Whehe..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Komt morgen opeens Gerard Meijer uit die helicopter
Als nieuwe doelman?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Kopbal het volgende:
Komt morgen opeens Gerard Meijer uit die helicopter
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef TN-FR het volgende:
Open dag laat ik dit jaar maar even aan mij voorbij gaan. zondag ook niet aanwezig, ben dan op vakantie
Ja desnoods doe je een combinatie-team met Jong Feijenoord/Excelsior tegen wat amateurs. Vooral die kleintjes willen doelpunten zien en Feijenoord zien voetballen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Al vind ik het al jaren niet boeiend meer. Ze moeten zoals het voorstel luid voortaan afsluiten met een wedstrijd.
Ja een soort overhoring bij de toegangshekken voor nog langere rijen. ' ja kleine vent, noem maar eens minimaal 15 spelers op dan pas mag je naar binnen'quote:En alle mensen die 3/4 van de spelers niet kennen buiten houden.
ik leen al maximaal zodat ik overal bij kan zijn, ik verdien onderhand wel een bestuursfunctiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.
de jeugd mag sowieso binnen maar niet van die maffe zakenlieden met hun botoxhoeren die denken dat Haarhuis onze keeper is en Tiger Woods onze donkere spits is...........(overdreven gezegd, maar merkte het bekant elk jaar in W)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ja desnoods doe je een combinatie-team met Jong Feijenoord/Excelsior tegen wat amateurs. Vooral die kleintjes willen doelpunten zien en Feijenoord zien voetballen.
[..]
Ja een soort overhoring bij de toegangshekken voor nog langere rijen. ' ja kleine vent, noem maar eens minimaal 15 spelers op dan pas mag je naar binnen'
maar verder begrijp ik je punt wel hoor.
Dat wordt dan 2 miljoen voor jouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nepsupporter, dat wordt 2 euro lappen voor jou.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die maffe zakenlieden met hun botoxhoeren die denken dat Haarhuis onze keeper is en Tiger Woods onze donkere spits is.....
laat ze dan lekker in de sponsorvakken gaan zitten ipv tussen de "echte" fans.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Helaas hebben we ze wel financieel nodig
Feyenoord krijgt gewoon minder binnen dan dat er uitgegeven wordt, dus een deel van de inkomsten die je van die jonkies kan verwachten zal daar ook aan uitgegeven moeten worden in plaats van aan aflossing. Dat je de jeugd 3x heb zien spelen wil niet zeggen dat je elke speler goed kunt beoordelen, en kunt afwegen tegen selecties van andere clubs die je niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:34 schreef Keyos het volgende:
Het komt financieel écht wel goed hoor met Feyenoord , we hebben zoals ik al eerder zei de grootste talenten van Nederland rondlopen in onze jeugd (Castaingos, Isoufi, Darley (ik heb wat wedstrijden van Jong Feyenoord gezien, ik kon op basis daarvan deze jongen al als super beschouwen, talentvoller en misschien al beter dan Mulder) , Pattinama, Kermit,Wijnaldum, Fer , en ga zo maar door. De voorwaarde is wel dat Feyenoord dus beter gaat spelen zodat deze jongens ook beter gaan renderen en straks voor 10 mil de deur uit gaan. Ik hoop in iedergeval dat Feyenoord komend seizoen weer europees voetbal gaat spelen, ik wil eens een europese uitwedstrijd bezoeken (ik ga niet voor een oefenwedstrijd naar Portugal in een vak met 40 man).
Goed gesproken! Ben het met je eens inderdaad. Feyenoord moet het nu hebben van de eigen jeugd die (bijna) niets kost en verder super gericht aankopen doen. Nu mogen we nog heel erg blij zijn dat wij door onze geschiedenis een behoorlijk aantal echt rijke supporters hebben die hun kapitaal in Feyenoord durven te steken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt gewoon minder binnen dan dat er uitgegeven wordt, dus een deel van de inkomsten die je van die jonkies kan verwachten zal daar ook aan uitgegeven moeten worden in plaats van aan aflossing. Dat je de jeugd 3x heb zien spelen wil niet zeggen dat je elke speler goed kunt beoordelen, en kunt afwegen tegen selecties van andere clubs die je niet hebt gezien.
Bij ajax en AZ, en in iets mindere mate PSV lopen ook gewoon goede jeugdspelers.
Nevertheless, het zou gewoon héél slecht zakendoen zijn als je met de transfers van Fer en Wijnaldum niet een significant deel van de schulden kan aflossen.
Voor Feyenoord weer écht financieel gezond is kan nog makkelijk 10 jaar duren. Waar Feyenoord namelijk op elke cent moet letten, kunnen AZ en ajax kopen doen wat ze willen. Die zullen dus ook vaker CL halen en daarmee de financiele kloof vergroten, en de inkomsten van Feyenoord tegengaan.
Als ze niet in staat zijn de eigen topspelers uit de jeugd te behouden (bijv. Wijnaldum en Fer nog minstens 3 seizoenen houden) en de scouting drastisch verbeteren wordt Feyenoord ook volgend jaar, het jaar daarop en het jaar daarop geen kampioen, en misschien zelfs geen tweede. Dan loop je al weer een paar jaar extra CL mis, en dat is ook voor sponsor-inkomsten niet best. Feyenoord moet gewoon alles op alles zetten om het maximale uit de jeugd te halen; ze zo lang mogelijk behouden en daarna met een nog lang doorlopend contract voor veel verkopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Goed gesproken! Ben het met je eens inderdaad. Feyenoord moet het nu hebben van de eigen jeugd die (bijna) niets kost en verder super gericht aankopen doen. Nu mogen we nog heel erg blij zijn dat wij door onze geschiedenis een behoorlijk aantal echt rijke supporters hebben die hun kapitaal in Feyenoord durven te steken.
De enige manier om snel aan geld te komen is inderdaad kampioen worden en volgend jaar die sponsorpot van de Champions League binnen te hengelen... Nu zie ik Feyenoord dit jaar echt niet zomaar kampioen worden.
Maak je er niet zo druk om, ik zie dat soort dingen niet eens meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef Peter-Andre het volgende:
Tjezus Chewbalhaar, leuk betoog hoor maar wat een niveau om Ajax met een kleine letter te schrijven zeg.
Je hebt gelijk hoor, maar het staat zo kinderachtig, zonde want het is een leuk stuk tekst.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maak je er niet zo druk om, ik zie dat soort dingen niet eens meer
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobbyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef turnpoint76 het volgende:
Heb op 27 mei nog een fiks bedrag overgemaakt, ook omdat ik weet dat giften aftrekbaar zijn. Voor mijn club is mij niets teveel.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobby
Hofland eet er morgen weer een lekkere maaltijd van!
Ja heh debieltje, als het geld naar de jeugdopleiding gaatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah, geld in een put gooien. Altijd een mooie hobby
Hofland eet er morgen weer een lekkere maaltijd van!
Bij deze wens ik jou heel veel vakantieplezier DK !!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mij niet meer gezien op doe opendag. Ik zeg al jaren dat ik niet meer ga maar ik ga telkens toch!
Maar morgen ga ik echt niet want dan ga ik op vakantie
quote:Verschuuren maakt excuses
Ik heb veel begrijpelijke reacties gekregen en gelezen op het met mij verschenen interview in het AD. U hebt volkomen gelijk als u zegt, Joop wat ben jij een ….. Als ik dit als supporter zou lezen zou ik er precies zo over denken. Ik wil niets als een excuus gebruiken of goedpraten, maar ik constateer dat er citaten instaan die ik zo niet heb verteld. O.a. dat supporters excuses verzinnen om niet te geven is klinkklare onzin. Je hebt geen clubliefde als je niet geeft is nooit in mijn gedachten opgekomen, laat staan over mijn lippen gekomen.
Wat ik heb verteld is dat ik teleurgesteld ben over de opbrengst en dat daaruit blijkt dat niet alle supporters hebben gegeven. Maar dat ik begrijp waarom supporters dit niet doen, omdat zij al genoeg uitgeven aan de club en dat er supporters zijn die dit om financiële redenen niet kunnen. Hetzelfde geldt voor bedrijven i.v.m. de huidige recessie. Ook over supporters en bedrijven die wel geld hebben gegeven, sommige veel geld, lees ik niets terug. Zelfkritiek is dat we in eerste instantie de actie met alle goede wil zijn gestart, maar misschien te snel en dat deze daardoor te klein onder de aandacht is gebracht.
Het ziet er naar uit dat de journalist mij niet goed heeft begrepen en verkeerd heeft geciteerd. Dit verwijt ik de journalist niet, maar mezelf. Ik had het artikel voor publicatie toe moeten laten zenden en daar waar nodig moeten corrigeren, dan had er minder onrust ontstaan. Nu zijn de reacties aan het adres van de FSV en aan mij zeer begrijpelijk niet mals. Ik zou om rectificatie in het AD kunnen vragen, maar het kwaad is al geschied.
Het AD heb ik wel verzocht het artikel te verwijderen, i.v.m. het op sommige punten niet juist citeren. Dit is inmiddels gedaan.
Voor het stuk zoals gepubliceerd wil ik dan ook aan alle supporters en het bestuur van de FSV mijn excuses aanbieden.
Joop Verschuuren
Hier sluit ik mij bij aan. Waar ga je heen, DK? Drenthe?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Bij deze wens ik jou heel veel vakantieplezier DK !!
Was het niet zo dat er 20% werd bezuinigd op de jeugdopleiding om het hoofd boven water te houden? Maart 2009 is ook weer niet zo lang geleden, nu al vergeten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ja heh debieltje, als het geld naar de jeugdopleiding gaat
14 dagen Spanje en als ik terug kom 12 dagen Curacaoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Waar ga je heen, DK? Drenthe?
[ afbeelding ]
Was je nog naar VVV?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mij niet meer gezien op doe opendag. Ik zeg al jaren dat ik niet meer ga maar ik ga telkens toch!
Maar morgen ga ik echt niet want dan ga ik op vakantie
Nee viel midden in mijn tentamenweek en 2 vrienden die altijd met me mee naar Feyenoord gaan konden niet. Helaas want ik heb wel wat gemist.quote:
Nicequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
14 dagen Spanje en als ik terug kom 12 dagen Curacao
Viel wel mee, maar ik was dan ook niet met de treinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee viel midden in mijn tentamenweek en 2 vrienden die altijd met me mee naar Feyenoord gaan konden niet. Helaas want ik heb wel wat gemist.
Ja daar doelde ik een beetje opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Ruud het volgende:
Viel wel mee, maar ik was dan ook niet met de trein
Omdat het een kinderfeestjes is en die hebben toevallig schoolvakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is de open dag op een doordeweekse dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |