abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:52:34 #1
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71176718
Morgen naar de open dag
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:54:21 #3
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71176725
Wanneer is die open dag eigenlijk?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:55:00 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71176745
Morgen dus.
Blijkbaar.
pi_71176769
@ TT
-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:57:00 #6
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71176795
Helicopter ^^
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:00:51 #7
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71176916
Komt morgen opeens Gerard Meijer uit die helicopter
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:07:16 #8
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_71177141
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Whehe..
  Moderator dinsdag 21 juli 2009 @ 13:40:08 #9
42184 crew  DaMart
pi_71178264
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Als nieuwe doelman? .
pi_71178513
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als nieuwe doelman? .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:39:23 #11
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_71182425
Poeh he, kan ik morgen weer niet naar de open dag...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:57:05 #12
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71183033
Wel tof dat Mario Been waarschijnlijk in de helicopter zit.
Beste aankoop tot nu toe ook
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_71184121
Open dag laat ik dit jaar maar even aan mij voorbij gaan. zondag ook niet aanwezig, ben dan op vakantie
pi_71187053
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef TN-FR het volgende:
Open dag laat ik dit jaar maar even aan mij voorbij gaan. zondag ook niet aanwezig, ben dan op vakantie
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.
-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:44:51 #15
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71187256
Morgen werken dus geen open dag

Al vind ik het al jaren niet boeiend meer. Ze moeten zoals het voorstel luid voortaan afsluiten met een wedstrijd. En alle mensen die 3/4 van de spelers niet kennen buiten houden.

Ik krijg er een beetje het gevoel bij wat Youp van het Hek hier scherts bij zijn kutclub:
pi_71187812
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Al vind ik het al jaren niet boeiend meer. Ze moeten zoals het voorstel luid voortaan afsluiten met een wedstrijd.
Ja desnoods doe je een combinatie-team met Jong Feijenoord/Excelsior tegen wat amateurs. Vooral die kleintjes willen doelpunten zien en Feijenoord zien voetballen.
quote:
En alle mensen die 3/4 van de spelers niet kennen buiten houden.
Ja een soort overhoring bij de toegangshekken voor nog langere rijen. ' ja kleine vent, noem maar eens minimaal 15 spelers op dan pas mag je naar binnen'

maar verder begrijp ik je punt wel hoor.
pi_71187851
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

ik leen al maximaal zodat ik overal bij kan zijn, ik verdien onderhand wel een bestuursfunctie
pi_71187903
Idd, triest.

Gudde was voor de verandering een keer snel met reageren dat Feyenoord zich distancieert van die uitlatingen zeg. Die is bang dat de pleuris uitbreekt zeker.
-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:13:40 #19
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71188090
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Ja desnoods doe je een combinatie-team met Jong Feijenoord/Excelsior tegen wat amateurs. Vooral die kleintjes willen doelpunten zien en Feijenoord zien voetballen.
[..]

Ja een soort overhoring bij de toegangshekken voor nog langere rijen. ' ja kleine vent, noem maar eens minimaal 15 spelers op dan pas mag je naar binnen'

maar verder begrijp ik je punt wel hoor.
de jeugd mag sowieso binnen maar niet van die maffe zakenlieden met hun botoxhoeren die denken dat Haarhuis onze keeper is en Tiger Woods onze donkere spits is...........(overdreven gezegd, maar merkte het bekant elk jaar in W)
pi_71188120
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat wordt dan 2 miljoen voor jou
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:15:46 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71188156
Kansloze kutjoop
Kansloze kutsnor

Logische constructie omtrent de aankopen; wel gevaarlijk though. mocht een Cissé z'n knieschijf er af geschopt worden, vangen die zakenlui geen eurotje voor ons op.

Wat dat betreft wordt er wel heel creatief met de boekhouding omgegaan. In principe is dit dus gewoon een soort lening, maar zo zal hij niet vermeld worden. Hetzelfde voor de talentenpools, waarmee gewoon een voorschot op de toekomst is genomen. Ook die belastingclaim geld hetzelfde. Feyenoord heeft daar tijdenlang elke rechtzaak over gewonnen, maar meneer Gudde schikt het direct voor 5 miljoen, en beweert daarmee "de overige 7 miljoen schuld" van de claim te hebben weggewerkt.
Volgens mij komen we er alleen maar slechter voor te staan, maar wordt het steeds mooier gecamoufleerd.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:17:31 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71188211
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:13 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

die maffe zakenlieden met hun botoxhoeren die denken dat Haarhuis onze keeper is en Tiger Woods onze donkere spits is.....

Helaas hebben we ze wel financieel nodig
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:24:29 #23
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71188417
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Helaas hebben we ze wel financieel nodig
laat ze dan lekker in de sponsorvakken gaan zitten ipv tussen de "echte" fans.....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:34:54 #24
263417 Keyos
Like a Boss
pi_71188726
Wat Feyenoord gewoon moet doen is weer goed spelen, dan is je selectie gelijk het 3-dubbele waard. Het komt financieel écht wel goed hoor met Feyenoord , we hebben zoals ik al eerder zei de grootste talenten van Nederland rondlopen in onze jeugd (Castaingos, Isoufi, Darley (ik heb wat wedstrijden van Jong Feyenoord gezien, ik kon op basis daarvan deze jongen al als super beschouwen, talentvoller en misschien al beter dan Mulder) , Pattinama, Kermit,Wijnaldum, Fer , en ga zo maar door. De voorwaarde is wel dat Feyenoord dus beter gaat spelen zodat deze jongens ook beter gaan renderen en straks voor 10 mil de deur uit gaan. Ik hoop in iedergeval dat Feyenoord komend seizoen weer europees voetbal gaat spelen, ik wil eens een europese uitwedstrijd bezoeken (ik ga niet voor een oefenwedstrijd naar Portugal in een vak met 40 man).

Over die Open Dag van morgen, daar ga ik niet naartoe, ben de laatste jaren geweest en ik zeg eigenlijk altijd na elk bezoek dat ik het jaar erop niet ga , nu ga ik dat eens waarmaken want die Open Dag is elk jaar hetzelfde, en het meest komische altijd van die Open Dag zijn die gassies die ineens de plekkies opeisen in m'n vakkie (S) , vervolgens Hamas liedjes gaan inzetten, en tijdens een competitiewedstrijd niet meer ziet. Ik ben zowiezo tegen het overmatig gebruik van de Hamas liedjes, ik zing ze ook mee , maar dan wel op gekozen momenten en dan dus tegen ajax, het is gewoon onnodig om wanneer Feyenoord de support nodig heeft dat soort dingen te gaan lopen roepen, helemaal op de Open Dag waar grotendeels vaders met hun kinderen eens de kuip bezoeken.

Ik heb zelf op het Mario Been shirt na geen donatie gedaan aan de FSV, ik heb er eerlijkgezegd ook geen spijt van, ik betaal al ¤205 voor een seizoenskaart (op zich goedkoop hoor vergeleken met buitenland, hier kunnen studenten nog naar voetbal , in Engeland pas vanaf de werkende middenklasse) , maar ook gemiddeld ¤25 om de week voor een uitwedstrijd, elke week ¤8 aan benzinekosten, eten&drinken en de nodige merchandising, ik vind het wel best zo.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 21-07-2009 18:43:10 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:46:12 #25
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71189048
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Keyos het volgende:
Het komt financieel écht wel goed hoor met Feyenoord , we hebben zoals ik al eerder zei de grootste talenten van Nederland rondlopen in onze jeugd (Castaingos, Isoufi, Darley (ik heb wat wedstrijden van Jong Feyenoord gezien, ik kon op basis daarvan deze jongen al als super beschouwen, talentvoller en misschien al beter dan Mulder) , Pattinama, Kermit,Wijnaldum, Fer , en ga zo maar door. De voorwaarde is wel dat Feyenoord dus beter gaat spelen zodat deze jongens ook beter gaan renderen en straks voor 10 mil de deur uit gaan. Ik hoop in iedergeval dat Feyenoord komend seizoen weer europees voetbal gaat spelen, ik wil eens een europese uitwedstrijd bezoeken (ik ga niet voor een oefenwedstrijd naar Portugal in een vak met 40 man).
Feyenoord krijgt gewoon minder binnen dan dat er uitgegeven wordt, dus een deel van de inkomsten die je van die jonkies kan verwachten zal daar ook aan uitgegeven moeten worden in plaats van aan aflossing. Dat je de jeugd 3x heb zien spelen wil niet zeggen dat je elke speler goed kunt beoordelen, en kunt afwegen tegen selecties van andere clubs die je niet hebt gezien.
Bij ajax en AZ, en in iets mindere mate PSV lopen ook gewoon goede jeugdspelers.
Nevertheless, het zou gewoon héél slecht zakendoen zijn als je met de transfers van Fer en Wijnaldum niet een significant deel van de schulden kan aflossen.
Voor Feyenoord weer écht financieel gezond is kan nog makkelijk 10 jaar duren. Waar Feyenoord namelijk op elke cent moet letten, kunnen AZ en ajax kopen doen wat ze willen. Die zullen dus ook vaker CL halen en daarmee de financiele kloof vergroten, en de inkomsten van Feyenoord tegengaan.
pi_71189979
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Feyenoord krijgt gewoon minder binnen dan dat er uitgegeven wordt, dus een deel van de inkomsten die je van die jonkies kan verwachten zal daar ook aan uitgegeven moeten worden in plaats van aan aflossing. Dat je de jeugd 3x heb zien spelen wil niet zeggen dat je elke speler goed kunt beoordelen, en kunt afwegen tegen selecties van andere clubs die je niet hebt gezien.
Bij ajax en AZ, en in iets mindere mate PSV lopen ook gewoon goede jeugdspelers.
Nevertheless, het zou gewoon héél slecht zakendoen zijn als je met de transfers van Fer en Wijnaldum niet een significant deel van de schulden kan aflossen.
Voor Feyenoord weer écht financieel gezond is kan nog makkelijk 10 jaar duren. Waar Feyenoord namelijk op elke cent moet letten, kunnen AZ en ajax kopen doen wat ze willen. Die zullen dus ook vaker CL halen en daarmee de financiele kloof vergroten, en de inkomsten van Feyenoord tegengaan.
Goed gesproken! Ben het met je eens inderdaad. Feyenoord moet het nu hebben van de eigen jeugd die (bijna) niets kost en verder super gericht aankopen doen. Nu mogen we nog heel erg blij zijn dat wij door onze geschiedenis een behoorlijk aantal echt rijke supporters hebben die hun kapitaal in Feyenoord durven te steken.

De enige manier om snel aan geld te komen is inderdaad kampioen worden en volgend jaar die sponsorpot van de Champions League binnen te hengelen... Nu zie ik Feyenoord dit jaar echt niet zomaar kampioen worden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:32:06 #27
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71192709
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Goed gesproken! Ben het met je eens inderdaad. Feyenoord moet het nu hebben van de eigen jeugd die (bijna) niets kost en verder super gericht aankopen doen. Nu mogen we nog heel erg blij zijn dat wij door onze geschiedenis een behoorlijk aantal echt rijke supporters hebben die hun kapitaal in Feyenoord durven te steken.

De enige manier om snel aan geld te komen is inderdaad kampioen worden en volgend jaar die sponsorpot van de Champions League binnen te hengelen... Nu zie ik Feyenoord dit jaar echt niet zomaar kampioen worden.
Als ze niet in staat zijn de eigen topspelers uit de jeugd te behouden (bijv. Wijnaldum en Fer nog minstens 3 seizoenen houden) en de scouting drastisch verbeteren wordt Feyenoord ook volgend jaar, het jaar daarop en het jaar daarop geen kampioen, en misschien zelfs geen tweede. Dan loop je al weer een paar jaar extra CL mis, en dat is ook voor sponsor-inkomsten niet best. Feyenoord moet gewoon alles op alles zetten om het maximale uit de jeugd te halen; ze zo lang mogelijk behouden en daarna met een nog lang doorlopend contract voor veel verkopen.
Eventueel moeten de salarissen van deze groep gewoon omhoog, dat betaald zich wel terug. (Al weet ik niet wat ze nu verdienen uiteraard....)
pi_71193705
Tjezus Chewbalhaar, leuk betoog hoor maar wat een niveau om Ajax met een kleine letter te schrijven zeg.
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
pi_71193834
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef Peter-Andre het volgende:
Tjezus Chewbalhaar, leuk betoog hoor maar wat een niveau om Ajax met een kleine letter te schrijven zeg.
Maak je er niet zo druk om, ik zie dat soort dingen niet eens meer
pi_71194057
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Maak je er niet zo druk om, ik zie dat soort dingen niet eens meer
Je hebt gelijk hoor, maar het staat zo kinderachtig, zonde want het is een leuk stuk tekst.
pi_71194910
Heb op 27 mei nog een fiks bedrag overgemaakt, ook omdat ik weet dat giften aftrekbaar zijn. Voor mijn club is mij niets teveel.
to the point!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:49:36 #32
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71195717
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef turnpoint76 het volgende:
Heb op 27 mei nog een fiks bedrag overgemaakt, ook omdat ik weet dat giften aftrekbaar zijn. Voor mijn club is mij niets teveel.
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobby

Hofland eet er morgen weer een lekkere maaltijd van!
451 °F
pi_71196734
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Tijdens de Open Dag wel.
to the point!
pi_71196748
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ja heh debieltje, als het geld naar de jeugdopleiding gaat
pi_71196951
Mij niet meer gezien op doe opendag. Ik zeg al jaren dat ik niet meer ga maar ik ga telkens toch !
Maar morgen ga ik echt niet want dan ga ik op vakantie
pi_71197054
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mij niet meer gezien op doe opendag. Ik zeg al jaren dat ik niet meer ga maar ik ga telkens toch !
Bij deze wens ik jou heel veel vakantieplezier DK !!
to the point!
pi_71197153
quote:
Verschuuren maakt excuses

Ik heb veel begrijpelijke reacties gekregen en gelezen op het met mij verschenen interview in het AD. U hebt volkomen gelijk als u zegt, Joop wat ben jij een ….. Als ik dit als supporter zou lezen zou ik er precies zo over denken. Ik wil niets als een excuus gebruiken of goedpraten, maar ik constateer dat er citaten instaan die ik zo niet heb verteld. O.a. dat supporters excuses verzinnen om niet te geven is klinkklare onzin. Je hebt geen clubliefde als je niet geeft is nooit in mijn gedachten opgekomen, laat staan over mijn lippen gekomen.

Wat ik heb verteld is dat ik teleurgesteld ben over de opbrengst en dat daaruit blijkt dat niet alle supporters hebben gegeven. Maar dat ik begrijp waarom supporters dit niet doen, omdat zij al genoeg uitgeven aan de club en dat er supporters zijn die dit om financiële redenen niet kunnen. Hetzelfde geldt voor bedrijven i.v.m. de huidige recessie. Ook over supporters en bedrijven die wel geld hebben gegeven, sommige veel geld, lees ik niets terug. Zelfkritiek is dat we in eerste instantie de actie met alle goede wil zijn gestart, maar misschien te snel en dat deze daardoor te klein onder de aandacht is gebracht.

Het ziet er naar uit dat de journalist mij niet goed heeft begrepen en verkeerd heeft geciteerd. Dit verwijt ik de journalist niet, maar mezelf. Ik had het artikel voor publicatie toe moeten laten zenden en daar waar nodig moeten corrigeren, dan had er minder onrust ontstaan. Nu zijn de reacties aan het adres van de FSV en aan mij zeer begrijpelijk niet mals. Ik zou om rectificatie in het AD kunnen vragen, maar het kwaad is al geschied.

Het AD heb ik wel verzocht het artikel te verwijderen, i.v.m. het op sommige punten niet juist citeren. Dit is inmiddels gedaan.

Voor het stuk zoals gepubliceerd wil ik dan ook aan alle supporters en het bestuur van de FSV mijn excuses aanbieden.

Joop Verschuuren
pi_71197261
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Bij deze wens ik jou heel veel vakantieplezier DK !!
Hier sluit ik mij bij aan. Waar ga je heen, DK? Drenthe?

dinsdag 21 juli 2009 @ 22:29:44 #39
185115 Juk
Misschien
pi_71197334
Open dag is ook alleen leuk als je met kleine kinderen gaat die nog nooit in de Kuip zijn geweest.
The only thing I fear is my MoM
pi_71197382
Ik kop hem vast in.

Dan is DK ook welkom HAHAHA
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:31:03 #41
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71197391
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Ja heh debieltje, als het geld naar de jeugdopleiding gaat
Was het niet zo dat er 20% werd bezuinigd op de jeugdopleiding om het hoofd boven water te houden? Maart 2009 is ook weer niet zo lang geleden, nu al vergeten?

Lees eerst even je bronnen voor je gaat schelden. Alle afdelingen moeten 20% kosten besparen, maar van het salaris van de dure spelers gaat geen cent af. Een beetje boekhouder weet wel raad met al die geschonken euro's en mooie praatjes verhullen veel

Neemt niet weg dat ze het prima kunnen gebruiken.
451 °F
pi_71197465
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:28 schreef Ruud het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij bij aan. Waar ga je heen, DK? Drenthe?

[ afbeelding ]
14 dagen Spanje en als ik terug kom 12 dagen Curacao
pi_71197501
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Was je nog naar VVV?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71197573
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef denthemen het volgende:

[..]

Was je nog naar VVV?
Nee viel midden in mijn tentamenweek en 2 vrienden die altijd met me mee naar Feyenoord gaan konden niet. Helaas want ik heb wel wat gemist.
pi_71197723
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

14 dagen Spanje en als ik terug kom 12 dagen Curacao
Nice
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee viel midden in mijn tentamenweek en 2 vrienden die altijd met me mee naar Feyenoord gaan konden niet. Helaas want ik heb wel wat gemist.
Viel wel mee, maar ik was dan ook niet met de trein
pi_71197759
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Ruud het volgende:

Viel wel mee, maar ik was dan ook niet met de trein
Ja daar doelde ik een beetje op
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:44:12 #47
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71197928
Heb denk ik een half uur van de wedstrijd tegen VVV meegekregen. Naja, zelfs dat niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71198381
Waarom is de open dag op een doordeweekse dag
pi_71198428
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is de open dag op een doordeweekse dag
Omdat het een kinderfeestjes is en die hebben toevallig schoolvakantie.
pi_71198450
Owjah, andere regio
pi_71198540
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
Heb denk ik een half uur van de wedstrijd tegen VVV meegekregen. Naja, zelfs dat niet.
Was je op de lange zijde aan 't knokken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')