Nee man. Voetbal praat is natuurlijk altijd een beetje slap lullen, maar die van der Gijp maakt het verschil tussen de studio en de kroeg wel errug klein. Zit maar een beetje te lachen, lijkt geer en goor wel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en van mij mag Van der Gijp vaste gast worden in plaats van Youri...
Henk Bres? Oh wacht...quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
wie is die man met dat hageneze kapsel?
Heb je die snor al gespot?quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
wie is die man met dat hageneze kapsel?
mooi hequote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef TC03 het volgende:
Van Gaal in zijn roflstoel, blijft melig.
Dit in tegenstelling tot Youri? Die gast zit elke uitzending z'n basiscursus Coaching tentoon te spreiden. Voegt helemaal niets toe, om Van der Gijp kan je tenminste nog lachen...quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nee man. Voetbal praat is natuurlijk altijd een beetje slap lullen, maar die van der Gijp maakt het verschil tussen de studio en de kroeg wel errug klein. Zit maar een beetje te lachen, lijkt geer en goor wel.
oh is hij datquote:Op zondag 11 november 2007 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog dat hij kritiek had op Ten Cate
Ten Cate; Ik ken hem niet. Wie is deze man?
Babs; Ton Ojers.
Ten Cate; Ton Ojers?
Babs; Amateurtrainer.
Ten Cate;![]()
Ik ben het 'niet altijd' met je eens, maar hier kan ik me compleet in vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Blijf die Ton Ojers een ontzettende eikel vinden.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ben het 'niet altijd' met je eens, maar hier kan ik me compleet in vinden.
Idd zeg, wat een vreselijk irritante ventquote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Blijf die Ton Ojers een ontzettende eikel vinden.
Ze zijn al overgestapt naar Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
Vinden jullie het ook al zo lang over PSV gaan? Bleh.
Wees maar niet bang, het gaat alweer gewoon over Ajax hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
Vinden jullie het ook al zo lang over PSV gaan? Bleh.
zal me helemaal niets verbazen als Erwin gepresenteerd wordtquote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Erwin Koeman
Dat wordt de komende 2 a 3 jaar een plek buiten de top 3 voor PSV dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |