Waar baseer jij dit op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, dit (De Zeeuw) is het verhaal van AZ en Koeman. Het is even afwachten wat De Zeeuw er zelf over te zeggen heeft. Koeman is wel vaker gebotst met spelers.
Geen Mendes en geen Swerts in de basis...quote:Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, Niklas Moisander, Héctor Moreno, Sébastien Pocognoli, Brett Holman, Pontus Wernbloom, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Graziano Pellè.
Opstelling Hamburger SV: Frank Rost, Dennis Aogo, Joris Mathijsen, Zé Roberto, Collin Benjamin, David Jarolim, Piotr Trochowski, Guy Demel, Paolo Guerrero, Mladen Petric, Eljero Elia.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Nielsen 2 jaar naar AZ en kan verlengen met 1 jaar. Aldus een deense krant...
quote:AZ contracteert Morten Nielsen
ALKMAAR- AZ heeft Morten Nielsen gecontracteerd. De 19-jarige Deense middenvelder tekende een verbintenis voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.
Twee weken geleden trainde Nielsen een week mee bij AZ. Hij maakte zijn opwachting in de oefenduels tegen het Regioteam Noordoost Friesland en HFC Haarlem. “Tijdens die stage heeft hij een goede indruk achtergelaten”, aldus Directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “AZ geeft hem de kans om zich in Alkmaar verder te ontwikkelen.”
Chelsea
Nielsen stond de afgelopen drie jaar onder contract bij Chelsea. Afgelopen seizoen werd hij drie maanden uitgeleend aan het Zweedse Landskrona BolS, waarvoor hij in negen wedstrijden twee doelpunten maakte. De in Kopenhagen geboren Nielsen komt transfervrij over van Chelsea.
Sja topscorerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef thewishmaster het volgende:
Ziet Koeman het in Pelle zitten ofzo? Ik zag zijn naam ook in de opstelling tegen Club Brugge.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef turnpoint76 het volgende:
De Zeeuw heeft een kudtmentaliteit en zal vermoedelijk nooit de echte Europese top of subtop halen. Het is een prof zijn goed recht om te verkassen, doch je gaat toch niet als je ambiteus naar een subtopper in je eigen land als je kampioen bent geworden . Hopelijk houdt AZ zijn poot stijf en desnoods pleuren ze hem de tribune op.
Steinsson zou ook niet hebben gewerkt hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Kriegel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zie ik de combinatie Jaliens/Swerts + Champions League nog niet echt werken. We hebben daar gewoon een versterking nodig.
Jij bent leuk ik nog leukerquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]![]()
Als je zo beredeneert heeft ie zelf jarenlang in de subtop gespeeld en vorig jaar zelfs in de middenmoot. Of was het een zeer matige grap?
Hij wilde toch ook veel zuigen? Ik denk dat Ronald dat sowieso wel kan waarderenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Steinsson zou ook niet hebben gewerkt hoor.
Net interview met Morten Nielsen gezien. Z'n Engels is prima door die jaartjes Londen. Hij is enthousiast en assertief in zijn voorkomen. Denk dat Poulsen exit gaat en hij de nieuwe Poulsenwordt.
Koeman + CL =quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef wallofdolls het volgende:
Jaliens + CL = billenknijpen. Qua dat maak ik me behoorlijk zorgen...
Krijgt onze zakjappanner toch nog gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |