quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is die echo voor dan, die bult?
Wel fijn dat die moedervlek weggehaald wordtis zo gepiept heb ik laatst gemerkt
Je kunt wel vragen om een kopietje van die echo tochmoet je het vantevoren stilhouden en dan die echo laten zien
quote:
Aha, de welbekende vetbultquote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
De echo is inderdaad voor die bult. Waarschijnlijk is het dit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lipoom
![]()
Dus eng is het niet.
Voor mij was het helemaal niet welbekend. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aha, de welbekende vetbultwel vervelend als ie pijnlijk is
Ik kende het ook als eerste van de hond van mn moeder inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor mij was het helemaal niet welbekend. Had er nog nooit van gehoord.![]()
En hij drukt misschien op een zenuw ofzo, maar dat gaan ze dus bekijken. Ze wilde eerst zeker weten dat het een vetbult is.
Ik zag alleen maar operatieplaatjes op google van een honden met vetbulten.![]()
Of je komt 5 kilo lichter uit je narcosequote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Zeggen dat ik voor liposuctie naar het ziekenhuis moet en dan de volgende dag dat alle mensen zo kijken van: 'ik zie er niks van'![]()
'Dokter, als u toch bezig bent....'quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je komt 5 kilo lichter uit je narcose
quote:
Ik vind die nieuwsberichten veel freakier van meiden die "opeens" bevallen en niet wisten dat ze zwanger waren. Pas nog ééntje, die was bevallen onder de douchequote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
Heb ook een echo laten maken omdat ze wilden kijken of alles in mijn buik goed zat. En ook een keer bij de gyneacoloog, dat was wel raar
de internist vertelde dat mensen wel eens een echo laten maken omdat ze buikpijnklachten hebben en dan opeens zwanger blijken te zijndat lijkt me wel freaky
Daar heb ik laatst 2 verhalen van gehoordquote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
Heb ook een echo laten maken omdat ze wilden kijken of alles in mijn buik goed zat. En ook een keer bij de gyneacoloog, dat was wel raar
de internist vertelde dat mensen wel eens een echo laten maken omdat ze buikpijnklachten hebben en dan opeens zwanger blijken te zijndat lijkt me wel freaky
M'n moeder had ook niet door dat ze zwanger was. Haar moeder heeft haar van de wc gehaald, anders was ik misschien wel in de wc geplonst.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die nieuwsberichten veel freakier van meiden die "opeens" bevallen en niet wisten dat ze zwanger waren. Pas nog ééntje, die was bevallen onder de douche
Nou kijk, dat soort verhalen dusquote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst 2 verhalen van gehoorden dan niet van internet, maar van 2 mensen in mijn omgeving:
Een was er na 8 maanden pas achtergekomen dat ze zwanger was, wel in een relatie gelukkig, maar de ander was pas echt raar, die had zich ziekgemeld met buikkrampen en toen haar moeder binnenkwam zei ze 'jij bent zwanger!' , dus halsoverkop naar het ziekenhuis, meteen met de voeten in de beugels
Zonde ook, mis je je hele zwangerschap
En dat soortquote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n moeder had ook niet door dat ze zwanger was. Haar moeder heeft haar van de wc gehaald, anders was ik misschien wel in de wc geplonst.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n moeder had ook niet door dat ze zwanger was. Haar moeder heeft haar van de wc gehaald, anders was ik misschien wel in de wc geplonst.
Ja, de eerste (en de laatste).quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt???? Dat lijkt me zo raar
Maar was jij haar eerste kind? Want dan weet je natuurlijk ook nog niet hoe het voelt om zwanger te zijn, en als het niet gepland is.......
Ja, dat bedoel ik. Maar m'n moeder had gewoon maat 36/38.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Neem aan dat het dan ook om stevige meiden gaat? Kan me niet voorstellen dat ik een zwangerschap ongemerkt zou kunnen volbrengen
Ja sorryquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, had je mn mini Lush-verslagje gelezen?
Vettig weet ik niet, maar ik was het maar 2 à 3 keer per week, en ik wilde een shampoo waar het lekker glad en glanzend van wordt. Volgens hun moest het deze wordenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry
klinkt goed, de meiden hebben je goed geholpen zoals het hoortheb je ook rehab gekocht? Zou ik je zelf niet aangeraden hebben
of heb je vettig haar?
Ze zullen hier maar meelezenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, het zijn allemaal vreselijk zeurderige, op hun pik getrapte vakidioten, daar ben ik nu wel achter
Dat is de reden dat ik alleen maar hun voornamen gebruikquote:
je had een wondje en daar is een haar ingegroeid en toen is de wond weer dicht gegaan?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:Hey Neleos
Ik heb een ingegroeide haar geloof ik
Ligt er wel aan waar die zit. Op je voorhoofd of neus bijvoorbeeld is wel vrij vervelend.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:Hey Neleos
Ik heb een ingegroeide haar geloof ik
ik geloof je zonder verdere uitlegquote:
5 euro voor de bellenblaasquote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
kunst met een grote K, van PS, binnenkort in zeer gelimiteerde oplage verkrijgbaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben bang dat die meer op moet gaan brengenquote:
Klopt, de rest werkte matig. De bellenblaas goedquote:Op maandag 20 juli 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op moet gaan brengen
Niemand komt aan mijn belleblaasquote:Op maandag 20 juli 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op moet gaan brengen
Willen ze je bellenblaas pikken PS?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn belleblaas
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohhh god.
zet net dat bankje buiten. Bankje tegen tafel. tafel wiebeldewiebel. red's waterpijp wiebeldewiebel, woooeeei plof rinkeldekinkel
Heb red wel al gebeld....
niet grappig, hij was gelééndquote:
sorry....quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohhh god.
zet net dat bankje buiten. Bankje tegen tafel. tafel wiebeldewiebel. red's waterpijp wiebeldewiebel, woooeeei plof rinkeldekinkel
Heb red wel al gebeld....
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien doet ie het nu wel beter...
t ruikt wel lekkerquote:Op maandag 20 juli 2009 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien doet ie het nu wel beter...
Naar superskunk?quote:
En je moet nog een nieuwe waterpijp kopen.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:hoi allemaal!
kus voor PS, dat van de waterpijp is niet zo erg, hoor. Het is maar een waterpijp
![]()
En ben gelijk weer weg, er ligt een megaberg schoon en droog wasgoed wat opgevouwen en weggeborgen moet worden
je bent niet de enige als ik zo dat topic leesquote:Op maandag 20 juli 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Attelenooie zeg! Ik werd even misleid door een TT: RIP Gordon...
Ik wou al een feestje gaan organiseren en de vlag uit hangen.....
Ja soms wens je gewoon dat het ook zo is.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige als ik zo dat topic lees
zover wil ik niet gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja soms wens je gewoon dat het ook zo is.....
Daar in ben je niet de enige denk ik. Ik heb gewoon een grote schurfthekel aan die vuilspuit genaamd Gordonquote:
* Geeft PS een virtuele knuffel......quote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gewoon mijn dag niet
Ondertussen zijn ook de lamp op het toilet en de vonker van het gasfornuis ermee opgehouden... En de AH to go was ook al dicht...
Is er niet een stop uit? Wellicht dat het licht van het toilet en het gasfornuis(electrische ontsteking) op dezelfde groep staanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gewoon mijn dag niet
Ondertussen zijn ook de lamp op het toilet en de vonker van het gasfornuis ermee opgehouden... En de AH to go was ook al dicht...
Hoi Meisquote:Op maandag 20 juli 2009 22:15 schreef Tanjaa het volgende:
Haaaj
Andy, hoe ging je sollicitatiegesprek? ^^
Jammerquote:Op maandag 20 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Meis
Klote... ik dacht dat ik voor een salefunctie kwam maar dat bleek orderpicker te zijn...... Geestdodend werk....
Ja precies. Het waren ook geen leuke producten ofzo. (schoonmaakmiddelen)quote:
En ging je dat dan aan de telefoon verkopen ofzo? Want dat lijkt me hendig irritant..quote:Op maandag 20 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja precies. Het waren ook geen leuke producten ofzo. (schoonmaakmiddelen)
Nee orderpicker dan krijg je een lijstje en moet je met zo'n boodschappenkarretje al die dingen op het lijstje verzamelen....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En ging je dat dan aan de telefoon verkopen ofzo? Want dat lijkt me hendig irritant..
Geestdodend werk...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Meis
Klote... ik dacht dat ik voor een salefunctie kwam maar dat bleek orderpicker te zijn...... Geestdodend werk....
Nou, k hoop dat je de volgende keer een leuker baantje krijgt ^^quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee orderpicker dan krijg je een lijstje en moet je met zo'n boodschappenkarretje al die dingen op het lijstje verzamelen....
Dat had ik dan wel weer leuk werk gevonden!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geestdodend werk...
dat deden alleen de ghostbusters.
Dank je enquote:Op maandag 20 juli 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, k hoop dat je de volgende keer een leuker baantje krijgt ^^
Maar ik ben bij een vriendin, dus ik ga haar langer niet vervelen met met mijn fokverslaving..
Misschien heeft PS nog een baantje voor je om wat klopgeesten te verjagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer leuk werk gevonden!
uh, ja! briljant!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er niet een stop uit? Wellicht dat het licht van het toilet en het gasfornuis(electrische ontsteking) op dezelfde groep staan
In de meterkast kijken, zit waarschijnlijk ergens bij de voordeur. Als er een stop naar beneden staat, omhoog doen. Als het ouderwetse stoppen zijn: vervangen (ja, daar heb je meer uitleg bij nodigquote:Op maandag 20 juli 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uh, ja! briljant!
Alleen... hoe is dat gebeurd?
en... hoe los ik dat op?
Naar de stoppenkast toe. Kijken welke doorgeslagen is. Stop vervangen en dan weer de schakelaar omzetten, soms gaat dat vanzelf.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uh, ja! briljant!
Alleen... hoe is dat gebeurd?
en... hoe los ik dat op?
Van de doorgeslagen stop eerst de knop omdraaienquote:Op maandag 20 juli 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Naar de stoppenkast toe. Kijken welke doorgeslagen is. Stop vervangen en dan weer de schakelaar omzetten, soms gaat dat vanzelf.
Was een drukstopquote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van de doorgeslagen stop eerst de knop omdraaien
PS wil ik altijd te hulp komen... no charge.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien heeft PS nog een baantje voor je om wat klopgeesten te verjagen.
Regio Amsterdam.
Ik weet niet of ze goed van betalen is, maar je kan in ieder geval rekenen op een gastvrij welkom.
Oh ik ben wel gehecht aan Henk, mijn klopgeest hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS wil ik altijd te hulp komen... no charge.....
En wat zeggen we dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Was een drukstop
Maar wow, thanks, imagine dat ik er morgenochtend achter was gekomen dat er twéé koelkasten totaal ontdooid waren.
Okay dan zal ik hem niet vangen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik ben wel gehecht aan Henk, mijn klopgeest hoor
Wie denk je dat die stop heeft doen doorslaan?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik ben wel gehecht aan Henk, mijn klopgeest hoor
Biertje?quote:
Aaawwhh, een internetridderquote:Op maandag 20 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS wil ik altijd te hulp komen... no charge.....
Kzeial thanksquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie denk je dat die stop heeft doen doorslaan?
Nee gewoon een vriendelijk en hulpvaardig persoon!quote:
Overheen gelezenquote:
Ach, oud huis, oude electra, oude stoppenkast. Wij hadden ook een stop die vaak doorsloeg. Zou een wasmachine kunnen zijn of een koffiezetapparaat(die is het in jouw geval niet), maar kan eigenlijk van alles zijn. Niets bijzonders in ieder geval.quote:Ben wel benieuwd hoe het nou gekomen is
Ik heb niks raars gedaan
zo, dat heb ik ook nog lang gespeeldquote:
quote:
Tweakers heeft op irc een #trivia kanaal waar een bot vragen steltquote:
truequote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ met een IRC-botje. Na een tijdje leer je de typefouten in de antwoorden
En bijzonder frustrerend als je lagged. Je moet in ieder geval geen torrents ofzo open hebben staanquote:
Truste PSquote:
nog irritanter is plagiaat die lag heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En bijzonder frustrerend als je lagged. Je moet in ieder geval geen torrents ofzo open hebben staan
Ik ga mijn film afkijken en plat denk ik.
Truste!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
IRC trivia botje?
Wat is dat? Laat maar. Ik snap toch niks van dat gedoe.
En mond dicht Etcie !!! Want ik weet wat je wilt zeggen.
Of een mooie pass die onderweg lag krijgt.......quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog irritanter is plagiaat die lag heeft
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of een mooie pass die onderweg lag krijgt.......
Grmbl.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik waag toch een poging ouwe
IRC is een chatprogramma, en een bot is een robot die in dit geval vragen stelt (hij heet Plagiaat trouwens). Dus een AKQ maar dan al chattend en niet mensen die vragen stellen maar een bot. Per vraag over het algemeen 1 punt behalve als het scrabble is of er lijstjes gevraagd worden
Gister in de wedstrijd die door mij verloren werd had ik ook nog een mooie pass kunnen geven maar door raar tegeneffect kreeg hij ineens vertraging in de lucht...... Die wedstrijd zat voor mij alles tegen.....quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grmbl.....
Dus, als ik het goed begrijp, ben je aan het chatten en af en toe komt er een vraag in beeld?
De bal kwam een meeuw tegen?quote:
Makkelijker dan de AKQ dus?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat af en toe is vrij regelmatig, mits Plagiaat antwoord krijgt3 hints per vraag zolang het antwoord niet gegeven is en je krijgt bijna altijd te zien hoeveel tekens het antwoord nodig heeft.
Ik zie je nu in het channelquote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik waag toch een poging ouwe
IRC is een chatprogramma, en een bot is een robot die in dit geval vragen stelt (hij heet Plagiaat trouwens). Dus een AKQ maar dan al chattend en niet mensen die vragen stellen maar een bot. Per vraag over het algemeen 1 punt behalve als het scrabble is of er lijstjes gevraagd worden
Ja je bent me minstens 1 keer voor geweestquote:Op maandag 20 juli 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet voor niets 10kHet nadeel is wel dat je soms verdomd snel moet kunnen typen
Ah je kent wel je klassiekers zeg!quote:
Dat moet je anders zien. Je zit meer in die irc dan in de AKQ.quote:
quote:
Of was het een duif?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je kent wel je klassiekers zeg!
IRC gaat snellerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien. Je zit meer in die irc dan in de AKQ.
Wat moet je met een volledig groen toetsenbordquote:Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]doe ik ook. Heb twee jaar een volledig groen gespoten toetsenbord gehad. En ik haal net wat meer dan 300 aanslagen per minuut, wat volgens mij ook niet verkeerd is
Ik ben jaloers op jullie. Ik heb af en toe nog steeds last van de "Circling Eagle"quote:Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]doe ik ook. Heb twee jaar een volledig groen gespoten toetsenbord gehad. En ik haal net wat meer dan 300 aanslagen per minuut, wat volgens mij ook niet verkeerd is
Zal ik maar niks zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie. Ik heb af en toe nog steeds last van de "Circling Eagle"
Ik hou het er op dat Henk de schuldige is.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kzeial thanks
[..]Ben wel benieuwd hoe het nou gekomen is
Ik heb niks raars gedaan
Ja ja, meisje.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zal ik maar niks zeggenBehalve wtf is circling eagle
Zit Henk daar? Wij hebben af en toe last/bezoek van Helmutt.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hou het er op dat Henk de schuldige is.
Ik van der Anton aus Tirol.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit Henk daar? Wij hebben af en toe last/bezoek van Helmutt.
Die leeft toch nog?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja, meisje.
Deze ouwe zal dat dan maar even uitleggen.
"Circling Eagle" is het moment dat je met je vinger boven het toetsenbord hangt om een letter in te drukken maar even moet zoeken waar die op het toetsenbord zit. Je vinger gaat in een circel over het toetsenbord om in één klap naar beneden te gaan als je de letter hebt gevonden.
En ik kan me soms trots voelen als het gelukt is.![]()
Die tekst zal ik aan onze crypto mensen moeten geven om te ontcijferen.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens dat ik m'n vingers verkeerd heb staan (dus niet op de f en j) en dat ziet er dom uitkrijg je zoiets jpo jpr od jry
Ja maar in mijn flat schuin onder mij woont een skihutmannetje die wel eens zo'n skihutfeest geeft..... Met dus ook die plaat....quote:
Wat heeft dat met Henk en/of Helmutt te maken?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar in mijn flat schuin onder mij woont een skihutmannetje die wel eens zo'n skihutfeest geeft..... Met dus ook die plaat....
Nu snap ik het!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan je de code ook wel geven
hoi hoe is het
Dat Anton bij mij een kwelgeest is.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Henk en/of Helmutt te maken?
Ondanks dat het een kut nummer is.
Anton kan gewoon nog dood.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat Anton bij mij een kwelgeest is.....
Leen mij dan zo'n Heckler en Koch MP 5- SD 2 met 9 milimeter hot-load kogels.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anton kan gewoon nog dood.Henk en Helmutt zijn het al.
De ribbeltjes op de f en j zijn onmisbaar zo'n beetjequote:
Die weet ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra kijk eens of jij mijn vraag in AKQ weet......
Die cursus heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De ribbeltjes op de f en j zijn onmisbaar zo'n beetje
Er is al een boek over belevenissen in de bus. Misschien je data-opslag vullen met een script voor "Mijn leven met treinen" ?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo dat was deel 1 van mijn data-opslag, nu nog deel 2 verzinnen.
Op de middelbare school heb ik in de derde ofzo een typecursus gehad, ben er nog steeds ontzettend blij meequote:
Ik hoopte het al.quote:
Ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb ik in de derde ofzo een typecursus gehad, ben er nog steeds ontzettend blij mee
Ondanks dat ik niet van animatie hou is de film zeker de moeite waard.quote:
Oh dat moest toen ookquote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!![]()
"In mijn tijd" had je die ook op school maar moest je er extra voor dokken.
Mijn moeder (ouders net gescheiden) had er toen geen geld voor. Dus een no-go voor de typecursus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat moest toen ookM'n ouders betaalden
![]()
Ik schrijf beter Engels dan Nederlands. Maar dat komt (denk ik) omdat ik tijdens de cruciale grammatica leer periode in Nieuw Zeeland woonde en op school zat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Da's wel minder iddEn grammatica is iets dat moet je volgens mij stampen en stampen
De enige grammatica die ik goed onder de knie heb is de Nederlandse
Truste!quote:
Typen. Duh!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet je met een volledig groen toetsenbord
Ik had het thuis geleerd.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb ik in de derde ofzo een typecursus gehad, ben er nog steeds ontzettend blij mee
Zou ie nog bezig zijnquote:
quote:
vertelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet tijdelijk een pil slikken die overmatige beharing kan veroorzaken als mogelijke bijwerking
En verder ook nog wel andere enge shit
Oh gezwellen en griezelige leveraandoeningen en migraine enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vertel
Werd je nu trouwens wel serieus genomen?
Toch geen levensbedreigende ziekte onder de leden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet tijdelijk een pil slikken die overmatige beharing kan veroorzaken als mogelijke bijwerking
En verder ook nog wel andere enge shit
Ben je malquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen levensbedreigende ziekte onder de leden?
Met de waterfiets snij je minimaal de helft af.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil trouwens deze vakantie nog een rondje markermeer gaan fietsen, maar dat is 150 km
Oh gelukkig maar.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met de waterfiets snij je minimaal de helft af.....
Wordt je ook lekker bruin van. Een paar biertjes in het water hangen..... Ik denk dat je wel een geslaagde dag hebt dan.quote:
laten we dan gewoon het anker maar uitgooien en op het voordek gaan liggenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt je ook lekker bruin van. Een paar biertjes in het water hangen..... Ik denk dat je wel een geslaagde dag hebt dan.
Kun je nog beter een bootje huren en er gewoon een relaxed dagje van maken. Lekker op het dek liggen met een biertje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
laten we dan gewoon het anker maar uitgooien en op het voordek gaan liggen
of gewoon naar het strandje hier fietsen met een koelbox met pils, dan ben ik er in 5 minutenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je nog beter een bootje huren en er gewoon een relaxed dagje van maken. Lekker op het dek liggen met een biertje.
Dat kan ook. Maar dan kun je misschien beter gaan lopen. Want zelfs als je gedronken hebt en fietst kun je je rijbewijs kwijt raken....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of gewoon naar het strandje hier fietsen met een koelbox met pils, dan ben ik er in 5 minuten
Lopen over straat is ook niet geheel legaal op die momenten, dus ik blijf wel op m'n handdoek liggen tot ik weer nuchter benquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dan kun je misschien beter gaan lopen. Want zelfs als je gedronken hebt en fietst kun je je rijbewijs kwijt raken....
Ja dat is waar maar in de praktijk wordt je meestal alleen voor openbare dronkenschap opgepakt als je een risicofactor bent. Als je gewoon naar huis zwalkt dan laten ze je meestal wel gaan of als je toffe agenten treft brengen ze je even.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lopen over straat is ook niet geheel legaal op die momenten, dus ik blijf wel op m'n handdoek liggen tot ik weer nuchter ben
op de fiets heb ik dezelfde ervaringquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar in de praktijk wordt je meestal alleen voor openbare dronkenschap opgepakt als je een risicofactor bent. Als je gewoon naar huis zwalkt dan laten ze je meestal wel gaan of als je toffe agenten treft brengen ze je even.
Okay. Ik ben een keer aangehouden op de fiets.... koste me bij elkaar 180...... fietsen op de stoep, geen licht en dronken deelnemen aan het verkeer..... Om kwart over 5 s'nachts... in een zo'n vinexwijk........waar iedereen na 23:30 niet meer buiten komt.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
op de fiets heb ik dezelfde ervaring
zolang je nog op de eigen weghelft weet te blijven laten ze je wel gaan
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik op de stoep fietste een boete zou krijgen
dat ben je net zo'n frusti tegen het lijf gelopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik ben een keer aangehouden op de fiets.... koste me bij elkaar 180...... fietsen op de stoep, geen licht en dronken deelnemen aan het verkeer..... Om kwart over 5 s'nachts... in een zo'n vinexwijk........waar iedereen na 23:30 niet meer buiten komt.....
Je hebt inderdaad van die mafketels erbij zitten die om kleine vergrijpen ineens de grote bink uit gaan hangen omdat ze zo'n pet op hebben.... Machtswellustelingen....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat ben je net zo'n frusti tegen het lijf gelopen![]()
Ik heb er een keer een gehad van 150 euro voor diefstal, we waren 's avonds op koninginnedag vlaggen van het ene huis bij het volgende huis aan het ophangen, dat vonden ze diefstal
Ik wilde nog zeggen dat ze al die mensen die na zonsondergang de vlag nog hebben hangen konden beboeten, maar het leek me beter om te zwijgen op dat moment
Al moet ik zeggen dat ik de agente die mij voor 55 km/u waar ik 50 mocht niet op de bon slingerde omdat ze dat kinderachtig vond wel tof vindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad van die mafketels erbij zitten die om kleine vergrijpen ineens de grote bink uit gaan hangen omdat ze zo'n pet op hebben.... Machtswellustelingen....
Heb je dan ook een strafblad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat ben je net zo'n frusti tegen het lijf gelopen![]()
Ik heb er een keer een gehad van 150 euro voor diefstal
Er zijn ook wel toffe agenten en agentes, gelukkig. Maar als je een lullige boete krijgt en je leest later dat ze toekijken terwijl er jongeren het mercatorplein verbouwen dan denk je toch wel evenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik de agente die mij voor 55 km/u waar ik 50 mocht niet op de bon slingerde omdat ze dat kinderachtig vond wel tof vind
goeie vraagquote:
Zou goed kunnen..... Gaat je baan als ambtenaar Trade....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou goed kunnen..... Gaat je baan als ambtenaar Trade....![]()
Moest je voorkomen?quote:
Ik ben netjes om 0530 gestopt.quote:
We moeten de volgende keer maar zorgen dat iets meer tijd tussen jouw en mijn goedemorgen zit, Etcie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We moeten de volgende keer maar zorgen dat iets meer tijd tussen jouw en mijn goedemorgen zit, Etcie.
Dit begint op te vallen.
Arme Majoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We moeten de volgende keer maar zorgen dat iets meer tijd tussen jouw en mijn goedemorgen zit, Etcie.
Dit begint op te vallen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit begint op te vallen.
Wil die ook al met Etcie?quote:
Ach dat is idd klote.... Ik moet morgen tussen 13 en 18:00 thuis zijn voor UPC.....maar ik heb een andere afspraak om 17:30......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn moeders telefoon moet afgeleverd worden. moet ik tussen 9 en 1 op dit adres blijvendat eerste half uurtje heb ik weliswaar genegeerd, maar ik heb vanalles te doen buiten huis
Moet mn MEP-pakje van thuis halen en wassen en strijken vóór zes uur
Zul je zien; die telefoon is er om 12.55 uur. Tenzij je weg gaat natuurlijk, dan zit er een briefje in de brievenbus dat ze om 11.30 zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn moeders telefoon moet afgeleverd worden. moet ik tussen 9 en 1 op dit adres blijvendat eerste half uurtje heb ik weliswaar genegeerd, maar ik heb vanalles te doen buiten huis
Moet mn MEP-pakje van thuis halen en wassen en strijken vóór zes uur
Vorige keer redden ze het niet binnen de tijd, maar toen moest ik echt weg. Toen was ik ook ècht pissigquote:
Das best rap!quote:
je saisquote:
Je redt het wel tot die tijd toch?quote:
Ik red het al bijna negentien jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je redt het wel tot die tijd toch?
beetje een maatschappelijk werkers trekje.......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik red het al bijna negentien jaar
Ik ga er heen voor ADHD, niet voor een gevaarlijke stoornis
En wat is nu het plan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh gezwellen en griezelige leveraandoeningen en migraine enzo
Ja was mijn eigen doc, die is tofVandaag even met het mentrum bellen
Zie bovenstaandequote:
Een trekje van jou? Ben je maatschappelijk werker?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
beetje een maatschappelijk werkers trekje.......
Nog een ritalinslikker erbij? Wordt gezellig!
En wanneer ging je nou naar de VS?quote:
27 augustusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer ging je nou naar de VS?
Dat is kortdag jaquote:
Tijdje geweest....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een trekje van jou? Ben je maatschappelijk werker?
Ja ik ook. Wel gezellig. De drie musketiers..... een voor allen, allen aan de ritalin!quote:Ja, Majo iig, jij ook dan?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik ook. Wel gezellig. De drie musketiers..... een voor allen, allen aan de ritalin!
Ja daarom wilde ik eerst hier nog een arts oid spreken, ik denk dat je daar ritalin zo ongeveer bij de drogist kan krijgenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is kortdag ja
Gelukkig geloven ze in Amerika 100% in Ritalin dus het zal niet moeilijk zijn er begeleiding te vinden
Ja in sommige staten wel geloof ik..... Maar het is verstandig dat een arts met jou een dosis gaat vaststellen of misschien concerta....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Ja daarom wilde ik eerst hier nog een arts oid spreken, ik denk dat je daar ritalin zo ongeveer bij de drogist kan krijgen
precies en zeker weten dat ik het nodig heb enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in sommige staten wel geloof ik..... Maar het is verstandig dat een arts met jou een dosis gaat vaststellen of misschien concerta....
En in verband met medicatie is het gewoon fijn dat je iemand kan consulteren in je moedertaal. Ook kun je misschien perfect Engels. Soms glippen er toch wel eens begrippen tussendoor die je niet bekend voorkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies en zeker weten dat ik het nodig heb enzo
preciesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En in verband met medicatie is het gewoon fijn dat je iemand kan consulteren in je moedertaal. Ook kun je misschien perfect Engels. Soms glippen er toch wel eens begrippen tussendoor die je niet bekend voorkomen.
Ook een medicijnenpaspoort aanvragen PS.... in sommige staten in Amerika staat ritalin op de lijst van amfetamine en hard drugs.... met zo'n document ben je altijd veilig.quote:
neequote:
Slimquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook een medicijnenpaspoort aanvragen PS.... in sommige staten in Amerika staat ritalin op de lijst van amfetamine en hard drugs.... met zo'n document ben je altijd veilig.
Same here....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:59 schreef lubje25 het volgende:
middag![]()
Vraagje, hebben jullie ook last met photobucket? Kan er niet op komen. Als al iemand het hier gebruikt trouwens.
Gewoon drogen in de magnetron.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vraag me af of mijn overhemden straks op tijd schoon droog en gestreken zijn als die eikels het echt tot het einde pushen dat afleveren
Glad to be of service. In Amerika kunnen ze nogal panisch doen over drugs.... ik zou toch niet willen dat je achter tralies kwam te zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SlimIk moet ook al achter mijn inentingen aan
En dat is dus zo absurdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Glad to be of service. In Amerika kunnen ze nogal panisch doen over drugs.... ik zou toch niet willen dat je achter tralies kwam te zitten.
Hier geen problemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ok dank je, was bang dat het aan mijn computer lag.
Je had op je plaat kunnen gaan dus zó erg is het nog nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wilde net trouwens al rijdend m'n bidon terug in de houder plaatsen, maar was wat afgeleid, dus zette ik hem ernaast, liet hem los en fietste er vervolgens zelf overheen
Nu ook hier niet meer.... zeker even maintenance....quote:
Truequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had op je plaat kunnen gaan dus zó erg is het nog niet
Is je dat de eerste keer niet overkomen dan? Dat is meestal zoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True
Ik wacht ook nog op de 1e keer dat ik vergeet uit m'n pedaal te klikken bij een stoplicht
Nee, de eerste paar keer was er zo'n stemmetje in m'n hoofd dat ver van tevoren al riep 'uit je pedaal klikken anders lig je!'quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je dat de eerste keer niet overkomen dan? Dat is meestal zo
Dan val je gewoon ómquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True
Ik wacht ook nog op de 1e keer dat ik vergeet uit m'n pedaal te klikken bij een stoplicht
Weet ik, en dat ziet er héél knullig uitquote:
Lijkt me nu goed wandelweer. Dus deze dag zal ze wel overleven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe zou wyccie het nu hebben trouwens? die loopt de 4-daagse nu toch?
Scrutinizer is haar aanmoedigen met een spandoek bij Elst...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe zou wyccie het nu hebben trouwens? die loopt de 4-daagse nu toch?
Ik heb altijd de lente in mijn hoofdquote:
quote:
Nooit de zomer in je bol?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb altijd de lente in mijn hoofd![]()
Dat is tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scrutinizer is haar aanmoedigen met een spandoek bij Elst...
RJP SUPPORTS WALKING WYCCIE
Die twee gaan heel goed samen hoorquote:
Maar Wyccie houdt helemaal niet van naamtopicsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is tof
Moet je wel héél goed opletten of er iemand een rooie kop krijgt en wegkijkt denk ik
lente + zomer = herfstquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die twee gaan heel goed samen hoor
Daarom kijkt ze ook wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Wyccie houdt helemaal niet van naamtopics
Als ze het al kan zien ivm al de mensen die voor haar lopen.... gezien Wyccie's geringe lengte....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is tof
Moet je wel héél goed opletten of er iemand een rooie kop krijgt en wegkijkt denk ik
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wilde net trouwens al rijdend m'n bidon terug in de houder plaatsen, maar was wat afgeleid, dus zette ik hem ernaast, liet hem los en fietste er vervolgens zelf overheen
Ze is geen dwerg hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ze het al kan zien ivm al de mensen die voor haar lopen.... gezien Wyccie's geringe lengte....
In het totaalplaatje maakt die 50 pp ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef LadyBlack het volgende:We hebben gisteren onze reis naar San Francisco geboekt trouwens
![]()
Was wel ongeveer honderd euro duurder dan toen we het uitzochten, maargoed..... de universiteit betaalt de helft he, dus is maar 50 euro meer per persoon
Wel een hobbit....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef LadyBlack het volgende:We hebben gisteren onze reis naar San Francisco geboekt trouwens
![]()
Was wel ongeveer honderd euro duurder dan toen we het uitzochten, maargoed..... de universiteit betaalt de helft he, dus is maar 50 euro meer per persoon
Zou wel leuk zijn voor wyccie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een hobbit....![]()
Is er een AKQ'er of AKQ SC'er die in Nijmegen of in die omgeving woont? Anders kan die ook een spandoek ophangen!
AKQ SC Steunt Wyccie de Wandelaar!
Hij is nog niet naar Pattaya dus hij zou het kunnen doen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Whiteguy woonde in Nijmegen toch? Of heb ik nu niet op zitten letten?
Leiden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Jij hebt niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, misschien was dat het wel.quote:
Ze is net terug, we willen d'r niet weer kwijtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Of we openen gewoon een naamtopic voor haar.... eer ze weer op Fok komt is het toch al weer vol!
Stiekem vind ze het wel leuk hoor...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is net terug, we willen d'r niet weer kwijt
Ik ben weg
Nee, maar ik hoor wel eens wat.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:ik ga zo naar red, tinuviel en
jair
andy, ken jij Wyccie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |