Ga nou niet de Jorien uithangen, DK.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tegen Sporting gewonnen en nu tegen Sampdoria? Jezus zeg gaat lekker! Ook moet goed spel las ik?
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
We worden kampioen!
Groeten en Spanje!
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je zo blijft spelen als vandaag doe je gewoon mee om het kampioenschap hoor.
Tov vorig jaar is het positiespel veel beter geworden. Zit ook veel meer voetbal en agressie in de ploeg.
Aankopen lijken daadwerkelijk wat toe te voegenLaat die Darley trouwens maar staan.
Ik ben helemaal niet negatief, zeer tevreden zelfs.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Houd je muil Ritmo. Altijd dat negatieve gelul.
Gaat ook gebeurenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gaat ook gebeurenMisschien ben ik wel te positief. Nieuw seizoen dus weer hoop. Maar het spel heeft me positief verrast
Ach waarom niet. Goede basis en redelijke bank.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af?Al hadden we Barcelona met 4-0 verslagen, dan nog zou ik voorlopig niet rekenen op een kampioenschap.
Idd, al moet je dan nog wel iemand halen want je selectie moet niet te smal worden. Ik hoor Landzaat overigens nooit klagen over een basisplek, dat pleit wel voor hem.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter doen ze hem weg voor een leuk bedrag.
quote:Feyenoord sterk tegen Sampdoria
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen voor eigen publiek in De Kuip overtuigend gewonnen. De ploeg van trainer Mario Been versloeg de Serie A-club Sampdoria zondag met 3-0.
Leroy Fer scoorde het eerste doelpunt van Feyenoord tegen Sampdoria. FOTO PRO SHOTS
Leroy Fer, Luigi Bruins en Jonathan de Guzman maakten in het oefenduel de doelpunten voor de Rotterdammers.
Feyenoord speelde ruim een helft tegen tien man. Verdediger Marco Rossi kreeg na veertig minuten de rode kaart nadat hij een schot van Roy Makaay met zijn hand uit het doel van Sampdoria had gehouden. Bruins benutte vervolgens de toegekende strafschop.
Invaller Tim Vincken kon het voorbeeld van Bruins in de tweede helft bij een 2-0-stand niet volgen. De aanvaller, die door blessures de afgelopen twee jaar nauwelijks in actie kwam, miste vanaf elf meter. Een andere speler die zijn rentree maakte na lang blessureleed, Jonathan de Guzman, tekende even later alsnog voor het derde doelpunt van Feyenoord.
De aankopen Dani Fernandez en Sekou Cissé speelden hun eerste wedstrijd voor Feyenoord in De Kuip. De jonge Braziliaan Darley verdedigde het doel, mede vanwege blessures bij zijn concurrenten Rob van Dijk en Erwin Mulder.
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
Waarom was er nou weer een minuut stilte dan?
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een joodquote:Op zondag 26 juli 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen de kampioenenroepers niet naar een ander topic op dit forum?
Buiten dat het totaal onrealistisch is, is het inderdaad een joods trekje.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.
[..]
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een jood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |