abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 17:18:52 #276
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71342963
Feyenoord
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_71342977
Tegen Sporting gewonnen en nu tegen Sampdoria? Jezus zeg gaat lekker! Ook moet goed spel las ik?

FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
We worden kampioen!

Groeten en Spanje!
  zondag 26 juli 2009 @ 17:22:17 #278
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71343047
Nette overwinning. Complimentje is wel op z'n plaats hier.
pi_71343055
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tegen Sporting gewonnen en nu tegen Sampdoria? Jezus zeg gaat lekker! Ook moet goed spel las ik?

FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
We worden kampioen!

Groeten en Spanje!
Ga nou niet de Jorien uithangen, DK.
-
pi_71343067
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kampioenen
Uitstekend gespeeld!
Hou alsjeblieft op ff nog.
-
pi_71343088
Als je zo blijft spelen als vandaag doe je gewoon mee om het kampioenschap hoor.
Tov vorig jaar is het positiespel veel beter geworden. Zit ook veel meer voetbal en agressie in de ploeg.
Aankopen lijken daadwerkelijk wat toe te voegen Laat die Darley trouwens maar staan.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 26 juli 2009 @ 17:25:23 #282
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71343107
Precies niet gelijk kampioenen ! gaan roepen
Maar ik hoop op een lekker glansrijk seizoen.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zondag 26 juli 2009 @ 17:25:26 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71343109
*zucht*
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71343182
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je zo blijft spelen als vandaag doe je gewoon mee om het kampioenschap hoor.
Tov vorig jaar is het positiespel veel beter geworden. Zit ook veel meer voetbal en agressie in de ploeg.
Aankopen lijken daadwerkelijk wat toe te voegen Laat die Darley trouwens maar staan.
Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.
-
pi_71343195
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga nou niet de Jorien uithangen, DK.
Houd je muil Ritmo. Altijd dat negatieve gelul.
pi_71343223
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Houd je muil Ritmo. Altijd dat negatieve gelul.
Ik ben helemaal niet negatief, zeer tevreden zelfs.
-
pi_71343237
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uiteraard kun je tevreden zijn over de afgelopen 2 wedstrijden. Ik weet dan ook zeker dat het een beter seizoen dan vorig jaar gaat worden, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar ik wil ze eerst eens 10 wedstrijden in de competitie zo zien spelen.
Gaat ook gebeuren Misschien ben ik wel te positief. Nieuw seizoen dus weer hoop. Maar het spel heeft me positief verrast
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_71343244
landzaat 90 minuten op de bank

eindelijk
  zondag 26 juli 2009 @ 17:33:53 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71343287
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:31 schreef buddyb het volgende:
landzaat 90 minuten op de bank

eindelijk
Beter doen ze hem weg voor een leuk bedrag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71343329
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren Misschien ben ik wel te positief. Nieuw seizoen dus weer hoop. Maar het spel heeft me positief verrast
Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af? Al hadden we Barcelona met 4-0 verslagen, dan nog zou ik voorlopig niet rekenen op een kampioenschap.
-
pi_71343338
Hofland op de bank.
Vlaar lijkt sterk terug te komen. Hopen dat hij heel blijft.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als Feyenoorder leer je die hoop toch wel een keer af? Al hadden we Barcelona met 4-0 verslagen, dan nog zou ik voorlopig niet rekenen op een kampioenschap.
Ach waarom niet. Goede basis en redelijke bank.
Ben benieuwd wie ernaast staan als Wijnaldum en Tomasson weer fit zijn.
pi_71343356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Beter doen ze hem weg voor een leuk bedrag.
Idd, al moet je dan nog wel iemand halen want je selectie moet niet te smal worden. Ik hoor Landzaat overigens nooit klagen over een basisplek, dat pleit wel voor hem.

Iemand de oefenresultaten van vorig jaar toevallig nog ergens?
-
pi_71343405
het zou me echt tegenvallen als been tegen nec toch voor slory kiest, indien wijnaldum nog geblesseerd is, ipv biseswar. misschien is rechtsbuiten niet z'n favoriete positie, maar hij heeft toch iig een actie en zorgt voor dreiging. dat kan je van slory niet zeggen.
pi_71343509
quote:
Feyenoord sterk tegen Sampdoria
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen voor eigen publiek in De Kuip overtuigend gewonnen. De ploeg van trainer Mario Been versloeg de Serie A-club Sampdoria zondag met 3-0.

Leroy Fer scoorde het eerste doelpunt van Feyenoord tegen Sampdoria. FOTO PRO SHOTS
Leroy Fer, Luigi Bruins en Jonathan de Guzman maakten in het oefenduel de doelpunten voor de Rotterdammers.

Feyenoord speelde ruim een helft tegen tien man. Verdediger Marco Rossi kreeg na veertig minuten de rode kaart nadat hij een schot van Roy Makaay met zijn hand uit het doel van Sampdoria had gehouden. Bruins benutte vervolgens de toegekende strafschop.

Invaller Tim Vincken kon het voorbeeld van Bruins in de tweede helft bij een 2-0-stand niet volgen. De aanvaller, die door blessures de afgelopen twee jaar nauwelijks in actie kwam, miste vanaf elf meter. Een andere speler die zijn rentree maakte na lang blessureleed, Jonathan de Guzman, tekende even later alsnog voor het derde doelpunt van Feyenoord.

De aankopen Dani Fernandez en Sekou Cissé speelden hun eerste wedstrijd voor Feyenoord in De Kuip. De jonge Braziliaan Darley verdedigde het doel, mede vanwege blessures bij zijn concurrenten Rob van Dijk en Erwin Mulder.
-
pi_71343520
Heerlijke wedstrijd, die Italianen hadden volgens mij maar 3 échte kansen, waarbij Darley even liet zien dat hij gewoon lekker moet blijven staan. Niet dat het moeilijke ballen waren, maar toch lekker voor zn vertrouwen. Ook heerlijk getik de hele tijd, vooral El Ahmadi valt me positief op. Nog wel 2 keer zo'n momentje van vorig jaar, maargoed. Vincken had veel te veel kansen nodig om een goede voorzet te geven, die penalty is jammer, maarja hij staat toch 124e op de lijst om ze te nemen. Cissé trouwens, wat een baas. Ik was eerst een beetje negatief, maar hij heeft me overtuigd. Fer ging ook weer lekker, net als Vlaar. Die had trouwens nog wel wat mindere momentjes maar dat komt wel goed. Bahia weer lekker rustig, Fernandez viel me niet echt op. Gio mooi linksback, lekker blijven daarzo.

Supporters van Sampdoria waren aardig bezig, maar was er niet van onder de indruk. Waren niet veel man, maar ze maakten wel goed geluid. Maarja, het was meer geklap en "oohoohohohoohohohoh" dan iets wat met Sampdoria te maken heeft. Ik miste de trommel, misschien een "Voor Sampdoria, van ons" voor de trommel ofzo?

In het begin (nog binnen een kwartier) was er iets aan de hand op E ofzo, kon niet goed zien wat. Wat ik wel zag, was dat er tóch weer supporters van Sampdoria in de thuisvakken zitten. Nu zal het bij een oefenwedstrijd niet veel uitmaken, maartoch, doe dat nou gewoon niet. Schandalig ook die minuut stilte, slim van Feyenoord om daarna maar gelijk een liedje op te zetten

Op naar volgende week
Feyenoord Rotterdam
  zondag 26 juli 2009 @ 17:45:47 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71343596
Kunnen de kampioenenroepers niet naar een ander topic op dit forum?
pi_71343604
Waarom was er nou weer een minuut stilte dan?
-
pi_71343608
mb23, wat vond je van bruins?
pi_71343644
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
Waarom was er nou weer een minuut stilte dan?
Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen de kampioenenroepers niet naar een ander topic op dit forum?
Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een jood
  zondag 26 juli 2009 @ 17:48:44 #300
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71343677
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Voor de overleden (ex) Feyenoord spelers en supporters.
[..]

Dus iedereen die roept dat Feyenoord kampioen kan worden is een jood
Buiten dat het totaal onrealistisch is, is het inderdaad een joods trekje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')