feyenoord speelt hij eigenlijk al twee kut seizoenen
Uiteraard, maar alleen al qua blessures gaat het 10 keer beter nu.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wacht nou maar af totdat de competitie is begonnen.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:08 schreef Kopbal het volgende:
Alleen een beetje matig dat Slory er steeds instaat. Als Been maar niet aan die vriendjespraktijken gaat doen.
Hoezo? Gewoon weer kut geregeld van de Feyenoord klantenpestservice. En dan te bedenken dat er maar 20.000 man binnen zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ja lekker boeiend, die mensen die buiten moesten wachten.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ja lekker boeiend, die mensen die buiten moesten wachten.
Dat gaat nog een relletje worden, let op mijn woorden. Biseswar heeft niet voor niks bijgetekend.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef TC03 het volgende:
Waarom staat Slory erin en niet Biseswar? Snap ik niet echt. Cissé zal ook wel rechts kunnen, lijkt mij?
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijdquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat gaat nog een relletje worden, let op mijn woorden. Biseswar heeft niet voor niks bijgetekend.
En al helemaal niet om voorbijgestreefd te worden door de grootste prutser in het team.
Het lijkt er wel op dat dit Beens beoogde basis-elf isquote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijd
Indien Wijnaldum niet fit raakt voor volgende week zondag wel, ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat dit Beens beoogde basis-elf is.
Zelfs in oefenwedstrijdjes hoort die tiefus-Slory geen kans te krijgen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rustig maar het is maar een oefenwedstrijd
Geblesseerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef TC03 het volgende:
Tevens snap ik niet waarom Hofland, Tomasson en De Guzman niet meedoen. Wat heb ik gemist?
Als slory er tegen nec ook in staat valt me dat wel tegenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Slory er dus nog in. Wat bezielt Been in godsnaam?
Ja, lees de nieuwssites even na ofzo, volgens mij allemaal niet ernstig. Alleen van Wijnaldum weten ze het nog niet zeker.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor blessures, en hoe erg zijn deze?
Idd, kom op Karim trap hem het veld af op de training.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Als slory er tegen nec ook in staat valt me dat wel tegen
De Guzman kan misschien een halfuurtje op niveau spelen..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor blessures, en hoe erg zijn deze?
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tomasson heeft weer zijn jaarlijkse wekelijkse pijntjes..
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Vincken.Optiefen met dat kutjoch, net als Slory.
Nou nou.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
tief eens op kutjochquote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Doet ie allemaal expres inderdaad en het is uiteraard zijn schuld dat hij veel verdient.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Ja, wat heb je daar nou aan? Kost je tonnen vol geld, en het enige wat meneer kan is chronisch geblesseerd zijn en penalty's missen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Op de NOS vanavond? Aangezien ze op RR wisten te melden dat zij de enige waren met beelden.
Idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Op de NOS vanavond? Aangezien ze op RR wisten te melden dat zij de enige waren met beelden.
Haha en dan komen die gasten bij Rijnmond nog trots melden dat ze morgen (waarom een dag later) de enige met de beelden zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
NOS Studio Sport
17.55-19.55 uur (Ned1):
Tour de France:
Samenvatting van de slotetappe.
Zwemmen live:
WK in Rome met o.a.
Marleen Veldhuis.
Te gast in de studio zijn
Inge de Bruijn en
Johan Kenkhuis.
Presentatie:
Henry Schut
Motorsport:
MotoGP Engeland
Voetbal:
Feyenoord-Sampdoria
Ga nou niet de Jorien uithangen, DK.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tegen Sporting gewonnen en nu tegen Sampdoria? Jezus zeg gaat lekker! Ook moet goed spel las ik?
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
We worden kampioen!
Groeten en Spanje!
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je zo blijft spelen als vandaag doe je gewoon mee om het kampioenschap hoor.
Tov vorig jaar is het positiespel veel beter geworden. Zit ook veel meer voetbal en agressie in de ploeg.
Aankopen lijken daadwerkelijk wat toe te voegenLaat die Darley trouwens maar staan.
Ik ben helemaal niet negatief, zeer tevreden zelfs.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Houd je muil Ritmo. Altijd dat negatieve gelul.
Gaat ook gebeurenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gaat ook gebeurenMisschien ben ik wel te positief. Nieuw seizoen dus weer hoop. Maar het spel heeft me positief verrast
Ach waarom niet. Goede basis en redelijke bank.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af?Al hadden we Barcelona met 4-0 verslagen, dan nog zou ik voorlopig niet rekenen op een kampioenschap.
Idd, al moet je dan nog wel iemand halen want je selectie moet niet te smal worden. Ik hoor Landzaat overigens nooit klagen over een basisplek, dat pleit wel voor hem.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter doen ze hem weg voor een leuk bedrag.
quote:Feyenoord sterk tegen Sampdoria
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen voor eigen publiek in De Kuip overtuigend gewonnen. De ploeg van trainer Mario Been versloeg de Serie A-club Sampdoria zondag met 3-0.
Leroy Fer scoorde het eerste doelpunt van Feyenoord tegen Sampdoria. FOTO PRO SHOTS
Leroy Fer, Luigi Bruins en Jonathan de Guzman maakten in het oefenduel de doelpunten voor de Rotterdammers.
Feyenoord speelde ruim een helft tegen tien man. Verdediger Marco Rossi kreeg na veertig minuten de rode kaart nadat hij een schot van Roy Makaay met zijn hand uit het doel van Sampdoria had gehouden. Bruins benutte vervolgens de toegekende strafschop.
Invaller Tim Vincken kon het voorbeeld van Bruins in de tweede helft bij een 2-0-stand niet volgen. De aanvaller, die door blessures de afgelopen twee jaar nauwelijks in actie kwam, miste vanaf elf meter. Een andere speler die zijn rentree maakte na lang blessureleed, Jonathan de Guzman, tekende even later alsnog voor het derde doelpunt van Feyenoord.
De aankopen Dani Fernandez en Sekou Cissé speelden hun eerste wedstrijd voor Feyenoord in De Kuip. De jonge Braziliaan Darley verdedigde het doel, mede vanwege blessures bij zijn concurrenten Rob van Dijk en Erwin Mulder.
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
Waarom was er nou weer een minuut stilte dan?
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een joodquote:Op zondag 26 juli 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen de kampioenenroepers niet naar een ander topic op dit forum?
Buiten dat het totaal onrealistisch is, is het inderdaad een joods trekje.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.
[..]
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een jood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |