Nee man. Voetbal praat is natuurlijk altijd een beetje slap lullen, maar die van der Gijp maakt het verschil tussen de studio en de kroeg wel errug klein. Zit maar een beetje te lachen, lijkt geer en goor wel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh, en van mij mag Van der Gijp vaste gast worden in plaats van Youri...
Henk Bres? Oh wacht...quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
wie is die man met dat hageneze kapsel?
Heb je die snor al gespot?quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
wie is die man met dat hageneze kapsel?
mooi hequote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef TC03 het volgende:
Van Gaal in zijn roflstoel, blijft melig.
Dit in tegenstelling tot Youri? Die gast zit elke uitzending z'n basiscursus Coaching tentoon te spreiden. Voegt helemaal niets toe, om Van der Gijp kan je tenminste nog lachen...quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nee man. Voetbal praat is natuurlijk altijd een beetje slap lullen, maar die van der Gijp maakt het verschil tussen de studio en de kroeg wel errug klein. Zit maar een beetje te lachen, lijkt geer en goor wel.
oh is hij datquote:Op zondag 11 november 2007 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog dat hij kritiek had op Ten Cate
Ten Cate; Ik ken hem niet. Wie is deze man?
Babs; Ton Ojers.
Ten Cate; Ton Ojers?
Babs; Amateurtrainer.
Ten Cate;![]()
Ik ben het 'niet altijd' met je eens, maar hier kan ik me compleet in vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Blijf die Ton Ojers een ontzettende eikel vinden.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ben het 'niet altijd' met je eens, maar hier kan ik me compleet in vinden.
Idd zeg, wat een vreselijk irritante ventquote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ze zijn al overgestapt naar Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
Vinden jullie het ook al zo lang over PSV gaan? Bleh.
Wees maar niet bang, het gaat alweer gewoon over Ajax hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
Vinden jullie het ook al zo lang over PSV gaan? Bleh.
zal me helemaal niets verbazen als Erwin gepresenteerd wordtquote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Erwin Koeman
Dat wordt de komende 2 a 3 jaar een plek buiten de top 3 voor PSV dan.
In tegenstelling tot Feyenoord de laatste twee jaar heeft PSV wel een goede selectiequote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Erwin Koeman
Dat wordt de komende 2 a 3 jaar een plek buiten de top 3 voor PSV dan.
Halve finale EK is ook niet slecht hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Eerste succes voor Dick Advocaat in 10 jaar ofzo?
die gast is 80e keus ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
zal me helemaal niets verbazen als Erwin gepresenteerd wordt
Niet grappig, Houniet.quote:
Het vandaag over elke club en nog is het niet goed?quote:Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet grappig, Houniet.
Geef als Ajacied gewoon toe dat ze het programma wat gevarieerder mogen maken.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Het programma is nu goed gevarieerd. Feyenoord - Ajax, PSV - AZ, Advocaat, LA Galaxy, nieuwe trainer PSV, ruzie Ajax, Koster, penalty Feyenoord. Niet zeuren hoorquote:Op zondag 11 november 2007 23:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet grappig, Houniet.
Geef als Ajacied gewoon toe dat ze het programma wat gevarieerder mogen maken.
Vandaag valt het nog redelijk mee iddquote:Op zondag 11 november 2007 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het vandaag over elke club en nog is het niet goed?
Wat niet wegneemt dat Erwin Koeman niet in staat is het volle potentieel uit de groep te halen en niet in staat is een groep te motiveren, dat zou hem ook bij Psv niet lukken vermoed ik.quote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Feyenoord de laatste twee jaar heeft PSV wel een goede selectie.
...quote:Op zondag 11 november 2007 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Foppe de Haan naar de VS whaha
De meeste jasjes van hem zijn van het merk Kenzo, mooi zijden spul en stervensduur.quote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar koopt Hugo zijn jasjes en blousjes altijd
zuchtquote:Op zondag 11 november 2007 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een gaaf idee die friese kop van Foppe in de states
En de blousjes ?quote:Op zondag 11 november 2007 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste jasjes van hem zijn van het merk Kenzo, mooi zijden spul en stervensduur.
Ik heb er ook zo eentje.
Geen idee.quote:
Ik wil dat EK toch niet als succes bestempelen, de dagen na de uitschakeling was Dick onvindbaarquote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Halve finale EK is ook niet slecht hoor.
Gek hequote:Op zondag 11 november 2007 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil dat EK toch niet als succes bestempelen, de dagen na de uitschakeling was Dick onvindbaar
als ze dit vol kunnen blijven houden vind ik het best...............maar heb mn twijfelsquote:Op zondag 11 november 2007 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het vandaag over elke club en nog is het niet goed?
Het was gewoon een teringzooi bij ajax de afgelopen tijd tuurlijk ga je daar over het praten.quote:Op zondag 11 november 2007 23:27 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als ze dit vol kunnen blijven houden vind ik het best...............maar heb mn twijfels
Ik ging al kijken of er iemand in de gang liep.quote:Op zondag 11 november 2007 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik hoorde weer de piepschoenen
bij rtv noordholland is hij analist. En als laatste heeft hij een team getraind bij de copa amsterdam geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar traint die Ojers eigenlijk? Vond hem niet echt veel toevoegen, maar schijnbaar is dat een soort analist op een regionale omroep.
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die figuren in het bestuur zitten. wie weet.quote:Op zondag 11 november 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat DJ Stoffel weer met de stopwatch in de hand exact getimed heeft hoe vaak en hoeveel het woord Ajax vandaag ter sprake is gekomen.
Ik heb het idee dat het vandaag wel meeviel en dat de andere clubs evenveel, zo niet meer aandacht kregen.
quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die hete aardappel eters in het bestuur zitten. wie weet.
Je bent in ieder geval niet in staat om een bericht op de juiste waarde te schatten.
Overdrijven is ook een vak!
Ga lekker ergens anders provoceren mongool!
quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ga terug naar de golfbaan..................... en bemoei je niet met voetbalzaken . Mischien voel je je wel verbonden met de club omdat er ook een paar van die figuren in het bestuur zitten. wie weet.
Je bent in ieder geval niet in staat om een bericht op de juiste waarde te schatten.
Overdrijven is ook een vak!
Ga lekker ergens anders provoceren ..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |