abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:37:12 #151
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71266534
Ben helemaal klaar met die gast... Bleh.
Tuurlijk is cash lekker en zeker als je van (fictief) 700.000 naar 1.200.000 gaat.
Maar sportief gezien kan je beter CL spelen met een landskampioen dan hopen op volgend seizoen.

(Aldus de rijmpiet)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:02:08 #152
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71285254
AZ tegen H'veen zonder Pelle en Swerts.
Das ruk, uit tegen H'veen speelde Pelle erg goed.

En das geen Bullshit! Meneer de kaatser!

Denk dat Dembele ook niet zal spelen dus klote weer
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71285322
Ja, logisch dat een kaatser het goed doet in Friesland.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:07:32 #154
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71285518
Jammer dat Swerts niet meedoet. Pelle zal heus af en toe aardig gespeeld hebben, maar ik vind Ari simpelweg veel beter.

Jammer dat Dembele idd niet speelt, maar wanneer Dembele en ElHam samen spelen zie je ook soms te vaak enkel voor eigen succes gaan. Als dat lukt, dan is dat prima, maar soms vliegen die ballen er net niet in, terwijl de ander er veel beter voor stond, en dan is het uiteraard erg storend. (Volgens mij was dat in de beker tegen NAC ofzo?).

Het liefst had ik de combinatie Ari-Dembele gezien voorin, maar als ElHam een goede dag heeft en Martins erachter staat, dan zou dat op zich goed moeten kunnen lopen.

Ik ben benieuwd hoe Heerenveen er aan toe is. Niks gezien van hun voorbereiding, maar hier gelezen dat het erg matig was. Ik heb in ieder geval wel zin in de wedstrijd
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:17:59 #155
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71285921
El hamdaoui moet gewoon starten in de basis, ik denk dat Lens een goede kans maakt voorin...
We zullen moeten zien, kan friezen kan dooien...

Feit is wel dat we met MoMo in de verdediging en poco op linkshalf we goed staan.
Middenveld met Martens-Schaars-Wernbloom-Mendes vermoed ik.
Of zal Koeman gaan voor Van der Velden op rechtshalf en Mendes die wisselt met Wernbloom..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:32:17 #156
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71286452
Ik denk:

Romero
Jaliens - Moisander - Moreno - Poco
VdVelden - Mendes - Schaars - Martens
El Hamdoeidoei
Ari

Thuis voor de TV: De Zeeuw
Confidence through competence
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:42:18 #157
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71286807
Neuj, dat denk ik niet. Die kan t mentaal niet aan als het een spannende wedstrijd wordt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:52:41 #158
55709 Stereotomy
pi_71287216
Maar hij kijkt teletekst
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:26:41 #159
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_71292191
Eeeennnnnn hij is weg.
quote:
De Zeeuw alsnog naar Ajax
Door Sjors (Sj0rSz) op vrijdag 24 juli 2009 17:13
Bron: Telesport

Demy de Zeeuw speelt komend seizoen alsnog voor Ajax. De Amsterdammers en AZ, de huidige werkgever van de middenvelder, moeten nog wel wat plooien gladstrijken, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd te zijn.

Voor De Zeeuw ligt in Amsterdam een contract voor de duur van vier jaar klaar. Bij AZ had de 26-jarige speler nog een overeenkomst, die tot medio 2011 doorliep. De middenvelder zal vanavond een medische keuring ondergaan, waarna de verwachting is dat hij zijn nieuwe verbintenis zal ondertekenen.

De Zeeuw was in het afgelopen seizoen een belangrijke pilaar bij AZ. De afgelopen jaren was de speler al dichtbij een overgang naar Hamburger SV en Ajax, maar deze transfers gingen uiteindelijk niet door. Martin Jol, trainer van de club uit de hoofdstad, liet eerder al weten de speler graag bij zijn selectie te willen hebben.

In eerste instantie leek het er echter op dat De Zeeuw niet naar Ajax zou vertrekken. AZ wilde de middenvelder namelijk niet aan een concurrent verkopen, maar de Alkmaarse formatie is nu alsnog overstag gegaan. De voetballer speelde voor AZ 119 wedstrijden in de Eredivisie en trof hierin vijftien keer doel. Zijn carrière als voetballer begon in het seizoen 2001/2002 bij Go Ahead Eagles.
Kneus. Ga maar lekker bij Ajax ballen dan als je geen ambities hebt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:36:03 #160
55709 Stereotomy
pi_71292450
Vier jaar _!

Hij denkt waarschijnlijk dat internationale scouts hem beter zien als ie bij Ajax balt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:08:48 #161
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71293317
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef Kriegel het volgende:
Eeeennnnnn hij is weg.
[..]

Kneus. Ga maar lekker bij Ajax ballen dan als je geen ambities hebt.

Ik ben helemaal niet voor het trollen hoor maar ik wil je wel even duidelijk maken dat je wel erg ver buiten de realiteit staat.

Zo goed Prosac
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:12:26 #162
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71293415
Beter dit ja, niet beetje crossposten om de boel belachelijk proberen te maken.
Verder heeft Kriegel wel gelijk, je verlaat een club waarmee je kampioen bent geworden, waarmee je championsleague kunt spelen, voor een club die al jarenlang ambitie heeft, maar waar het ook al 5 jaar niet lukt.
Dan krijg je wel meer loon en ga je naar een historisch grotere club, maar ik snap ook niet waarom je nou net dit seizoen zo graag wil vertrekken bij AZ, terwijl je als voetballer op het allerhoogste platform kunt gaan voetballen.
Dan zeg ik: er zit een kern van waarheid in de column over de angst van Demy.
Wacht dan een jaartje, speel die groepsfase CL (en hopelijk meer) en ga dan weg.
pi_71293497
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet voor het trollen hoor maar ik wil je wel even duidelijk maken dat je wel erg ver buiten de realiteit staat.

Zo goed Prosac
Als je echt ambities hebt, dan maak je deze stap niet, maar ga je naar het buitenland.
Als je echt ambities hebt, dan laat je je zien in de CL, om vervolgens een mooie transfer te verdienen.

Puur voor het geld gekozen dus. Iets anders kun je er niet van maken.

7,5 miljoen in de pocket en Pontus is er al
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:23:08 #164
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71293675
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef Prosac het volgende:
Beter dit ja, niet beetje crossposten om de boel belachelijk proberen te maken.
Verder heeft Kriegel wel gelijk, je verlaat een club waarmee je kampioen bent geworden, waarmee je championsleague kunt spelen, voor een club die al jarenlang ambitie heeft, maar waar het ook al 5 jaar niet lukt.
Dan krijg je wel meer loon en ga je naar een historisch grotere club, maar ik snap ook niet waarom je nou net dit seizoen zo graag wil vertrekken bij AZ, terwijl je als voetballer op het allerhoogste platform kunt gaan voetballen.
Dan zeg ik: er zit een kern van waarheid in de column over de angst van Demy.
Wacht dan een jaartje, speel die groepsfase CL (en hopelijk meer) en ga dan weg.
Ik vind dat ze bij AZ zich niet blind moeten staren op de CL. Was van Gaal daar nog coach geweest dan hadden ze het daar best leuk kunnen doen. Ik heb met Koeman niet het idee dat ze de groepsfase gaan overleven.

Ik denk (voor het eerst sinds jaren) dat Ajax het dit seizoen onder Jol het leuk gaat doen en Europees gezien langer uit gaan houden dan AZ waardoor de Zeeuw zichzelf wat langer kan etalleren.
Daarbij komt dat de naam Ajax in Europa meer aantrekkingskracht heeft in Europa dan AZ.

Daarom kan ik de keus van de Zeeuw goed begrijpen. Ook al had ie bijvoorbeeld naar PSV gegaan ipv Ajax
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:24:03 #165
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71293695
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:16 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Als je echt ambities hebt, dan laat je je zien in de CL, om vervolgens een mooie transfer te verdienen.
Wel als je het daar goed doet ja.
pi_71293770
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:24 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wel als je het daar goed doet ja.
Precies de gedachtegang van De Zeeuw.
Hij heeft angst en kiest nu voor een hoger salaris, dus wat meer zekerheid.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:31:04 #167
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71293864
Hopen dat meneer maar snel motivatie kan vinden om te voetballen.
Wat een jankerd, opgerot staat netjes! En wij een zak geld voor een zak hooi!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:31:19 #168
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_71293871
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef cheqy het volgende:

[..]

Zo goed Prosac
God, er voelt er zich eentje weer op z'n tenen getrapt.

Lees even beter. Ik zeg niet dat bij Ajax spelen per definitie een blijk van gebrek aan ambitie is, maar je snapt zelf toch wel wat ik bedoel? Hij had dit jaar CL kunnen spelen en daarna een stap hogerop kunnen maken met een bijna afgelopen contract. Ajax is momenteel op geen enkele manier een sportieve vooruitgang, slechts een financiële.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71293930
Een van je dragende spelers voor 7,5 miljoen euro naar je grootste concurrent laten gaan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:44:34 #170
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71294207
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:33 schreef cultheld het volgende:
Een van je dragende spelers voor 7,5 miljoen euro naar je grootste concurrent laten gaan .
nee 16miljoen voor Miralem betalen is een verstandige aktie van jullie geweest..
- niet doen -
Zullen we Urzaiz, Luque ook maar achterwege laten?
Tis een slimme aktie van AZ, volgend seizoen pakten we maar 3 mio misschien. En we laten de concurrent lekker lappen en zien dat ze dit al jaren doen en er jaren geen flikker mee opschieten.
Jawel, hun eigen jeugd naar de tering helpen en die weglaten lopen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 24-07-2009 18:57:23 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:57:03 #171
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71294559
quote:
Dembélé haakt aan voor duel Johan Cruijff Schaal

Moussa Dembélé heeft dusdanige vorderingen gemaakt in zijn herstel van een liesblessure dat trainer Ronald Koeman de spits heeft opgenomen in zijn selectie voor het duel om de Johan Cruijff Schaal.

'Moussa heeft de afgelopen dagen voluit getraind met de groep', aldus Koeman vrijdag tijdens een persconferentie. De coach kan geen beroep doen op Ragnar Klavan, die niet wedstrijdfit is.

Bovendien zijn Graziano Pellè en Gill Swerts geschorst.

AZ gaat zaterdag in de Amsterdam Arena voor de winst. 'Het is voor zowel AZ als Heerenveen een mooie kans om historie te schrijven. Beide clubs hebben deze prijs nog niet eerder gewonnen. Ik merk ook dat de spelersgroep graag wil winnen. Ik heb als trainer niet vaak een groep meegemaakt die zo gretig bezig is om beter te worden. Dat is een groot compliment aan deze jongens.
Over tot de orde van de dag!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:58:08 #172
55709 Stereotomy
pi_71294589
Ben wel benieuwd wie de nieuwe rechtshalf gaat worden, Holman, vd Velden, of Lens.

In ieder geval geen Jenner of Agustien meer om te kiezen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:00:00 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71294647
Ik denk ook dat Ajax het dit jaar gewoon beter zal doen dan AZ. Nu zal dat in deze thread uiteraard 'vloeken in de kerk' zijn, maar ik vind dat AZ er qua trainer gewoon erg op achteruit is gegaan, en Ajax is er juist ontzettend op vooruit gegaan.

Voor het vorige seizoen zei ik al dat Ajax een uitstekende selectie heeft, en dat de zwakke schakel hoogstwaarschijnlijk de coach zou zijn. Nu is de selectie van Ajax iets minder ivm begin vorig seizoen (Huntelaar en Vermaelen weg), maar hebben ze eindelijk weer een fatsoenlijke trainer die aanvallend wil en durft te spelen, en die spelers vertrouwen kan geven en er een team van kan smeden. Daarnaast is het team nog redelijk intact gebleven en iets ouder.

AZ heeft ook een redelijk goede selectie, maar een zwakke trainer, en ik vermoed dat dat wel weer zal leiden tot onrust als het een paar keer mis gaat.

Dus zo vreemd vind ik het niet dat de Zeeuw naar Ajax wil. Ok, je speelt dit seizoen geen Champions League, maar je kunt wel kampioen worden met Ajax.

Ik moet wel zeggen dat ik vind dat Ajax eigenlijk al genoeg prima middenvelders heeft. Het is even afwachten hoe Jol precies wil gaan spelen (4-3-3, of 4-4-2 zoals in de voorbereiding)... als ze 4-4-2 gaan spelen, dan is er zeer zeker een rol voor De Zeeuw weggelegd, maar met 4-3-3 vind ik bijvoorbeeld Enoh beter als links-mid...
pi_71294826
Met AZ kan je ook aankomend seizoen kampioen worden. Daarnaast gaat Ajax er inderdaad wel op vooruit qua coach als je het over het tactische verhaal hebt. Of de spelers ook daadwerkelijk een stap meer zetten is nog steeds maar de vraag. Van Basten had het soms ook wel eens tactisch goed staan maar leek het nog steeds alsof sommige spelers knetterstoned waren.

Ik moet het nog maar zien allemaal. Geldt ook voor AZ natuurlijk, maar de kans dat Ajax kampioen zal worden acht ik net zo groot als vorig jaar. Maar misschien verrast mij men uit A'dam met een goed voetballende ploeg en enorme stabiliteit binnen de club.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:31:12 #175
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71295524
Blijft giswerk, en Koeman is een prima trainer, jammer dat ze in Amsterdam vergeten dat hij wel de laatste trainer was die de landstitel haalde met Ajax.
De rest werd met buigende smileys binnengehaald en werden nadat het kut ging alweer uitgekotst.
Afgelopen seizoen was buitengewoon goed van AZ.
We hebben gewoon laten zien dat de selectie erg goed staat.
Er zijn verder nog geen schokbarende transfers geweest dus qua dat maak ik me geen zorgen.
De voorbereiding zegt me ook geen drol.
Kan me Inter Milan nog herinneren alsook Fiorentina.
Laten we nou maar eens eerst een wedstrijd of 5 gaan ballen en dan eens zien waar indien het niet goed gaat waar het bijgeschaafd moet worden.
Dat paniekerige gedoe meteen...
pi_71296921
Demy maakt een team niet beter. De Zeeuw voetbalt leuk mee en kan in een goed ingespeelde ploeg zelfs uitblinken. Mentaal is die gozer gewoon knudde, dat konden we 2 jaar terug zien en aan deze stap ze je het weer. Ik kan me er niet zo druk overmaken en wens hem succes, maar niet teveel.

Er zal nu waarschijnlijk wel een vervanger gehaald worden, ben benieuwd wie...
Brama van Twente zou ik wel een goede oplossing vinden, maar die stap is totaal niet logisch voor hem.
pi_71296944
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

nee 16miljoen voor Miralem betalen is een verstandige aktie van jullie geweest..
- niet doen -
Zullen we Urzaiz, Luque ook maar achterwege laten?
Tis een slimme aktie van AZ, volgend seizoen pakten we maar 3 mio misschien. En we laten de concurrent lekker lappen en zien dat ze dit al jaren doen en er jaren geen flikker mee opschieten.
Jawel, hun eigen jeugd naar de tering helpen en die weglaten lopen...
Ik ben geen Ajacied .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71297088
!

Vorig jaar had ik er alle begrip voor gehad, maar nu is het sportief gezien gewoon een oerdomme stap in zijn carrière. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat hij nog één seizoen zou blijven om in de CL te gaan ballen, om vervolgens naar het buitenland te gaan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:15:15 #179
55709 Stereotomy
pi_71298887
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:18:37 #180
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71299012
Jan van Halst snapte de overgang ook niet.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:25:57 #181
55709 Stereotomy
pi_71299268

Royal sadness
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:18:38 #182
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71300965
Geld van de Zeeuw word in een goede verdediger gestoken...
Aldus Koeman.
http://www.gevoelloos.nl/(...)-defensie-versterken
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:33:25 #183
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71301407
Welk nummer heeft ie? 40?!?!?!?!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:39:28 #184
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_71301609
40 ja.
Verstandig trouwens, dat van de verdediging.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:50:24 #185
55709 Stereotomy
pi_71302003
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef fuckbuddy het volgende:
Welk nummer heeft ie? 40?!?!?!?!
2x20, zijn oude nummer bij AZ.
quote:
De Zeeuw: 'Nieuwe uitdaging boven Champions League'

24/07/2009 21:15

Demy de Zeeuw zette vrijdagavond zijn handtekening onder een vierjarig contract met Ajax. De 26-jarige middenvelder hoopt over een week zijn debuut te maken als de Amsterdammers op bezoek gaan bij FC Groningen.

'Ik wilde graag naar Ajax', aldus De Zeeuw op de website van zijn nieuwe club. 'Natuurlijk heb ik het feit dat ik bij AZ Champions League zou spelen meegenomen in de overweging, maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging en ik denk dat ik Ajax een mooie uitdaging is.'

De twintigvoudig international kon ook naar het buitenland. 'Maar die clubs schoven de beslissingen steeds voor zich uit', verklaarde hij voor de camera van RTL7. 'Ik ben blij dat ik deze stap heb gemaakt. Ik woon in Amsterdam en ik ben Nederlander, dus de aanpassing moet geen probleem zijn.'

De Zeeuw kampt nog met een lichte knieblessure, maar hij denkt snel op het trainingsveld te staan bij Ajax. 'Ik moet even afwachten of ik zaterdag direct voluit mee kan trainen, maar dat zien we wel. Natuurlijk hoop ik volgende week in het Euroborg te spelen met Ajax tegen Groningen. Ik verwacht weer een spannende competitie. De andere clubs hebben zich ook goed versterkt.'
Hij wordt zo afgemaakt in Amsterdam...

Ik vind het heel jammer dat ie weg is. In de voorgaande jaren was ik altijd erg fan van hem, mits hij met de punt naar achteren speelde. Heb me dood geërgerd aan al die keren dat Van Gaal hem op rechtshalf zette. Maar dat hoeft dus niet meer. Hoop dat Jol hem vaak op rechtshalf zet.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:11:46 #186
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71304817
quote:
Met het vertrek van Demy zijn we er niet beter op geworden”, concludeert Koeman. “We zijn op dit moment bezig met óf die positie óf een andere positie om de groep weer sterker te maken.”
Koeman gaat kopen
pi_71304955
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Koeman gaat kopen
Denk dat Koeman bij AZ wel aardig gecontroleerd zal worden mbt aankopen. Ze zullen hem geen vrijbrief geven.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:23:36 #188
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71305090
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Koeman gaat kopen
Ja verdomme, misschien krijgt hij weer een Zlatan en Maxwell. Dat zou echt kut zijn voor AZ.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:40:33 #189
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71305490
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:23 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ja verdomme, misschien krijgt hij weer een Zlatan en Maxwell. Dat zou echt kut zijn voor AZ.
Ehm... Zlatan kwam niet onder Koeman, maar was er al onder Adriaanse.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:41:21 #190
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71305504
Ah kut, gaat mijn grap.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:45:15 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71305607
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Ah kut, gaat mijn grap.
Troost je, hij haalde wel Escude, Grygera, Sonck, en die malle griek...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:46:50 #192
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71305632
Escude en Grygera waren ook inderdaad zware mislukkingen. We kunnen wel stellen dat hij qua verdedigers het niet slecht doet, de rest gewoon aan de staf overlaten.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:54:24 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71305800
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:46 schreef Prosac het volgende:
Escude en Grygera waren ook inderdaad zware mislukkingen. We kunnen wel stellen dat hij qua verdedigers het niet slecht doet, de rest gewoon aan de staf overlaten.
Die Griek was op zich trouwens geen slechte aankoop, alleen het is simpelweg geen 4-3-3 spits.
Toen Blind later trainer werd heeft hij een tijdje 4-4-2 gespeeld, en opeens speelde Harry (Charisteas) gewoon prima, scoorde opeens en had veel assists. Koeman had het op zich dus goed gezien dat hij kwaliteiten had, alleen snapte hij niet goed hoe hij daar het volle rendement uit zou kunnen halen.

Wellicht hoopte hij dat Charisteas op een soortgelijke manier in 4-3-3 kon gaan spelen als bijvoorbeeld Kluivert dat invult, maar dat pakte anders uit.

Escude en Grygera waren degelijk, maar eigenlijk te licht voor het echte werk. Maar als ik het me goed herinner speelde Escude ook regelmatig op een positie die niet zijn favoriete positie is, maar dat weet ik niet meer zeker. Hij had in ieder geval nogal wat problemen af en toe...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:55:37 #194
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71305819
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

pi_71305867
Volgens mij hebben ze een heel scoutingsapparaat bij AZ, waar ze geinvesteerd in hebben met scouts over de hele wereld. Denk niet dat ze die gaan negeren en zich volledig gaan concentreren op het bierfiltje van Koeman.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71305954
Tja, het was een nuttige speler, maar de mentale weerbaarheid van een mossel. 7,5 miljoen is een mooi bedrag en zijn verlies kan intern worden opgelost. Ik zou liever zien dat ze nog in een verdediger investeren, daar is de spoeling een stuk dunner...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 07:11:52 #197
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71308024
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Laten we de groeibriljant Sikora niet vergeten
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:07:14 #198
148059 Pritt
Atheïst
pi_71308354
Soetaers was ook een goeie
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:09:08 #199
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71308361
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 07:11 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Laten we de groeibriljant Sikora niet vergeten
Shit, die was ik al helemaal vergeten
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:26:53 #200
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71308491
De laatste "aankoop" is een topspeler, Nielsen kan je er goed bij hebben.
Maar een extra centrale middenvelder is altijd goed om de bezetting wat beter op te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')