Nee, ik heb sowieso geen vaste clubs waar ik fan van ben. ik hoop dat zoveel mogelijk clubs/teams gewoon goed en leuk voetbal laten zien. Volgens mij was dat al heel lang bekend van mij. Heeft ook geen fuck met 'succes' te maken, maar meer met de manier van spelen.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:06 schreef Radegast het volgende:
We? Jij was toch vorig seizoen voor PSV?
Nogmaals:quote:Op maandag 20 juli 2009 02:16 schreef Grulez het volgende:
Je zorgen maken na een nietszeggende oefenpot
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer ze 12-0 winnen van een amateur-team, ok, dan geef ik je gelijk..
... maar als ze zo spelen zoals vandaag, waarbij het tempo verschrikkelijk laag ligt, en iedere balaanname en pass verkeerd is, en er voortdurend misverstanden zijn tussen spelers, en tegenstanders door de 'verdediging' wandelen, dan maak ik me toch wel zorgen hoor...
Hey huillie, als ze zo waardeloos spelen als tegen Brugge, dan zie ik ze echt niet winnen van HSV. Heb je de wedstrijd van gisteren wel gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een kut OP!! Slaat nergens op. Speel je netjes tegen HSV dan lul je nergens meer over.
Kansloos....
quote:AZ en stagiair Nielsen met elkaar om de tafel
20/07/2009 08:08
Morten Nielsen heeft voldoende indruk gemaakt tijdens zijn stage bij AZ om in aanmerking te komen voor een contract. De Deen wacht een onderhoud.
Trainer Ronald Koeman ziet Nielsen niet als een directe versterking voor de hoofdmacht maar noemde hem 'een speler met toekomst'. Dat perspectief is voor AZ aanleiding met de Deense jeugdinternational te praten over een contract.
'Maandag of dinsdag gaan we met hem om tafel om te kijken of we het rond kunnen breien', zei manager voetbalzaken Marcel Brands tegen RTV Noord-Holland.
Nielsen is een negentienjarige Deense jeugdinternational. Hij liet onlangs zijn contract ontbinden met Chelsea. De Londense club verhuurde hem afgelopen seizoen aan het Zweedse Landskrona BoIS.
Maar Heerenveen verloor met 4-0 van Sint-Truiden en die eindigen doorgaans lager dan Club Brugge. Dus als oefenpotjes tegen Belgische tegenstanders de maatstaf zijn...quote:Op maandag 20 juli 2009 11:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey huillie, als ze zo waardeloos spelen als tegen Brugge, dan zie ik ze echt niet winnen van HSV. Heb je de wedstrijd van gisteren wel gezien?
...om over Heerenveen nog maar te zwijgen.
Uitslagen zijn niet de maatstaf (Brussel had gisteren ook met 5-0 of 5-1 ofzo kunnen winnen, als het ze een beetje had meegezeten), maar het vertoonde spel wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Maar Heerenveen verloor met 4-0 van Sint-Truiden en die eindigen doorgaans lager dan Club Brugge. Dus als oefenpotjes tegen Belgische tegenstanders de maatstaf zijn...
Blablabla blablablablablaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uitslagen zijn niet de maatstaf (Brussel had gisteren ook met 5-0 of 5-1 ofzo kunnen winnen, als het ze een beetje had meegezeten), maar het vertoonde spel wel.
Ik heb Heerenveen niet zien spelen, en ken de opstelling dus ook niet (dus daar kan ik weinig over zeggen), maar ik heb gisteren wel AZ zien spelen, en ik heb echt zeer zelden een team ZO slecht zien spelen (zelfs in oefenpotjes).
En zoals iemand anders al aangaf, het team is nagenoeg exact hetzelfde als het team van vorig jaar. Er speelden gisteren dan een paar basiskrachten niet mee, maar dan alsnog was het een zeer bedroevende aanschouwing. Je zou denken dat een ingespeeld kampioensteam wel gemotiveerd zou zijn tegen Brugge, na al die nietszeggende wedstrijdjes tegen amateurs en beloftes...
Uiteraard is het pas de voorbereiding, en wellicht spelen ze komende woensdag en zaterdag de pannen van het dak... maar dan moet het echt wel 10x beter dan gisteren.
quote:Translation: Danish » Dutch
Simon Poulsen krijgen voor het komende seizoen bij het Deense team mate Morten Nielsen vandaag een overeenkomst getekend met AZ voor de komende twee seizoenen, met de mogelijkheid van verder een extra jaar, als dingen flessen zelf.
- Het is een geweldige uitdaging die wacht op de komende seizoenen. Maar dat is precies wat ik leuk vond.
- Het eerste jaar zal ik zuigen voor mij, en volgend jaar zal ik me vast ", aldus Morten Nielsen aan Ekstra Bladet.
Morten Nielsen reisde gisteravond naar Holland, waar hij vanochtend de herziening van de verplichte lægetjek vóór de ondertekening van de overeenkomst met de Nederlandse kampioenen.
Koeman vol vertrouwen
Morten Nielsen overtuigd van de nieuwe coach, Ronald Koeman, die onlangs werd over een periode van zes træningsophold bij AZ.
Hij scoorde twee doelen en gaf de andere scores in de twee træningskampe, waar hij was getest.
- AZ gelooft in mij, en Ronald Koeman heeft gezegd dat hij gebruik zal maken me. Hij heeft plannen voor de toekomst met mij. Het is enorm belangrijk, omdat ik niet meer wil naar een club waar de kans op speeltijd gering is, legt hij uit.
De 19-jarige aanvaller die flexibel kunnen spelen ook 10'er standpunt of op de linkerzijde, moet niet rekenen op het spelen op førsteholdet tot ongeveer een maand.
- Mijn vorm niet optimaal is, dus ik moet eerst worden opgebouwd voordat ik kan de strijd op. Maar het is goed om te weten dat ik zal deel uitmaken van de 16 in de Troupe toen ik frames vorm van de piek in een maand tijd, benadrukt Morten Nielsen.
Kijkend naar woensdag
Hij zou zitten in de galerij zowel woensdag bij Hamburger SV is de tegenstander in een træningskamp, en nogmaals op zaterdag bij de meesters van AZ vergaderingen trofee winnaars van Heerenveen.
Maar er zijn uitdagingen genoeg voor Morten Nielsen voor het komende seizoen, waarin AZ moeten verdedigen de titel deel aan pokalturneringen en voor de eerste keer te spelen Champions League.
Morten Nielsen verlaat Chelsea op een vrije transfer na drie seizoenen, waar hij nooit de kans en uiteindelijk reed zuur in het ontbreken van uitdagingen, omdat de reserves in Engeland geen games spelen elke week.
quote:Simon Poulsen får i den kommende sæson dansk holdkammerat, når Morten Nielsen i dag underskriver en aftale med AZ
Nou ja, liever dat soort fratsen nu eens proberen om te zien hoe divers je spelers zijn dan er in een echte wedstrijd achter komen dat Romero het niet zo goed doet als spits en Pelle het niet zo goed doet als spits, middenvelder, verdediger, keeper en zittend plast.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, De Zeeuw op rechtshalf is echt geen goede zet van Koeman, dat kon je gisteren echt wel zien, ondanks dat het een oefenwedstrijd was.
Tja, aan de andere kant is de technische staf niet al te veel veranderd. Die kunnen Koeman toch ook vertellen dat iets niet werkt. What's next, Mendes da Silva weer in de verdediging?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, liever dat soort fratsen nu eens proberen om te zien hoe divers je spelers zijn dan er in een echte wedstrijd achter komen dat Romero het niet zo goed doet als spits en Pelle het niet zo goed doet als spits, middenvelder, verdediger, keeper en zittend plast.
quote:- Het eerste jaar zal ik zuigen voor mij, en volgend jaar zal ik me vast ", aldus Morten Nielsen aan Ekstra Bladet.
Daarom zei ik ook al dat ik me om de UITSLAG niet zo druk maakte, maar wel om het vertoonde spel. Vorig jaar zag je AZ toch wel degelijk vanuit en bepaald systeem voetballen, ook in die voorbereiding en die eerste 2 wedstrijden. Dat je dan alsnog verliest, dat is dan pech hebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:10 schreef Gatalin het volgende:
Vorig jaar was de voorbereiding ook niet al te best, al vond ik ze toen wel iets overtuigender spelen dan dat ze nu doen. Fuck, mensen vergeten nog wel eens dat we de eerste twee competitiewedstrijden ook verloren. Maar zoals ik eerder al heb gezegd, ik hoop dat Koeman van zijn fouten leert...
hoelang duurt zo'n dag tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Demy kan alvast een huis gaan zoeken in Amsterdam.
Later op de dag meer.
Ongeveer net zo lang als het "later meer" omtrent Marcus Berg, 3 weken ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:34 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]
hoelang duurt zo'n dag tegenwoordig?
Als hij het daadwerkelijk zo stelt, dan heeft het geen enkele zin om de Zeeuw te houden.quote:Demy de Zeeuw wil weg bij AZ
Demy de Zeeuw wil weg bij landskampioen AZ. De 26-jarige middenvelder staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax.
Tegenover het AD gaf de Apeldoorner aan AZ zo snel mogelijk te willen verlaten. Volgens De Telegraaf hadden AZ en Ajax gisteravond overleg over de eventuele transfer.
Ajax bood onlangs vier miljoen euro, maar de Alkmaarders willen een aanzienlijk hogere transfersom ontvangen. Bovendien willen ze niet graag de concurrent te versterken.
De 20-voudig international speelt sinds 2005 voor AZ. Daarvoor speelde hij vier seizoenen bij eerstedivisionist Go Ahead Eagles. Demy de Zeeuw heeft nog een contract tot 2011.
Bij Ajax kunnen we maar beter 6 á 7 spelers voor 1 positie hebben die allemaal prima zijn ivm de blessuregolven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef Yi-Long het volgende:
4 miljoen is veels te weinig voor een uitstekende middenvelder als De Zeeuw.
Ik vraag me wel af of Ajax hem zo ontzettend nodig heeft, want die hebben in principe genoeg middenvelders, en Enoh vind ik ook uitstekend voor een soortgelijke positie.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef wakajawaka het volgende:
Dit topic zal over een paar weken wel leeg zijn, als alle succes supports weer voor een andere club zijn.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:33 schreef DirkScheringa het volgende:
Vier miljoen?Wat denken ze wel niet in Amsterdam
Wie ben jij dan weer in godsnaam?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef wakajawaka het volgende:
Dit topic zal over een paar weken wel leeg zijn, als alle succes supports weer voor een andere club zijn.
Meneer de Zeeuw willde vorig seizoen ook weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als hij het daadwerkelijk zo stelt, dan heeft het geen enkele zin om de Zeeuw te houden.
quote:Op de melodie van: de zak van sinterklaas.
Het zaad van Ryan donk, Ryan donk, Ryan donk, het zaad van Ryan donk zit bij de ex van demy in haar mond.
Ze slikte, ze slikte, ze slikte alles weg en Demy en Demy EN DEMY DIE HAD PECH!!!
quote:Schaars tekent bij tot 2012
Nadat eerder al bekend werd dat Stijn Schaars (25) zijn contract bij AZ zou openbreken en verlengen tot 2012, zette de aanvoerder dinsdag ook daadwerkelijk zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis. Zijn oude contract liep af in de zomer van 2010.
AZ speelt komend seizoen in de Champions League. Op dat podium wil ik graag uitkomen, zegt Schaars. Ik wil na mijn blessureperiode opnieuw een seizoen veel spelen en bij AZ heb ik daar de mogelijkheid voor. Het is ook duidelijk dat ik veel in actie moet komen om kans te maken om met Oranje naar het WK 2010 te gaan.
Steeds sterker
Terugblikkend op de voorbereiding tot nu toe, zegt Schaars: Er is hard gewerkt, we hebben veel geinvesteerd in fysiek vermogen. Maar of een voorbereiding daadwerkelijk goed was blijkt pas in de competitie. Ik voel me in ieder geval goed. Ik merk dat ik steeds sterker word
Brands: Stimulator
Directeur Voetbalzaken Marcel Brands: Stijn is een belangrijke speler, zowel binnen als buiten het veld is hij een stimulator. Hij is niet voor niets aanvoerder. Als je kijkt hoe hij zijn vak beleeft, is hij voor menig speler een voorbeeld. Na zijn enkelblessure is Stijn goed teruggekomen. Hij zit nu ook weer bij Oranje en is daar tijdens invalbeurten al weer dominant aanwezig geweest.
Ik weet dat ze met Maarten Martens ook bezig zijn.quote:Ook Pocognoli ondertekent nieuw contract
Sebastien Pocognoli heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder zijn nieuwe verbintenis die hij eerder met AZ overeenkwam. De 21-jarige Belg ligt nu tot de zomer van 2014 vast in Alkmaar. Zijn oude contract liep tot de zomer van 2012.
Ik heb het gevoel dat ik bij AZ nog veel te bewijzen en te leren heb, zegt Pocognoli. Ik ben nog niet klaar voor een volgende grote stap. Ik hoop me dit seizoen goed te ontwikkelen in de Champions League en met AZ weer om de prijzen te spelen.
Belangrijke prijs
Zaterdag treft AZ bekerwinnaar sc Heerenveen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Pocognoli: Dat is een goede manier om het seizoen te starten. Ik zie het als een belangrijke match waarmee we een mooie prijs kunnen winnen.
Brands: Complete linksback
Pocognoli heeft zich bij ons uitstekend ontwikkeld, vandaar dat we hem willen belonen met een nieuw contract, zegt Directeur Voetbalzaken Marcel Brands. Hij is het prototype van de complete linksback. Poco is snel, heeft een goede tackle, is verdedigend veel sterker geworden en heeft ook aanvallende bijdragen. We zijn heel blij met hem, zeker ook omdat goede linksbacks tegenwoordig dun gezaaid zijn.
P'sies, dus als een mod even die belachelijke titel kan omtoveren in iets toffers wat wel opgaat voor de AZ'ers in dit topic zou dat prettig zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:48 schreef Susi het volgende:
Een slechte generale is vaak een goede finale, zeggen ze
Wacht eerst de wedstrijden van morgen en zaterdag maar even af, dan kunnen we altijd nog bekijken hoe 'belachelijk' de titel is...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
P'sies, dus als een mod even die belachelijke titel kan omtoveren in iets toffers wat wel opgaat voor de AZ'ers in dit topic zou dat prettig zijn
tip: bovenstaande quote
he niet zo he "chinese bastard"quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wacht eerst de wedstrijden van morgen en zaterdag maar even af, dan kunnen we altijd nog bekijken hoe 'belachelijk' de titel is...(huillie)
Het is met name belachelijk dat er een of andere wannabe voetbalkenner komt bepalen wat wij voelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wacht eerst de wedstrijden van morgen en zaterdag maar even af, dan kunnen we altijd nog bekijken hoe 'belachelijk' de titel is...(huillie)
Toedeloequote:Bekerwinnaar SC Heerenveen lijkt nog niet klaar voor de confrontatie met landskampioen AZ van komende zaterdag. De Friese club hield in het laatste oefenduel van de voorbereiding met moeite stand tegen Trabzonspor (2-2).
In de eerste helft speelde Heerenveen nog redelijk en de ploeg van trainer Trond Sollied kwam ook twee keer op voorsprong tegen de Turkse nummer drie van het afgelopen seizoen. Viktor Elm kopte de 1-0 binnen na een voorzet van Roy Beerens en Gerald Sibon zorgde voor 2-1 door schuin voor het doel af te ronden met een boogballetje over de keeper.
Na rust bleek echter dat Heerenveen nog niet is ingespeeld. De thuisclub werd in het eigen Abe Lenstra Stadion teruggedrongen en moest de gelijkmaker van Giray Kaçar incasseren. Vlak voor tijd raakte Trabzonspor ook nog de lat.
Opvallend is dat Heerenveen in de laatste vier oefenduels niet een keer heeft weten te winnen. Tegen KV Mechelen (1-1) en Trabzonspor (2-2) werd het gelijk en van Olympiakos Piraeus (0-1) en Sint-Truiden (0-4) werd verloren.
Dan zullen ze zich in het Heerenveen-topic ook wel zorgen maken...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het is met name belachelijk dat er een of andere wannabe voetbalkenner komt bepalen wat wij voelen.
Heerenveen draait namelijk ook niet al te best:
[..]
Toedeloeen kom maar weer terug als je je huiswerk hebt gedaan
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zullen ze zich in het Heerenveen-topic ook wel zorgen maken...
Eredivisie Live.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wordt AZ - HSV morgen eigenlijk nog ergens uitgezonden?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
man fuckbuddy, dat we in dit topic nog eens iemand mogen meemaken die meer uit z'n nek lult dan jij en navigator bij mekaar
en zaterdag de schaal op sbs6.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wordt AZ - HSV morgen eigenlijk nog ergens uitgezonden?
Haha, wat n kneusquote:Demy de Zeeuw lijkt een transfer te willen forceren bij AZ. De middenvelder maakt geen deel uit van de selectie die het vanavond zal opnemen tegen Hamburger SV en zal voor zichzelf trainen in Alkmaar, meldt De Telegraaf.
De precieze reden van het ontbreken van De Zeeuw is door AZ niet bekendgemaakt, maar volgens de ochtendkrant is de controleur niet langer gemotiveerd om voor AZ te spelen. Daarop besloot Ronald Koeman hem niet mee te nemen voor het oefenduel met HSV.
De 26-jarige De Zeeuw staat nadrukkelijk in de belangstelling van ajax, maar AZ zou hem alleen willen verkopen aan een club uit het buitenland. De middenvelder zelf heeft echter wel oren naar een transfer naar 020, maar vooralsnog weigert ajax aan de vraagprijs te voldoen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Haha, wat n kneus. Daar waar ie goede indruk had kunnen maken in een internationale oefenwedstrijd, waar ie vervolgens CL had kunnen spelen dit jaar, waar ie alle kans op speeltijd zou hebben met oog op bankzitten op t WK, verpest ie t nu een beetje.
Waar baseer jij dit op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, dit (De Zeeuw) is het verhaal van AZ en Koeman. Het is even afwachten wat De Zeeuw er zelf over te zeggen heeft. Koeman is wel vaker gebotst met spelers.
Geen Mendes en geen Swerts in de basis...quote:Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, Niklas Moisander, Héctor Moreno, Sébastien Pocognoli, Brett Holman, Pontus Wernbloom, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Graziano Pellè.
Opstelling Hamburger SV: Frank Rost, Dennis Aogo, Joris Mathijsen, Zé Roberto, Collin Benjamin, David Jarolim, Piotr Trochowski, Guy Demel, Paolo Guerrero, Mladen Petric, Eljero Elia.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Nielsen 2 jaar naar AZ en kan verlengen met 1 jaar. Aldus een deense krant...
quote:AZ contracteert Morten Nielsen
ALKMAAR- AZ heeft Morten Nielsen gecontracteerd. De 19-jarige Deense middenvelder tekende een verbintenis voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.
Twee weken geleden trainde Nielsen een week mee bij AZ. Hij maakte zijn opwachting in de oefenduels tegen het Regioteam Noordoost Friesland en HFC Haarlem. “Tijdens die stage heeft hij een goede indruk achtergelaten”, aldus Directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “AZ geeft hem de kans om zich in Alkmaar verder te ontwikkelen.”
Chelsea
Nielsen stond de afgelopen drie jaar onder contract bij Chelsea. Afgelopen seizoen werd hij drie maanden uitgeleend aan het Zweedse Landskrona BolS, waarvoor hij in negen wedstrijden twee doelpunten maakte. De in Kopenhagen geboren Nielsen komt transfervrij over van Chelsea.
Sja topscorerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef thewishmaster het volgende:
Ziet Koeman het in Pelle zitten ofzo? Ik zag zijn naam ook in de opstelling tegen Club Brugge.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef turnpoint76 het volgende:
De Zeeuw heeft een kudtmentaliteit en zal vermoedelijk nooit de echte Europese top of subtop halen. Het is een prof zijn goed recht om te verkassen, doch je gaat toch niet als je ambiteus naar een subtopper in je eigen land als je kampioen bent geworden . Hopelijk houdt AZ zijn poot stijf en desnoods pleuren ze hem de tribune op.
Steinsson zou ook niet hebben gewerkt hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Kriegel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zie ik de combinatie Jaliens/Swerts + Champions League nog niet echt werken. We hebben daar gewoon een versterking nodig.
Jij bent leuk ik nog leukerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]![]()
Als je zo beredeneert heeft ie zelf jarenlang in de subtop gespeeld en vorig jaar zelfs in de middenmoot. Of was het een zeer matige grap?
Hij wilde toch ook veel zuigen? Ik denk dat Ronald dat sowieso wel kan waarderenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steinsson zou ook niet hebben gewerkt hoor.
Net interview met Morten Nielsen gezien. Z'n Engels is prima door die jaartjes Londen. Hij is enthousiast en assertief in zijn voorkomen. Denk dat Poulsen exit gaat en hij de nieuwe Poulsenwordt.
Koeman + CL =quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef wallofdolls het volgende:
Jaliens + CL = billenknijpen. Qua dat maak ik me behoorlijk zorgen...
Krijgt onze zakjappanner toch nog gelijk
Ja, dat was een goede combinatie bij PSVquote:
Normaal gesproken uitstekende spits. Afgelopen weekend tegen Brugge ook redelijk foutloos gespeeld. Vanavond idd redelijk zwak, maar datzelfde geldt voor ook voor ElHam en nog een zootje anderen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een enorme kutspits is Ari toch eigenlijk
Was een mislukt lobje in de rechterkruising.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Kriegel het volgende:
Schaars was sterk, Lens viel lekker in, Holman had echt z'n dag niet. En wat deed Ari in vredesnaam toen ie doorgebroken was? Ik probeer nog steeds te begrijpen wat dat was.
Een mannetjesputter achterin zou ook geen kwaad kunnen, verder is een #9 inderdaad het enige wat echt ontbreekt. Een Koef zeg maar. Of, eh, Berg. Mja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:16 schreef Wopper1 het volgende:
Koeman is gewoon een behoorlijke trainer. Maak je maar niet druk, AZ komt er absoluut wel..
Dat afzeiken op dikke k. is heel even leuk, maar nu is het toch klaar. Koeman heeft gewoon een afmaker nodig, dan is het team klaar voor de CL.
Dat was dan wel goed mislukt, want ik kon het er niet eens aan af zien. Het leek wel of ie eerst van plan was naar het doel te rennen, die twee verdedigers in z'n nek voelde hijgen en toen ineens zoiets had van "Fuck het, ik schiet wel denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was een mislukt lobje in de rechterkruising.
Ik snap niet waarop je dit baseert. Koeman heeft eigenlijk nog nooit een team goed aan het voetballen gekregen. Bij Vitesse was het al niets, en bij Ajax en PSV was het vooral profiteren van het werk van zijn voorgangers, en zodra het dan mis ging, ging het ook meteen goed mis en kreeg hij het niet meer op de rails. Daarnaast laten zijn teams iedere keer waardeloos voetbal zien, en dan is het meestal profiteren van een paar scorende spelers die het slechte spel weten te verbloemen omdat er wel 'resultaat' gehaald wordt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:16 schreef Wopper1 het volgende:
Koeman is gewoon een behoorlijke trainer. Maak je maar niet druk, AZ komt er absoluut wel..
Ari IS een afmaker, maar wel een die je gewoon in de basis moet zetten en de hele wedstrijd moet laten staan, en op de juiste manier moet aanspelen.quote:Dat afzeiken op dikke k. is heel even leuk, maar nu is het toch klaar. Koeman heeft gewoon een afmaker nodig, dan is het team klaar voor de CL.
Heeft Heerenveen afgemeld!?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoort er allemaal bij mensen, maak je niet druk. We zijn gewoon zand in de ogen aan het strooien van onze toekomstige Sjempjens Liek tegenstanders. De underdok positie bevallen mij en AZ het beste. Op naar de eerste prijs van het seizoen aanstaande zaterdag!
Nee, gewoon voor de buis. Zat er uberhaupt wel iemand in het stadion? 90% was op vakantie ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zat je in het stadion? Want op de stream was wel te zien dat hij een lobje probeerde, maar dat ie de bal verkeerd raakte.
Z'n vrije trap zat wel bijna. Maar die Seedorf bal was inderdaad drie keer niks.quote:net als Luijckx, die denkt dat hij een goed schot heeft.
Kaartje kostte 20 euro hoorde ik, en ook voor de mensen die een seizoenskaart hebben...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de buis. Zat er uberhaupt wel iemand in het stadion? 90% was op vakantie ofzo.
Het idee was goed, maar de uitvoering was waardeloos. Als je voor de korte hoek laag gaat, dan moet je er wel voor zorgen dat er genoeg snelheid aan de bal zit. Dat werkt niet als die bal eerst nog een paar keer stuitert. De bal dus iets te hoog geraakt.quote:[..]
Z'n vrije trap zat wel bijna. Maar die Seedorf bal was inderdaad drie keer niks.
Nee, tientje voor SCC-houdersquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Kaartje kostte 20 euro hoorde ik, en ook voor de mensen die een seizoenskaart hebben...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Het idee was goed, maar de uitvoering was waardeloos. Als je voor de korte hoek laag gaat, dan moet je er wel voor zorgen dat blaaaaablabla blaaa blaa blaaa bla bla blaa.
... en dan ben ik nu wel benieuwd naar wat jij WEL mijn ergste analyse ooit vind...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar okee, toegeven, niet je ergste analyse ooit.
Begin je weer?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop je dit baseert. Koeman heeft eigenlijk nog nooit een team goed aan het voetballen gekregen. Bij Vitesse was het al niets, en bij Ajax en PSV was het vooral profiteren van het werk van zijn voorgangers, en zodra het dan mis ging, ging het ook meteen goed mis en kreeg hij het niet meer op de rails. Daarnaast laten zijn teams iedere keer waardeloos voetbal zien, en dan is het meestal profiteren van een paar scorende spelers die het slechte spel weten te verbloemen omdat er wel 'resultaat' gehaald wordt.
Nu zie je bij AZ dat slechte spel al, en omdat er nu even niemand scoort valt het ook niet te 'verbloemen'.
quote:Ari IS een afmaker, maar wel een die je gewoon in de basis moet zetten en de hele wedstrijd moet laten staan, en op de juiste manier moet aanspelen.
Met lange hoge ballen zul je weinig aan hem hebben, tenzij het in de diepte is en hij er op tijd bij kan komen (maar dan zul je andere spelers moeten hebben die bijsluiten, aangezien dat vaak een crosspass is waardoor hij dus naar de zeikant gedreven wordt). Het beste kun je Ari gebruiken in de korte combinatie, met druk naar voren, of met de snelle steekpass richting goal.
Goeie grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resultaat was goed, het voetbal zelf was waardeloos, en had uiteraard problemen met enkele spelersquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Begin je weer?
Koeman bij Vitesse: haalde voor Vitesse-normen gewoon goede resultaten.
Hij stond op het punt ontslagen te worden, zijn positie was al langere tijd onhoudbaar, speelde met een zeer talentvolle ploeg, bestaande uit jong talent alswel ervaren spelers, in een competitie waarin de concurrentie dat jaar miniem was, met redelijk slecht voetbal (maar wel 'resultaat-voetbal'. Ik denk dat je vrijwel iedere 'resultaat-trainer' dat jaar voor die groep had kunnen zetten en kampioen had kunnen worden, gezien het talent binnen de groep, en de armoede dat seizoen bij de andere clubs.quote:Koeman bij Ajax: zat bij een dolende club, werd desondanks 2 keer landskampioen met een oningespeeld team en jongeren die later pas groot zouden worden. En haalde kwartfinale CL. Is ook de enige trainer die niet ontslagen werd na Louis.
Ingespeeld team, half seizoen aardig gespeeld want ze haalden de punten. Voetbal ging al snel achteruit. Rond de winterstop zakte het compleet in elkaar en op de laatste speeldag is het COCU die PSV aan de hand neemt en tot het kampioenschap leidt, terwijl elders in het land scheidsrechter Bossen een overdreven rode kaart geeft aan Waterman en AZ zelf het kampioenschap sneu verspeelt, omdat Van Gaal besluit om die laatste wedstrijd het eens te proberen met Koevermans op de bank (kwam er pas later in), ipv gewoon in het veld...quote:Koeman bij PSV: Hiddink vertrok er al met ruzie, de sfeer was kut, de organisatie onprofessioneel, Koeman maakte ze toch weer kampioen.
Heb ik weinig/niets van gezien, dus geen idee wat voor voetbal ze destijds speelden, hoe ze aan de punten kwamen, en hoe de concurrentie het dat seizoen deed.Daar kan ik dus niets van zeggen.quote:Koeman bij Benfica: 3e met een gemiddeld team en kwartfinales CL na o.a. titelverdediger Liverpool uit te schakelen
Te weinig van gezien om hier een mening over te kunnen geven. Leuk dat ze een beker winnen, maar in de competitie was het dus blijkbaar niets. Ow... en wederom had hij het, zoals bij vrijwel iedere club waar hij heeft gewerkt, aan de stok met enkele spelers.quote:Koeman bij Valencia: een kutseizoen ja. Toch nog een prijs in de vorm van de beker.
Ik weet niet hoe oud je bent, en of je die Ajax-jaren bewust hebt meegemaakt, of alleen kent qua statistieken, maar het was destijds voor iedereen duidelijk dat Koeman voortzette wat Adriaanse had voorbereidt. dat jij daar anders over denkt mag best van mij, maar destijds was vrijwel iedereen het erover eens dat het grotendeels de verdienste van Adriaanse was die tot het succes leidde.quote:Dat ie bij Ajax profiteerde van het werk van z'n voorgangers is dikke bullshit. Dat ie dat bij PSV deed: prima, maar die gasten hadden alles al bereikt en toch presteert hij t weer.
[..]
Als t zo makkelijk was...
Het resultaat. Waar draait het nou om?quote:
Zowel Jol als Rutten hebben, i.t.t. Koeman, WEL de reputatie om hun ploegen goed en leuk aanvallend voetbal te laten spelen en de poppetjes op de juiste plekken te zetten en ze vertrouwen te geven. Persoonlijk hecht ik daar meer waarde aan dan prijzen, omdat ik naar het voetbal kijk, en niet naar de prijzenkast.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het resultaat. Waar draait het nou om?![]()
AZ speelde vorig jaar bij vlagen heel erg goed voetbal. Wordt elfde. Lekker dat je dan mooi speelt man. Waarom loop je de prima resultaten die Koeman behaald heeft te bagatelliseren - en jezelf daarmee belachelijk te maken? Rutten werd dit jaar ook ontslagen vanwege tegenvallende resultaten. Meerekenend dat ie Twente niet naar prijzen leidde, moet dat dus wel een drama voor PSV worden (
). Wat dacht je van Jol, die nog nooit hoger dan top 5 gehaald heeft en zodoende niet gewend is aan een topclub. Dat kan niet goed gaan.
Kijk nou maar gewoon wat er gaat gebeuren en oordeel achteraf of het een goede keuze was. Koeman is (wellicht op op Rijkaard na, maar die moet dat nog wel definitief bewijzen) de beste succesvolste trainer van zijn generatie. Praat niet zo veel bullshit en doe vooral niet zo walgelijk alsof je er verstand van hebt.
Doe liever helemaal dit topic mijden want ik mag je ook nog eens niet, als ik even persoonlijk mag worden
Dat soort teksten kan je gewoon achterwege laten hoor, wallofdolls. Iedereen is hier welkom, mits zijn of haar mening maar op een normale manier gebracht wordt, en dat doet Yi-Long gewoon. Dat jij het er niet mee eens bent of niet in kan vinden is geen reden om iemand dan maar op te laten rotten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Doe liever helemaal dit topic mijden want ik mag je ook nog eens niet, als ik even persoonlijk mag worden
Opflikkeren met die idioot, die heeft het licht gezien toen hij nadacht over hoe Silva en Suarez naar Ajax zijn gegaan. Gewoon je reet tegen de kribbe gooien om zo toch een transfer te forceren.quote:De Zeeuw ook niet op training AZ
Alkmaar - Demy de Zeeuw is donderdag niet op de training van AZ verschenen. De middenvelder miste woensdagavond ook al de oefenwedstrijd met HSV. De Zeeuw staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en heeft bij de clubleiding aangegeven graag de overstap naar Amsterdam te maken.
AZ-trainer Ronald Koeman zei woensdag nog dat De Zeeuw vandaag weer gewoon op het oefenveld zou zijn. Volgens Koeman was de international momenteel niet gefocust op voetballen.
Overigens kampt De Zeeuw ook met een lichte blessure en privé-omstandigheden.
De training van AZ zou om 10.30 uur beginnen, maar uiteindelijk stapte de spelersgroep pas om 11 uur naar buiten.
Als je ziet dat Atouba 1,4 miljoen gaat verdienen snap ik het wel hoor. Alleen moet Ajax niet alleen goede salarissen betalen maar ook goede afkoopsommen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik snap hem ook echt niet. Je bent net kampioen geworden met je ploeg, hebt een gegarandeerde basisplek en iedereen houdt van je, én je speelt komend jaar Champions League. Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is je in deze situatie niet te kunnen motiveren?
Ajax is niet eens een sportieve vooruitgang op dit moment.
Ja primaquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat soort teksten kan je gewoon achterwege laten hoor, wallofdolls. Iedereen is hier welkom, mits zijn of haar mening maar op een normale manier gebracht wordt, en dat doet Yi-Long gewoon. Dat jij het er niet mee eens bent of niet in kan vinden is geen reden om iemand dan maar op te laten rotten.
Geldig punt, maar als het 'm puur om geld ging had ie ook naar het buitenland kunnen gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je ziet dat Atouba 1,4 miljoen gaat verdienen snap ik het wel hoor. Alleen moet Ajax niet alleen goede salarissen betalen maar ook goede afkoopsommen.
Bovendien weet ik zeker dat ie binnen t rijtje transfers naar topclubs gaat vallen wat we laatst gemaakt hadden. De Zeeuw is een zeer belangrijke speler voor AZ, maar te zwak om bij een topclub te spelen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik snap hem ook echt niet. Je bent net kampioen geworden met je ploeg, hebt een gegarandeerde basisplek en iedereen waardeert je, én je speelt komend jaar Champions League. Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is je in deze situatie niet te kunnen motiveren?
Ajax is niet eens een sportieve vooruitgang op dit moment.
Precies, Suarez en Silva kunnen bij de meeste supporters van FC Groningen echt niks meer goed doen. Ook al is Luis een rasechte topper aan het worden. Maar dat iemand als Silva al weer zat te janken dat hij weg wilde, vinden de meesten maar al te mooi.quote:Je kan beter zwaaiend de tent uit, dan via de zijdeur.... zonde echt jammer.
Swerts vind ik idd beter dan Jaliens, en dan mede omdat ik hem aanvallend veel meer vind brengen. Verdedigend vind ik Jaliens en Swerts redelijk gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef wallofdolls het volgende:
Denk dat we CL-waardige vervangers voor Jaliens, Holman en Ari moeten hebben. Swerts, VdVelden en Lens zijn beter en volstaan op respectievelijk dezelfde posities in de Eredivisie wat mij betreft
quote:Update 13:28 uur - De Zeeuw heeft legitieme reden voor absentie
De reden voor de afwezigheid van Demy de Zeeuw op de donderdagtraining is legitiem. De middenvelder heeft een dikke knie, zo meldt Voetbal International donderdagmiddag. Tijdens een trainingssessie liep De Zeeuw woensdag een lichte knieblessure op. Daardoor was hij gedwongen donderdag binnen te blijven.
Van der Velden is op CL niveau ook niet goed genoeg, maar hij is wel iemand die in de korte combinaties goed en snel kan handelen, geen gekke dingen doet en redelijk oog heeft voor de positie waar ie moet plaatsnemen. Een soort van Meerdink. De reden waarom ik hem niet CL-vaardig acht is dat ie in verdedigend opzicht totaal niet opgewassen is tegen topspelers. Nu ik het zo bedenk vind ik Pelle ook zo'n type speler. Misschien moet die eens op t middenveld geposteerd wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Swerts vind ik idd beter dan Jaliens, en dan mede omdat ik hem aanvallend veel meer vind brengen. Verdedigend vind ik Jaliens en Swerts redelijk gelijk aan elkaar.
Vd Velden heb ik nog niet vaak genoeg gezien om er een duidelijke mening over te hebben, maar Holman vind ik (vooral positioneel) helemaal niks (gisteren ook weer rampzalig).
Ari vind ik VEEL beter dan Lens (Lens vind ik te wisselvallig), en wanneer Ari gewoon wekelijks speelt (in het juiste systeem en op de juiste positie) denk ik dat je daarmee een 20-25 goals-per-seizoen spits hebt.
Zoals je wellicht weet (of niet), ben ik dan ook een ontzettende Koevermans-fanquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Van der Velden is op CL niveau ook niet goed genoeg, maar hij is wel iemand die in de korte combinaties goed en snel kan handelen, geen gekke dingen doet en redelijk oog heeft voor de positie waar ie moet plaatsnemen. Een soort van Meerdink. De reden waarom ik hem niet CL-vaardig acht is dat ie in verdedigend opzicht totaal niet opgewassen is tegen topspelers. Nu ik het zo bedenk vind ik Pelle ook zo'n type speler. Misschien moet die eens op t middenveld geposteerd worden![]()
.
Ari vind ik dan wel weer wisselvallig. Zoals alle spitsen die we hebben. Het grote minpunt vind ik dat ie niet als n killer precies weet waar ie moet lopen. Als ie de bal in zn voeten krijgt is ie gevaarlijk, maar dat is dan vaak net niet in een kansrijke positie. Met Berg hadden we dat gewoon opgelost, die heeft dit wel (als ie gemotiveerd is)
(En dan komen we weer op t oude verhaaltje. Koevermans blabla, Arveladze blabla. Iets met wel het juiste oog voor positie)
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Meh. Verhoeven heeft ook een dikke knie, die is er ook altijd.
Hahahahahaquote:Column: 'Faalangst drijft De Zeeuw naar Amsterdam'
Sporter zijn is een mooi vak. Of je nu tennisser, wielrenner, darter of voetballer bent, ze hebben ��n ding gemeen: iedereen wil het hoogste bereiken waarin hij of zij goed is. Het is bijna zo stellig als de stelling van Pythagoras. In wiskunde zijn er geen uitzonderingen en dient een theorie altijd te kloppen. De menselijke praktijk kent die echter wel. Er was ooit eens een voetballer die van zijn god niet op zondag mocht spelen en daarom maar geen prof werd en nu is er ene Demy de Zeeuw. Een hoogbegaafde voetballer met de mentale weerbaarheid van een wezel.
Het is voor elke voetballer een natte droom om bij een Europese topclub dan wel in een Europese topcompetitie te spelen. Zo niet, dan is het spelen van Champions League een bijna even mooie compensatie. Het is immers het ultieme podium om je in de kijker te spelen van de grootmachten van het oude continent. Of in het oog te springen van ��n van de rijke Arabische clubeigenaren die de financi�le zekerheid van de volgende tien generaties kan waarborgen. Ambitie hebben heet dat.
Behalve dus voor De Zeeuw. Waar Stijn Schaars onlangs zijn contract verlengde en aangeeft via de Champions League zich te willen meten met de besten om zo zijn wk-ticket te verdienen, ziet zijn compagnon op het Alkmaarse middenveld de beste competitie ter wereld als een blok aan zijn been. Je ziet hem hardop denken: �het kan ook misgaan, misschien speel ik wel slecht en kan ik Zuid-Afrika vergeten. Om nog maar te zwijgen over een transfer naar een HSV of een Villarreal.�
Het is die angst die hem twijfels en kopzorgen bezorgt en hem naar de hoofdstad doet uitwijken. Zo kan hij in een veilige omgeving zijn wedstrijdjes afwerken en staat er �s avonds gewoon weer een bord aardappelen met worst of zo klaar voor hem. Een transfer naar het buitenland is daarmee definitief van de baan. Eind volgend seizoen � met nog ��n contractjaar voor de boeg, Champions League ervaring, deelname WK � had de kans er wellicht ingezeten. Nu kan De Zeeuw het schudden. Een meerjarig contract tekenen zet een dusdanige hoge prijs op zijn kop dat clubs niet zomaar geneigd zijn de hoofdprijs te betalen.
Die conclusie komt enigszins verrassend, zou je bijna denken. Gezien het totale gebrek aan interesse vanuit het buitenland lijkt men dus blijkbaar niet zo zeker te zijn over zijn kwaliteiten. Dat was De Zeeuw eigenlijk ook niet. Een half jaar geleden verklaarde hij in het supportersmagAZine nog dat een overgang naar een andere Nederlandse club niet aan de orde was en hij toe was aan een stap naar het buitenland. Niks mis mee tot hij vervolgde dat zijn nieuwe club geen Champions League hoefde te spelen. Een beetje rare uitspraak van een speler die op punt stond kampioen te worden. Ik verdenk Demy er dan ook van dat hij �s nachts badend in het zweet wakker wordt na door Steven Gerrard alle hoeken van het veld te hebben gezien.
De buitenlandse scouts zullen zijn derde seizoen bij AZ allicht nog niet vergeten zijn. AZ draaide voor geen meter en international De Zeeuw ging mee in de malaise. Niets van de rug rechten, de kar trekken en voorop gaan in de strijd. Neen, apathie, verstoppen en aftellen om zo snel mogelijk weg te raken. Terwijl in de voorbereiding van het voorbije seizoen de groep zich wilde revancheren was het woord eerherstel ver te zoeken. Weg, weg, weg, was het enige wat ie wilde. Pas toen dat niet lukte en de ploeg ook nog eens goed begon te presteren, kon De Zeeuw zich weer op zijn beroep richten en doen waarvoor hij door zijn werkgever zo vorstelijk wordt beloond. Het gedrag verdween ondertussen gretig in de scoutingsverslagen.
In Amsterdam zullen ze tevreden zijn. Ze krijgen er een uitstekende voetballer bij. Dat wil zeggen, zo lang het goed gaat tenminste. Bij de minste tegenslag (een vreemdgaande vriendin, de hond dood of zo) zakken de schouders naar beneden, worden de oogjes waterig en gaat de blik naar de schoenen. Twee jaar later klinkt het dan dat met Banik Ostrava zijn oude droom dan toch nog in vervulling gaat.
Hmmmmmquote:Shota Arveladze (36) heeft donderdag een contract tot de zomer van 2011 getekend als assistent-trainer/coach van AZ. De voormalig spits van de Alkmaarders was afgelopen seizoen als stagiair-trainer bij de A-selectie betrokken.
�Ik voel me prima bij AZ, heb goede mensen om me heen en wil me hier nog verder ontwikkelen�, verklaart Arveladze zijn langere verblijf in Alkmaar. �Of het trainersvak me bevalt? Zeker, en ik ben meteen kampioen geworden in mijn debuutjaar! Ik zie echt toekomst in dit vak.�
Toch kriebelt het bij vlagen nog steeds hevig als Arveladze met de selectie op het trainingsveld staat. �Dan zijn er inderdaad momenten dat ik nog graag meedoe. Tijdens het trainingskamp in Zeeland heb ik ook meegespeeld tijdens een paar partijvormen. Ik ben dan nog erg fanatiek en wil niet verliezen. Gebeurt dat toch, dan kan ik zeggen dat ik van de landskampioen heb verloren.�
Dezelfde druk als wanneer een fluitketel fluit, ofnietsoms?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
Lastig dan voor De Zeeuw want ik denk dat er meer druk bij Ajax heerst dan bij AZ.
quote:'Koeman zei dat het vooral mentaal was. Kop houden, ogen dicht en rennen dus'
Doelman Erik Heijblok, de tweede aankoop van AZ, wist hoe hij zich tijdens het trainingskamp in Cadzand moest wapenen tegen de forse ochtendstrandloop (Voetbal International)
Was exact iets geweest voor meneer De Zeeuw..quote:
quote:
Kneus. Ga maar lekker bij Ajax ballen dan als je geen ambities hebt.quote:De Zeeuw alsnog naar Ajax
Door Sjors (Sj0rSz) op vrijdag 24 juli 2009 17:13
Bron: Telesport
Demy de Zeeuw speelt komend seizoen alsnog voor Ajax. De Amsterdammers en AZ, de huidige werkgever van de middenvelder, moeten nog wel wat plooien gladstrijken, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd te zijn.
Voor De Zeeuw ligt in Amsterdam een contract voor de duur van vier jaar klaar. Bij AZ had de 26-jarige speler nog een overeenkomst, die tot medio 2011 doorliep. De middenvelder zal vanavond een medische keuring ondergaan, waarna de verwachting is dat hij zijn nieuwe verbintenis zal ondertekenen.
De Zeeuw was in het afgelopen seizoen een belangrijke pilaar bij AZ. De afgelopen jaren was de speler al dichtbij een overgang naar Hamburger SV en Ajax, maar deze transfers gingen uiteindelijk niet door. Martin Jol, trainer van de club uit de hoofdstad, liet eerder al weten de speler graag bij zijn selectie te willen hebben.
In eerste instantie leek het er echter op dat De Zeeuw niet naar Ajax zou vertrekken. AZ wilde de middenvelder namelijk niet aan een concurrent verkopen, maar de Alkmaarse formatie is nu alsnog overstag gegaan. De voetballer speelde voor AZ 119 wedstrijden in de Eredivisie en trof hierin vijftien keer doel. Zijn carrière als voetballer begon in het seizoen 2001/2002 bij Go Ahead Eagles.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef Kriegel het volgende:
Eeeennnnnn hij is weg.
[..]
Kneus. Ga maar lekker bij Ajax ballen dan als je geen ambities hebt.
Als je echt ambities hebt, dan maak je deze stap niet, maar ga je naar het buitenland.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben helemaal niet voor het trollen hoor maar ik wil je wel even duidelijk maken dat je wel erg ver buiten de realiteit staat.![]()
Zo goed Prosac![]()
Ik vind dat ze bij AZ zich niet blind moeten staren op de CL. Was van Gaal daar nog coach geweest dan hadden ze het daar best leuk kunnen doen. Ik heb met Koeman niet het idee dat ze de groepsfase gaan overleven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef Prosac het volgende:
Beter dit ja, niet beetje crossposten om de boel belachelijk proberen te maken.
Verder heeft Kriegel wel gelijk, je verlaat een club waarmee je kampioen bent geworden, waarmee je championsleague kunt spelen, voor een club die al jarenlang ambitie heeft, maar waar het ook al 5 jaar niet lukt.
Dan krijg je wel meer loon en ga je naar een historisch grotere club, maar ik snap ook niet waarom je nou net dit seizoen zo graag wil vertrekken bij AZ, terwijl je als voetballer op het allerhoogste platform kunt gaan voetballen.
Dan zeg ik: er zit een kern van waarheid in de column over de angst van Demy.
Wacht dan een jaartje, speel die groepsfase CL (en hopelijk meer) en ga dan weg.
Wel als je het daar goed doet ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:16 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Als je echt ambities hebt, dan laat je je zien in de CL, om vervolgens een mooie transfer te verdienen.
Precies de gedachtegang van De Zeeuw.quote:
God, er voelt er zich eentje weer op z'n tenen getrapt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben helemaal niet voor het trollen hoor maar ik wil je wel even duidelijk maken dat je wel erg ver buiten de realiteit staat.![]()
Zo goed Prosac![]()
nee 16miljoen voor Miralem betalen is een verstandige aktie van jullie geweest..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:33 schreef cultheld het volgende:
Een van je dragende spelers voor 7,5 miljoen euro naar je grootste concurrent laten gaan.
Over tot de orde van de dag!quote:Dembélé haakt aan voor duel Johan Cruijff Schaal
Moussa Dembélé heeft dusdanige vorderingen gemaakt in zijn herstel van een liesblessure dat trainer Ronald Koeman de spits heeft opgenomen in zijn selectie voor het duel om de Johan Cruijff Schaal.
'Moussa heeft de afgelopen dagen voluit getraind met de groep', aldus Koeman vrijdag tijdens een persconferentie. De coach kan geen beroep doen op Ragnar Klavan, die niet wedstrijdfit is.
Bovendien zijn Graziano Pellè en Gill Swerts geschorst.
AZ gaat zaterdag in de Amsterdam Arena voor de winst. 'Het is voor zowel AZ als Heerenveen een mooie kans om historie te schrijven. Beide clubs hebben deze prijs nog niet eerder gewonnen. Ik merk ook dat de spelersgroep graag wil winnen. Ik heb als trainer niet vaak een groep meegemaakt die zo gretig bezig is om beter te worden. Dat is een groot compliment aan deze jongens.
Ik ben geen Ajaciedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nee 16miljoen voor Miralem betalen is een verstandige aktie van jullie geweest..
- niet doen -
Zullen we Urzaiz, Luque ook maar achterwege laten?
Tis een slimme aktie van AZ, volgend seizoen pakten we maar 3 mio misschien. En we laten de concurrent lekker lappen en zien dat ze dit al jaren doen en er jaren geen flikker mee opschieten.
Jawel, hun eigen jeugd naar de tering helpen en die weglaten lopen...
2x20, zijn oude nummer bij AZ.quote:
Hij wordt zo afgemaakt in Amsterdam...quote:De Zeeuw: 'Nieuwe uitdaging boven Champions League'
24/07/2009 21:15
Demy de Zeeuw zette vrijdagavond zijn handtekening onder een vierjarig contract met Ajax. De 26-jarige middenvelder hoopt over een week zijn debuut te maken als de Amsterdammers op bezoek gaan bij FC Groningen.
'Ik wilde graag naar Ajax', aldus De Zeeuw op de website van zijn nieuwe club. 'Natuurlijk heb ik het feit dat ik bij AZ Champions League zou spelen meegenomen in de overweging, maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging en ik denk dat ik Ajax een mooie uitdaging is.'
De twintigvoudig international kon ook naar het buitenland. 'Maar die clubs schoven de beslissingen steeds voor zich uit', verklaarde hij voor de camera van RTL7. 'Ik ben blij dat ik deze stap heb gemaakt. Ik woon in Amsterdam en ik ben Nederlander, dus de aanpassing moet geen probleem zijn.'
De Zeeuw kampt nog met een lichte knieblessure, maar hij denkt snel op het trainingsveld te staan bij Ajax. 'Ik moet even afwachten of ik zaterdag direct voluit mee kan trainen, maar dat zien we wel. Natuurlijk hoop ik volgende week in het Euroborg te spelen met Ajax tegen Groningen. Ik verwacht weer een spannende competitie. De andere clubs hebben zich ook goed versterkt.'
Koeman gaat kopenquote:Met het vertrek van Demy zijn we er niet beter op geworden”, concludeert Koeman. “We zijn op dit moment bezig met óf die positie óf een andere positie om de groep weer sterker te maken.”
Denk dat Koeman bij AZ wel aardig gecontroleerd zal worden mbt aankopen. Ze zullen hem geen vrijbrief geven.quote:
Ehm... Zlatan kwam niet onder Koeman, maar was er al onder Adriaanse.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja verdomme, misschien krijgt hij weer een Zlatan en Maxwell. Dat zou echt kut zijn voor AZ.
Die Griek was op zich trouwens geen slechte aankoop, alleen het is simpelweg geen 4-3-3 spits.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:46 schreef Prosac het volgende:
Escude en Grygera waren ook inderdaad zware mislukkingen. We kunnen wel stellen dat hij qua verdedigers het niet slecht doet, de rest gewoon aan de staf overlaten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Troost je, hij haalde wel Escude, Grygera, Sonck, en die malle griek...![]()
Laten we de groeibriljant Sikora niet vergetenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Troost je, hij haalde wel Escude, Grygera, Sonck, en die malle griek...![]()
Shit, die was ik al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 07:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten we de groeibriljant Sikora niet vergeten
Kijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft giswerk, en Koeman is een prima trainer, jammer dat ze in Amsterdam vergeten dat hij wel de laatste trainer was die de landstitel haalde met Ajax.
De rest werd met buigende smileys binnengehaald en werden nadat het kut ging alweer uitgekotst.
Afgelopen seizoen was buitengewoon goed van AZ.
We hebben gewoon laten zien dat de selectie erg goed staat.
Er zijn verder nog geen schokbarende transfers geweest dus qua dat maak ik me geen zorgen.
De voorbereiding zegt me ook geen drol.
Kan me Inter Milan nog herinneren alsook Fiorentina.
Laten we nou maar eens eerst een wedstrijd of 5 gaan ballen en dan eens zien waar indien het niet goed gaat waar het bijgeschaafd moet worden.
Dat paniekerige gedoe meteen...
Hoe kan je nou zeggen dat Nielsen een topaankoop is? Hij heeft nog niks laten zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:26 schreef fuckbuddy het volgende:
De laatste "aankoop" is een topspeler, Nielsen kan je er goed bij hebben.
Maar een extra centrale middenvelder is altijd goed om de bezetting wat beter op te pakken.
Omdat de Ajacieden altijd roepen dat we op hen willen lijken en ze zeggen dat wij onszelf een topclub noemen dat soort onzinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:41 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe kan het toch dat op het gros van de voetbalfora het in de AZ-topics grotendeels over Ajax gaat?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat de Ajacieden altijd roepen dat we op hen willen lijken en ze zeggen dat wij onszelf een topclub noemen dat soort onzin. Niet te vergeten het gejank over Koeman. Met de overstap van de Zeeuw naar Ajax is het ook niet zo gek hè?
tis een topspeler zei geen topaankoop! Die jongen heeft heel veel potentieel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat Nielsen een topaankoop is? Hij heeft nog niks laten zien.
klopt Koemand wilt Mendes als opvolger voor de Zeeuw.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:11 schreef Gatalin het volgende:
Ik vond Wernbloom anders behoorlijk matig tegen HSV. Volgens mij heeft Koeman ook gezegd dat Mendes de eerste keus is voor de positie van De Zeeuw. Hij ziet Wernbloom meer voor de buitenkant.
Ik geef normaal antwoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef DurumDoner het volgende:
Nou nou, niet gelijk zo op je achterpootjes hoor. Het was toch een normale vraag.
Dat hij een topspeler is mag hij eerst laten zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
tis een topspeler zei geen topaankoop! Die jongen heeft heel veel potentieel.
Speelde op hoog niveau bij Chelsea en werd gevolgt door veel europese clubs.
Wernbloom idem, die zal Demy snel doen vergeten (hoop ik zo).
Ze kunnen best wel een vervanger gebruiken en dat zal AZ ook wel doen met het beschikbaar gekomen geld mag ik aannemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:35 schreef DurumDoner het volgende:
Jullie kunnen De Zeeuw best missen toch?
Of het zou iets met een combiregeling te maken kunnen hebben... Sowieso zitten er nog zat lui in de andere vakken, zelfs tussen de Heerenveensupportersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef lighted het volgende:
Hoe typerend dat er véél minder supporters van AZ dan Heerenveen vandaag zijn. Terwijl Alkmaar zo wat naast de deur is. Maar goed, een Johan Cruijf schaal is natuurlijk niks aan als je kampioen bent geworden
..
Dan zal ik het wel verkeerd zienquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Of het zou iets met een combiregeling te maken kunnen hebben... Sowieso zitten er nog zat lui in de andere vakken, zelfs tussen de Heerenveensupporters
Komt dat omdat AZ zo goed is of Heerenveen zo slecht?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Koeman doet het goed in de eerste serieuze wedstrijd, het lijkt erop dat hij weer de critici de mond snoert.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.............quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja die bovenste is iig Eddy Murphy. De rest ken ik ook niet.
Morgan Freeman toch die onderste?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja die bovenste is iig Eddie Murphy. De rest ken ik ook niet.
Een zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:10 schreef Genius-F het volgende:
NOU HEB IK ME GODVERDOMME EEN WEEK LANG ZORGEN GEMAAKT. IS HET VOOR NIKS![]()
![]()
Pelle is vrijwel de enige spits die echt één op één loopt: 1 per seizoen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:51 schreef Gatalin het volgende:
Op de training misschien, in de competitie mag hij enorm blij zijn met elk doelpunt dat hij maakt, want dat zullen er wederom niet veel zijn...
Hij heeft het bijna wel afgedwongen. Het kan ook wel, want Ari en Pelle komen er niet echt voor in aanmerking omdat ze te wisselvallig zijn, en Dembele parkeer je gewoon op rechtshalf. Dat kan nu ook makkelijk, omdat Mendes op de plek van De Zeeuw is opgeschoven. Opgelost.quote:
Je zou hem het vertrouwen wel gunnen, gezien zijn wedstrijd vanavond, maar aan de andere kant heeft hij vaker prima gespeeld en dan weer een aantal wedstrijden niet...quote:
Neen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:16 schreef Gatalin het volgende:
Misschien Keessie een kans geven tegen Heracles.
Ik heb mij behoorlijk geergerd aan Mendes de laatste wedstrijden en ik word een beetje moe van die jongen. Keessie op het middenveld vind ik niet zo'n probleem. Kew in de verdediging daarentegen... zelfs nog minder dan Swerts.quote:
Aanvallend speelde AZ gewoon goed, en was doeltreffend (El Ham miste ook nog een 100% kans), maar verdedigend gaven ze nog steeds wat kansjes weg, en was Romero de grote man. Maar goed, dat laatste (kansjes weggeven), gebeurt eigenlijk altijd wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:34 schreef Leatherface het volgende:
Heb de partij niet gezien.
5-1 is wel een imposante uitslag. Maar was AZ dit keer wel heel goed (i.t.t. de eerdere voorbereidingswedstrijden, blijkbaar) of was vooral Heerenveen heel matig?
He maat, jij moet echt ophouden nu hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef Yi-Long het volgende:
Leuke wedstrijd, met aanvallend een goed AZ tegen een matig en ongeinspireerd Heerenveen.Lens was zowaar de heuse uitblinker, met mooie acties, veel dreiging, en mooie goaltjes. Zag er zeer scherp uit, en nu is het hopen dat hij dat voor langere tijd kan volhouden.
Verdedigend liet AZ wederom wat steekjes vallen af en toe, maar maakte vanavond weer een zeer solide indruk met schitterende reddingen.
Ben nu in ieder geval echt benieuwd naar wat het gaat worden de rest van het seizoen. Ik heb er nog steeds niet veel vertrouwen in op de lange termijn, maar wellicht, als de groep blessurevrij blijft, dat ze toch tot aan de winterstop nog aardig mee kunnen doen. Ik vrees echter voor wiselvalligheid.
Tegen wie moeten ze volgende week!?
Jij zit gewoon te loeren totdat AZ z'n eerste gelijkspel of verlies in de competitie krijgt, zodat je kunt roepen: 'zie je wel, ik had gelijk'quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aanvallend speelde AZ gewoon goed, en was doeltreffend (El Ham miste ook nog een 100% kans), maar verdedigend gaven ze nog steeds wat kansjes weg, en was Romero de grote man. Maar goed, dat laatste (kansjes weggeven), gebeurt eigenlijk altijd wel.
AZ speelde in ieder geval al stukken beter en gemotiveerder dan tegen Brugge, waar het echt belachelijk slecht was in de passing en communicatie onderling...
Heerenveen speelde ondermaats. Nog zeker niet het Heerenveen van vorig seizoen, al zaten er wel 1-2 spelers tussen die nog wat probeerden.
We hadden nu de scheids niet tegen, dat was pas een vreemde gewaarwording.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:31 schreef denthemen het volgende:
Mooie goals, redelijk goed spel. AZ is klaar voor de competitie.. Moest vreemd zijn, winnen in Amsterdam
Wij hadden hem Vrijdag ook niet meequote:Op zondag 26 juli 2009 14:36 schreef Gatalin het volgende:
[..]
We hadden nu de scheids niet tegen, dat was pas een vreemde gewaarwording.
Waarom zou ik dat doen? Ik wacht rustig de winterstop af. Ik beoordeel nooit iets/iemand op 1 wedstrijd.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te loeren totdat AZ z'n eerste gelijkspel of verlies in de competitie krijgt, zodat je kunt roepen: 'zie je wel, ik had gelijk'![]()
Volgens mij moet jij eerst eens al mijn posts gaan nalezen, wellicht met behulp van een cursus 'begrijpend lezen', en dan terugkomen...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
He maat, jij moet echt ophouden nu hoor.
Eerst zie je het totaal niet zitten dat AZ deze wedstrijd winnend afsluit. Dan doen ze dat, op overtuigende wijze, dan ligt t aan Heerenveen. En dan is het plotseling weer de lange termijn die telt.
Daarnaast zeg ik wel gewoon dat Heerenveen niet best was. Volgens mij is daar geen woord aan gelogen, maar als jij liever wilt dat we met zijn allen doen alsof Heerenveen gisteren briljant speelde, dan doen we dat toch even voor jou(!)quote:Maar goed, dat laatste (kansjes weggeven), gebeurt eigenlijk altijd wel.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik beoordeel nooit iets/iemand op 1 wedstrijd.
[..]
Pessimistisch of niet kloppend. Dat is de vraag.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:15 schreef Kriegel het volgende:
Laat 'm eens met rust, Stereo, hij mag best z'n mening geven ook al is die pessimistisch.
Ik denk dat Twente sterker is geworden. Heerenveen in kwaliteit gelijk, maar wel een jaartje leren verder. Feyenoord weer een kandidaat voor een ereplek. En PSV ook beter dan vorig jaar. Van Ajax verwacht ik dat ze vooral op de trainer een grote stap voorwaarts maken.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Och, zo sterk speelde AZ nu ook weer niet gisteravond. Wel een stuk effectiever (met name in de afronding) dan ons. En met dat dramatische verdedigen aan onze kant (onder andere Popov bepaald niet sterk bij de 0-1, 0-2 en 1-5) is zo'n wedstrijd dan snel gespeeld, na 28 minuten om precies te zijn..
Benieuwd waar dit AZ in de competitie zal staan. Het lijkt me dat zeker Ajax, PSV en Feyenoord sterker voor de dag zullen komen dan afgelopen seizoen. En ook Heerenveen is er, ondanks het vertrek van Pranjic, wel sterker op geworden. Twente vind ik lastig inschatten.. 't Zal dringen worden in de (sub)top..
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij moet jij eerst eens al mijn posts gaan nalezen, wellicht met behulp van een cursus 'begrijpend lezen', en dan terugkomen...
Daarnaast heb ik al meerdere keren aangegeven dat AZ goed speelde, vooral aanvallend gezien. Verdedigend gaven ze nog steeds wat kansen weg, MAAR DAT IS NORMAAL
Ik heb hartstikke goed gelezen dat jij ze niet zag winnen, paljasquote:Hey huillie, als ze zo waardeloos spelen als tegen Brugge, dan zie ik ze echt niet winnen van HSV. Heb je de wedstrijd van gisteren wel gezien?
...om over Heerenveen nog maar te zwijgen.
Je kunt heus wel eens een slechte dag hebben, maar gister ging echt ALLES fout, en dat lijkt me geen goed teken zo vlak voor de wedstrijd van komende zaterdag, en dus ook zo vlak voor de competitie.
Maar goed, dan speelt hoogstwaarschijnlijk Ari wel gewoon mee, dus dan kun je al snel met wat doelpunten de eventuele tekortkomingen enigzins verbloem
Vooral de van drogredenen aan elkaar hangende betoogvorm bevalt me niet. Dat ie negatief is over AZ ook niet, maar dat vind ik dan minder ergquote:Op zondag 26 juli 2009 15:15 schreef Kriegel het volgende:
Laat 'm eens met rust, Stereo, hij mag best z'n mening geven ook al is die pessimistisch.
Hier de samenvattingquote:Koeman: "Ik heb genoten"
Ronald Koeman was zeer content met zijn eerste prijs als trainer van AZ. Hij had zitten genieten van zijn ploeg.
De landskampioen van Nederland won met 5-1 van bekerwinnaar sc Heerenveen. "Ik heb genoten, we maakten vijf fantastische goals", aldus Koeman tegenover SBS6. Hij had ook een kritische noot. "We geven nog te makkelijk kansen weg. Sergio Romero pakte er twee, drie lastige ballen uit."
De wissel vlak voor tijd van Romero voor Joey Didulica was een bedankje aan het adres van de Australier. "We spelen deze wedstrijd omdat we kampioen zijn geworden en Joey heeft daar een groot aandeel in gehad", aldus Koeman. "Bovendien is hij een fantastische jongen, ik hoop dat hij blijft."
Die commentator bij die samenvattingquote:Op zondag 26 juli 2009 17:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hier de samenvatting
Hier de persconfertie
Toch moeilijke ballen, bijna allemaal in de lange hoek.
Die laatste van Lens is een wel erg mooi gedaan
Dat lijkt me dan iets om je echt zorgen over te maken... Pfff..., gaan jullie dit de rest van het seizoen aan moeten horen?quote:
't is de professionalisering van de organisatie binnen AZ.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan iets om je echt zorgen over te maken... Pfff..., gaan jullie dit de rest van het seizoen aan moeten horen?
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:47 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hartstikke goed gelezen dat jij ze niet zag winnen, paljas
Is het nu duidelijk!?quote:Hey huillie, als ze zo waardeloos spelen als tegen Brugge, dan zie ik ze echt niet winnen van HSV. Heb je de wedstrijd van gisteren wel gezien?
...om over Heerenveen nog maar te zwijgen
sensationele jongen inderdaad...quote:
jajajaja, ik zal mijn tdk90 doos er eens bij pakken...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:48 schreef Kriegel het volgende:
Bwehehe, die sneue toegevoegde mp3 onder de uitreiking ook. Campione, de fucking Johan Fruitschaal.![]()
Datzelfde nummer zaten ze toen bij de huldiging van het kampioenschap ook al dood te draaien, iemand zou ze eens op goede muziek moeten wijzen in plaats van die halve jumpstyle shit.
Sorry?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef taxhaven het volgende:
DemyWat een intense vernedering voor AZ eigenlijk.
Dat zou erg lekker zijn als ie blijft hoor!quote:Dembélé: "Kans dat ik nog wegga is heel klein"
AMSTERDAM - Moussa Dembélé was en is nog altijd één van de grote pronkstukken van de huidige selectie van landskampioen AZ. De Belgische aanvaller werd de afgelopen tijd dan ook veelvuldig gelinkt aan een vertrek naar een grote Europese club, maar had tegenover Goal.com een positieve mededeling voor de fans van de Alkmaarders. "De kans dat ik nog wegga in augustus is heel klein."
Met zijn balbeheersing, dribbels en doelpunten speelde Dembélé zich het voorbije seizoen definitief in de kijker van de grote Europese clubs. De 22-jarige Belg deed zaterdag tegen sc Heerenveen slechts een kwart wedstrijd mee, maar liet bij zijn eerste balcontact meteen zien hoe belangrijk hij kan zijn voor AZ. Uitblinker Jeremain Lens werd vrijgespeeld door de Belg, waarna Lens met de 4-1 de strijd om de Johan Cruijff Schaal definitief in het slot gooide.
Het was dan ook een kwestie van tijd voordat de speculaties rondom een vertrek van Dembélé op gang zouden komen. Het Italiaanse Genoa meldde zich enkele weken geleden in Alkmaar, maar kon niet aan de vraagprijs voor de Belg voldoen. Vervolgens bleef het opvallend stil rondom Dembélé.
In Italië werd Dembélé de afgelopen week in verband gebracht met AC Milan, maar de Belg gaf zaterdag tegenover Goal.com aan dat een vertrek deze zomer waarschijnlijk niet zal plaatsvinden. "De kans dat ik nog wegga, is heel klein, ook al is het Milan dat interesse zou hebben," maakte Dembélé duidelijk.
Tegen Heerenveen mocht Dembéle een klein half uur meedoen nadat hij recentelijk werd gekweld door een liesblessure. "Het was lekker invallen zo, dat was ook wel erg makkelijk in deze situatie van de wedstrijd," keek de jonge Belg terug op zijn invalbeurt. "Ik houd hier een goed gevoel aan over."
Door de 5-1 winst op Heerenveen pakte AZ in de Amsterdam Arena de eerste prijs van het seizoen. Dembélé: "Iedereen bij ons was gedreven vanavond. Het begin vond ik van onze kant nog wat zwakjes, maar daarna hebben we onze kwaliteiten goed uitgebuit."
Is AZ door deze zege titelkandidaat? "Wij niet alleen, Ajax en PSV zijn dat ook," is Dembélé van mening. "En dat geldt ook voor Feyenoord, dat zich behoorlijk heeft versterkt. Zij zijn echte concurrenten voor ons."
quote:Mendes staat voor 'belangrijk jaar'
Voor AZ-middenvelder David Mendes da Silva begint komend weekeinde de Eredivisie met een uitwedstrijd bij Heracles Almelo. Een seizoen dat eindigt met een WK. ,,En daar wil ik zeker bij zijn”, aldus de international.
De middenvelder van het Nederlands elftal kijkt tevreden terug op de ‘generale repetitie’ die zijn ploeg vorig weekeinde speelde. AZ won de Johan Cruijff Schaal met overmacht ten koste van Heerenveen (1-5), waar kort daarvoor de oefenwedstrijden tegen Club Brugge en HSV beide nog met 1-0 verloren gingen.
,,Qua veldspel valt er nog wel wat te verbeteren, maar het resultaat was uiteraard erg goed. We gaan met zelfvertrouwen naar Almelo”, zegt Mendes. ,,Móet ook wel. De mensen verwachten veel van ons. Terecht. Er is wel wat veranderd, maar de spelersgroep is vrijwel hetzelfde gebleven. Alleen Demy de Zeeuw is vertrokken bij ons als basisspeler. We komen overal als de kampioen, er wordt dit seizoen nóg meer op ons gelet. En inderdaad, ik besef dat het moeilijk is om kampioen te worden, maar nog moeilijker om dat te blijven.”
Desondanks legt Mendes da Silva de lat hoog. Iets hoger dan het afgelopen jaar. ,,Het is de bedoeling dat we beter worden, dat we het beter gaan doen. Of dat lukt moet je natuurlijk altijd afwachten, je weet nooit wat er in een jaar kan gebeuren. We hebben in ieder geval een nieuwe trainer met ruime Champions League-ervaring.”
WK in Zuid-Afrika
Die ervaring doen de Alkmaarse spelers dit seizoen zelf ook op nu ze zich op het Europese kampioenenbal hebben gemeld. Goed voor de club, zeker ook goed voor Mendes da Silva, die al een tijdje bij de selectie van het Nederlands elftal zit.
,,Het wordt ook voor mij persoonlijk een heel belangrijk jaar”, realiseert hij zich. ,,Als AZ goed presteert en ik maak steeds deel uit van de ploeg, dan is dat ook goed voor mijn selectie voor Oranje. Tuurlijk, aan het einde van de competitie wacht het WK en daar wil ik zeker bij zijn. Maar ik zit de laatste tijd steeds bij de selectie, en de bondscoach is geen persoon die zomaar veel veranderingen doorvoert, dus ik heb er vertrouwen in dat er bij ben in Zuid-Afrika.”
Het is een vernedering voor Demy zelf dat hij ziet dat hij te incapabel is om in de echte top te geraken.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef taxhaven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brute vernedering, 7,5 miljoen cashen op n speler van n ton (even ter vergelijking: Berg ging voor 11 miljoen. Spitsen zijn doorgaans duurder dan lopers en hij leverde 'maar' het 4 a 5-voudige van de inverstering in hem op incl doorverkooppremie), die op de top van zn kunnen weggaat en waar geen rek meer in zitquote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef taxhaven het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:01 schreef Genius-F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Brute vernedering, 7,5 miljoen cashen op n speler van n ton (even ter vergelijking: Berg ging voor 11 miljoen. Spitsen zijn doorgaans duurder dan lopers en hij leverde 'maar' het 4 a 5-voudige van de inverstering in hem op incl doorverkooppremie), die op de top van zn kunnen weggaat en waar geen rek meer in zit. Als ie over n jaar door het ijs gezakt was in de CL had ie niet voor zo veel weggemogen gok ik.
Als jullie nou niet zo'n grote bek hadden gehad de laatste jaren, had je niet eens met de combi gehoeven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Of het zou iets met een combiregeling te maken kunnen hebben... Sowieso zitten er nog zat lui in de andere vakken, zelfs tussen de Heerenveensupporters
Omdat er bij AZ heel veel 'gemiddelde' spelers rondlopen die elkaar opdrijven tot een hoger niveau. Ondermeer doordat de druk niet gigantisch hoog ligt. De moraal van mijn boodschap was vooral dat ie absoluut niet te weinig heeft gekost.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:53 schreef lighted het volgende:
[..]
Op de top van z'n kunnen?![]()
Waar baseer je dat op? Sinds wanneer is hij getest op de top van z'n kunnen? En een 25-jarige speler die nu al op z'n top zit?
Dat je enige rancune hebt kan ik begrijpen, maar een beetje objectief blijven mag ook wel.
Maarja simpel. Hij wil al heel lang weg. Ajax is een club met een hogere potentie. En hij gaat uiteraard meer verdienenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:57 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Als jullie nou niet zo'n grote bek hadden gehad de laatste jaren, had je niet eens met de combi gehoeven.
Overigens snap ik wel dat het pijnlijk is als een van de betere spelers van afgelopen jaargang na een kampioenschap nog steeds naar het grote Ajax wil. Die club waar jullie beweren zo'n hekel aan te hebben ineens.
Wat nou? Wie ben jij dan?! grote bek de laatste jaren?? Kom eens met zaken die ergens over gaan ipv lukraak maar wat lopen lallen...quote:Op maandag 27 juli 2009 18:57 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Als jullie nou niet zo'n grote bek hadden gehad de laatste jaren, had je niet eens met de combi gehoeven.
Overigens snap ik wel dat het pijnlijk is als een van de betere spelers van afgelopen jaargang na een kampioenschap nog steeds naar het grote Ajax wil. Die club waar jullie beweren zo'n hekel aan te hebben ineens.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat nou? Wie ben jij dan?! grote bek de laatste jaren?? Kom eens met zaken die ergens over gaan ipv lukraak maar wat lopen lallen...![]()
Welke grote bek heeft volgens jou met de combi te maken? Kom eens met een voorbeeld of een feit!![]()
Pijnlijk, AZ heeft hier toch een prima deal mee gemaakt? JIj bent een kansloze rukker met een zgn. grote bek maar hetgeen je zegt gaat nergens over.
Het woord "ineens" als voorbeeld, als je niet weet waar je het over hebt en alleen maar komt om de boel hier op te naaien, dan zou ik lekker met je Doner in je eigen topics gaan zitten...
Samengevat; Of kom eens met normale postings met inhoud of houd lekker je mond en lees eerst je eigen tekst alvorens op "invoeren" te drukken...
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:14 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
![]()
Iets met n pot en n ketel![]()
Grapjegrapje. Go fuck. Go fuck![]()
![]()
Wie zegt dat Ajax wilt dat hij nog stappen maakt? Ik denk dat ze al enorm blij zijn wanneer hij presteert zoals hij bij AZ presteerde. Anders hadden ze wel een jong talent genomen, denk dat je de aankoop niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik zou er als Ajax zijnde alleen niet van uitgaan dat ie nog gigantische stappen gaat maken, want die heeft ie bij AZ al gezet. Als ie dat wel kan heb ik me vergist.
Ik begrijp hem dondersgoed. Maar wat ik dus zeg is dat ze bij AZ op wonderbaarlijke wijze allemaal boven hun niveau presteren en dat er bij Ajax meer druk heerst, die ze misschien niet aankunnen (waardoor ik het niet raar zou vinden als De Zeeuw niet het niveau van bij AZ haalt). Maar goed, dat is speculeren.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:25 schreef lighted het volgende:
[..]
Wie zegt dat Ajax wilt dat hij nog stappen maakt? Ik denk dat ze al enorm blij zijn wanneer hij presteert zoals hij bij AZ presteerde. Anders hadden ze wel een jong talent genomen, denk dat je de aankoop niet helemaal begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |